شرایط و قوانین هوم‌سرویز

معرفی

هوم سرویز سامانه فروش خدمات درب منزل به ‌صورت یکپارچه، هوشمند در کشور می‌باشد، با گستره‌ای از خدمات متنوع برای تمام افراد و هر ردة سنی که در دنیای پرمشغله امروز بتوانند برای انجام خدمات موردنیازشان، دسترسی راحت و توام با اطلاعات دقیق و صحیح به افراد مطمئن و توانمند داشته باشند. «سهولت دسترسی و پاسخگویی سریع»، «مقایسه قیمت های پیمانکاران و میزان رضایت مشتریان» و «امنیت» سه اصل اولیه است که هوم سرویز از نخستین روز تأسیس تمام تلاش خود را کرده است که به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، بتواند سطح بالاتری از خدمات در محل را تعریف و ارایه نماید.  دامنه خدمات هوم سرویز تمامی خدمات قابل ‌ارائه درب منزل اعم از تعمیرات و بازسازی، لوله کشی و تاسیسات، برقکاری، زیبایی و آرایشگری، فرهنگی و آموزشی، بهداشتی و مراقبتی، پزشکی و پرستاری، رایانه و تکنولوژی، تعمیرات خودرو، تعمیرات لوازم خانگی، نظافت و جابجایی، تفریحی و سرگرمی و ... می‌باشد.
این توافق‌نامه بین سامانه هوم سرویز متعلق به شرکت همیار خلاق ویرا به شماره ثبت 538027 و کاربران گرامی منعقد می‌گردد که هدف از آن ایجاد محیطی امن است تا کاربران سرویس‌گیرنده بتوانند با استفاده از امکانات این‌سایت و اپلیکیشن موجود، اقدام به استفاده از سرویس‌های ارائه شده توسط همیاران نمایند. نرم‌افزارهای هوم سرویز که توسط شرکت همیار خلاق ویرا برای تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان طراحی گردیده، تحت شرایط زیر خدمات مربوطه را ارائه می‌‌نماید؛ لذا این شرایط به‌عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین کاربران، مشتریان و شرکت همیار خلاق ویرا حاکم خواهد بود. بر این اساس، ضروری است پیش از استفاده از خدمات هوم سرویز، این شروط را به ‌دقت مطالعه فرمایید. استفاده از خدمات هوم سرویز به‌منزله‌ی قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلا اعتبار می‌‌نماید.

تعاریف

به‌طورکلی واژه‌های کلیدی تعریف شده در متن شرایط و ضوابط هوم سرویز مشتمل بر موارد همیار، سرویس‌گیرنده، هوم سرویز، سرویس می‌باشد و مفهوم هر یک به ‌قرار ذیل می‌باشد:
• همیار: منظور شخص حقیقی یا حقوقی بوده که با هوم سرویز همکاری می‌نماید و ارائه‌دهنده سرویس به سرویس‌گیرنده می‌باشد.
• سرویس‌گیرنده: منظور کاربر یا استفاده‌کننده از سرویس‌های ارائه شده در هوم سرویز می‌باشد.
• هوم سرویز: نام و علامت تجاری متعلق به شرکت می‌باشد که از طریق سامانه، سایت، اپلیکیشن، وب‌اپ و خدمات تلفنی که در اختیار مشتریان و همیاران قرارداده شده است، به ارائه خدمات هوشمند می‌پردازد.
• سرویس: نیازها و انتظارات مورد نیاز سرویس‌گیرنده.
• کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی استفاده‌کننده از هوم سرویز فارغ از ماهیت سرویس‌دهنده یا سرویس‌گیرنده بودن وی.

حساب کاربری

• سرویس‌گیرنده در هوم سرویز می‌پذیرد که شرایط و ضوابط هوم سرویز را به‌صورت کامل مطالعه کرده و پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، استفاده مستمر سرویس‌گیرندگان از هوم سرویز به معنی‌پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات هوم سرویز است.
• برای استفاده از هوم سرویز لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در هوم سرویز بسازد. تنها افرادی که بیش از ۱۸ سال سن داشته باشند و واجد اهلیت قانونی باشند می‌توانند اقدام به ساختن حساب کاربری در هوم سرویز کنند. برای استفاده از هوم سرویز سرویس‌گیرنده باید نام، نام خانوادگی و شماره همراه خود را در نرم‌افزار هوم سرویز ثبت کند.
• سرویس‌گیرنده می‌پذیرد اطلاعات خود را به ‌صورت صحیح و به‌روز در هوم سرویز وارد کند.
• سرویس گیرنده مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری را می‌‌پذیرد و متعهد می‌‌شود که در صورت تغییر در هر بخش از این اطلاعات، حساب کاربری خود را در هوم سرویز به‌روز نماید. وارد کردن اطلاعات نادرست و غیردقیق ممکن است منجر به محرومیت سرویس گیرنده از خدمات هوم سرویز شود و وی نمی‌‌تواند به این موضوع معترض گردد.
• هر فرد تنها می‌تواند یک حساب کاربری به‌عنوان سرویس‌گیرنده در هوم سرویز داشته باشد.
• مسئولیت کلیه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری سرویس گیرنده در هوم سرویز انجام می‌شود مطلقا به عهده سرویس‌گیرنده است.
• مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده سرویس‌گیرنده است. در صورت مفقود شدن یا دزدیده شدن اطلاعات حساب کاربری، سرویس‌گیرنده موظف است دراسرع‌وقت موضوع را به اطلاع هوم سرویز برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به هوم سرویز انجام نشده است مسئولیت کلیه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام می‌شود به عهده سرویس گیرنده خواهد بود.
• سرویس‌گیرنده حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به فرد یا شرکت دیگری منتقل کند. سرویس گیرنده با ثبت‌نام در هوم سرویز و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام پیام‌‌های صادره ازحساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ی پیام‌های ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط می‌‌نماید.
• در شرایط خاصی ممکن است از سرویس‌گیرنده برای استفاده از سرویس، درخواست احراز هویت شوند، در چنین شرایطی چنانچه اطلاعات کافی در اختیار هوم سرویز قرار ندهد، هوم سرویز می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائه سرویس به وی خودداری کند.
• کاربر اقرار می‌‌نماید که با افتتاح حساب کاربری در هوم سرویز تنها مجوز استفاده‌ی غیرانحصاری، غیرقابل‌انتقال و محدود از خدمات آن را دریافت می‌‌کند و به این ترتیب مدعی مالکیت یا حقی نسبت به هوم سرویز (اعم از کپی‌رایت، علامت تجاری و سایر حقوق معنوی آن) نیست، در غیر موارد مصرح در این قرارداد اجازه‌ی استفاده از نام و علامت تجاری و خدمات نرم‌افزارهای هوم سرویز را ندارد و در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی هوم سرویز نسبت به نرم‌افزارها و ملحقات آن خواهد بود.
• کاربر می‌‌پذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی هوم سرویز است و هوم سرویز می‌‌تواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون نیاز به تدارک هیچ‌گونه دلیلی، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفاده‌ی کاربر از خدمات هوم سرویز گردد.
• سرویس گیرنده متعهد است از اطلاعاتی که در نتیجه‌ی استفاده از خدمات هوم سرویز کسب نموده است (مانند اطلاعات تماس همیار و ...) خارج از سامانه هوم سرویز استفاده نکرده، از ارسال درخواست مستقیم سرویس خارج از سامانه هوم سرویز اجتناب نماید.

استفاده از هوم سرویز

• شماره پشتیبانی هوم سرویز 02191001332 را به‌خاطر بسپارید، در صورت بروز هر موردی با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
• هوم سرویز مستقیما هیچ سرویسی ارائه نمی کند و هیچگونه رابطه کارگر و کارفرمایی بین شرکت و همیاران وجود ندارد و تنها نقش تسهیل کننده و پل ارتباطی بین مشتری و همیار را خواهد داشت. همیار و مشتری در قبال ثبت سرویس، پذیرش سرویس و انتخاب همیار و همینطور انصراف از سرویس مختار هستند و هوم سرویز هیچ نقشی در توافق صورت گرفته میان مشتری و همیار ندارد. لذا هر سفارشی که در قالب سامانه هوم سرویز ثبت می گردد یک قرارداد مستقل بین مشتری و همیار بوده و هوم سرویز هیچ مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی مستقیم، اتفاقی، تبعی، غیر مستقیم و کیفری، ناشی از توافقات صورت گرفته ندارد و تنها زمینه ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و همیار است.
• با توجه به این که در خدمات تلفنی، درخواست سرویس در بستر نرم‌افزارهای هوم سرویز ارسال می‌شود و از این حیث هیچ تفاوتی با سایر سرویس های انجام شده در سامانه هوم سرویز ندارد، حقوق و مسئولیت‌های هوم سرویز در این خدمات مشابه سایر سرویس‌ها می‌باشد.
• همیاران هوم سرویز احراز هویت شده و دارای گواهی عدم سوء پیشینه و عدم اعتیاد هستند و با ارایه مدارک تخصصی و طی مراحل سختگیرانه فعالیت خود را با هوم سرویز شروع کرده اند ولی ممکن است همکاری همیار با هوم سرویز مقطعی باشد، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی هوم سرویز با همیاران خودداری نمایید و در صورت هماهنگی مشتری با همیار، خارج از روال سامانه هوم سرویز، سامانه هوم سرویز هیچ گونه مسئولیتی را از لحاظ امنیتی و ... بر عهده نخواهد داشت.
• سرویس‌گیرنده متعهد است در صورت داشتن هرگونه تقاضای نامتعارف و هرگونه پرنده یا حیوانات دیگر در منزل، موضوع را قبل از توافق بر انجام کار به همیار اعلام کند در غیر این صورت چنانچه پس از پذیرش درخواست خدمت و عزیمت همیار به محل، مواجه با موارد فوق شود، مجاز به لغو (امتناع از انجام) سفارش بوده و مسئولیت جبران خسارات وارده برعهدۀ سرویس‌گیرنده است.
• همیاران هوم سرویز تایید صلاحیت شده و دارای گواهی عدم سوء پیشینه هستند و حضور مشتری در محل انجام کار الزامی نیست. ولیکن برای اطمینان بیشتر لطفا قبل از شروع به کار همیار مطمئن شوید اشیاء و اجسام با ارزش در دسترس قرار ندارند.
• با استفاده از سرویس هوم سرویز، همیار و سرویس‌گیرنده می‌پذیرند که از هوم سرویس برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند.
• سرویس گیرنده تعهد می‌‌نماید در محل مورد نظر برای انجام سرویس که با همیار جهت انجام سرویس هماهنگ نموده است، هیچگونه کالای ممنوعه نظیر مشروبات الکلی، مواد مخدر، اسلحه، وسایل قمار و ... موجود نمی باشد.
• سرویس‌گیرنده متعهد می‌شود هیچ‌گاه از هوم سرویز به صورتی که به آن یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکند.
• کاربر می‌پذیرد که هوم سرویز ممکن است از ارسال SMS (پیامک) به‌عنوان راه ارتباطی هوم سرویز با وی استفاده کند. سرویس‌گیرنده می‌تواند درخواست کند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از سرویس با مشکل مواجه شود.
• هوم سرویز ممکن است کدهایی به‌منظور هدیه به سرویس‌گیرنده ارائه کند که با واردکردن این کدها در برنامه موبایل، تخفیفاتی به سرویس‌گیرنده داده شود و یا مبلغ مشخصی به‌حساب کاربر در هوم سرویز اضافه شود. سرویس‌گیرنده می‌پذیرید که اجازه انتقال یا فروش آنها را به افراد دیگر ندارد. همچنین سرویس‌گیرندگان مجاز نیستند این کدها را به‌صورت عمومی منتشر کنند (حتی اگر هوم سرویز در فضاهای عمومی این کد ها را منتشر کرده باشد) مگر اینکه هوم سرویز رسماً این اجازه را به آنها داده باشد.
• سرویس‌گیرنده می‌پذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود در هوم سرویز دارد مستقل از روش کسب آن (در نتیجه واردکردن کدهای تخفیفی که هوم سرویز در اختیار آنها قرار می‌دهد یا هر روش دیگری) فقط برای استفاده از سرویس ارائه شده توسط هوم سرویز قابل‌استفاده است و امکان دریافت این وجه را به‌صورت نقد ندارد.
• با استفاده از سرویس هوم سرویز کاربر می‌پذیرد که در حین انجام خدمت، همیار را وسیله‌ای برای تبلیغات و بازاریابی کالاهای شخصی خود قرار ندهد و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات شخصی و یا محصولات متعلق به دیگران خودداری کند.
• کاربران پذیرفته‌اند که هوم سرویز به‌عنوان یک نرم‌افزار عمل کرده و دو طرف را به هم معرفی و مرتبط می‌نماید. مسئولیت هرگونه آسیب به اموال طرفین بر عهده فرد خاطی بوده و طرفین می‌توانند در مراجع ذی‌صلاح حقوقی و قضایی علیه یکدیگر اقامه دعوی نمایند.
• سرویس‌گیرنده می‌پذیرد کدهایی که جهت ارائه تخفیف به وی داده می‌شود ممکن است منقضی شوند. ازآنجایی‌که هوم سرویز برای ارائه این کدها هزینه‌ای از سرویس‌گیرندگان دریافت نمی‌کند، این حق برای هوم سرویز محفوظ است که مبلغ یا درصد تأثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی‌که هوم سرویز تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت‌گرفته است و یا غیرقانونی بوده است می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجه استفاده از آنها به‌حساب سرویس‌گیرنده اضافه شده است را باطل یا حذف کند.
• مسئولیت تأمین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از هوم سرویز به عهده سرویس‌گیرنده است. هوم سرویز نسبت به اجرا شدن سرویس ارائه شده روی همه دستگاه‌ها یا همه شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن همراه و …) تضمینی نمی‌دهد.
• سرویس‌گیرنده می‌پذیرد انتخاب سرویس و شرایط و ضوابط آن و همچنین همیار و قیمت و شرایط آن به عهده خود بوده و هوم سرویز نقش کاتالیزور و تسهیل گر را در این فرایند ایفا می‌کند.
• پس از انتخاب همیار مورد نظر و قبل از شروع کار حتما در خصوص مدت زمان انجام کار، قیمت و هزینه کار شامل اجرت و جنس مورد نظر و همینطور شرح دقیق سرویس مورد نظر خود، با همیار توافق نمایید و همینطور پیشنهاد می کنیم برای سرویس های با ارزش بیش از یک میلیون تومان با همیار قرارداد منعقد شود.
• در صورت نیاز به فاکتور در زمان ثبت سفارش و یا بعد از آن، با مراجعه به جزئیات سفارش، ایمیل خود را در بخش ارسال فاکتور وارد نمایید تا رسید پرداخت برای شما ارسال گردد. در صورت نیاز به فاکتور رسمی این موضوع را قبل از شروع سفارش به همیار اعلام نمایید. هوم سرویز مستقیما هیچ سرویسی ارائه نمی کند و مبادلات مالی بین مشتری و همیار صورت می گیرد، بنابراین هوم سرویز امکان صدور فاکتور رسمی برای شما را نخواهد داشت.
• سرویس‌گیرنده متعهد می‌شوند پس از اتمام سرویس از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از هوم سرویز، از همیار کسب کرده است هیچ‌گونه استفاده‌ای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات همیار در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوه دیگری نیز مغایر با قوانین هوم سرویز خواهد بود. سرویس‌گیرنده متعهد می‌شوند فقط در شرایط ضروری از اطلاعات همیار استفاده کند. استفاده همیار و سرویس‌گیرنده از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.
تبصره: در مواردی هوم سرویز به کاربران اجازه می‌‌دهد عکس، فایل صوتی یا تصویری، اطلاعات، دست‌نوشته یا نظرات خود را در نرم‌افزارهای هوم سرویز منتشر کنند. محتوای تولیدشده—و نه کپی‌شده—توسط کاربران به ‌شیوه‌ی مذکور در مالکیت کاربران قرار دارد، اما کاربران با بارگذاری این موارد بر نرم‌افزارهای هوم سرویز اجازه‌ی استفاده، تغییر و انتشار آن را به هر نحو و در هر زمان به‌صورت رایگان، غیرقابل‌رجوع و قابل انتقال به شرکت واگذار می‌‌کنند.
• کاربر می‌پذیرد متن حریم شخصی هوم سرویز (در سایت هوم سرویز) را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.
• سرویس گیرنده می بایست پس از پایان کار و انجام سرویس به صورت کامل، محل انجام سرویس یا وسیله¬ای که سرویس یا تعمیر شده است را بررسی نماید و چنانچه ایرادی در کار مشاهده می کند به همیار اعلام نماید، در اینصورت همیار می¬تواند قبل از ترک محل شما، اقدام به رفع ایراد نموده و نظر شما را جلب نماید و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا امتناع همیار، در اسرع وقت این مورد را به پشتیبانی اطلاع دهید.
• در صورت وجود مستنداتی مبنی بر ارتکاب جرم، خسارت و یا هر موضوع مجرمانه، لطفا در اسرع وقت واحد رسیدگی به شکایات هوم سرویز را مطلع نمایید. پشتیبانی هوم سرویز در اسرع وقت و حداکثر ظرف 48 ساعت پس از اطلاع شما، پیگیری این موضوع را انجام خواهد داد. در صورت عدم وجود مستندات این اتهام قابل اثبات و پیگیری نخواهد بود.
• در صورت خسارت دیدن لوازم سرویس گیرنده، سرویس گیرنده می بایست حداکثر تا 48 ساعت بعد از وقوع حادثه نسبت به اعلام خسارت اقدام کند. وقوع حادثه نیز حداکثر می‌تواند 14 روز بعد از اتمام کار باشد. در غیر این صورت، یعنی گذشت بیش از 14 روز از پایان کار و یا 48 ساعت از وقوع خسارت، این شکایت قابل رسیدگی نخواهد بود. هنگام وقوع خسارت تا زمان مراجعه کارشناس، سرویس گیرنده نباید دست به تغییر صحنه و از بین ‌بردن نشانه‌های وقوع خسارت بزند تا بتوان خسارت را بررسی کرد.
• حداکثر اگر طی 14 روز از پایان کار سرویس گیرنده متوجه شود که عیب موردنظر به طور کامل رفع نشده یا مجدداً بازگشته است می‌تواند این موضوع را به پشتیبانی هوم سرویز اعلام نماید و همیار موظف به مراجعه مجدد و حل نهایی موضوع است. چنانچه در این مرحله لازم باشد که جنس از محل خارج شود و به کارگاه همیار منتقل شود، سرویس گیرنده باید سفارش مجدد ثبت نماید تا برای پیگیری‌های آتی دچار مشکل نشود.
• درصورتی‌که به هر دلیل سرویس گیرنده نظر یا میانجیگری کارشناسان هوم سرویز را قبول نکند، طرفین تلاش خواهند کرد تا اختلاف خود را به‌صورت مسالمت‌آمیز و از راه گفت‌وگو حل‌وفصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف از طریق مراجعه به مراجع قضایی تهران حل‌وفصل خواهد شد. درصورتی‌که مراجع قضایی نظر کارشناس هوم سرویز را تأیید کند سرویس گیرنده می‌پذیرد که کلیه هزینه های کارشناسی و دعاوی را پرداخت کند.
• در صورت لغو سفارش، در صورت انجام شدن بخشی از سفارش از جمله ارسال همیار و غیره و یا ایجاد هزینة فرصت برای همیار مانند رزرو خدمت در زمان اوج سفارشات، هزینة خدمت انجام شده و خسارات مربوط به هزینة فرصت در حد متعارف در حمایت از همیار از مشتری اخذ خواهد شد.
تبصره: لغو سفارش و استرداد هزینه‌ها پس از خدمت‌رسانی ممکن نبوده و مشتری موظف به پرداخت هزینه‌ها می‌باشد.
• در صورت لغو سفارش، آن سفارش شامل هیچ‌گونه پشتیبانی نبوده و هوم سرویز هیچ مسئولیت حقوقی، مدنی و کیفری در خصوص پشتیبانی، خسارات یا حوادث احتمالی ندارد.
• دادن وعده‌های غذایی (ناهار و شام) از سوی مشتری اجباری نیست و مشتریان بر اساس منش خود در این ‌خصوص مخیر می‌باشند، همچنین برای درخواست‌های روزانه یا ۸ ساعته نظافت مدت ۳۰ دقیقه به‌منظور صرف ناهار و نماز در نظر گرفته می‌شود.
• سرویس های هوم سرویز در صورت انجام شامل هیچگونه هزینه ایاب و ذهاب نیست و سرویس گیرنده می تواند قبل از انتخاب و یا مراجعه همیار از دو طریق از قیمت سرویس مورد نظر خود مطلع شود. از طریق لیست تعرفه های قیمتی که در هنگام مشاهده سرویس قابل مشاهده است و همینطور از طریق ارتباطی که با همیار مورد نظر برقرار می کنید. لذا در صورتی که پس از مراجعه همیار به دلایلی نظیر عدم حضور سرویس گیرنده، عدم توافق قیمتی، انصراف سرویس گیرنده، به دلیل شرایط فنی و یا دلایل این چنینی سرویس لغو گردد، مبلغ ایاب و ذهاب به همیار تعلق می گیرد. سرویس های گروه نظافت و پذیرایی که ساعت اتمام سرویس بعد از ساعت 8 شب باشد، مبلغ ایاب و ذهاب به همیار تعلق می گیرد.

هزینه ها و پرداخت

• سرویس‌گیرنده آگاه است که استفاده از هوم سرویز می‌تواند هزینه‌هایی برای او داشته باشد.
• سرویس‌گیرنده می‌پذیرد هزینۀ سرویس از قبل از طرف همیار مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ سرویس نمی‌تواند داشته باشد.
• امکان استرداد هزینه‌هایی که سرویس‌گیرنده یا همیار احیاناً به هوم سرویز می‌پردازد وجود ندارد.
• سرویس‌گیرنده می‌پذیرد هزینه سرویس به طور تقریبی در هوم سرویز از طرف همیار مشخص شده و ممکن است باتوجه ‌به سرویس موردنظر و پس از انجام بازدید توسط همیار تغییرات نسبی در آن اعمال گردد و قیمت نهایی پس از بازدید به وی اعلام گردد، لذا در صورت تأیید اعتراضی نسبت به هزینه سرویس نمی‌تواند داشته باشد. پیشنهاد می کنیم برای سرویس های با ارزش بیش از یک میلیون تومان با همیار قرارداد منعقد شود.
• پرداخت هزینه سرویس فقط به‌صورت نقدی و مستقیم توسط سرویس‌گیرنده به همیار داده می‌شود و هوم سرویز نقشی در این تراکنش مالی نخواهد داشت.
• سرویس گیرنده می بایست پس از پایان کار و انجام سرویس به صورت کامل، محل انجام سرویس یا وسیله¬ای که سرویس یا تعمیر شده است را بررسی نماید و چنانچه ایرادی در کار مشاهده می کند به همیار اعلام نماید، در اینصورت همیار می¬تواند قبل از ترک محل سرویس گیرنده، اقدام به رفع ایراد نموده و نظر سرویس گیرنده را جلب نماید و در صورت بروز هر گونه مشکل و یا امتناع همیار، این مورد را در اسرع وقت به پشتیبانی اطلاع دهید.
• سرویس‌گیرنده می‌پذیرد هیچ ‌وقت درخواست سرویس از هوم سرویز را ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس را داشته باشد. سرویس‌گیرنده اگر پس از ارسال درخواست سرویس و پذیرش درخواست توسط همیاران، سرویس را لغو کند، یا در مکان مشخص شده و در زمان مشخص حضور پیدا نکند با توجه ‌به عدم رعایت مقررات مربوط که منجر به عدم حفظ شهرت کاری و اعتبار هوم سرویز می‌شود، هوم سرویز ممکن است هزینه‌ای به‌ عنوان جریمه از اعتبار او کسر یا از نامبرده وصول کند. همچنین هوم سرویز مجاز است از اعتبار همیارانی که پس از قبول یک سرویس، سرویس را لغو می‌کنند یا پس از پذیرش سرویس در مکان مشخص شده حضور پیدا نمی‌کنند، باتوجه‌به عدم رعایت مقررات مربوط که منجر به عدم حفظ شهرت کاری و اعتبار هوم سرویز می‌شوند هزینه‌ای به‌عنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از نامبرده وصول کند.
• سرویس گیرنده مسئولیت اخذ کلیه مجوزهای لازم از ارگان ها و سازمان های مربوطه، ساختمان و ... برای انجام سرویس توسط همیاران را بر عهده داشته و در صورت بروز مشکل و یا توقف در حین انجام کار، می بایست کلیه هزینه های متعهد شده ناشی از توقف در انجام کار را به همیار را پرداخت نماید.
• در خصوص هرگونه خسارت جانی یا مالی که در نتیجه اتفاقات حین اجرای سرویس توسط همیار یا سرویس‌گیرنده رخ می‌دهد، هوم سرویز مسئولیتی نداشته و نخواهد داشت.
• مسئولیت رعایت کلیه قوانین و مقررات نافذ بر کسب‌ و کار همیار اعم از کسب مجوزهای قانونی و امور مالیاتی و ... عهده وی بوده و هوم سرویز مسئولیتی دراین‌خصوص نخواهد داشت.

محدودیت مسئولیت

• سرویس‌گیرنده می‌پذیرد که هوم سرویز پیمانکار نهایی نیست، بلکه تنها یک خدمات نرم‌افزاری است که ارتباط بین سرویس دهندگان و سرویس‌گیرندگان را جهت توافق بر انجام یک سرویس فراهم می‌کند. در هوم سرویز همیار مختار است یک درخواست سرویس را بپذیرد یا رد کند، همچنین سرویس‌گیرنده مختار است پس از ارسال درخواست سرویس و مشخص نمودن همیار و قبل از عزیمت همیار به نقطه مبدأ، سرویس را انجام دهد یا خیر؛ لذا هر سرویسی که همیار به سرویس‌گیرنده ارائه می‌دهد باید به‌عنوان یک قرارداد لازم مستقل بین ایشان در نظر گرفته شود. هوم سرویز هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال مسائلی که در حین ارائه سرویس ممکن است اتفاق بیفتد، از قبیل تأخیر و ... ندارد.
• کاربر می‌پذیرد مسئولیت تمامی خطرها و اتفاقاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از هوم سرویز یا سایر سرویس مرتبط با هوم سرویز، برای کاربر به وجود بیاید به عهده کاربر است. هوم سرویز هیچ مسئولیتی در قبال مشکلاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از هوم سرویز توسط یک کاربر، برای کاربران یا افراد دیگر ایجاد شود از جمله ازبین‌رفتن داده‌ها، مصدومیت‌هایی که به افراد وارد می‌شود، یا صدمه‌هایی که به دارایی‌های افراد وارد می‌شود به عهده ندارد.
• هوم سرویز هیچ تضمینی در خصوص کیفیت سرویس، زمان ارائه سرویس و یا کیفیت و سلامت محصولاتی که با استفاده از سرویس‌های هوم سرویز خریداری شود ارائه نمی‌دهد.
• برای کلیة سفارشاتی که هزینه انجام آنها بیش از یک میلیون تومان است کاربران باید نسبت به عقد قرارداد کتبی با یکدیگر اقدام نمایند تا در صورت بروز مشکل پیشگیری از طریق هوم سرویز یا مراجع قضایی تسهیل گردد. نمونه قرارداد در سایت و اپلیکیشن هوم سرویز موجود است و سفارشی که در قالب هوم سرویز انجام می‌گردد یک قرارداد مستقل ما بین همیار و سرویس‌گیرنده بوده و خدمات هوم سرویز تنها زمینه‌ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و متخصص است.
• هوم سرویز با پیگیری‌های مداوم و نظارت کامل بر نظرات مشتریان در خصوص خدمات ارائه شده، سعی در فراهم ساختن بستری شفاف و سرعت بخشیدن و تسهیل سفارش‌گذاری دارد. لیکن باید در نظر داشت، باتوجه‌ به نسبی بودن مفهوم کیفیت و مجزا بودن قرارداد سرویس‌گیرنده با همیار از توافقات هوم سرویز با کاربران، هوم سرویز هیچ‌گونه مسئولیتی اعم از مدنی و کیفری در قبال نوع و میزان کیفیت سرویس ارائه شده و وقایع و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهد داشت.
• هیچ‌گونه رابطه‌ای بین همیار و هوم سرویز از قبیل کارگری - کارفرمائی، پیمانکاری و یا هرگونه عناوین دیگری را که بار قانونی برای هوم سرویز را داشته باشد ندارد و صرفاً یک پلتفرم واسط جهت معرفی انواع خدمات می‌باشد.
• همیار در هر لحظه قادر به ویرایش بخشی از اطلاعات صفحة شخصی خود هستند، بنابراین هوم سرویز، مسئولیتی را در قبال هر نوع ادعا و اطلاعات مندرج در صفحه شخصی همیار نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج شده که توسط خود همیار نوشته شده را به نمایش می‌گذارد.
• صفحات ساخته شده در هوم سرویز با هزینة گردانندگان سامانه جمع‌آوری، مرتب‌سازی و ارائه شده است و حق حذف آن‌ها در هر زمان به همیار داده شده است. استفاده‌کننده از هوم سرویز حق کپی‌برداری از اطلاعات همیار، نوشتار و تصاویر اطلاعات ارسال شده به هوم سرویز را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.
• خدمات هوم سرویز با مشارکت خدمات افراد حقیقی و حقوقی دیگری ارائه می‌شود که هوم سرویز کنترل صددرصد روی سرویس دهندگان ندارد؛ لذا سرویس‌گیرنده می‌پذیرد که این خدمات قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و هوم سرویز مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.
• هوم سرویز مسئولیتی در قبال کالاها یا اشیایی که سرویس‌گیرنده ممکن است در حین انجام سرویس توسط همیار گم کنند ندارد، هرچند همکاری لازم برای یافتن اشیاء گم شده توسط هوم سرویز صورت خواهد گرفت.
• مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به هوم سرویز که به‌واسطة اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود، با درج کننده می‌باشد و هوم سرویز مسئولیتی در قبال موارد مندرج نخواهد داشت.

موارد فنی

• کاربر حق ندارد هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code) نرم‌افزارهای هوم سرویز شامل دی کامپایل (Decompile)، مهندسی معکوس (Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازه چنین کاری به‌صورت قانونی صادر شده باشد.
• کاربر مجاز نیست با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخه دیگری از هوم سرویز را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین وی مجاز نیست در نرم‌افزار هوم سرویز یا در روش ارائه سرویس تغییر یا اخلالی ایجاد کند.
• کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی باهدف ایندکس‌گذاری (Indexing)، مطالعه یا هرگونه فعالیت داده‌کاوی روی سرویس اجرا کند.
• کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیرمتداول به هیچ بخش هوم سرویز انجام دهد.
• کاربران مجاز به استفاده از خدمات نرم‌افزارهای هوم سرویز جز در شرایط مقرر در این قرارداد نیستند و حق اجاره، فروش و به‌طور کلی انتقال نرم‌افزارهای هوم سرویز و حقوق ناشی از آن را نخواهد داشت.
• کاربران نمی‌‌توانند به هیچ‌یک از سرویس‌‌ها، برنامه‌ها و شبکه‌ی مرتبط با سرورها به‌صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کنند یا در این راستا تلاشی انجام دهند و نیز نمی‌‌توانند با استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون به کد سطح بالا یا زبان ماشین دست پیدا کنند.
• کاربران نمی‌‌توانند برنامه را مشابه‌سازی کنند یا بخشی از برنامه را درون برنامه‌ی دیگری استفاده نمایند.
• کاربران تنها اجازه‌ی استفاده‌ی محدود و غیرانحصاری از خدمات آن را تحت شرایط قرارداد حاضر دارند، بدون آن که این استفاده حقی برای آن‌ها نسبت به مالکیت نرم‌افزارهای هوم سرویز یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازه‌ی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و ... را به آن‌ها اعطا نماید.

محتوای تولید شده توسط کاربران

هوم سرویز ممکن است گاهی به کاربران اجازه دهد که در وب‌سایت، برنامه موبایل و یا سایر بخش‌های این سرویس عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل در سرویس ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود اما با ثبت آنها در سرویس‌های مرتبط به هوم سرویز کاربران این حق را به هوم سرویز می‌دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به‌صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین هوم سرویز مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص یا شرکت‌های دیگر منتقل کند.

قطع سرویس

هوم سرویز در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (همیار یا سرویس‌گیرنده) می‌تواند برای هوم سرویز یا مشتریان خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به هوم سرویز را دارد.

توافق از راه دور

• کاربر توافق می‌کند جهت مبادله آسان اطلاعات، کلیه تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه‌کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به هوم سرویز، از طریق سامانه هوم سرویز به عمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کند.
• مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر برعهده کاربر بوده و کاربر ضمن پذیرش این مسئولیت، کلیه داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیه نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.
• کاربر می‌پذیرد هرگونه رویه، اشکال، عبارات مبین تأیید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف هوم سرویز به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.
• کاربر با عضویت در هوم سرویز قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کند.

حریم خصوصی

• پس از ارایه پیشنهاد و قبل از شروع کار توسط همیار، پروفایل همیاران تحت عنوان سیگنال یا سایت همیاران را مشاهده کنید. این قسمت در راستای شفافیت و ارایه اطلاعات دقیق همیاران طراحی شده است و به شما در راستای انتخاب همیار مناسب کمک شایانی خواهد کرد. قسمت سیگنال یا سایت همیار دارای قسمت های مختلفی از جمله رزومه همیار، میانگین امتیازات وی از سرویس های انجام شده، تعداد سرویس‌های انجام شده و نظرات مشتریان قبلی، وضعیت تایید صلاحیت احرازهای وی، رتبه وی در هوم سرویز، نمونه کارها و سایر سوابق می‌باشد، لذا به مشتریان محترم تاکید می‌شود در جهت انتخاب مناسب همیار، نظرات مربوط به ایشان را مطالعه نماید و حتماً نظرات خود را نسبت به کارهای انجام شده توسط همیار در اپلیکیشن درج نمایید؛ همچنین در جهت ارائه بهتر خدمات حتماً با همیار تماس حاصل نموده و در مورد شرایط سفارش خود صحبت نماید.
• پس از انتخاب همیار مورد نظر و قبل از شروع کار حتماً در خصوص مدت ‌زمان انجام کار، قیمت و هزینه کار شامل اجرت و جنس مورد نظر و همین‌طور شرح دقیق سرویس موردنظر خود، با همیار توافق نمایید و همین‌طور برای قراردادها با ارزش بیش از یک میلیون تومان با همیار قرارداد منعقد شود. نمونه قرارداد در حین ثبت سفارش در دسترس شما می باشد. حتما در هنگام انجام کار به شرایط عرف ایمنی توجه داشته ‌باشید.
• مدارک همیاران هوم سرویز در پروفایل ایشان قابل ‌مشاهده است و با ارائه مدارک تخصصی و طی مراحل سختگیرانه فعالیت خود را با هوم سرویز شروع کرده‌اند ولی ممکن است همکاری همیار با هوم سرویز مقطعی باشد، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی هوم سرویز با همیاران خودداری نمایید و در صورت هماهنگی مشتری با همیار، خارج از روال سامانه هوم سرویز و عدم ثبت سرویس توسط مشتری در سامانه، هوم سرویز هیچ‌گونه مسئولیتی را از لحاظ امنیتی، پشتیبانی و ... بر عهده نخواهد داشت.
• هوم سرویز مستقیماً هیچ سرویسی ارائه نمی‌کند و هیچ‌گونه رابطه کارگر و کارفرمایی بین شرکت و همیاران وجود ندارد و تنها نقش تسهیل‌کننده و پل ارتباطی بین مشتری و همیار را خواهد داشت. همیار و مشتری در قبال ثبت سرویس، پذیرش سرویس و انتخاب همیار و همین‌طور انصراف از سرویس مختار هستند و هوم سرویز هیچ نقشی در توافق صورت‌گرفته میان مشتری و همیار ندارد؛ لذا هر سفارشی که در قالب سامانه هوم سرویز ثبت می‌گردد یک قرارداد مستقل بین مشتری و همیار بوده و هوم سرویز هیچ مسئولیتی در قبال خسارات احتمالی مستقیم، اتفاقی، تبعی، غیرمستقیم و کیفری، ناشی از توافقات صورت‌گرفته ندارد و تنها زمینه‌ساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و همیار است.
• در صورت نیاز به فاکتور در زمان ثبت سفارش و یا بعد از آن، با مراجعه به جزئیات سفارش، ایمیل خود را در بخش ارسال فاکتور وارد نمایید تا رسید پرداخت برای شما ارسال گردد. در صورت نیاز به فاکتور رسمی این موضوع را قبل از شروع سفارش به همیار اعلام نمایید. هوم سرویز مستقیماً هیچ سرویسی ارائه نمی‌کند و مبادلات مالی بین مشتری و همیار صورت می‌گیرد، بنابراین هوم سرویز امکان صدور فاکتور رسمی برای شما را نخواهد داشت.
• مشتری گرامی لطفاً پس از پایان کار و انجام سرویس به‌صورت کامل و پیش از پرداخت نهایی، محل انجام سرویس یا وسیله ای که سرویس یا تعمیر شده است را بررسی نمایید و چنانچه ایرادی در کار مشاهده می‌کنید به همیار اعلام نمایید، در این صورت همیار می تواند قبل از ترک محل شما، اقدام به رفع ایراد نموده و نظر شما را جلب نماید و در صورت بروز هرگونه مشکل و یا امتناع همیار، کد پیگیری را به همیار اعلام نکنید و  این مورد را به پشتیبانی اطلاع دهید. اعلام کد پیگیری به همیار به معنای اتمام سرویس از نظر شما می‌باشد و همیار پس از انجام خدمت آن را از شما درخواست می‌کند لذا فقط در صورت تأیید انجام کار آن را به همیار اعلام نمایید.
• توجه نمایید که سرویس های هوم سرویز در صورت انجام شامل هیچ‌گونه هزینه ایاب ‌و ذهاب نیست و شما می توانید قبل از انتخاب و یا مراجعه همیار از دو طریق از قیمت سرویس موردنظر خود مطلع شوید. از طریق لیست تعرفه‌های قیمتی که در هنگام مشاهده سرویس می‌توانید مشاهده نمایید و همین‌طور از طریق ارتباطی که با همیار موردنظر برقرار می‌کنید؛ لذا درصورتی‌که پس از مراجعه همیار به دلایلی نظیر عدم حضور مشتری، عدم توافق قیمتی، انصراف مشتری، به دلیل شرایط فنی و یا دلایل این‌چنینی سرویس لغو گردد، مبلغ ایاب ‌و ذهاب به همیار تعلق می‌گیرد، همچنین در سرویس‌های گروه نظافت بعد از ساعت 8 شب کمک‌ هزینه ایاب‌ و ذهاب به همیار تعلق خواهد گرفت.
• همیاران هوم سرویز تایید صلاحیت شده و دارای گواهی عدم سوء پیشینه هستند و حضور مشتری در محل انجام کار الزامی نیست. ولیکن برای اطمینان بیشتر لطفا قبل از شروع به کار همیار مطمئن شوید اشیاء و اجسام با ارزش در دسترس قرار ندارند.
• هنگام مراجعه همیار، حتما از او کارت شناسایی خواسته و با مشخصات درج شده در پروفایل مقایسه کنید. در صورت عدم تطابق، لطفا از ورود فرد به منزل یا محل کارتان جلوگیری کنید و بلافاصله هوم سرویز را مطلع سازید.
• ممکن است پیشنهادی در خصوص لغو سفارش برای کاهش هزینه دریافت کنید، قابل اشاره است که پورسانت سرویس‌ها مبلغی بسیار پایین از سرویس می‌باشد و در صورت لغو سفارش، آن سفارش شامل هیچ‌گونه پشتیبانی نبوده و هوم سرویز هیچ مسئولیت حقوقی، مدنی و کیفری در خصوص خسارات یا حوادث احتمالی ندارد.
• حتما در پایان سرویس به همیار مربوطه امتیاز دهید و تجربه خود را از همیار با سایر مشتریان به اشتراک بگذارید.

جمع آوری اطلاعات

• اطلاعاتی که شما مستقیماً در هوم سرویز ثبت می‌کنید:
بخشی از اطلاعاتی که هوم سرویز ذخیره می‌کند اطلاعاتی است که شما به ‌صورت مستقیم در فرایند ثبت‌نام، ارسال درخواست سرویس، تماس با مرکز تماس و یا روش‌های مشابه در سیستم ثبت می‌کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، شماره ‌تلفن همراه، شماره ‌تلفن ثابت، آدرس، آدرس پست الکترونیکی و اطلاعاتی از این ‌دست می‌شود.
• اطلاعاتی که در نتیجه استفاده شما از سرویس ذخیره می‌شود:
علاوه بر اطلاعاتی که شما به‌صورت مستقیم در سیستم ثبت می‌کنید، برخی از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده شما از سرویس تولید می‌شود نیز در هوم سرویز ذخیره می‌شود. این اطلاعات در زیر شرح داده شده‌اند.
نحوه استفاده از سرویس:  هوم سرویز اطلاعات مربوط به نحوه استفاده کاربران از نرم‌افزار موبایل و سایت هوم سرویز را ثبت می‌کند. از این اطلاعات برای بهینه‌سازی کیفیت سرویس استفاده می‌شود.
اطلاعات مربوط به دستگاه مورد استفاده و شبکه اینترنت: هوم سرویز ممکن است اطلاعات مربوط به دستگاهی که شما از طریق آن از سرویس استفاده می‌کنید (تلفن همراه، تبلت و غیره) از جمله نوع دستگاه، سیستم‌عامل، مشخصات سخت‌افزاری و همچنین اطلاعات مربوط به روش اتصال شما به اینترنت از جمله شبکه 3G، وای‌فای (WiFi) و غیره را ذخیره کند.
موقعیت جغرافیایی: هوم سرویز در راستای تسهیل در ارایه خدمات و امنیت کاربران خود، اطلاعات مربوط به مکان جغرافیایی و لوکیشن کاربران خود را ذخیره می نماید.
• هوم سرویز متعهد می‌گردد، داده‌ها و اطلاعات کاربران را به اشخاص ثالث اعم از حقیقی و یا حقوقی با مقاصد تجاری و غیرتجاری خارج از حیطه خدمات فوق‌الذکر، بدون کسب رضایت صاحبان آن افشا ننماید.
تبصره: در صورتی که مقامات قضایی و یا اداری به حکم قانون، داده‌ها و یا اطلاعات مربوط به کاربر یا کاربران خاصی را از هوم سرویز مطالبه نمایند، شرکت مطابق با قانون موظف به افشای آنها به مقامات صالح می‌باشد.
• اطلاعاتی که در هوم سرویز ذخیره می‌شود در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد:
• ارائه، نگهداری و بهبود کیفیت خدمات
• برقراری ارتباط بین همیار و سرویس‌گیرنده جهت تسهیل فرآیند. به طور مثال همیار می‌تواند با شماره ‌تلفن همراه سرویس‌گیرنده برای پیداکردن وی استفاده نماید و یا برای دسترسی به محل انجام سرویس دسترسی به لوکیشن سرویس گیرنده داشته باشد.
• ارتباط هوم سرویز با سرویس‌گیرنده جهت اطلاع‌رسانی
• شخصی‌سازی سرویس برای هر سرویس‌گیرنده شامل ارائه پیشنهادهای ویژه

توافقات نهائی

• سرویس گیرنده تصدیق می‌نمایند که «شرایط و قوانین استفاده از خدمات هوشمند هوم سرویز برای سرویس گیرنده» را به‌طور کامل مطالعه نموده، از مفاد و شرایط آن آگاهی کامل داشته و نسبت به اعمال تمامی این شرایط رضایت دارند و نسبت به مفاد آن ملتزم می‌باشند. تبصره توجه: هرگونه علامت، تیک، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به‌منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.
• در مواردی که متن حاضر، صراحتاً یا ضمناً حاوی حکمی نباشد، مراتب تابع عرف رایج در این صنعت می‌باشد.
در صورتی که سوالی در مورد شرایط و قوانین داشتید، از طریق صفحه‌یتماس با مامی‌توانید با ما در ارتباط باشید