خانگی و ساختمانی

✔️ کانال کشی کولر در تهران ✔️ با قیمت گیری و ثبت سفارش رایگان

کانال کشی کولر در زمان ساخت بنا انجام می شود. کانال ها به صورت توکار در ساختمان نصب می شوند و در ظاهر تنها دریچه های کولر آبی دیده می شود. هر کدام از این دریچه های کوچک توسط انشعابات کانال به کولر ساختمان متصل هستند. نقش کانال کولر در کیفیت باد کولر، سرعت و فشار باد بسیار مهم است. لذا لازم است تا اصول کانال کشی به صورت صحیح اجرا شود. حال تصور کنید اگر این کانال در معماری ساختمان پیش بینی نشده باشد، چاره چیست؟ اگر به تازگی به خانه ای را خریداری کرده اید که فاقد کانال کشی برای کولر است، نگران نباشید. کانال کشی و نصب دریچه کولر در تخصص ماست. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کانال کشی کولر چه فایده ای دارد؟

مهم نیست کولر آبی چه برندی باشد یا چقدر برای خرید آن هزینه کرده اید. تا زمانی که یک سیستم کارامد برای انتقال هوا از کولر به داخل ساختمان وجود نداشته باشد، نمی توانید از کولر استفاده کنید. اگر در معماری ساختمان کانال کولر طراحی نشده باشد باید سقف را خراب کرده و سیستم کانال کولر را نصب کنید. در این صورت هزینه نصب کانال کولر با در نظر گرفتن هزینه تعمیرات و گچ کاری و رنگ و نقاشی، بیشتر هم می شود. شیوه کانال کشی کولر روی دکوراسیون داخلی ساختمان هم تاثیرگذار است اما میزان هوای ورودی به اتاق و خنکی باد کولر هم بستگی به نوع طراحی کانال کولر دارد. سیستم نصب کانال کولر از ضروری ترین موارد در هر ساختمان است.

جنس کانال کولر چیست؟

کانال کولر محفظه ای برای عبور هوا به داخل ساختمان است. معمولا کانال ها به صورت دایره ای یا چهارگوش کار می شوند. برای ساخت و کانال کشی کولر از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود. رایج ترین متریال برای نصب کانال کولر آبی ورق گالوانیزه و یا آلومینیومی است.اندازه و ابعاد کانال کولر در هر موقعیت متفاوت است و بستگی به فضای مورد نظر دارد. مسیر کانال کشی کولر همیشه به صورت صاف و مستقیم نیست. بنابراین در هر جایی که لازم باشد در مسیر کانال از زانویی استفاده می شود. جنس و ابعاد زانویی متناسب با متریال اصلی در نظر گرفته می شود. 

سرویس کانال کشی و نصب دریچه هوم سرویز

قیمت کانال کشی کولر

مراحل کانال کشی کولر

قیمت نصب کانال کولر یکبار پرداخته می شود ولی تا زمانی که ساختمان پا بر جاست این کانال ها هم قابل استفاده هستند. بنابراین برای اینکه کانال هایی اصولی و طبق استاندارد در ساحتمان نصب شود باید از کانال کش حرفه ای کمک گرفت. یک فرد با تجربه که قبلا در این زمینه کار کرده باشد، می داند چگونه بهترین کانال را طراحی کند. مراحل نصب کانال کولر به این ترتیب است. 

  • طراحی کانال کولر بر اساس معماری ساختمان
  • تهیه متریال مناسب برای ورق کانال کولر
  • عایق کاری کانال کشی کولر
  • اجرای کانال کشی کولر بر اساس میزان جریان باد

نصب و تعمیر کولر آبی در تهران

طراحی کانال کولر بر اساس معماری ساختمان

برای تعیین موقعیت صحیح دریچه ها ، به معماری ساختمان توجه می شود. بنابراین کانال کش کولر ابتدا نقشه معماری را بررسی می کند و سپس بهترین نقاط را برای طراحی کانال کشی انتخاب می کند. هر جایی که لازم است تا دریچه کولر نصب شود می بایست انشعاب کانال کولر هم وجود داشته باشد. تعیین محل نصب دریچه کولر نیاز به بررسی و دقت زیادی دارد در صورت عدم هماهنگی و نامتناسب بودن، دریچه مذکور نمی تواند باد کافی را به فضای داخل وارد کند و حتی گاهی برخی از دریچه ها مانع ورود باد شده و یا جلوی سرعت جریان باد را مسدود می کنند.

علت باد گرم کولر چیست؟ چرا کولر آبی خنک نمی کند؟

هزینه کانال کشی کولر

تهیه متریال مناسب برای ورق کانال کولر

اکر کانال کشی کولر استاندارد نباشد تنها با تخریب می توانید مکشل را برطرف کنید. بنابراین بهتر است از متریال مرغوب برای ورق کانال ها استفاده شود. ورق های بسیار نازک و نامرغوب به مرور سوراخ شده و هوای گرم وارد کانال می شود. در این صروتا لازم است تا انرژی بیشتری صرف خنک کردن ساختمان شود. ورق گالوانیزه در ابعاد و ضخامت های مختلفی در بازار وجود دارد. این ورق ها دوام و طول عمر بسیار بالاتری دارند.

ورق کانال کولر چه تاثیری در کانال کشی دارد؟

عایق کاری کانال کشی کولر

برای اینکه باد خنک به داخل ساختمان منتقل شود لازم است تا عایق کاری مانال کولر به درستی انجام شود. در صورت عدم عایق کاری در اتصال کانال ها به یکدیگر، زانویی ها، محل نصب دریچه ها و … میزان خنکی باد کولر کم خواهد شد. در این موارد اغلب تصور می شود که مشکل از موتور کولر است در حالی که ایراد اصلی در نحوه عایق کاری کانال کشی کولر است. برای نصب کانال کولر با ما تماس بگیرید. بهترین کانال کش کولر تهران از همیاران هوم سرویز است.

چگونه پوشال کولر آبی را عوض کنیم؟

نصب کانال کولر آبی

اجرای کانال کشی کولر بر اساس میزان جریان باد

کانال کولر باید متناسب با سرعت باد تنظیم شود.سرعت و فشار باد کولر در برندهای مختلف کولر آبی یکسان نیست. حتی در یک برند نیز اندازه های کولر در میزان وزیدن باد تاثیر می گذارد. بهتر است از قبل مشخص شود کانال برای چه اندازه ای از کولر، طراحی شده است. هر چه فشار و سرعت باد بیشتر باشد، عایق کاری کانال کشی حساس تر می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کانال کشی و نصب دریچه هم ارائه میده؟

خدمات کانال کشی کولر و نصب دریچه هوم سرویز

نصب کانال کولر ، عایق کاری نصب دریچه و دمپر از سرویس های خدماتی هوم سرویز در تهران است. انواع کانالهای توکار به همراه عایق پشم شیشه، پشم سنگ و مفتول گالوانیزه شده انجام می شود. در صورتی که ساختمان فاقد کانال در معماری است می توان از کانالهاری روکار و خارج از ساختمان با عایق بندی مناسب استفاده کرد. این کانال ها قابلیت رنگ آمیزی را دارند. قیمت نصب کانال کولر هوم سرویز به ازای هر متر مربع و با احتساب تعداد دریچه ها از قبل اعلام می شود. پس از ثبت سفارش هماهنگی برای بازدید و مشاوره رایگان و انجام اندازه گیری ها انجام می شود. در صورت خرید قطعات توسط همیار، فاکتور خرید ارائه می شود. 

جهت ثبت سفارش سرویس کانال کشی و نصب دریچه از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا