رایانه و تکنولوژیهوم سرویز

روش نصب بازی در منزل ✔️ انواع خدمات کامپیوتری در محل

از بازی های روی کامپیوتر شخصی خسته شده اید؟ بعد از مدت ها قصد نصب نرم افزار های بازی را دارید؟ آیا می دانید چگونه بازی ها را روی لپ تاپ یا رایانه خانگی نصب کنید؟ اگر از بازی خورهای حرفه ای هستید حتما ده ها بازی روی رایانه نصب کرده اید و ساعت های زیادی در روز با آن سرگرم می شوید شاید هم فقط برای تفنن و در بین کارهای روزانه، یکی دو بازی رایانه ای را هم انجام می دهید. فرقی ندارد از کدام گروه باشید برای اینکه از بازی های روی سیستم لذت ببرید باید دائما نسخه های جدیدتر و بازی های تازه تر را نصب کنید. در این مطلب راه های نصب بازی در منزل را بررسی می کنیم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اهمیت نصب بازی روی رایانه شخصی

با رشد تکنولوژی و ورود رایانه های شخصی، شیوه زندگی آدم ها هم عوض شده است. دیگر خبری از الک دولک و بازی قایم موشک و … نیست. کودکان امروزی با بازی های کامپیوتری سرگرم می شوند. البته کوچک شدن آپارتمان ها هم به این موضوع دامن زده است. انصافا برخی از بازی های رایانه ای به قدری جذاب هستند که حتی بزرگسالان را هم سرگرم می کنند. اصلا اگر دقت کرده باشید بازی ها برای گروه های سنی محتلف طراحی می شود و هر فردی با هر سن و سال یا هر سلیقه ای که دارد می تواند بازی دلخواه خود را پیدا کند. بازی خورها باید جدیدترین بازی های روز دنیا را روی لپ تاپ شخصی خود داشته باشند. بازی های کامپیوتری نیاز انسان رو به رشد امروزی هستند و می توانند در افزایش مهارت های فردی نیز مثمر ثمر باشند.

بازی رایانه ای می تواند اوقات فراغت را پر کند در ضمن جنبه آموزشی نیز داشته باشد. بالا بردن قدرت تصمیم گیری و سرعت عمل، تفکر خلاق، افزایش هوش و قدرت حافظه، قدرت تحلیل و مهارت حل مسئله همگی با بازی های رایانه ای پیشرفت می کند. البته در نظر داشته باشید که مدت مشخصی را به بازی با سیستم رایانه اختصاص دهید تا سلامت خود را به خطر نیندازید.

چگونه نرم افزارها را در رایانه شخصی نصب کنیم؟ نصب نرم افزار در منزل

روش های نصب بازی در منزل

روش های نصب بازی در منزل

اگر تجربه نصب بازی های کامپیوتری را داشته باشید حتما می دانید که برای این کار از شیوه های مختلفی قابل انجام است. بازی های اندرویدی مناسب گوشی های موبایل هستند و برای نصب بازی در محیط ویندوز به نسخه مناسب ویندوز نیاز دارید. نوع سیستم مورد استفاده نیز اهمیت زیادی دارد. برخی از بازی های رایانه ای نیاز به سیستم های پیشرفته تری دارند و دارای گرافیک سنگین تری هستند. اگر بازی روی سیستم نصب نمی شود و یا در حین اجرا دائم با هنگی سیستم مواجه هستید، احتمال نامناسب بودن سیستم با حجم و گرافیک بازی وجود دارد. برای نصب بازی های کامپیوتری در منزل 3 راه وجود دارد. در ادامه با روش های نصب بازی آشنا می شویم.

1-نصب بازی در منزل از طریق رسانه های فیزیکی

حتما سی دی های بازی و نرم افزار را در فروشگاه های لوازم کامپیوتری دیده اید. یکی از راحت ترین شیوه نصب نرم افزار و بازی استفاده از سی دی ها و دیسک های تولیدی است. روش کار هم به این صورت است که ابتدا CD نصب را در سی دی رام می گذارید تا RUN شود. به طور کلی سی دی ها اتومات و خودکار اجرا می شوند. گاهی پیامی مربوط به اجرای برنامه روی صفحه دیده می شود که نیاز به تایید کاربر دارد. با تایید پیام سی دی شروع به اجرا می کند. دستورالعمل ها را عینا انجام دهید. با توجه به حجم بازی و سرعت سیستم چند دقیقه ای نصب بازی طول خواهد کشید. اگر سی دی به صورت خودکار اجرا نشد با استفاده از File Explorer یا Finder درایو سی دی را باز کرده و برای اجرا روی برنامه دوبار کلیک کنید. 

سرویس نصب نرم افزار و بازی

2-دانلود مستقیم بازی

بسیاری از ناشران بازی های دیجیتال را به صورت مستقیم در اختیار کاربران قرار می دهند. تنظیمات نصب بازی در منزل برای افرادی که آشنایی ندارند کمی دشوار است. لازم بدانید که اغلب این بازی ها به صورت فایل زیپ و فشرده دانلود می شوند و لازم است تا نرم افزار winrar یا نرم افزارهای مشابه را روی سیستم داشته باشید. پس از دانلود فایل بازی لازم است تا ابتدا فایل را با نرم افزار باز کنید. در این مرحله ممکن است نیاز به رمز داشته باشید. رمز را باید از همان منبعی که بازی را دانلود کرده اید، دریافت کنید. طریقه نصب در این مورد شبیه به نصب نرم افزار است و مراحل کار عینا اجرا می شود. ابتدا محل نصب را انتخاب کنید همیشه یک کپی روی دسکتاپ هم نصب می شود. 

نصب ویندوز در منزل

نصب بازی در منزل

3- نصب بازی در منزل از طریق فروشگاه دیجیتال

اگر نمی خواهید ریسک ویروسی شدن سیستم را بپذیرید هرگز بازی های رایگان را روی سیستم نصب نکنید. خرید سی دی اورجینال و یا خرید فایل نصب از فروشگاه های دیجیتال بسیار مطمئن تر است. در این صورت با پرداخت یک مبلغ مناسب می توانید بازی دلخواه تان را خریداری کنید. خرید از فروشگاه های دیجیتال بسیار ساده تر است ابتدا یک حساب کاربری در سایت مورد نظر ایجاد کنید و سپس سفارش خرید بازی را ثبت کنید. در ضمن حتی وقتی یک کامپیوتر جدید هم خریداری می کنید با ورود به حساب کاربری می توانید دوباره بازی های خریداری شده را روی سیستم نصب کنید. پس از پرداخت مبلغ بازی، دسترسی برای نصب بر روی سیستم فعال می شود و می توانید طبق دستورالعمل ها بازی مورد نظر را روی رایانه خانگی خود نصب کنید.

در حال حاضر امکان پرداخت بین المللی از طریق حساب های بانکی داخلی به وب سایت های خارجی وجود ندارد. اگر اقدام به نصب از طریق سایت اصلی یا فروشگاه دیجیتال را کرده اید از قبل در مورد روش های پرداخت، اطلاعات کسب کنید. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟
منبع: install-games

نکات نصب بازی در منزل

  • هر بازی را نمی توانید روی لپ تاپ یا کامپیوتر نصب کنید از نظر سخت افزاری باید سیستم قابلیت نصب بازی مورد نظر را داشته باشد. برای مثال برخی از بازی ها دارای گرافیک بالایی هستند و نیاز به کارت گرافیک خیلی بهتری دارید.
  • پس از نصب بازی معمولا از کاربر خواسته می شود که سیستم را ری استارت کرده و یا بازی را اجرا کند. 
  • قبل از نصب حتما نرم افزارهای جانبی مورد نیاز برای اجرای بازی را نصب کنید.
  • دقت داشته باشید که فروشگاه های دیجیتال همیشه آی پی سیستم را شناسایی و کپی می کنند.

هزینه نصب نرم افزار و بازی در منزل

علاوه بر بازی های رایانه ای، نرم افزارهای کاربردی دیگری نیز مورد نیاز افراد هستند. فردی که از کامپیوتر استفاده می کند به طور قطع به مجموعه ای از نرم افزارهای عمومی و کاربردی نیاز دارد. روی همه سیستم های خانگی حداقل نرم افزار office نصب شده است. البته پکیج های نرم افزاری ویژه ای نیز برای متخصصین وجود دارد که نیازهای فرد را برطرف می کند. برای مثال نرم افزارهای گرافیکی یا حسابداری و … کمی تخصصی تر هستند و کاربرد عمومی ندارند. هزینه نصب بازی و نرم افزار با توجه به نوع آن دریافت می شود. به طور کلی همه نرم افزارها به صورت پکیج ارائه می شوند و هر پکیج یک قیمت مشخص دارید. در جدول درج شده در همین مطلب می توانید لیست قیمت های نصب نرم افزار و بازی را مشاهده کنید.

۵ کار ضروری بعد از نصب ویندوز ۱۰ که حتما باید انجام دهید!

نصب بازی های رایانه ای در منزل

تعرفه نصب نرم افزار و بازی در هوم سرویز

قیمت نصب نرم افزار و بازی

خدمات نصب بازی در منزل

نصب مجموعه نرم افزارهای عمومی و کاربردی ، نصب نرم افزار بازی، نصب نرم افزار ویژه تخصصی (به ازای هر پکیج نرم افزاری) توسط تکنیسین کامپیوتر در محل. سرویس نصب نرم افزار و بازی هوم سرویز علاقه مندان زیادی دارد. بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند از خدمات کامپیوتری در محل استفاده کنند و رایانه شخصی را از منزل خارج نکنند. در راستای احترام به مشتری سرویس کاربردی نصب بازی های کامپیوتری به صورت سرویس درب منزل ارائه می شود. همچون سایر خدمات هوم سرویز، این پکیج نیز به صورت منطقه ای در سطح تهران بزرگ قابل سفارش است. جهت ثبت سفارش لازم است تا اپلیکیشن رایگان هوم سرویز را روی گوشی های اندرویدی نصب کنید یا با شماره اعلام شده در ابتدای مطلب تماس بگیرید.

سفارش سرویس نصب نرم افزار و بازی را در اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا