زیبایی

انواع آمبره موی کوتاه که شما را جذاب‌تر خواهد کرد

رنگ کردن مو، یکی از بهترین و دم دست ترین روش‌ها برای تغییر ظاهر افراد و افزایش زیبایی چهره است. امروزه صنعت مد و زیبایی پیشرفت زیادی کرده است و تکنیک‌های مختلفی برای رنگ‌ کردن موها وجود دارد. با انجام تکنیک‌هایی مانند بالیاژ مو، آمبره مو و سامبره مو، می‌توان رنگ موها را تغییر داد و چهره‌ای زیباتر و جذاب‌تر داشت. این تکنیک‌ها در اکثر سالن‌های زیبایی ایرانی انجام می‌شوند و جزو محبوب‌ترین تکنیک‌های رنگ مو هستند.

آمبره مو، یکی از روش‌های جالب برای رنگ کردن مو است که حالت سایه روشن را روی موها به وجود می‌آورد. در این روش، تنها میانه و انتهای مو رنگ می‌شود و روی ریشه مو رنگ قرار نمی‌گیرد. بعد از آمبره کردن موها، رنگ ریشه مو تیره می‌ماند و تنها قسمت پایین موها روشن خواهد شد. قرار گرفتن موهای تیره و موهای روشن در کنار هم، باعث ایجاد حالت سایه روشن روی موها می‌شود که بسیار زیبا و جذاب است.  بسیاری از افرادی که آمبره مو را انجام می‌دهند، خانم‌های جوان هستند.

اگر به انواع رنگ مو آمبره علاقه‌مند شده‌اید و می‌خواهید که این روش جذاب را برای موهای خود امتحان کنید، احتمالاً این سوال برای شما پیش آمده است که چه رنگ‌هایی، جزو جذاب‌ترین رنگ‌ها برای آمبره روی موی کوتاه هستند؟ آیا برای آمبره موی کوتاه می‌توان به سراغ رنگ‌های فانتزی رفت یا خیر؟

در این نوشته، با انواع مدل‌‌ها و رنگ‌های جدید برای آمبره مو آشنا خواهید شد.

اگر به دنبال این هستید که آمبره را روی موهایتان انجام دهید؛ اما نمی‌دانید که روی موهای کوتاه شما خوب می‌شود یا خیر، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آمبره موی کوتاه
آمبره برای موهای کوتاه

آمبره چیست؟

قبل از این که بخواهیم در مورد انواع آمبره موی کوتاه صحبت کنیم، خوب است با تکنیک آمبره برای رنگ کردن مو بیشتر آشنا شوید.

آمبره (Ombre) یکی از تکنیک‌های جدید برای رنگ مو است که در زبان فرانسوی به معنای «سایه‌دار» است. در این تکنیک، ریشه موها رنگ نمی‌شود و به همان حالت طبیعی خود می‌ماند. برای آمبره کردن موها، ابتدا ساقه و انتهای موها دکلره می‌شوند و سپس رنگ دلخواه مشتری روی میانه و انتهای مو قرار می‌گیرد. در پایان، رنگ ریشه مو تیره است و هرچه به نوک موها می‌روید، رنگ موها روشن‌تر می‌شود. وجود تضاد رنگی میان موها، باعث ایجاد حالت سایه روشن خواهد شد.

معمولاً آمبره روی موهای بلند بهتر انجام می‌شود و تضاد رنگ‌ها را به‌زیبایی نشان می‌دهد.

برای انجام آمبره حتماً باید به آرایشگر متخصص آمبره مو مراجعه کنید تا این تکنیک را به بهترین شکل ممکن روی موهای شما پیاده‌سازی کند.

آمبره موی روشن
آمبره موی روشن

آمبره روی موهای کوتاه جواب می‌دهد یا خیر؟

شاید با توضیحات ارائه شده در قسمت قبلی، این سؤال برایتان پیش بیاید که آیا آمبره روی موهای کوتاه نیز خوب است یا نه؟ باید بگوییم که اگرچه تکنیک آمبره مو روی موهای بلند بهتر جواب می‌دهد؛ اما آمبره مو برای موهای کوتاه نیز انجام می‌شود.

اگر موهای شما کوتاه است و به فکر ایجاد تغییر در ظاهر موهای خود هستید، می‌توانید مدلی زیبا را برای آمبره موهای خود پیدا کنید و کار آمبره کردن موهای خود را به آرایشگری حرفه‌ای بسپارید تا موهای شما را زیباتر و جذاب‌تر کند.

خبر خوب این است که قیمت آمبره مو برای موهای کوتاه بسیار کمتر است و شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه زیاد، ظاهر موهای خود را کاملاً تغییر دهید و جذاب‌تر به نظر برسید. اگر هنوز مدل کوتاهی مو را انتخاب نکرده‌اید، ابتدا جدیدترین مدل کوتاهی مو را مشاهده کنید و موهای خود را با زیباترین مدل کوتاه کنید.

در مجله زیبایی هوم سرویز، می‌توانید با تفاوت آمبره و سامبره مو آشنا شوید و روش مناسب برای موهای خود را بهتر انتخاب کنید.

آمبره موی کوتاه مشکی
آمبره موی کوتاه مشکی

انواع آمبره موی کوتاه

حالا که با تکنیک آمبره مو آشنا شدید و دانستید که این روش برای موهای کوتاه نیز انجام می‌شود، خوب است به سراغ بررسی انواع آمبره موی کوتاه برویم و مدل‌های جذاب از آمبره موی کوتاه را به شما نشان دهیم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آمبره و سامبره بانوان هم ارائه میده؟

مدل‌های زیر برای آمبره موهای کوتاه بسیار زیبا هستند:

1- آمبره براق:

اولین مدل زیبا برای انجام آمبره موی کوتاه، آمبره براق است. برای اجرای این مدل، بهتر است انواع رنگ موی روشن مانند رنگ بلوند، رنگ نقره‌ای، خاکستری و رنگ طلایی را انتخاب کنید.

در این حالت، بهتر است موهای اطراف صورت، روشن‌تر باشند تا در هنگام حرکت موها، حالتی براق میان موها ایجاد شود و موهای شما زیباتر به نظر برسند.

2- آمبره موهای خیلی کوتاه:

اگر موهای شما خیلی کوتاه است و حالتی پسرانه دارد، می‌توانید آمبره را روی نوک موهای خود انجام دهید تا مشاهده کنید که چقدر موهای شما زیباتر و جذاب‌تر می‌شود.

برای این کار، می‌توانید انواع رنگ‌های روشن یا تیره را برای آمبره موهای خود انتخاب کنید. اما نکته مهم این است که موهای خودتان را از قسمت نزدیک به ریشه آمبره کنید. با این روش ممکن است بعضی از افراد تصور کنند که موهای شما از ریشه رنگ شده‌اند؛ اما زمانی که به شما نزدیک شوند، می‌بینند که ریشه موهای شما رنگ طبیعی خود را دارد و فقط حالت آمبره روی موهای شما ایجاد شده است.

3- آمبره فانتزی برای موهای کوتاه:

اگر به رنگ موی فانتزی علاقه دارید، می‌توانید انواع رنگ موی فانتزی مانند صورتی، سبز و آبی را برای آمبره کردن موهای خود انتخاب کنید. آمبره با رنگ‌های فانتزی، جلوه‌ای جذاب و خاص به موهای شما می‌بخشد.

اگر دوست دارید زیبایی و جذابیت موهای شما حفظ شود، با رعایت اصول مراقبت از موی فانتزی، می‌توانید مدت زمان ماندگاری رنگ موی فانتزی را افزایش دهید.

4- آمبره ترکیبی برای پرپشت کردن مو:

آرایشگرهای حرفه‌ای، با تکنیک‌های آمبره مو آشنایی کامل دارند و می‌توانند با ترکیب این روش‌ها، موهای شما را زیباتر و جذاب‌تر کنند. مثلاً یکی از تکنیک‌های جالب این است که بخش‌های جلویی موها روشن‌تر شود و بخش‌های پشتی مو را به‌صورت ترکیبی و تیره‌تر رنگ کنید تا موهای شما پرپشت‌تر به نظر برسد.

5- آمبره رنگ تیره:

اگر به دنبال رنگ موی آمبره دخترانه هستید و دوست دارید که ظاهری طبیعی داشته باشید، بهتر است به سراغ انواع رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای، کاراملی تیره، شنی و خرمایی بروید. با انتخاب رنگ‌های تیره برای آمبره، ظاهر شما ساده و دلنشین به نظر می‌رسد و تنها کمی تفاوت را احساس می‌کنید. مثلاً با آمبره کاراملی روی موی مشکی، یکی از زیباترین مدل‌های آمبره را تجربه خواهید کرد و موهایی حجیم‌تر و جذاب‌تر خواهید داشت.

در کل آمبره و بالیاژ روی موهای مشکی بسیار زیبا و جذاب است و می‌توانید نمونه‌هایی از این موضوع را در مجله زیبایی هوم سرویز مشاهده کنید.

6- آمبره یک‌طرفه مو:

اگر به دنبال مدلی خاص و جدید برای موهای خود هستید، می‌توانید مدل آمبره یک‌طرفه را انجام دهید. این ایده برای موهای کوتاه شده با مدل باب و موهای اندرکات شده مناسب است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آمبره و سامبره بانوان هم ارائه میده؟

قیمت آمبره مو به صورت یک‌طرفه بسیار منطقی و مناسب است؛ زیرا به رنگ و مواد کمتری نیاز دارد.

در این حالت، شما از آرایشگر می‌خواهید که تکنیک آمبره را تنها روی یک طرف از موهای شما انجام دهد. در این حالت، می‌توانید انواع رنگ موی روشن را انتخاب کنید تا رنگ موهای شما حسابی تغییر کند. سمت دیگر را نیز می‌توانید به همان صورت و بدون رنگ باقی بگذارید تا بعد از شانه کردن موها، موهای رنگ‌ شده و موهای بدون رنگ با هم ترکیب شده و جذابیت موهای شما بیشتر شود.

7- رنگ‌ کردن موهای کوتاه:

اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود حسابی صرفه‌جویی کنید، می‌توانید موهای کوتاه خود را رنگ کنید و صبر کنید تا موهای شما بلند شوند. در این حالت، با بلند شدن موها به‌صورت طبیعی، مشاهده می‌کنید که ریشه موها رنگ طبیعی دارد و رنگ موها به قسمت میانی و انتهای مو می‌رسد. به این شکل به‌صورت طبیعی موهایتان آمبره خواهند شد.

برای انتخاب رنگ موی جذاب و دلخواه خود، مطالعه نوشته آموزش ترکیب رنگ مو به سبک آرایشگرهای حرفه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

8- آمبره تضاد رنگ:

همان‌طور که قبل‌تر گفتیم، تکنیک آمبره به این صورت است که موهای شما به‌صورت سطح به سطح از رنگ تیره به روشن تبدیل می‌شوند. اما روشی نیز وجود دارد که برای موهای کوتاه بسیار کاربردی است.

آمبره تضاد رنگ، یکی از انواع آمبره موی کوتاه است که برای دختران جوان بسیار جالب است. در این روش به‌جای اینکه از تیره به روشن به‌صورت سطح به سطح برویم، به‌صورت ناگهانی مو را از تیره به روشن می‌بریم. این موضوع باعث می‌شود که تضاد زیادی بین رنگ‌ها ایجاد شود.

زمانی که موهای خود را موج‌دار می‌کنید، مشاهده خواهید کرد که چقدر جذابیت و ظاهری موهای شما بیشتر می‌شود. همچنین با انتخاب مدل موی فر، مشاهده می‌کنید که این موهای رنگ شده در کنار موهای طبیعی قرار می‌گیرند و ظاهر شما را بسیار جذاب و زیبا می‌کنند.

9- آمبره نقره‌ای:

انتخاب رنگ موی نقره‌ای یا دودی بسیار زیبا و جذاب است.

اگر به دنبال رنگ موی جدید و خاص هستید، انتخاب رنگ با تناژ نقره‌ای مانند رنگ دودی و خاکستری را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آمبره دودی از جمله پرطرفدارترین رنگ‌های امسال است که ترکیبی زیبا از نقره‌ای، آبی، زیتونی و خاکستری را در دل دارد.

رنگ موی نقره‌ای برای افرادی که پوست سرد دارند مناسب است. اگر رنگ پوستتان گرم است می‌توانید مقداری رنگ طلایی یا زیتونی به همین ترکیب اضافه کنید تا هماهنگی بیشتری با رنگ پوست شما داشته باشد و شما را جوان‌تر نشان دهد.

10- آمبره بنفش دودی:

رنگ موی دودی فانتزی با طیفی از بنفش کم رنگ، از دیگر رنگ‌های جذاب برای آمبره هستند. در این رنگ، مقداری رنگ خاکستری دودی وجود دارد. هرچقدر ریشه موها تیره‌تر باشد، زیبایی رنگ موی بنفش دودی بیشتر می‌شود. حتی می‌توانید انتهای موها را به سمت رنگ یاسی و سوسنی نیز بکشانید تا حسابی جذاب‌تر شود.

رنگ بنفش دودی برای پوست‌های گرم بسیار مناسب است. اگر پوست شما رنگی سرد دارد، می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید و مقداری رنگ بلوند نیز با رنگ اصلی ترکیب کنید.

این حالت می‌تواند چهره شما را کاملاً عوض کند و حالتی بسیار زیبا به موهای شما ببخشد.

بعد از این کار، تنها کافی است که مدل آرایش و میکاپ خود را از سایت آرایشگری انتخاب کنید تا حسابی جذاب‌تر شوید. استفاده از وسایل آرایش با رنگ طلایی و گرم در کنار موی بنفش دودی بسیار زیبا و جذاب می‌شود.

11- آمبره یخی:

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های جدید، آمبره با رنگ موی یخی است که هم برای موهای کوتاه و هم برای موهای بلند قابل اجرا است. شما می‌توانید تناژهای مختلف رنگ یخی را با هم ترکیب کرده و این مدل جدید را امتحان کنید.

رنگ موی یخی جزو رنگ‌های سرد محسوب می‌شود و بهتر است آن را با آرایش گرم ترکیب کنید تا ظاهری سرزنده و جذاب داشته باشید. آمبره یخی روی موی مشکی و موی قهوه‌ای بسیار زیبا و جذاب می‌شود و ظاهر فرد را کاملاً تغییر می‌دهد.

12- آمبره کاراملی:

اگر تمایل دارید که دیگران شیفته رنگ موهای شما شوند، رنگ کاراملی را برای موهای خود انتخاب کنید. آمبره کاراملی یکی از محبوب‌ترین ترندهای اروپایی است که در کنار میکاپ اروپایی، بسیار جذاب و شیک می‌شود.

امروزه انواع مدل‌های آمبره کاراملی مانند آمبره کاراملی روشن، کاراملی بلوند و کاراملی متمایل به طلایی وجود دارد و شما می‌توانید رنگ و مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

اگر رنگ پایه موهای شما گرم است و چشمانی قهوه‌ای یا عسلی دارید، رنگ موی کاراملی برای شما فوق‌العاده زیبا خواهد بود.

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله درباره تکنیک جذاب آمبره مو صحبت کردیم و توضیح دادیم که با انجام این روش، حالت تیره و روشن روی موها ایجاد می‌شود. همچنین به شما توضیح دادیم که آمبره روی موهای کوتاه نیز قابل اجرا است و زیبایی موهای کوتاه را چندین برابر می‌کند.

در ادامه نیز باهم 12 مورد از بهترین انواع آمبره موی کوتاه را بررسی کردیم که با استفاده از آنها می‌توانید موهای کوتاه خودتان را آمبره کنید و حالتی بسیار زیبا را به آنها ببخشید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با انواع رنگ موی آمبره جدید آشنا شوید و بتوانید بهترین رنگ را برای آمبره موهای خود انتخاب کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم که زیباترین ایده‌های طراحی ناخن پاییزی را در مجله زیبایی هوم سرویز مشاهده کنید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویس مراجعه کنید و درخواست خود را برای دریافت خدمات آرایشگری و سایر خدمات ثبت کنید.

هزینه رنگ کردن مو و هزینه آرایش عروس در هوم سرویز بسیار مناسب و اقتصادی است.

هوم سرویز با ارائه انواع خدمات آرایشگری، به شما کمک می‌کند تا زیبایی و جذابیت خود را چندین برابر کنید و همیشه در مهمانی‌ها بدرخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا