تشخیص ترکیدگی لوله
هوم‌سرویز
/
قیمت خدمات
/
بنایی و دکوراسیون
/
رفع نشتی یا ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله

از 1517 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تشخیص ترکیدگی لوله در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تشخیص علت و محل نم زدگی

250,000 الی 400,000 تومان

قیمت تشخیص علت و محل نم زدگی (با دستگاه)

500,000 الی 800,000 تومان

قیمت رفع نم ناشی از نشتی زیر کاسه توالت(دستشویی استاندارد 1*2)

3,000,000 الی 6,000,000 تومان

قیمت رفع نم ناشی از نشتی ناشی از فلاش تانک

2,500,000 الی 5,000,000 تومان

قیمت رفع نم ناشی از نشتی حمام(حمام استاندارد 1*2)

3,500,000 الی 7,000,000 تومان

قیمت نشتی از لوله کشی ساختمان

توافقی

متوسط قیمت2,700,000 تومانکمینه قیمت1,000,000 تومانبیشینه قیمت3,500,000 تومان

آنچه درباره تشخیص ترکیدگی لوله خواهید خواند

  • تشخیص ترکیدگی لوله
  • چرا تاکید بر تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه است؟
  • علت های ترکیدگی لوله و نشتی آب
  • آیا هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه (تعرفه نشت یابی) زیاد است؟
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب چگونه انجام می شود؟
  • رفع نشتی لوله آب پلاستیکی چگونه انجام می شود؟
  • تشخیص ترگیدگی لوله با دستگاه و رفع نشتی لوله آب توکار
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و رفع نشتی لوله آب فلزی
  • تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ با انواع روش های مدرن
  • تشخیص ترکیدگی لوله بدون تخریب
  • دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله چیست و چه کارایی دارد؟
  • پس از تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چه کنیم؟
  • هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه به چه مواردی وابسته است؟
  • خدمات تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب و رفع ترکیدگی لوله را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله یا نشت یابی لوله از خدمات تخصصی در زمینه نشت یابی لوله ساختمان است. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه روشی بسیار موثر قبل از بروز خرابی های وسیع تر است. مقدار بسیار زیادی از آب مصرفی خانوار هر ساله به علت نشتی لوله آب و ترکیدگی لوله آب توکار به هدر می رود. بعضی از نشتی ها مانند چکه کردن شیرآلات، نشتی آبگرمکن و یا ترکیدگی لوله شوفاژ آشکار و مشخص است و به راحتی می توان اقدام به رفع نشتی کرد. اما مشکل اساسی رفع نشتی لوله آب توکار می باشد که ممکن است مدت ها تشخیص داده نشود و در نهایت با نم خودش را نشان می دهد. همچنین ممکن است استحکام ساختمان در صورت نشتی آب و عدم تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در دراز مدت تضعیف شود. در ادامه به عواملی که موجب ترکیدگی لوله و عوامل موثر در هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه خواهیم پرداخت.

چرا تاکید بر تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه است؟

تشخیص ترکیدگی لوله آب یا فاضلاب امروزه به سختی گذشته نیست. به این ترتیب که با استفاده از تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه علاوه بر کاهش هزینه نشت یابی لوله از تخریب و آسیب به ساختمان نیز جلوگیری می شود. زیرا در مواردی که خدمات نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه انجام نمی شود باید تمام محل های احتمالی تخریب و بررسی شوند. اما با استفاده از این تجهیزات محل دقیق شناسایی و تعیین می شود و پس از عملیات نشت یابی لوله سایر خدمات انجام می شود.

علت های ترکیدگی لوله و نشتی آب

  • افزایش ناگهانی فشار آب
  • نصب لوله های دفنی در خاک های مرطوب و آهکی
  • استفاده از لوله و اتصالات نامرغوب
  • یخ زدگی لوله های آبی به دلیل عدم عایق کاری صحیح
  • استفاده از لوله های فلزی بی کیفیت که در هنگام سرد و گرم شدن هوا منقبض و منبسط می شوند
  • ضعف در اتصالات لوله ها
  • اتصال لوله های غیر هم جنس به یکدیگر که بعد مدتی بر اثر فعل و انفعالات شیمیایی موجب ترکیدگی لوله می شود.
  • این موارد تعدادی از دلایل ترکیدن لوله و نشتی آب از لوله ها می باشند.

آیا هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه (تعرفه نشت یابی) زیاد است؟

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب نسبت به روش های دیگر بیش تر است. اما با توجه به اینکه یک روش موثر و قابل اطمینان برای رفع ترکیدگی لوله آب است و درصد خطای بسیار کمی دارد م تخریب های زیادی در پی ندارد از این رو هزینه تشخیص ترکیدگی لوله در همه موارد به نفع مشتری بوده و هزینه ای آتی کمتری در پی خواهد داشت.

تشخیص ترکیدگی لوله آب چگونه انجام می شود؟

· نشت یابی لوله آب با بررسی کنتور

کنتور آب در منازل، میزان مصرف آب را نشان می دهد. این وسیله کاربردی، ساده ترین ابزار برای تشخیص نشتی در ساختمان است. اگر به حمام بروید یا حیاط را بشویید و یا حتی یک لیوان آب از شیر بردارید، کنتور میزان مصرف را نشان می دهد. از همین موضوع می توان برای بررسی نشتی لوله های آب هم استفاده کرد. ابتدا همه شیرهای آب سرد و گرم ساختمان را ببندید. بستن شیرهای آب کافی نیست لازم است تا همه تجهیزاتی که با آب کار می کنند هم خاموش کنید. برای مثال ماشین لباسشویی، ظرفشویی، کولر و … را ببندید. حالا شماره روی کنتور آب را یادداشت کنید. حداقل ۱۵ دقیقه یا بیشتر صبر کنید و سپس دوباره نگاهی به شمارشگر کنتور آب داشته باشید. در صورت کوچکترین تغییری در این عدد، احتمال نشتی لوله های آب وجود دارد.

· تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و نشت یابی لوله آب توالت

معمولا نشتی توالت و سرویس بهداشتی بیشترین خسارت را به همراه دارند ولی اغلب این نشتی ها به سادگی تشخیص داده نمی شوند. چکه کردن شیر آب دستشویی و توالت مقدار زیادی آب را هدر می دهد. با تعویض یک واشر می توان جلوی هدر رفتن آب را گرفت. اما در اغلب موارد نشتی های توالت در دید قرار ندارند و قابل تشخیص نیستند. اگر میزان نشتی خیلی زیاد باشد می توان صدای شر شر آب را در توالت شنید. این مشکل در توالت فرنگی و سیفون بیشتر دیده می شود. هر گونه ایراد در شناور و شیر پر کننده موجب می شود تا آب قطع نشود و به فاضلاب وارد شود.

· نشت یابی لوله آب حمام

لوله کشی های زیادی در حمام کار شده است. لوله های آب سرد و گرم به همراه لوله شوفاژ حمام هم در معرض آسیب قرار دارند. دیوار حمام معمول با کاشی کارشده و نمی توان از روی رطوبت دیوار متوجه نشتی شد. معمولا لق شدن کاشی های دیوار و سرامیک های کف حمام نشان دهنده نشتی و یا ترکیدگی لوله هاست. برای اطمینان از تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه استفاده می شود تا محل دقیق ترک لوله ها مشخص شود.

رفع نشتی لوله آب پلاستیکی چگونه انجام می شود؟

رفع نشتی لوله پولیکا بدون تخریب را به چند روش می توان انجام داد. قبل از شروع به نشتی یابی لوله سبز باید علت نشتی را شناسایی کنید. بهترین روش گرفتن نشتی لوله آب پلاستیکی تعویض قسمت معیوب می باشد. توجه داشته باشد که استفاده از چسب لوله سبز برای رفع نشتی لوله پلاستیکی یکی از راهکارهاست اما قطعا بهترین راهکار نیست. چرا که چسب شاید برای مدت کوتاهی جلوی نشتی را بگیرد اما راه حل دائمی نیست.

تشخیص ترگیدگی لوله با دستگاه و رفع نشتی لوله آب توکار

قبل از هرگونه اقدام برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و رفع نشتی لوله آب توکار ابتدا باید محل شکستگی را را کاملاً تمیز کنید. تا متوجه نحوه شکستگی لوله شوید. شکستگی و نشتی لوله پلیکا ساختمان بیشتر بر اثر نشست ساختمان اتفاق می افتد. معمولا رفع نشتی لوله آب توکار به وسیله چسب پی وی سی فشار قوی انجام می شود. البته در صورتی که ساختمان بیشتر از دو طبقه است بهترین روش گرفتن نشتی لوله آب تعویض لوله است.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و رفع نشتی لوله آب فلزی

لوله های فلزی مانند لوله های گالوانیزه از لوله های بسیار قدیمی هستند که از زمان های گذشته برای آب گرم و سرد استفاده می شدند. در صورت نشتی لوله آب فلزی اگر ایرادات از سمت اتصالات باشد لوله، قابل تعمیر است. اما در صورت شکستگی باید لوله ها به کلی تعویض شوند و لوله های روکار جایگزین شوند.

تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ با انواع روش های مدرن

اگر خوش شانس باشید و نم و رطوبت از روی دیوار، سقف یا کف ساختمان دیده شود کار ساده تر است. در این صورت محل ترکیدگی لوله شوفاژ در همان محل رطوبت و نم است. اما در اغلب موارد تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ با کمک چشم و بدون تجهیزات ممکن نیست. با بستن همه شیرهای آب و تست کنتور آب می توانید به وجود ترکیدگی در لوله ها پی ببرید ولی برای پیدا کردن محل دقیق ترکیدگی لوله نیاز به کمک حرفه ای دارید.

به صورت سنتی برای تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ، به علائم و نشانه های روی سقف یا دیوار اکتفا می شود و بخش زیادی از محل مورد نظر، تخریب می شود. البته یک استادکار با تجربه می تواند با شنیدن صدای چکیدن آب، محل نشتی را تشخیص دهد. امروزه از روش های کارآمدتری برای تشخیص محل ترکیدگی لوله ها استفاده می شود. مانند تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ با دوربین حرارتی و مادون قرمز از این موارد هستند. با استفاده از شیوه های نوین، هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و تعمیرات لوله ها کاهش خواهد داشت.

تشخیص ترکیدگی لوله بدون تخریب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، روش رفع نشتی لوله آب فاضلاب بدون تخریب است. بدین ترتیب محل دقیق نشتی به وسیله دستگاه نشت یاب مشخص می شود. قسمت معیوب لوله به وسیله خمیر اپوکسی یا چسب تعمیر می شود. با استفاده از این روش نیازی به انجام جوشکاری یا هیچ تخریبی نیست. خوشبختانه این نوع چسب ها مقاومت بالایی در مقابل ضربه و فشار نیز دارند. از انواع لوله های توکار فاضلاب عبارت اند از:

  • تعمیر و رفع ترکیدگی لوله فاضلاب چدنی
  • شناسایی و رفع ترکیدگی لوله فاضلاب پلیکا
  • رفع ترکیدگی لوله فاضلاب پوشفیت

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله چیست و چه کارایی دارد؟

برای جلوگیری از هزینه های تخریب و بازسازی دوباره روش جدید و کارسازی جایگزین روش سنتی شده است. در روش تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشتی یاب آب، هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ( قیمت نشت یابی لوله ) را نسبت به روش سنتی کمتر خواهد کرد.

هزینه نشت یابی لوله با دستگاه فوق حساس از نوع آکوستیک و یا رادیویی محل نشت آب را تشخیص می دهند. این دستگاههای فوق تخصصی امواج ایجاد شده بر اساس ترکیدگی لوله را شناسایی می کنند. نشت یابی لوله با دستگاه موجب می شود که فقط قسمتی که دچار ترکیدگی شده دقیقا مشخص شود و هزینه های اضافی ایجاد نمی شود.

پس از تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چه کنیم؟

بعد از حصول اطمینان از نشتی آب با راه حل ارایه شده، باید در صدد رفع مشکل باشیم. در اولین قدم شیر فلکه را برای جلوگیری از هدر رفتن آب کامل ببندید. تعمیرات لوله یا توسط سازمان آب صورت می گیرد، یا در بسیاری از موارد جهت سرعت بخشیدن به انجام کار باید از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفته شود.

به خاطر داشته باشیم هیچگاه بخاطر قیمت تشخیص ترکیدگی لوله کمتر، از شرکت و افراد نا بلد کمک نگیریم. زیرا در صورتی که محل نشتی اشتباه تشخیص داده شود و یا در هنگام رفع نشتی از لوازم استاندارد استفاده نشود، هزینه هایی دوبرابر در انتظارمان خواهد بود.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه به چه مواردی وابسته است؟

قیمت تشخیص ترکیدگی لوله تحت تاثیر عوامل مختلفی است. معمولا تعرفه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه بر اساس اتحادیه تعیین و اعلام می شود. اما در ارتباط با هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نشت یاب به مدت زمان برای پیدا کردن نشتی و متراژ محل مورد نظر بستگی دارد.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و تمامی قطعات مورد نیاز برای تعمیر توسط همیار هوم سرویز با فاکتور ارایه می گردد. سرویس رفع نشتی شامل شناسایی محل نشتی، تخریب محل نشتی ، لوله کشی دوباره، سیمان کاری، ایزوگام کاری و کاشی کاری می باشد. همچنین رفع ترکیدگی لوله بدون کندن، تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ با دستگاه نشت یاب آب حرفه ای انجام می شود.

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب و رفع ترکیدگی لوله را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز به تشخیص نشتی آب با دستگاه نشت یاب هر ساعتی از شبانه روز درخواست خود را به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت نمایید. متخصصین ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تشخیص ترکیدگی لوله و همچنین ارایه خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات بنایی ارائه می دهد که شامل سرامیک کاری کف ساختمان , سنگ کاری نمای ساختمان با کمک سنگ کار ماهر, کاشی کار ماهر برای کاشی کاری منزل, رفع نم دیوار بدون تخریب, نصب قرنیز پی وی سی با کمک نصاب قرنیز حرفه ای, دوغاب سرامیک حمام, گچکاری ساختمان با کمک گچ کار ماهر, تعویض توالت ایرانی با فرنگی به همراه اجرای تاسیسات, خدمات بنایی نازک کاری ساختمان, سیمان کاری دیوار باغ و سیمانکاری دیوار حیاط, دیوار کشی و دیوار چینی دور باغ و حیاط, تخریب دیوار مشترک و تخریب دیوار حایل, خاکبرداری ساختمان با کمک شرکت گودبرداری و خاکبرداری معتبر, تخریب ساختمان کلنگی و فرسوده, حمل نخاله با نیسان و وانت, اجاره داربست فلزی و داربست بندی نمای ساختمان, آجر چینی دیوار باغ و منزل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

تشخص ترکیدگی لوله توکار با دستگاه نشتی یاب

رفع نشتی لوله روکار آب

رفع نشتی لوله فاضلاب توکار

رفع نشتی لوله با استفاده از محلول و چسب رفع نشتی

رفع نشتی لوله آب و فاضلاب بدون تخریب

رفع نشتی لوله شوفاژ و پکیج

تعویض و تعمیر لوله ترکیده و آسیب دیده

نظرات کاربران

profile picture
فرشید شقاقی

با تشکر خیلی محترم و کار بلد بودن ما راضی هستیم

profile picture
حسن زارعین

خدمات ارائه شده عالی بود و رضايت اينجانب را فراهم نمود وبدین جهت از مشارالیه تشکر میکنم.

profile picture
آرش شاطریان

وارد به کار و منصف بودند

profile picture
محمد علوی

همیار ماهر و وقت شناس بود و البته منصفانه

شرایط تعویض لوله ترکیده و رفع نشتی لوله آب بدون تخریب

همیار می بایست ابتدا محل نشتی را شناسایی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

سرویس رفع نشتی شامل شناسایی محل نشتی، تخریب محل نشتی، لوله کشی، سیمان کاری، ایزوگام و کاشی کاری می باشد.

همیار معرفی شده از نظر احراز هویت و عدم سوء پیشینه مورد تایید سامانه هوم سرویز بوده و هوم سرویز مسئولیتی در قبال نحوه انجام کار همیار نخواهد داشت لذا پیشنهاد می کنیم حتما نسبت به عقد قرارداد با همیار پس از توافق نهایی توجه فرمایید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

water-plumbing-sewerage
لوله کشی آب و ساختمان
قیمت از 450,000 الی 2,100,000 تومان
plastering
گچکاری و گچبری
قیمت از 500,000 الی 1,300,000 تومان
house-cleaning
نظافت منزل
قیمت از 540,000 الی 820,000 تومان
waterproofing
ایزوگام
قیمت از 490,000 الی 1,300,000 تومان