رایانه و تکنولوژی

هزینه شارژ کارتریج ✔️ همراه با قیمت گیری و ثبت سفارش رایگان

کارتریج از قطعات مصرفی در پرینتر هاست که قابلیت شارژ چند باره را دارد. همه سازمان ها و ادارات از سرویس شارژ کارتریج برای کاهش هزینه های جانبی چاپ و تکثیر استفاده می کنند. هزینه شارژ کارتریج در مقایسه با خرید کارتریج جدید، بسیار مقرون به صرفه تر است. هر کارتریج را می توان 5 یا 6 بار شارژ کرده و دوباره از آن استفاده کرد. چنانچه کارتریج به درستی و با دقت شارژ نشود، به کلی دچار ایراد می شود. در این صورت چاره ای به جز تعویض کارتریج وجود ندارد.

برای کاهش هزینه های جاری در شرکت های بزرگ همیشه از سرویس های شارژ کارتریج در محل استفاده می شود. در این سرویس تکنیسین متخصص، عملیات پر کردن رنگ را در محل انجام می دهد. هم اکنون سرویس شارژ و تعویض کارتریج توسط هوم سرویز در سطح تهران بزرگ، ارائه می شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کارتریج چیست؟

منبع تامین جوهر دستگاه است. در واقع رنگی که برای جوهر یا تونری که برای چاپ به ان نیاز دارید در داخل کارتریج نگهداری می شود. همه دستگاه ها از یک نوع کارتریج استفاده نمی کنند ولی هر دستگاه چاپگر حتما به کارتریج نیاز دارد. مواد داخل این کارتریج ها به تدریج و در اثر استفاده، تمام می شود ولی می توان چندین بار شارژ کارتریج را انجام داد. کارتریج و تونر عمر محدودی دارند و پس از چند بار شارژ، باید به کلی تعویض شوند. طریقه تعویض کارتریج بسیار ساده است ولی اگر در این زمینه تجربه ای ندارید کار را به متخصص بسپارید.

گاهی یک اشتباه موجب آسیب به قطعات دیگر دستگاه می شود و هزینه های تعمیراتی را افزایش می دهد. برای شارژ دوباره کارتریج مبلغ مشخصی دریافت می شود. برخی عوامل روی هزینه های شارژ و تعویض کارتریج اثر می گذارند که در ادامه به آن پرداخته شده است.

عوامل تاثیرگذار بر هزینه شارژ کارتریج

این روزها انواع دستگاه های چاپگر با قابلیت های مختلف روانه بازار شده که هر کدام با تکنیک خاصی کار می کنند. نحوه شارژ کارتریج جوهر افشان hp یا شارژ کارتریج کانن همیشه یکسان نیست. حتی در مدل های مختلف از یک برند هم اندک تفاوت هایی در نوع کارتریج و یا محل نصب آن وجود دارد. دستگاه های ساده قدیمی با سیستم چاپ سیاه و سفید، سیستم ساده تری دارند و با صرف هزینه اندک می توان رنگ دستگاه را پر کرد. ولی دستگاه های پیچیده مدل جدید با چندین تونر رنگی، هزینه شارژ کارتریج بیشتری دارند. ملاک تعیین قیمت شارژ، خود دستگاه است. همه دستگاه های پرینتر موجود در بازار با یک ماده، شارژ نمی شوند. مواد مصرفی روی قیمت ها تاثیر می گذارد.

از طرف سازنده نوع مواد مصرفی و مشخصات کارتریج اعلام می شود و برای هر دستگاه حتما باید از همان تونر و کارتریج استفاده کرد. منابع تامین رنگ چاپگرها قابلیت استفاده در دستگاه های دیگر را ندارند. پرینترها با توجه نوع عملکرد و تکنولوژی چاپ به 4 دسته تقسیم می شوند. هر کدام از این گروه ها به گونه ای متفاوت از رنگ و جوهر استفاده می کنند.

  • پرینترهای جوهرافشان
  • پرینترهای لیزری
  • پرینترهای حرارتی
  • پرینترهای سوزنی

آموزش نحوه شارژ کارتریج پرینتر جوهر افشان

هزینه شارژ کارتریج پرینترهزینه شارژ کارتریج با رنگ های استاندارد

  • کیفیت کارتریج

میزان عملکرد همه کارتریج های موجود در بازار یکسان نیست. کارتریج های استاندارد و برندهای معتبر قابلیت پرینت بیشتری را دارند. هر کارتریج توان چاپ محدودی دارد. هر چه تعداد چاپ بیشتر باشد، کیفیت کارتریج بالاتر است. معمولا به همراه هر دستگاه پرینتر یک دفترچه راهنما وجود دارد که نوع کارتریج دستگاه و ابعاد آن را مشخص می کند. میزان رنگی که در هر چاپ استفاده می شود بستگی به کیفیت کارتریج و همچنین تنظیمات خود دستگاه دارد. یکی از عوامل تاثیرگذار در هزینه شارژ کارتریج ، نوع آن است. نوع مواد مصرفی و میزان آن در انواع کارتریج ها متفاوت است.

در واقع مواد مصرفی در پرینترها همیشه یکسان نیست. البته با تنظیمات دستی می توان تا حدودی تغییراتی را ایجاد کرد و تعداد بیشتری پرینت گرفت ولی در حالت عادی هر کارتریج توان مشخصی دارد. با توجه به میزان کارکرد و استفاده از پرینتر می توان در مورد خرید کارتریج تصمیم گیری کرد. در ادارات و سازمان ها کارتریج های با حجم بالا، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند.

آموزش تعویض کارتریج تونر یا لیزری

  • کیفیت شارژ کارتریج

انواع کارتریج رنگی با تانک رنگ، کارتریج جوهر افشان، کارتریج پودری، تونر با نوار کاربنی در دستگاه های پرینتر وجود دارند. یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه شارژ کارتریج ، کیفیت مواد مصرفی آن است.برای شارژ کارتریج  پرینترهای جوهر افشان از جوهر استفاده می شود. رنگ های بی کیفیت و نامرغوب اگر جه هزینه ها را پایین می آورند ولی به مرور به هد کارتریج آسیب زده و موجب خرابی کامل آن می شود. پرینترهای لیزری و حرارتی نیز با پودر تونر گار چاپ را انجام می دهند. کیفیت شارژ کارتریج و نوع مواد مصرفی روی کیفیت چاپ نیز تاثیر می گذارد. برای کاهش هزینه ها هرگز از رنگ های غیر اورجینال و نامعتبر استفاده نکنید.

نکات مهم در شارژ کارتریج پرینتر

میدونستی که هوم سرویز، خدمات شارژ و تعویض کارتریج هم ارائه میده؟

هزینه شارژ کارتریج پودریسرویس شارژ و تعویض کارتریج در تهران

  • هزینه شارژ کارتریج جوهر افشان

تکنولوژی ساخت دستگاه پرینتر جوهر افشان پیشرفت زیادی داشته است. در اغلب دستگاه ها از 3 رنگ اصلی به اضافه رنگ سیاه استفاده شده است. معمولا هر رنگ به صورت مجزا در کارتریج ها وجود دارد و موقع پرینت، ترکیبات رنگی مورد نیاز استفاده می شود. در پرینترهای خانگی این کارتریح ها را حتما دیده اید. در برخی از دستگاه های بزرگتر از تانک رنگ استفاده شده که چهار تانک رنگی برای تامین نیاز دستگاه در هنگام چاپ استفاده می شود. برای شارژ کارتریج پرینتر جوهر افشان لازم است تا هر کدام از این تیوب های رنگی با همان رنگ، پُر شود. نکته مهم در این کارتریج ها اینست که نباید رنگ ها خشک شوند.

اگر دستگاه  مدت زیادی بلا استفاده باشد رنگ کارتریج خشک می شود. در برخی موارد می توان رنگ کارتریج خشک شده را باز کرد و از باقیمانده جوهر برای چاپ، استفاده کرد. در مورد پرینترهای خانگی به دلیل استفاده کمتر، این مشکل به وفور دیده می شود. در صورت خشک شدن کارتریج با زدن دکمه چاپ، رنگ از کارتریج خارج نمی شود. این مورد اصلا در شرکت ها و ادارات پیش نمی آید. چنانچه با روشن کردن دستگاه و استفاده از سیستم، عملیات چاپ دچار اختلال شد همیشه ابتدا به تمام شدن جوهر کارتریج شک کنید. با توجه به حجم کار، خیلی زود کارتریج ها نیاز به شارژ یا تعویض پیدا می کنند.

تعمیر پرینتر در محل

  • هزینه شارژ کارتریج در تعداد بالا

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت ها، تعداد کارتریج است. در سرویس شارژ کارتریج هوم سرویز قیمت های شفاف و مشخصی برای پر کردن کارتریج اعلام شده است. در برخی از شرکت ها ده ها دستگاه پرینتر به صورت دائمی مورد استفاده قرار می گیرند. هزینه شارژ کارتریج شرکتی در تعداد بالا همیشه مقرون به صرفه تر از یک دستگاه است. توصیه می شود برنامه منظمی برای رسیدگی به دستگاه و شارژ منظم کارتریج ها اجرا شود تا در روند کار اداری اختلال پیش نیاید. هوم سرویز آمادگی عقد قرارداد سالیانه برای سرویس پرینتر و شارژ کارتریج شرکتی را دارد. سرویس های سالیانه شامل تخفیف های خوبی هستند. برای اطلاع از نحوه عقد قراردادهای طولانی و قیمت ها با ما تماس بگیرید. در هر محله ای که هستید امکان ارائه خدمات در منطقه وجود دارد. 

چگونه مشکل کمرنگ شدن پرینت بعد از شارژ کارتریج پرینترهای hp را برطرف کنیم؟

هزینه شارژ کارتریج رنگیآموزش شارژ کارتریج جوهر افشان

لیست هزینه شارژ کارتریج در هوم سرویز

قیمت شارژ و تعویض کارتریج

سرویس شارژ و تعویض کارتریج در محل

شارژ تونر(لیزری سیاه و سفید)، شارژ تونر(لیزری رنگی)، شارژ کارتریج از سرویس های دائمی هوم سرویز است که برای کاربران اداری و خانگی ارائه می شود. این سرویس در محل و تحت نظارت کارفرما انجام می شود و نیازی به خروج دستگاه پرینتر از محل نیست. هزینه خدمات با توجه به نوع کارتریج و مواردی که در این مطلب یادآوری شد، مشخص می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز به نرخ عادلانه قیمت گذاری شده و برای سفارش های تعداد بالا دارای تخفیف است. عقد قرارداد سالیانه یک پیشنهاد مقرون به صرفه برای ادارات، سازمان ها و شرکت های فعال است.

لیست آخرین تغییرات قیمت ها را در جدول منتشر شده، مشاهده می کنید. برای ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. ثبت سفارش کاملا رایگان است و شامل پرداخت آبونمان یا حق عضویت نیست. این سرویس در دو بخش تعویض کارتریج و شارژ کارتریج ارائه می شود. موقع ثبت سفارش هر توضیحی که لازم می دانید را در بخش مربوط یادداشت کنید. سرویس شارژ و تعویض کارتریج در همه مناطق تهران نمایندگی های فعال دارد. با ما تماس بگیرید.

برای ثبت سفارش” سرویس شارژ و تعویض کارتریج ” از اپ هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا