خانگی و ساختمانی

بهترین زمان برای تعمیر نشیمن مبل چه وقتی است؟

تعمیر نشیمن مبل و تشکچۀ مبلمان، یک راه کم هزینه برای نونوار کردن مبل های قدیمی است. اغلب مبل ها پس از چند سال در قسمت نشیمن دچار فرو رفتگی و آسیب می شوند. در واقع اسفنج تشکچه دیگر مثل روزهای اول نیست و فشرده شده است. در این شرایط به جای صرف هزینه زیاد برای خرید مبلمان، آن را تعمیر کنید. تعمیرات مبل در تهران خیلی رایج شده و هر روز هم به تعداد درخواست کننده ها اضافه می شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تعمیر نشیمن مبل چیست؟

مبلمان یکی از لوازم اصلی در دکوراسیون منزل است. وقتی مبل ها قدیمی و فرسوده می شوند، زیباترین دکوراسیون ها هم نمایی ندارند. هر چقدر هم که گردگیری و نظافت می کنید باز هم اتاق پذیرایی، چهره موجهی ندارد. می توانید از پارچه های ترمه و حریر برای روی کاناپه استفاده کنید تا کمی ظاهر مبل ها تغییر کند اما وقتی قسمت نشیمن مبلمان خراب شده باشد چه کار می کنید؟ پوشاندن رویه مبل، شسشتوی مبلمان و هر کاری که انجام دهید نمی تواند ذره ای در اسفنج تشکچه تغییر ایجاد کند .سرویس تعمیر مبل هوم سرویز برای همین روزهاست تنها با چند کلیک می توانید سفارش خود را ثبت کنید تا تعمیرات مبل در محل انجام شود.

تعویض مبل یا تعمیر مبل، مسئله اینست!

رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل برای تعمیر نشیمن مبل انجام می شود و ظاهر مبلمان کاملا تغییر می کند. هزینه تعمیرات تشکچه مبل ها در مقایسه با خرید یک دست مبلمان جدید بسیار مقرون به صرفه است. به خصوص در اوضاع اقتصادی فعلی و همچنین قیمت های سرسام آور مبلمان، بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند مبل های قدیمی را تعمیر کنند. صرف نظر از مسائل مالی، یک دلیل مهم دیگر هم برای تعمیر مبل ها به جای تعویض وجود دارد. در بسیاری از مواقع یک دست مبلمان قدیمی با چارچوب خوب، استحکام بیشتری از جنس های امروزی دارد. اگر اسکلت مبلمان استحکام خوبی دارد و از متریال مرغوب ساخته شده، ترجیحا اسفنج تشکچه نشیمن را عوض کنید. در این صورت هنوز هم مبلمان با دوام قبلی را دارید ولی چهره آن به کلی تغییر کرده است.

تعمیرات مبل در تهران با قیمت باورنکردنی!

تعمیر نشیمن مبل در تهرانتعویض فوم کف انواع مبل کلاسیک و راحتی

تعمیر نشیمن مبل چه زمانی ضروری است؟

کاناپه،Couch ، مبل های ساده و … همگی دارای اسفنج در قسمت نشیمن هستند. موقع نشستن وزن افراد روی پایه ها و تشکچه اسفنجی منتقل می شود. زمان تعمیر و یا تعویض تشکچه های مبلمان از قبل مشخص نیست. برای مثال شاید دو دست مبل کاملا مشابه یکی برای اتاق پذیرایی و دیگری برای اتاق نشیمن خریداری شود. بدهی است مبلمان اتاق نشیمن خیلی زودتر فرسوده می شود. یا تصور کنید همین مبلمان در خانه های شلوغ و پر رفت و آمد و دارای چندین فرزند باشد. در ان صورت انتظار می رود عمر اسفنج زودتر هم تمام شود. در حالیکه اگر همین مبل ها در خانه یک زوج جوان و کم رفت و آمد باشد، سالیان زیادی بدون اسیب باقی می ماند. در واقع هر وقت که تشکچه مبلمان حالت فرو رفته پیدا کرد باید نسبت به تعمیر نشیمن مبل اقدام کرد.

هر ساله با نزدیک شدن به روزهای پایان سال، تقاضا برای تعمیرات مبلمان بیشتر می شود! برای زمان بندی بهتر حتما سفارش خود را از قبل رزرو کنید. در روزهای آخر سال همه تعمیرکاران مبلمان سرشان شلوغ است.

تعمیر مبل و تعویض رویه مبل در منزل!

هزینه تعمیر نشیمن مبل چقدر است؟

هر چقدر هم که از مبل ها مراقب کنید، دیر یا زود مبلمان نیاز به تعمیر پیدا می کنند! به طور کلی در شرایط یکسان همیشه قسمت نشیمن و تشکچه مبلمان زودتر از سایر قسمت های مبل خراب می شود. تعمیرات مبل یک کار تخصصی است و توسط نیروهای متخصص انجام می شود. تعمیر تشکچه هم با تعویض اسفنج ها و استفاده از یک اسفنج مرغوب دیگر، انجام می شود. اما در نظر داشته باشید که برخی تعمیرات دیگر همراه با تعویض اسفنج ضروری است پس از قبل حساب این موارد را هم داشته باشید. این موارد در مجموع قیمت کار را تعیین می کند. با ما همراه باشید تا برخی از کارهایی که همیشه همراه با تعمیر نشیمن مبل انجام می شود را بررسی کنیم.

رویه کوبی مبل در منزل با قیمت مناسب

قیمت تعمیر نشیمن مبلرویه کوبی و تعویض اسفنج مبل راحتی به قیمت مناسب
  • تعمیرات فنر مبلمان

میزان فرو رفتگی اسفنج بستگی به کیفیت فنرهای مبلمان هم دارد. در برخی از موارد تعمیرکار متوجه می شود که فنرها شل یا خراب شده اند. امکان تعمیر فنرها و تصحیح ایراد آن وجود دارد ولی در مواردی که فنر زیرین مبل شکسته باشد چاره ای جز تعویض فنرها نیست. فنرهای شل و بی کیفیت نمی توانند نشیمن مبل را خوب و محکم نگه دارند! بنابراین لازم است تا حتما فنرهای آسیب دیده به همراه تعمیر تشکچه ها، عوض شوند.

  • تعویض رویه مبل

برای تعمیر مبل و تعویض اسفنج ها لازم است تا روکش مبلمان جدا شود! معمولا این روکش قابل استفاده نیست و باید یک پارچه رومبل جدید خریداری شود. انواع پارچه مخمل، کتان و حتی چرم در طرح های مختلف برای رویه مبل تولید شده و انتخاب های زیادی پیش رو دارید. باری اینکه حال و هوای خانه عوض شود از رویه ای متفاوت با طرح و رنگ قبلی استفاده کنید تا مبلمان تعمیر شده کاملا نو و تازه به نظر برسد. رویه کوبی مبل یعد از فنرکشی و تعمیر نشیمن مبل انجام می شود و در واقع مرحله پایانی کار است. رویه کوبی و تعویض اسفنج همیشه با هم انجام می شود.

آموزش تعویض پارچه مبل راحتی در یک روز تعطیل

هزینه تعمیر نشیمن مبلرنگ کاری به همراه لکه بری مبل کلاسیک
قیمت تعمیر مبل
قیمت تعویض پارچه مبل

سرویس تعمیر مبل در تهران

خدمات تعمیرات مبل از سرویس های پر طرفدار هوم سرویز  است. این سرویس در همه ایام سال توسط تیم حرفه ای تعمیرکار مبلمان انجام می شود. تعمیر نشیمن مبل ، تعمیرات پایه ها، رویه کوبی و تعویض اسفنج، رنگ کاری مبلمان و تعویض فنر از خدماتی است که در محل ارائه می شود. قیمت های اعلام شده در این سامانه طبق نرخ تعرفه بوده و شامل تضمین کیفیت خدمات نیز می باشد. تیم تعمیرکار مبل هوم سرویز افتخار دارد که در همه پروژه های قبلی توانسته رضایت صد در صد مشتری را جلب کند. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

ثبت سفارش رایگان سرویس تعمیر مبل در اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا