بنایی و دکوراسیون

کاغذ دیواری و پوستر نقشه جهان

در هوم سرویز با کاغذ دیواری مدل نقشه جهان آشنا شوید

طراحی دکوراسیون داخلی یکی از کارهایی است که کمک می کند خانه خودمان را به صورتی که می خواهیم طراحی کنیم و فضای داخلی خانه را به علایق و چیزهایی که دلمان می خواهد نزدیک کنیم. کاغذ دیواری یکی از بخش های دکوراسیون داخلی خانه است که می تواند طرح ها و نقش های مختلفی داشته باشد و کاغذ دیواری نقشه جهان طرحی است که برای عاشقان سفر و افرادی که به گردشگری علاقمند هستند، بسیار مناسب و جذاب است.

در این مقاله می خواهیم در مورد کاغذ دیواری با طرح نقشه جهان صحبت کنیم و بگوییم که چطور می توانید از این کاغذ دیواری در طراحی خانه خودتان استفاده کنید تا یک طرح بسیار زیبا برای خود ایجاد کنید و در کنارش بتوانید از مشاهده این نقشه لذت ببرید. اگر فردی هستید که به سفر علاقه زیادی دارید و عاشق جهانگردی هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با کاغذ دیواری با طرح نقشه جهان بیشتر آشنا شوید و بتوانید از آن در طراحی داخلی خانه خودتان به خوبی استفاده کنید.

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کاغذ دیواری نقشه جهان چیست؟

کاغذ دیواری نقشه جهان، به کاغذ دیواری گفته می شود که مانند یک پوستر نقشه جهان است و می توانید به راحتی مانند کاغذ دیواری های معمولی آن را روی دیوار بچسبانید و یکی از دیوارهای خانه خودتان را به آن اختصاص دهید.

روی این کاغذ دیواری، نقشه جهان به صورت کامل وجود دارد و شما می توانید تمام مناطق و بخش ها را به صورت کامل مشاهده کنید و حتی از این کاغذ دیواری می توانید به عنوان نقشه اصلی خودتان هم بهره ببرید.

این کاغذ دیواری خیلی برای افرادی مناسب است که به سفر و جهانگردی علاقمند هستند یا می خواهند با جهان آشنا شوند و کشورهای مختلف را بهتر بشناسند. همچنین این طرح کاغذ دیواری مناسب شرکت هایی است که وسعت فعالیت آنها در گستره جغرافیایی مختلف و کشورهای مختلف دنیا است. اینکه یکی از دیوارهای اتاق خودتان را با دیوارپوش با طرح نقشه جهان بپوشانید، بسیار لذت بخش است و می تواند تجربه جالبی را برای شما ایجاد کند.

کاغذ دیواری نقشه جهان
کاغذ دیواری نقشه جهان

خرید کاغذ دیواری نقشه جهان بهتر است یا خرید نقشه جهان پارچه ای؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که نصب نقشه جهان به صورت کاغذی بهتر است یا خرید نقشه جهان پارچه ای؟

باید بگوییم که این موضوع کاملا به خودتان بستگی دارد و باید ببینید که به چه مقدار می خواهید از نقشه خودتان استفاده کنید و چقدر اهل سفر کردن هستید.

افرادی که به سفر و جهانگردی علاقه داشته باشند، تمام فکر و ذکرشان می شود سفر و دیدن جاهان مختلف دنیا و به همین خاطر دوست دارند که رویای سفر کردنشان همیشه جلوی چشمشان باشد، برای این افراد می توانیم بگوییم که نصب کاغذ دیواری با طرح نقشه جهان، خیلی بهتر است و می تواند مناسب تر باشد. اما برای افرادی که خیلی اهل سفر کردن نیستند و رویای این کار را ندارند، احتمالا نیازی نیست که هر لحظه نقشه جهان را جلوی چشم خودشان بگذارند و نقشه جهان پارچه ای می تواند مناسب تر باشد. چون نقشه جهان پارچه ای قابل جمع کردن است و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید، اما کاغذ دیواری با طرح نقشه جهان به دیوار می چسبد و جزئی از خانه شما محسوب می شود و اگر بخواهید آن را جدا کنید، باید کاغذ دیواری جدیدی را جایگزین آن کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

خرید کاغذ دیواری
نکات مهم برای خرید کاغذ دیواری

در خرید کاغذ دیواری مدل نقشه جهان، به چه نکاتی باید توجه کنید؟

همیشه برای خرید بهترین نوع جنسی که می خواهید تهیه کنید، نکاتی وجود دارند که باید آنها را رعایت کنید تا بتوانید یک انتخاب خوب و هوشمندانه داشته باشید. در خرید کاغذ دیواری مدل نقشه جهان هم نکاتی وجود دارند که در صورت رعایت نکردن آنها، ممکن است انتخاب خوبی انجام ندهید و بعدها از خرید خودتان پشیمان شوید. در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات را باهم بررسی کنیم.

1- جنس کاغذ دیواری:

جنس کاغذ دیواری، اولین پارامتری است که برای خرید کاغذ دیواری باید به آن توجه کنید. اگر کاغذ دیواری که خریداری می کنید از جنس کاغذ معمولی باشد، به راحتی خراب شده و بعد از مدتی، رول شده و از دیوار کنده می شود و این موی تواند برایتان ناراحت کننده باشد.

اما اگر از جنس هایی مانند pvc در ساخت کاغذ دیواری موردنظر شما استفاده شده باشد، می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و مدت ها اتفاقی برای چنین کاغذ دیواری نخواهد افتاد و می تواند زیبایی بخش اتاق شما باشد.

2- سایز کاغذ دیواری:

دومین پارامتری که خیلی مهم است آن را رعایت کنید، سایز کاغذ دیواری است. کاغذ دیواری با طرح نقشه جهان به دلیل اینکه باید یکسره باشد و نمی توان آن را به صورت دو تکه چسباند یا قسمتی از آن را برش زد، باید سایز مناسبی داشته باشد تا به راحتی برای اتاق شما قابل نصب شود.

توصیه می کنیم قبل از خرید این مدل کاغذ دیواری، حتما دیواری که می خواهید روی آن این کاغذ دیواری را نصب کنید مشخص کنید و سپس اندازه عرض و ارتفاع آن را بگیرید و در هنگام خرید، این سایزها را به فروشنده بدهید تا سایز مناسب شما را پیشنهاد بدهد و بتوانید این سایز را خریداری کنید تا به بهترین شکل ممکن در اتاق شما قابل نصب باشد.

کاغذ دیواری استنفورد
کاغذ دیواری استنفورد

3- مدل نقشه موجود در کاغذ دیواری:

سومین پارامتر مهمی که باید به آن در خرید کاغذ دیواری مدل نقشه جهان دقت کنید، این است که ببینید چه نقشه ای را قرار است بخرید. ممکن است شما بخواهید از این نقشه برای سفرهای خودتان استفاده کنید و هدفگذاری ها و کارهای دیگر را روی آن انجام دهید، به همین خاطر نیاز است که نقشه ای معتبر و مناسب تهیه کنید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

توصیه می کنیم که حتما در مورد انواع نقشه های جهان تحقیق کنید و سپس از فروشنده کاغذ دیواری بخواهید نقشه دلخواه شما را تهیه کرده و به شما بدهد تا بتوانید از آن به عنوان یک ابزار کاربردی برای سفرهای خودتان استفاده کنید.

همچنین چک کنید که نقشه موردنظر به‌روزترین نسخه ممکن باشد تا کاملا معتبر باشد، چون گاهی اوقات ممکن است برای چنین کارهایی، نقشه های تزئینی و نامعتبر را استفاده کنند و این موضوع می تواند در کار شما اختلال ایجاد کند.

4- در نظر گرفتن جزئیات نقشه:

اگر فردی هستید که جزئیات نقشه برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد، باید به این نکته هم توجه کنید که کاغذ دیواری با طرح نقشه جهان که خریداری می کنید، چقدر جزئیات را پوشش می دهد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب پوستر سه بعدی هم ارائه میده؟

توصیه می کنیم حتما از فروشنده بخواهید که یک نمونه نقشه را به شما نمایش دهد تا جزئیات آن را ببینید و با این روش بتوانید تصمیم گیری بهتری در زمینه خرید کاغذ دیواری خودتان داشته باشید.

جزئیات نقشه
توجه به جزئیات نقشه در انتخاب کاغذ دیواری

5- رنگ نقشه:

درست است که در ما از کاغذ دیواری نقشه جهان برای دل خودمان استفاده می کنیم و می خواهیم فضایی دلنشین برای خودمان ایجاد کنیم، اما باید این را هم در نظر بگیریم که این نقشه قرار است بخشی از دکوراسیون خانه را تشکیل بدهد و به همین خاطر باید اصول دکوراسیون داخلی را نیز در آن رعایت کنیم.

کاغذ دیواری با طرح نقشه جهان به طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود است و شما باید با توجه به دکوراسیون خانه خودتان و سبک رنگی که در اتاق استفاده کرده اید، سعی کنید نقشه ای را انتخاب کنید که با تمام نیازهای شما هماهنگ باشد و در کنار موضوع، طرح و رنگ متناسب با دکوراسیون خانه شما داشته باشد و باعث ایجاد یکپارچگی در دکوراسیون خانه شما شود.

چون در غیر این صورت، ممکن است نقشه دیوار اتاق شما را زیبا کند اما وقتی کسی به داخل اتاق می آید، ناهماهنگی را در خانه شما مشاهده کند و دیزاین زیبایی که قرار بود نقشه به اتاق شما ببخشد را نبیند. به همین خاطر توصیه می کنیم این موضوع را هم حتما در نظر بگیرید تا مشکلی در آینده برای دکوراسیون خانه شما ایجاد نشود.

6- نحوه نصب کاغذ دیواری:

نصب کاغذ دیواری هم یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید وسایل موردنیاز آن را خریداری کنید. توصیه می کنیم برای نصب این مدل کاغذ دیواری، حتما از چسب هایی استفاده کنید که پایه گیاهی دارند تا هم باعث شوند که چسب از روی کاغذ دیواری مشخص نشود، و هم در استفاده های زیادی از کاغذ دیواری، چسب دچار مشکل نشود و چسبندگی خودش را از دست ندهد.

همچنین برای نصب کاغذ دیواریهای نقشه جهان توصیه می کنیم حتما از یک نصاب ماهر و حرفه ای استفاده کنید تا به خوبی این کار را برایتان انجام دهد و دقیقا طوری کاغذ دیواری را نصب کند که خودتان می خواهید.

کاغذ دیواری کودکانه
کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودکان

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد کاغذ دیواری نقشه جهان صحبت کردیم و گفتیم که این کاغذ دیواری چیست و به درد چه افرادی می خورد.

همچنین در ادامه نکات مهمی را در مورد خرید این نوع کاغذ دیواری گفتیم تا شما بتوانید با استفاده از نکات گفته شده و رعایت آنها، خرید بسیار بهتری را داشته باشید و انتخاب هوشمندانه تری انجام دهید.

در آخر توصیه می کنیم که حتما خرید کاغذ دیواری با طرح نقشه جهان را از فروشگاه های معتبر و مناسب انجام دهید تا جنسی خوب و بی نقص را دریافت کنید و در آینده مشکلی برای نقشه شما پیش نیاید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با این مدل کاغذ دیواری جذاب و زیبا آشنا شوید و بتوانید در این زمینه، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

نصب کاغذ دیواری
نصب کاغذ دیواری با هوم سرویز

نصب انواع کاغذ دیواری با هوم سرویز

برای نصب کاغذ دیواری مدل نقشه جهان و تمام انواع کاغذ دیواری، می توانید نصب انواع کاغذ دیواری و نصب پوستر دیواری را به متخصصان هوم سرویز بسپارید. برای این کار کافی است اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کنید و به دسته بندی خدمات موردنظر خود بروید و درخواست نصب کاغذ دیواری در منزلتان را ثبت کنید تا کارشناسان هوم سرویز خیلی سریع با شما تماس بگیرند و نصب کاغذ دیواری در منزل شما آغاز شود. همچنین شما می توانید نقاشی دیوار اتاق را به نقاشان هوم سرویز بسپارید.

قیمت نصب کاغذ دیواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا