لوله کشی و تاسیسات

روش نشت یابی لوله های آب بدون دستگاه ✔️ خدمات تشخیص ترکیدگی

نم و نشتی خسارت زیادی به ساختمان وارد می کند. رطوبت دشمن چوب، گچ، فلز و دیگر مصالح به کار رفته در بنای ساختمان است. از طرفی حتی یک نشتی ساده نیز می تواند موجب بالا رفتن هزینه های آب بها شود. اگر بدون علت، قبض آب زیادتر شده است احتمال نشتی در لوله های آب را بررسی کنید. قبل از اینکه نشتی آب خسارت بیشتری به بنا وارد کند با سرویس رفع نشتی و ترکیدگی لوله هوم سرویز تماس بگیرید. در مراحل اولیه هزینه های تعمیرات خیلی کمتر است. نشت یابی لوله های آب و تشخیص ترکیدگی لوله ها و اتصالات یک کار تخصصی است. برای اینکه با کمترین هزینه و حداقل میزان تخریب، لوله های آسیب دیده تعمیر شود از دستگاه های نشت یاب استفاده می شود. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نشت یابی لوله های آب در منزل

گاهی متوجه نم و نشتی در ساختمان نیستیم و نمی دانیم که در قسمتی از لوله کشی ساختمان نشتی وجود دارد. در این صورت دیدن نم دیوار و سقف اولین نشانه های نشتی در لوله هاست. وقتی اثرات نشتی دیده شود دیگر کمی دیر شده است. قبل از اینکه چند قطره آب به گچ دیوار صدمه بزند باید مانع نشتی شوید. هزینه تعمیرات دیوار و گچ کم نیست پس هر چه زودتر جلوی نشتی را بگیرید. مطمئن باشید کار به کمی زردی در سقف ختم نمی شود حتی احتمال ریزش سقف در آینده نزدیک نیز وجود دارد. چگونه می توان متوجه نشتی آب در قسمتی از ساختمان شد؟ در این مطلب راه های ساده برای تشخیص نشتی در لوله ها آموزش داده می شود. این روش ها برای افراد مبتدی است و بدون استفاده از دستگاه و نشت یاب انجام می شود. 

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

خدمات نشت یابی لوله های آب

نشت یابی لوله های آب با بررسی کنتور

کنتور آب در منازل، میزان مصرف آب را نشان می دهد. این وسیله کاربردی ساده ترین ابزار برای تشخیص نم و نشتی در ساختمان است. اگر به حمام بروید یا حیاط را بشویید و یا حتی یک لیوان آب از شیر بردارید، کنتور میزان مصرف را نشان می دهد. از همین موضوع می توان برای بررسی نشتی لوله های آب هم استفاده کرد. ابتدا همه شیرهای آب سرد و گرم ساختمان را ببندید. بستن شیرهای آب کافی نیست لازم است تا همه تجهیزاتی که با آب کار می کنند هم خاموش باشد. برای مثال ماشین لباسشویی، ظرفشویی، کولر و … را ببندید. حالا شماره روی کنتور آب را یادداشت کنید. حداقل 15 دقیقه یا بیشتر صبر کنید و سپس دوباره نگاهی به شمارشگر کنتور آب داشته باشید. در صورت کوچکترین تغییری در این عدد، احتمال نم و نشتی در لوله های آب وجود دارد.

حالا سوال اینجاست که کدام بخش از سیستم لوله کشی دچار مشکل شده است؟

چگونه نشتی لوله آب را بگیریم؟ رفع نشتی لوله آب در منزل

نشت یابی لوله آب توالت

معمولا نشتی های توالت و سرویس بهداشتی بیشترین خسارت را به همراه دارند ولی اغلب این نشتی ها به سادگی تشخیص داده نمی شوند. چکه کردن شیر آب دستشویی و توالت مقدار زیادی آب را هدر می دهد. با تعویض یک واشر می توان جلوی هدر رفتن آب را گرفت. اما در اغلب موارد نشتی های توالت در دید قرار ندارند و قابل تشخیص نیستند. اگر میزان نشتی خیلی زیاد باشد می توان صدای شر شر آب را در توالت شنید. این مشکل در توالت فرنگی و سیفون بیشتر دیده می شود. هر گونه ایراد در شناور و شیر پر کننده موجب می شود تا آب قطع نشود و به فاضلاب وارد شود. اگر صدای آب از توالت فرنگی شنیده می شود ابتدا شیر اصلی آب سیفون را بسته و با سرویس رفع نشتی هوم سرویز تماس بگیرید.

سالانه مقدار قابل توجهی آب آشامیدنی سالم از طریق توالت های خانگی وارد فاضلاب می شود. 

تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ و رفع نشتی

هزینه نشت یابی لوله های آب

نشت یابی لوله های آب حمام

سیستم لوله کشی زیادی در حمام کار شده است. لوله های آب سرد و گرم به همراه لوله کشی های شوفاژ حمام هم در معرض آسیب قرار دارند. دیوار حمام معمول با کاشی کارشده و نمی توان از روی نم دیوار متوجه نشتی شد. معمولا لق شدن کاشی های دیوار و سرامیک های کف حمام نشان دهنده نشتی و یا ترکیدگی لوله هاست. برای اطمینان از سرویس تشخیص ترکیدگی با دستگاه استفاده کنید تا محل دقیق ترک لوله ها مشخص شود. نشتی از لوله کشی حمام به دلیل وجود آب و رطوبت در محل به ندرت توسط ساکنین قابل تشخیص است. تنها نشانه وجود کپک در درز کاشی های دیوار و یا لق شدن کاشی و سرامیک کف حمام است. قبل از اینکه خسارت بیشتری پیش بیاید همه لوله های قدیمی را تعویض کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات رفع نشتی یا ترکیدگی لوله هم ارائه میده؟

تشخیص نشتی لوله آب استخر

اغلب استخرهای خانگی دارای نشتی هستند اما گاهی مقدار نشتی بسیار کم و سوزنی است. سیستم لوله کشی آب استخر با آب شرب منازل تفاوت دارد. فشار آب در این لوله ها بسیار بیشتر در نظر گرفته شده تا در مدت زمان کوتاهیآ استخر آبگیری شود. اگر به تازگی مبلغ آب بها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است امکان نشتی آب و ترکیدگی لوله های آب استخر وجود دارد. برای بررس بیشتر حتما با متخصص تماس بگیرید. شاید در ابتدا میزان کاهش آب استخر محسوس نباشد ولی خیلی زود به دلیل فشار لوله های آب، میزان ترک خوردگی لوله ها بیشتر خواهد شد. جلوی خسارت را هر چه زودتر بگیرید ، هزینه های تعمیراتی هم کمتر خواهد شد. اگر با سیستم آبرسانی استخر مشکل دارید یا احتمال ترکیدگی لوله های آب یا نشتی در استخر وجود دارد، با خدمات نشت یابی هوم سرویز تماس بگیرید. بلافاصله متخصص به محل اعزام می شود و موقعیت را بررسی می کند.

DetectLeaks

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله چگونه کار می کند؟

نشت یابی لوله های آب در تهراننشت یابی لوله آب

هزینه رفع نشتی و ترکیدگی لوله در هوم سرویز

قیمت رفع نشتی یا ترکیدگی لوله

سرویس رفع نشتی و ترکیدگی لوله هوم سرویز

خدمات نشت یابی لوله ها از سرویس های پر تقاضا در تهران است. این سرویس در همه ایام سال درخواست کننده دارد ولی هم زمان با کاهش دمای هوا در پاییز و زمستان، تعداد سفارش ها بیشتر می شود. در صورتی که به نم و نشتی درساختمان مشکوک هستید با ما تماس بگیرید. تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه ، نشت یابی سیستم لوله کشی ساختمان، رفع نشتی زیر کاسه توالت، بررسی و تعمیر نشتی حمام  فلاش تانک، نشت یابی سیستم لوله کشی آشپزخانه توسط تکنیسین با تجربه و حرفه ای انجام می شود. حتی یک نشتی کوچک نیز موجب خسارات زیادی در ساختمان می شود. باتوجه به این موضوع همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز به صورت فوری و در کوتاه ترین زمان بررسی می شوند. سرویس نشت یابی هوم سرویز در همه ایام سال و حتی تعطیلات فعال است.

سفارش خود را به رایگان از طریق اپ هوم سرویز ثبت کنید تا بلافاصله هماهنگی برای اعزام تکنیسین متخصص به محل انجام شود. ثبت سفارش، کاملا رایگان است. پس از بازدید و بررسی محل، کارشناس اعزامی در مورد هزینه های نشت یابی و تعمیرات اطلاع رسانی خواهد کرد. در صورت توافق، عملیات تعمیر بلافاصله شروع خواهد شد. در جدول منتشر شده لیست قیمت ها را مشاهده می کنید. هزینه خرید مصالح و لوازم بر عهده مشتری است و در لیست لحاظ نشده است. چنانچه بخواهید امکان تهیه مصالح توسط همیار، میسر است. حتما فاکتور خرید را دریافت کنید. این سرویس دارای گارانتی کامل بوده و توسط هوم سرویز تضمین شده است.

برای ثبت سفارش سرویس رفع نشتی یا ترکیدگی لوله از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا