رایانه و تکنولوژی

روش کار با جیمیل در گوشی

چگونه در گوشی ایمیلهای خود را ببینید؟

این روزها دیگر داشتن یک ایمیل برای رد و بدل کردن نامه های الکترونیکی تبدیل به یک نیاز شده است و تقریبا برای هرکاری نیاز است که ایمیل خودتان را داشته باشید و بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل هم یاد گرفتن روش کار با جیمیل در گوشی و در کامپیوتر اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

جیمیل در حال حاضر محبوب ترین سرویس برای ارسال و دریافت ایمیل است و می توانید با استفاده از این سرویس شرکت گوگل، به ارسال و دریافت ایمیل های موردنیاز خودتان بپردازید و از امکانات فوق العاده این سیستم استفاده کنید.

جیمیل همانطور که گفتیم مربوط به شرکت گوگل است و روی گوشی های اندرویدی به صورت پیش فرض نصب می شود و شما برای اینکه بتوانید از تمام امکانات گوشی اندرویدی خودتان استفاده کنید، باید یک حساب جیمیل داشته باشید و آن را روی گوشی خودتان فعال کنید.

در مقاله ای که قبلا منتشر کرده اید آموزش ساخت جیمیل را برایتان قرار داده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید، اما در این مقاله می خواهیم در مورد روش کار با جیمیل در گوشی صحبت کنیم و بگوییم که چطور می توانید در گوشی خودتان حساب جیمیل را مدیریت کنید و ایمیل های دریافتی را بررسی و حذف کنید یا برای دیگران ایمیل ارسال کنید.

اگر به دنبال یادگیری روش کار با جیمیل در گوشی هستید و دوست دارید که این موضوع را به صورت حرفه ای یاد بگیرید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید از آموزش ویدیویی که برایتان در نظر گرفته ایم استفاده کنید و با سرویس جیمیل مانند حرفه ای ها کار کنید.

فهرست مطالب

نحوه ارسال فایل از طریق ایمیل

خیلی اوقات برای استخدام شدن در یک شرکت یا برای انجام کارهای موردنیاز در دانشگاه، نیاز است که از طریق ایمیل با فرد موردنظر ارتباط داشته باشید و در این زمان باید بتوانید که فایل های موردنیاز خودتان را برای آن شخص ارسال کنید.

خوشبختانه جیمیل چنین امکانی را به ما می دهد و می توانید با استفاده از آن، فایل های کم حجم خودتان را برای دیگران ارسال کنید و آنها می توانند این فایل را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

اما گاهی اوقات ممکن است بخواهید فایل های سنگین تر را برای دیگران ارسال کنید که حجم زیادی دارند، در چنین حالتی استفاده از جیمیل دیگر ممکن نیست و نمی توانید تمام آن فایل را به ایمیل خودتان ضمیمه کنید.

اما خوشبختانه جیمیل به گوگل درایو که یک سرویس دیگر گوگل است متصل است و شما می توانید فایل خودتان را در گوگل درایو آپلود کرده و لینک دانلود آن را از طریق جیمیل برای شخص موردنظرتان ارسال کنید. این روش کمک می کند که دیگر محدودیتی بابت ارسال فایل از طریق ایمیل نداشته باشید.

نحوه فرستادن ایمیل با گوشی

فرقی نمی کند که گوشی شما اندرویدی باشد یا از یک گوشی آیفون استفاده کنید، در هر صورت گاهی اوقات نیاز می شود که بخواهید با گوشی خودتان برای دیگران ایمیل ارسال کنید و در این زمان است که جیمیل می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

جیمیل به شما این امکان را می دهد که در آیفون، اندروید، کامپیوتر و نسخه وب از آن استفاده کنید و برای کار با این برنامه نیاز به تخصص خاصی ندارید و فقط کافی است بتوانید با آن کار کنید.

سرویس جیمیل
سرویس جیمیل

آموزش تصویری روش کار با جیمیل در گوشی

در ادامه برایتان یک آموزش ویدیویی قرار داده ایم که در آن گفته ایم چطور می توانید با جیمیل در گوشی موبایل خودتان کار کنید و ایمیل های دریافتی را مدیریت کنید یا برای دیگران ایمیل ارسال کنید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد روش کار با جیمیل در گوشی صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید از طریق جیمیل برای دیگران پیام ها و فایل های خودتان را ارسال کنید و با آنها در ارتباط باشید.

همچنین برای شما یک آموزش ویدیویی قرار دادیم که با استفاده از آن می توانید به راحتی روش کار با جیمیل در گوشی را یاد بگیرید و از این سرویس فوق العاده و کاربردی در گوشی خودتان استفاده کنید.

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد که بتوانید به بهترین شکل ممکن با جیمیل کار کنید و کارهای خودتان را با استفاده از این سرویس بی نظیر شرکت گوگل انجام دهید. در بخش تکنولوژی هوم سرویز می توانید روش ایجاد کانال تلگرام را به همراه ویدئو یاد بگیرید و از این اپلیکیشنها به خوبی استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا