نظافت و پذیراییهوم سرویز

سبک متفاوت نظافت منزل در پاییز

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

خانه تکانی پاییزی هم همچون خونه تکونی آخر سال هر ساله انجام می شود. باز بودن پنجره ها در فصل گرما و تابستان موجب شده تا آلودگی و گرد و غبار در همه نقاط منزل پراکنده شود. نظافت منزل در پاییز ضرورتی است که سلامت خانواده ها را تضمین می کند. با بسته شدن پنجره ها و محبوس شدن هوا در منازل، غبارهای آلوده به طور مستقیم در سیستم تنفس وارد شده و مشکلاتی را ایجاد می کنند. اغلب حساسیت های فصل پاییز به علت گرد و غبار منازل می باشد که گریبان شهروندان را گرفته است.

پاییز فصل شیوع سرماخوردگی و بیماری های فصلی نیز می باشد و این امر ضرورت ضد عفونی و نظافت منزل در پاییز را بیشتر نشان می دهد. علاوه بر آن باد و باران های پاییزی نیز خود دلیلی بر نظافت دائمی منزل هستند که اغلب خانواده ها را درگیر کرده است. اما نظافت منزل در پاییز کمی متفاوت تر از خانه تکانی عید است.

سرویس خانه‌تکانی ویژه عید نوروز

پاییز و روشن شدن سیستم گرمایشی

  • پاییز شروع فصل سرماست و خانواده ها با نصب وسایل گرمایشی خود را برای سرمای هوا آماده می کنند. قبل از روشن کردن وسایل گرمایشی، باید نسبت به سرویس دوره ای و سالیانه این لوازم اقدام کنید تا در هنگام بروز سرما با مشکل روبرو نشوید. تعمیر و سرویس پکیج و شوفاژ، یکی از ضروری ترین کارهاست که هم زمان با خانه تکانی پاییزی انجام می شود.
  • پس از سرویس وسایل گرمایشی نوبت به بستن دریچه های کولر می رسد. قبل از اینکه سرمای ناگهانی هوا غافلگیرتان کند دریچه های کولر را ببندید. بهتر است آب تشتک کولر را نیز تخلیه کنید و روی کولر را با کاور مخصوص بپوشانید.
  • برای درب ها و پنجره ها از درزگیر استفاده کنید تا علاوه بر جلوگیری از سرما، از ورود گرد و غبار نیز پیشگیری شود. گردش هوای منازل در فصل پاییز با بسته شدن پنجره ها کمتر می شود و کوچکترین گرد و غباری آزار دهنده است.

راهنمای تعمیر و سرویس پکیج

نظافت منزل در پاییز و تعمیرات جزیی

نظافت منزل

پاییز شروع بارندگی های گاه و بیگاه هم هست پس قبل از اینکه نم و رطوبت موجب آسیب شود باید جلوی آن را گرفت. چنانچه سقف و بام عایق کاری نشده و یا  نیاز به مرمت و تعویض قیرگونی دارد هر چه زوتر اقدام کنید و با یک متخصص تماس بگیرید. هر گونه نشتی و نم در فصل پاییز بیشتر می شود لذا هر چه سریع تر نسبت به رفع خرابی های احتمالی اقدام کنید. ترکیدگی لوله ها هم یکی از همین موارد است.

جهت پیشگیری از ترکیدگی لوله ها در فصل زمستان باید از همین پاییز به فکر باشید. اگر لوله هایی در حیاط وجود دارد باید همه آن ها را عایق بندی کنید و از سالم بودن لوله ها هم مطمئن شوید. در صورت مشاهده نشتی و یا شکستگی در لوله کشی ساختمان باید از یک متخصص کمک بگیرید و اقدام به تعویض و ترمیم لوله آسیب دیده کنید. در این مورد شوفاژخانه را فراموش نکنید. لوله های زیادی در شوفاژخانه وجود دارد که باید بازبینی شوند. لوله های آبگرمکن و پکیج را هم مورد بررسی قرار دهید.

سیستم روشنایی در پاییز

در فصل پاییز روزها کوتاه تر شده و سیستم روشنایی برای مدت بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد. نظافت منزل در پاییز را با بررسی روشنایی شروع کنید. لامپ های سوخته را تعویض کرده و سیستم های روشنایی معیوب را اصلاح کنید. برای اینکه نور و حرارت بیشتری داشته باشید همه لامپ ها را گردگیری کنید. نظافت منزل در پاییز و گردگیری سیستم روشنایی از ضروریات است. بهترین راه برای تمیز کردن لوسترهای سقفی این است که همه قسمت ها را تک تک گردگیری کنید. این کار را با استفاده از پارچه مرطوب انجام دهید و هرگز از آب برای گردگیری لامپ و لوستر استفاده نکنید.

شستشوی فرش ها در پاییز

بهتر است فرش ها و زیراندازها سالی یک یا دوبار شستشو داده شوند تا آلودگی در فضای منزل باقی نماند. فصل پاییز زمان مناسبی برای شستشوی فرش و موکت است زیرا آلودگی در محیط بسته بیشتر آزار دهنده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

آمادگی برای فصل سرما

نظافت و تمیزکاری منزل

لباس های گرم را از کمدها بیرون آورده و در صورت نیاز شستشو دهید. ملحفه ها را تعویض کرده و بشویید این کار در زمستان مشکل تر خواهد بود. زیر فرش ها را تمیز کنید و لوازم را جا به جا کنید تا بتوانید به خوبی همه محل ها را گردگیری و جارو کنید. اگر با حشرات موذی مواجه هستید قبل از بسته شدن منافذ نسبت به سم پاشی اقدام کنید.

نظافت منزل رابه کمک نیروهای نظافتچی هوم سرویز انجام دهید.

برای نظافت منزل در پاییز کمک بگیرید و از نیروهای خدماتی تضمین شده هوم سرویز استفاده کنید. با نصب اپلیکیشن هوم سرویز میتوانید به راحتی و با اطمینان خدمات درب منزل مثل نظافت وخدمات فنی را با قیمت های ویژه تجربه کنید.
نرم افزار آیفون iOS
https://homeservize.com
نرم افزار اندروید
https://homeservize.com

سایت هوم سرویز
Https://HomeServize.com
شماره تماس
۰۲۱-۴۴۹۶۱۹۲۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا