بنایی و دکوراسیون

تعمیر حفاظ درب فلزی

تعمیر حفاظ درب فلزی از آن مواردی است که اغلب در موردش پرسیده می شود. با توجه به اینکه درب فلزی دارای استحکام زیادی است به نظر نمی رسد به این سادگی ها دچار اشکال و ایراد شود. از این رو شاید تصور کنید که در صورت بروز مشکل ناچارید درب فلزی حفاظ را تعویض کنید. این یک باور اشتباه است و می توان حفاظ درب فلزی ساختمان را نیز تعمیر و اصلاح کرد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

حفاظ درب فلزی چیست؟

درب های ضد سرقت برای حفظ امنیت فضای داخل ایده آل هستند. این درب ها دارای ظاهری زیبا و شکیل بوده و بر روی ورودی آپارتمان نصب می شوند. در هر صورت همه ورودی های بنا، یک درب دارد این درب خواه چوبی یا فلزی و خواه ساده یا ضد سرقت باشد، نیاز به حفاظ دارد. حفاظ درب فلزی نوعی سازه امنیتی است که بر روی همه درهای ورودی بنا نصب می شود. حفاظ درب آپارتمان، حفاظ فلزی پارکینگ و … همگی جنبه بازدارندگی دارند و از ورود بیگانگان به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. انواع حفاظ درب آکاردئونی از محبوب ترین سازه های امنیتی در ساختمان های مسکونی و اداری-تجاری هستند.

تعمیر حفاظ درب فلزی

برای ساحت حفاظ فلزی از پروفیل مرغوب استفاده می شود. پروفیل های بازیافتی یا ضعیف و تو خالی مناسب ساخت محافظ درب آپارتمان نیستند. گاهی برای صرفه جویی در هزینه ها، پیشنهادات ارزان تر پذیرفته می شوند. توجه داشته باشید که هر ارزانی نشان دهنده انصاف سازنده نیست. بسیار دیده شده که برخی از سازنده ها برای کاهش هزینه ساخت از مواد اولیه نامرغوب استفاده می کنند. پروفیل تو خالی و ضعیف بعد از مدتی تغییر شکل می دهد و سازه از حالت استاندارد خارج می شود. نکته دیگر در مورد یراق آلات حفاظ درب فلزی است. متاسفانه تقلب در این زمینه نیز زیاد است. اگر سازه استاندارد نبوده و کیفیت ساخت مناسبی هم نداشته باشد دیر یا زود نیاز با مشکل روبرو می شوید. به این ترتیب هزینه تعمیز حفاظ درب فلزی را هم در نظر بگیرید.

درب آکاردئونی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ 

هزینه تعمیر حفاظ درب فلزیتعمیر حفاظ درب فلزی

ساخت حفاظ درب فلزی

سرویس ساخت درب آکاردئونی هوم سرویز از خدماتی است که برای بالا بردن امنیت ساختمان ارائه می شود. درب آکاردئونی بهترین سازه برای درب های ورودی آپارتمان و درب واحد است. حتی در راه پله های خیلی کوچک تر هم امکان نصب این حفاظ وجود دارد. مراحل ساخت حفاظ درب فلزی در محیط کارگاه انجام می شود و تنها عملیات نصب آن در محل اجرا خواهد شد. به این ترتیب موقع نصب حفاظ هیچ مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نمی شود. درب فلزی یک سازه جداگانه است که بر روی چارچوب درب اصلی نصب می شود و در هنگام باز بودن هیچ فضای اضافی در مشاعات را اشغال نمی کند. 

ساخت حفاظ درب آپارتمان آکاردئونی در تهران

تعمیر یراق آلات درب حفاظ فلزی

انواع درب در طول تاریخ ساخته شده که هر کدام شکل و شمایل خاصی دارند. سازه های فلزی برای درب ساختمان همیشه به منظور حفاظت از فضای داخل به کار رفته اند. این درها و دروازه ها از هر جنسی که باشند برای نصب نیاز به تجهیزات و یراق است. برای تعمیر حفاظ درب فلزی لازم است تا همه یراق آلات نامرغوب تعویض شوند. دستگیره، لولا، قفل ریل و …. بخشی از یراق آلات در حفاظ فلزی هستند. پروفیل فریم فلزی بر روی ریل حرکت می کند. برای اینکه حرکت حفاظ روی ریل روان باشد کیفیت غلطک ها تاثیرگذار است. غلطک هایی قوی برای تحمل وزن درب فلزی در سازه نصب می شوند. استفاده از غلطک های ضعیف یکی از علل خوب حرکت نکردن پروفیل روی ریل است. نظیر همین ریل ها در پنجره دو جداره و حفاظ پنجره ریلی هم وجود دارد.

نصب درب آکاردئونی در تهران

قیمت تعمیر حفاظ درب فلزی

هزینه تعمیر حفاظ درب فلزی

یک قیمت ثابت برای تعمیرات حفاظ وجود ندارد. دستمزدها با توجه به ایراد و میزان خرابی اعلام می شود. برای مثال وقتی قفل توکار به هر دلیل ایراد داشته باشد، هزینه تعویض آن بستگی به قیمت کنونی قفل در بازار دارد. به طور کلی قیمت گذاری برای هزینه های تعمیرات به صورت توافقی انجام می شود. بخشی از این هزینه مربوط به قطعات جایگزین در یراق آلات حفاظ درب فلزی است و دستمزد تعمیرکار هم از قبل هماهنگی می شود. گاهی نرخ های بالایی برای تعمیر حفاظ درب فلزی دریافت می شود که اصلا منطقی نیست. برای اینکه مدیریت هزینه ها را داشته باشید همیشه با شرکت های معتبر و تعمیرکاران شرکتی هماهنگ کنید. 

تعمیرات انواع حفاظ درب ساختمان قدیمی

در برخی از ساختمان های قدیمی انواع حفاظ ساده فلزی نصب شده که به دلیل جاگیر بودن مشکلاتی را ایجاد کرده است. این روزها در اغلب ساختمان های نوساز و حتی قدیمی از حفاظ درب آکاردئونی استفاده می شود. حتی اگر امکان ساخت حفاظ جدید را ندارید با تعمیر حفاظ درب فلزی قدیمی می توانید امنیت ساختمان را افزایش دهید. حفاظ های معیوب استحکام خوبی در برابر ورود غیر مجاز ندارند. حداقل می توانید با نصب قفل توکار سازه را نفوذناپذیرتر کنید. شاید بد نباشد یراق آلات را نیز بررسی کنید به هر حال هزینه ای که برای تعمیر حفاظ می پردازید نوعی آینده نگری برای احتمال سرقت است. حفظ امنیت فضای داخل با یک حفاظ زوار در رفته امکان پذیر نیست.

قیمت درب آکاردئونی فلزی چقدر است؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت درب فلزی حیاط هم ارائه میده؟

روش تعمیر حفاظ درب فلزی

ساخت حفاظ درب آکاردئونی فلزی در تهران

تیم جوشکار حرفه ای هوم سرویز آماده انجام پروژه های درب حفاظ در سطح تهران است. در هر منطقه ای که زندگی می کنید از طریق اپلیکیشن هوم سرویز سفارش ساخت حفاظ فلزی را ثبت کنید. در کوتاه ترین زمان هماهنگی برای بازدید و اندازه گیری انجام می شود. در صورتی که حفاظ فلزی قدیمی دچار مشکل شده برای تعمیر حفاظ درب فلزی با ما تماس بگیرید. استفاده از یراق آلات مرغوب برای ساخت و تعمیر حفاظ درب فلزی انجام می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز شامل گارانتی کیفیت خدمات هستند. قیمت گذاری پس از بازدید و به صورت توافقی انجام خواهد شد. برای برخورداری از خدمات خوب با حرفه ای ها تماس بگیرید. 

 ثبت سفارش رایگان سرویس ساخت درب آکاردئونی فلزی از اپلیکیشن هوم سرویز  امکان پذیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا