شستشوی استخر

شستشوی استخر

از 1160 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت شستشوی استخر در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نظافت استخر با جارو برقی استخری تا 50متر مربع

500,000 الی 1,300,000 تومان

قیمت نظافت استخر با جارو برقی استخری بین 50 تا 100متر مربع

950,000 الی 1,800,000 تومان

قیمت نظافت استخر با جارو برقی استخری بالای 100متر مربع

توافقی

قیمت نظافت استخر به وسیله واتر جت و اسید شویی تا 50متر مربع

1,900,000 الی 3,100,000 تومان

قیمت نظافت استخر به وسیله واتر جت و اسید شویی بین 50 تا 100متر مربع

2,300,000 الی 5,300,000 تومان

قیمت نظافت استخر به وسیله واتر جت و اسید شویی بالای 100متر مربع

توافقی

متوسط قیمت1,000,000 تومانکمینه قیمت1,000,000 تومانبیشینه قیمت2,000,000 تومان

آنچه درباره شستشوی استخر خواهید خواند

  • شستشوی استخر باغ، شستشوی استخر شنا و نظافت استخر پرورش ماهی
  • خدمات شستشوی استخر، سونا و جکوزی
  • رسوب زدایی استخر
  • نحوه شستن استخر خانگی
  • بهترین روش شستشوی استخر باغ کدام است؟
  • روش های نظافت و شستشوی استخر
  • مراحل شستشوی استخر
  • قیمت شستشوی استخر چقدر است؟
  • نظافت استخر با بهترین شرکت نظافت استخر هوم سرویز

شستشوی استخر باغ، شستشوی استخر شنا و نظافت استخر پرورش ماهی

شستشوی استخر یا به عبارت دیگر جرم گیری کاشی استخر از موارد بسیار مهم در حفظ بهداشت است. از آنجایی که آب و رطوبت محل مناسبی برای رشد انواع قارچ ها و باکتری های بیماری زا است. تعویض آب استخر به تنهایی نمی تواند مانع از انتشار بیماری های پوستی شود. به همین علت لازم است کاشی دیواره ها و کف استخر به خوبی تمیز و پاکیزه شود. استخرها فضای مناسبی برای رشد جلبک ها نیز هستند. جرم های سبز و سیاه کاشی ها و لبه های استخر نشان می دهد که محیط آب آلوده شده است. با وجود تمام خدمات نگهداری استخر باز نمی توان مانع ایجاد رسوب آب در استخر شد. نظافت استخر و خدمات شستشوی استخر، توسط شرکت های خدماتی نظافتی به طروق محتلف انجام می شود. به طور کلی هر اقدامی که برای تمیزکاری استخر انجام شود. منجر به بهبود کیفیت آب و افزایش بهداشت محوطه استخر می شود. در ادامه به راهکارهای تمیز کردن استخر و عوامل موثر بر قیمت اسید شویی استخر و قیمت شستشوی استخر می پردازیم.

خدمات شستشوی استخر، سونا و جکوزی

خدمات شستشوی استخر شامل شستشوی کاشی استخر، رسوب زدایی استخر، جرم گیری کاشی استخر و اسید شویی استخر می باشد. جرم گیری استخر خانگی شامل از بین بردن جرم و سیاهی کاشی های کف و دیوارها و همچنین برطرف کردن جرم و لکه های سفید لبه های استخر است. استفاده از شیوه های سنتی و شوینده ها و ضدعفونی کننده های نامناسب برای نظافت و تمیز کردن استخر اصلا توصیه نمی شود! امروزه شرکت های خدماتی شستشوی استخر خدمات ویژه ای برای نظافت و شستشوی حوض خانگی، شستشوی سونا و نظافت و شستشوی جکوزی ارائه می دهند.

رسوب زدایی استخر

نحوه رسوب زدایی استخر اصلا کار ساده ای نیست. به همین جهت تا جایی که می شود باید از کثیف شدن آب و محوطه استخر جلوگیری کرد. بدون تردید محوطه استخرهای روباز در معرض آلودگی بیشتری در مقایسه با استخرهای سر پوشیده هستند. ورود انواع گرد و خاک، برگ ها درختان و … روی سطح آب، استخرهای روباز را آلوده می کند. بارش باران، نیز می تواند این مشکل را بیشتر کند. البته استخرهای سر پوشیده نیز در معرض آلودگی قرار دارند. عدم تابش نور خورشید یکی از دلایل اصلی کدر شدن آب استخرهای سر پوشیده است. اگر مشکل تنها از کدری آب باشد ولی کاشی های کف و دیواره ها تمیز باشند، با افزودن اندکی نمک، مشکل برطرف می شود. اما مشکل اصلی استخرها ناشی از رسوبات، جلبک ها، جرم ها و سیاهی درز کاشی ها می باشد. آب راکد استخر همیشه در معرض انواع آلودگی ها قرار دارد.

نحوه شستن استخر خانگی

داشتن یک استخر پاکیزه با آب درخشان در حیاط خانه بسیار دیدنی و جذاب است. بسیاری از افراد با علاقه کارهای نظافت استخر خانگی خود برعهده می گیرند. نظافت و شستشوی استخر خانگی می تواند سرگرم کننده باشد. برای اینکه آب استخر دیرتر کثیف شود از ریختن هر گونه مواد اضافه در آب خودداری کنید. مواد مخصوصی برای حفظ کیفیت آب استخر موجود هستند، که جهت تعادل PH آب استخر ضروری هستند. برای ضدعفونی کردن آب استخر حتما از داروهای مخصوص و معتبر ویژه استخر استفاده کنید. استفاده از مواد غیر استاندارد و حتی ضدعفونی کننده هایی که در آشپزخانه استفاده می شود، باکتری های مفید آب را هم نابود می کنند.

حذف فیزیکی آلودگی های آب

یکی از مهم ترین کارهایی که زمان نظافت و شستشوی استخر را به تعویق می اندازد، حذف آلودگی های آب است. بسیاری از افراد برای تمیز نگاه داشتن آب استخر خانگی و حذف برگ های درختان و... از وسیله ی ساده ای استفاده می کنند. این وسیله شباهت زیادی به تور پروانه گیری دارد. یک چوب بلند که یک سر آن به کیسه ای توری متصل است بهترین وسیله برای برداشتن برگ های شناور روی آب است.

فیلتر کردن آب استخر

فیلتراسیون جزء مهمی از همه استخرهای استاندارد است. برای از بین بردن ذرات معلق در آب و آلودگی های سطح آب دستگاه های مکنده قوی با نام فیلتر شنی، و دستگاه تصفیه تولید شده اند. آب آلوده استخرها پس از عبور از فیلتر استخر دستگاه کاملا شفاف و پاکیزه شده و دوباره به چرخه استخری برمی گردد! به این ترتیب زمان تعویض آب استخر بسیار طولانی تر خواهد شد.

جرم گیری کاشی استخر

جرم گیری کاشی استخر یکی دیگر از راه های تمیز کردن استخر است. تمیز کردن جلبک های درز کاشی های دیواره ها و کف استخر را به اصطلاح جرم گیری کاشی استخر نامیده می شود. با فیلتراسیون آب و همچنین حذف برگ ها می توان تا حدود زیادی کیفیت آب را حفظ کرد. البته این کارها مانع از رسوب آب و یا جلبک زدن کاشی ها نخواهد شد. برای از بین بردن این رسوبات و جلبک ها چه کار می کنید؟

بهترین روش شستشوی استخر باغ کدام است؟

روش های متفاوتی برای تمیز کردن استخر وجود دارد به طور قطع و یقین نمی توان گفت کدام شیوه نظافت استخر از بقیه بهتر است. انتخاب بهترین راه برای نظافت استخر باید با توجه به میزان آلودگی، اندازه استخر و البته نوع آلودگی باید انتخاب شود. استفاده از شیوه های نادرست برای تمیز کردن کاشی های استخر موجب می شود که درز کاشی ها خالی شود. همین حفره های کوچک محل خوبی برای رشد و تکثیر باکتری ها و جلبک های مزاحم هستند. هر گونه سهل انگاری می تواند خسارات بیشتری را به همراه داشته باشد. هزینه نظافت استخر در مقایسه با آسیب شستشوی غیر حرفه ای، بسیار مقرون به صرفه است.

روش های نظافت و شستشوی استخر

شیوه نظافت استخر روباز با تمیز کردن استخرهای سر پوشیده و مسقف تفاوت دارد. علاوه بر این نمی توان برای همه استخرها از یک دستگاه نظافتی خاص استفاده کرد. برخی از استخرهای خانگی مدت هاست که تمیز نشده اند و نیاز به یک شستشوی اساسی و یا حتی اسید شویی استخر دارند. گاهی بحث هزینه ها وجود دارد در این صورت کارفرما یکی از پیشنهادهای متخصص شستشوی استخر را انتخاب می کند. در پروزه های محتلف با توجه به شرایط محیطی همیشه یکی از این شیوه ها برای تمیزکاری استخر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • شستشوی استخر با کارواش خانگی
  • نظافت و شستشوی استخر با بخار
  • شستشوی استخر بوسیله جارو و برس
  • شستشوی استخر با اسید یا اصطلاحا اسید شویی استخر
  • شستشوی استخر و نظافت رسوبات استخر با سولفات آلومینیوم
  • شستشوی استخر با واترجت صنعتی
  • شستشوی سطوح استخر با اسکرابر صنعتی
  • شستشوی استخر خانگی با پولیشر

خدمات شستشوی استخر باغ با کارواش خانگی

کارواش خانگی دستگاهی کوچک و قابل حمل است که برای نظافت استخر نیز به کار می رود. این دستگاه کوچک قابلیت خوبی برای تمیز کردن هفتگی استخر دارد ولی برای برای استخرهای فایبرگلاس مناسب نیست. شستشوی استخر با کارواش خانگی ممکن است به جنس فایبر گلاس استخر آسیب بزند. شستشوی و نظافت استخر پرورش ماهی کاربرد بیشتری دارد و در بقیه استخرها می توان از دیگر شیوه های نظافتی نیز استفاده نمود.

نظافت و شستشوی استخر شنا با بخار

خدمات شستشوی استخر خانگی با بخار یکی از جدیدترین روش های نظافت استخر است. در این شیوه با استفاده از دستگاهی موسوم به کارواش سیار می باشد، کارهای شستشو و خشک کردن استخر انجام می شود. با استفاده از دستگاه بخارشو می توان همه رسوبات استخر و آلودگی های بین کاشی ها را به طرز فوق العاده ای تمیز و پاکیزه کرد. این دستگاه با تولید بخار آب همه عوامل بیماری زا و باکتری ها را از لابه لای کاشی و کف استخر نابود می کند. سیستم کار این دستگاه با بخارشوی های خانگی که برای نظافت کف و کاشی ها استفاده می شود، اندکی متفاوت است.

نظافت و شستشوی استخر بوسیله جارو و برس

گاهی برای از بین بردن جلبک های استخر از وسایل نظافت جارو و برس نیز استفاده می شود. معمولا برای نظافت جکوزی این شیوه به کار گرفته می شود. لازم است بدانید که تمیز کردن استخر با استفاده از وسایل نظافت جارو و برس بسیار دشوار و وقت گیر است. نتیجه کار هم در مقایسه با سایر شیوه ها چندان رضایت بخش نیست. حتی اگر همه رسوبات و جلبک های کف و کاشی ها با جارو و برس تمیز شود هنوز یک مشکل بزرگ باقی می ماند. در این روش استخر ضد عفونی نمی شود و تنها برداشت فیزیکی رسوبات انجام شده است. در نتیجه هنوز بوی بد ممکن است باقی بماند!

شستشوی استخر با اسید یا اصطلاحا اسید شویی استخر

اسید شویی استخر یکی از بهترین و کارآمدترین شیوه های نظافت و شستشوی استخر است. معمولا در استخرهای بسیار کثیف و دارای آلودگی زیاد از شستشوی استخر با اسید استفاده می شود. در این روش علاوه بر تمیزی ظاهری فوق العاده استخر، بوی بد نیز به طور کامل از بین خواهد رفت. نحوه اسید شویی استخر نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد. هر گونه سهل انگاری در این مورد منجر به آسیب جدی به استخر می شود. اگر در این زمینه مهارت ندارید، هرگز اقدام به شستشوی استخر با اسید نکنید. خدمات شستشوی استخر با اسید را از متخصصین هوم سرویز بخواهید. متخصص شستشوی استخر می داند چگونه با اسید، استخر را برق بیندازد.

نحو اسید شویی استخر

شیوه شستشوی استخر با اسید با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود. در واقع اسید یک لایه نازک و بسیار ظریف را از سطح استخر برداشته و چهره استخر را نو می کند. اسید شویی کاری بسیار تخصصی است. میزان غلظت اسید، نحوه استفاده از اسید و … همگی روی نتیجه کار و بر قیمت اسید شویی استخر تاثیرگذار است. برای اینکه کاشی های کف استخر آسیب نبیند، باید از خدمات تخصصی اسید شویی استخر استفاده کنید. به طور کل برای نظافت این مناطق می توان از اسید شویی استفاده نمود:

  • شستشوی استخرهای عمومی
  • نظافت استخرهای کوچک و بزرگ خانگی
  • نظافت انواع جکوزی تک نفره یا عمومی
  • شستشو حوضچه های آب سرد در سالن های ورزشی
  • تمیز کردن اتاق سونا بخار
  • نظافت و شستشوی استخر پرورش ماهی و ...

شستشوی استخر و نظافت رسوبات استخر با سولفات آلومینیوم( کلر)

یکی از متفاوت ترین مواد برای شستن استخر باغ استفاده از سولفات آلومینیوم است. بر خلاف اسید شویی که آب استخر کاملا تخلیه می شود، در این شیوه عملیات نظافتی بدون تخلیه آب انجام می شود. جالب است بدانید که حذف جبلک ها و رسوبات در این شیوه با استفاده از کلر انجام می شود. میزان استفاده از کلر و نحوه به کارگیری آن در حذف جلبک ها و از بین بردن بوی بد استخر تاثیر دارد. حتی می توان با رعایت استانداردها بدون تغییر در رنگ و بوی آب استخر نیز از کلر استفاده کرد. مهم ترین مزیت این روش نظافت استخر، عدم نیاز به تخلیه آب است که موجب صرفه جویی زیادی در آب بها می شود. البته نمی توان این روش را به عنوان یک روش دائمی برای نظافت استخر نام برد و پس از مدتی نیاز به استفاده از شیوهای دیگر شستشوی استخر می باشد.

خدمات شستشوی استخر با دستگاه با واترجت صنعتی

واتر جت صنعتی دستگاهی با قابلیت پاشش آب است. قدرت پاشش آب واتر جت بسیار بالاست و می تواند همه آلودگی ها را از سطح استخر از بین ببرد. برای نگهداری استخرهای شنا عمومی لازم است تا پس از پایان روز از واتر جت برای نظافت و شستشوی سطح استخر، دوش ها، اتاق رختکن و دیگر فضاهای عمومی استفاده شود. به این ترتیب همه لکه ها و کثیفی ها به سادگی از روی کاشی استخر جدا می شود. از مزایای واترجت، عدم نیاز به مواد شستشوی استخر و مواد پاک کننده است. به این ترتیب افرادی که دچار آلرژی و حساسیت تنفسی هستند نیز می توانند از فضای استخر به راحتی استفاده کنند. واترجت ها از دستگاه های دوست دار محیط زیست هم محسوب می شوند! همه مراحل نظافت با واتر جت توسط فشار آب و پاشش مستقیم آب روی سطح کاشی ها انجام می شود.

شستشوی سطوح استخر با اسکرابر چند منظوره

اسکرابر وسیله ای کاربردی در نظافت کف استخر است. شرکت های شستشو استخر نیز از اسکرابرهای صنعتی به منظور نظافت استخرها استفاده می کنند. اسکرابر در انواع دستی و موتوری موجود است و انواع اسکرابر چند منظوره قابلیت نظافت دستی و اتومات را دارند. این وسیله کارامد به سادگی همه سطوح استخر و لابه لای کاشی ها را تمیز می کند. امکان استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده به همراه نظافت و شستشوی استخر با اسکرابر وجود دارد. دو محفظه مجزا برای آب تمیز و آب آلوده در دستگاه طراحی شده است. اسکرابر صنعتی دارای یک سری تی مانند پهن است که همه آلودگی ها را تمیز می کند. موتور مکنده دستگاه نیز رسوبات جدا شده و آب آلوده را به داخل مخزن دستگاه هدایت می کند. در این صورت اثری از کثیفی در استخر باقی نمی ماند.

شستشوی استخر خانگی با پولیشر

نظافت و شستشوی استخر خانگی با پولیشر بسیار راحت است. این دستگاه بر خلاف اسکرابر دارای موتور مکنده نیست. با استفاده از دستگاه پولیشر می توان سطوح داخلی و خارجی استخرهای کوچک و بزرگ را تمیز کرد. این دستگاه جلوه ظاهری و جلای استخر را باز می گرداند. در مناطقی که لکه های سفید رسوب آب روی بخش های خارجی استخر دیده می شود، پولیشر معجزه می کند. با استفاده از پولیشرهای محبوب و دوست داشتنی می توان رنگ و روی استخرهای قدیمی را نو و براق کرد. خدمات نظافت استخر هوم سرویز با استفاده از انواع دستگاه های پیشرفته اسکرابر و پولیشر انجام می شود. اگر می خواهید نظافت و شستشوی استخر را به صورت حرفه ای انجام دهید از حرفه ای ها کمک بگیرید. از پولیشر در این مناطق استفاده می شود:

  • شستشوی آبنما زینتی
  • شستشوی استخر شنا خانگی
  • نظافت استخر پرورش ماهی
  • نظافت و شستشوی جکوزی
  • نظافت سونای خشک و بخار

مراحل شستشوی استخر

وقتی آب استخر تمیز و دیواره ها و کف آن نیز پاکیزه هستند کار ساده ای در پیش دارید! برای نظافت و نگهداری استخر منزل کافیست برگ های روی آب را به صورت روزانه با توری مخصوص بردارید تا کیفیت آب حفظ شود. اما برای شستشوی استخر کثیف لازم است تا آب استخر به طور کامل تخلیه شود. معمولا آب همه استخرها با وجود فیلتراسیون قوی، پس از مدتی می بایست تخلیه شود و نمی توان به مدت بسیار طولانی از همین آب استفاده کرد. بعد از تخلیه کامل آب حتما تا خشک شدن استخر صبر کنید. سپس لازم است تا روی همه وسایلی که در کف استخر وجود دارد به خوبی پوشانده شود. پمپ آب، لوازم نورپردازی و … موقع نظافت و شستشوی استخر باید از دسترس دور باشند تا آسیب نبینند! سپس این مراحل می بایست یکی پس از دیگری انجام شود:

شستشوی سطح استخر

لبه های استخر باید به خوبی شسته شده و تمیز شود. معمولا لکه های سفید رنگی روی کاشی های دور استخر منزل دیده می شود که ناشی از رسوب آب است. این لکه ها به مرور سخت شده و به سختی از کاشی جدا می شوند. لکه های رسوب آب جلوه های بصری استخر را از بین می برند! پس از جرم زدایی و لکه گیری استفاده از دستگاه پولیشر برای جلای ظاهری لبه های استخر پیشنهاد می شود.

شستشوی دیوار استخر

تمیز کردن دیواره های استخر به معنای نظافت کاشی ها، رسوب زدایی استخر و درز بین کاشی های استخر است. حتی یک منطقه کوچک هم نباید نادیده گرفته شود. این مناطق محل خوبی برای رشد باکتری ها هستند. در سرویس شستشوی استخر همه مناطق به خوبی تمیز می شود.

شستشوی کف استخر

شاید کف استخر پس از آبگیری دیده نشود اما این فضا، می تواند منشا آلودگی آب استخر باشد! برای تمیز کردن کف استخر از انواع دستگاه های واترجت، کارواش خانگی و … استفاده می شود. پس از تمیز کردن جلبک های کف، از واتر جت با فشار زیاد آب برای از بین بردن آلودگی ها استفاده می شود. حتی پس از به کارگیری مواد سفید کننده و یا جارو و برس نیز همیشه از واتر جت برای تمیزکاری استفاده می شود. بهترین روش شستشوی استخر بر اساس نظر متخصص شستشوی استخر و بر اساس شرایط موجود اعلام می شود.

قیمت شستشوی استخر چقدر است؟

خدمات نظافت استخر از سرویس هایی است که به صورت توافقی قیمت گذاری می شود! عوامل زیادی در تعیین هزینه شستشوی استخر دخیل هستند. با توجه به اینکه اندازه و ابعاد همه استخرها یکسان نیست نمی توان هزینه مشخصی را به عنوان قیمت نظافت استخر تعیین کرد. از طرفی میزان کثیفی استخر روی نحوه شسشتوی استخر تاثیرگذار است. به طور مثال در صورت نیاز به اسید شویی، قیمت اسید شویی استخر به صورت مجزا محاسبه می شود. در برخی از موارد به صورت هفتگی یا ماهانه، تمیزکاری استخر انجام می شود، بنابراین سطوح استخر دارای جرم و رسوبات سخت نیست و نیازی به پرداخت قیمت اسید شویی استخر نیست. اما در مواردی که آب استخر، سال تا سال تمیز نمی شود و کف استخر تا کنون نظافت نشده، کار بسیار دشوارتر است و هزینه شستشو استخر نیز بیشتر می شود. برای مثال یک استخر خانگی مدتها تمیز نشده و دیواره ها و سطوح استخر مملو از جلبک است. بدون تردید برای تمیز کردن این استخر، هزینه نظافت استخر بیشتری باید بپردازید. برای استفاده از خدمات شستشوی استخر با هوم سرویز تماس بگیرید.

نظافت استخر با بهترین شرکت نظافت استخر هوم سرویز

خدمات شستشوی استخر یکی از سرویس های خدماتی نظافتی پر درخواست هوم سرویز است. این سرویس توسط متخصص شستشوی استخر هوم سرویز انجام می شود. پس از ثبت سفارش رایگان نظافت استخر در سامانه هوم سرویز، هماهنگی برای بازدید و مشاوره رایگان انجام می شود. متخصصین با تجربه بعد از بررسی پروژه، بهترین شیوه نظافت متناسب با فضای استخر را اعلام می کند. متخصصین هوم سرویز همگی از نیروهای با تجربه بالا هستند و می دانند چگونه بهترین و کم هزینه ترین خدمات را ارائه کنند. پس از اعلام نحوه شستشو، هزینه نظافت استخر و هزینه اسید شویی استخر به مشتری اعلام می شود. در صورت توافق کارها طبق برنامه ریزی تعیین شده انجام خواهد شد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس شستشوی استخر و همچنین ارایه خدمات نظافت استخر و شستشوی استخر باغ با پولیشر، اسکرابر، واترجت های صنعتی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات نظافت ساختمان ارائه می دهد که شامل نظافت مشاعات با نظافتچی ساختمان ماهر, نماشویی ساختمان با شرکت نماشویی ساختمان معتبر, کفسابی ساختمان، کفسابی بتن، موزاییک و کفسابی سرامیک با دستگاه کفساب مجهز, فینیشینگ ساختمان نوساز و نظافت ساختمان نوساز با کمک شرکت فینیشینگ ساختمان معتبر, نظافت برج های مسکونی و نظافت برج های اداری با شرکت نظافت برج مجرب, نظافت و شستشوی سوله و انبار , استخدام نگهبان 24 ساعته و پاره وقت می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های نظافت و پذیرایی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس شستشوی استخر

نظافت استخر و شستشوی استخر باغ با پولیشر، اسکرابر، واترجت های صنعتی

اسید شویی استخر و جرم گیری کاشی استخر با شرکت نظافت استخر معتبر

نظافت و شستشوی حوضچه ها و آبنماهای زینتی

جرم گیری و شستشوی سونای خشک و بخار

نظافت و اسید شویی دیوار و کف استخر های عمومی و خانگی

نظافت و شستشوی استخر پرورش ماهی

نظرات کاربران

profile picture
مبعث رضایی

کارشون خوب بود تر و تمیز استخر رو بهم تحوبل دادند متشکرم ازشون

profile picture
اقای امین

اقای محمدیان بسیار درستکار کاربلد حرفه ایی خوش اخلاق صد در صد از ایشون راضیم ممنون

profile picture
امیر حسنوندیان

عالی بودن و مرسی ازشون کار خوب و معقولی ارائه کردند و خوش برخورد و خوش اخلاق بودند

profile picture
محمد حاتم پور

همه چیز عالی بود

شرایط نظافت و شستشوی استخر خانگی، استخر پرورش ماهی و حوضچه ها

همیار می بایست پس از بررسی محیط، شرایط کار را به طور کامل به مشتری توضیح داده و نکات ایمنی حین انجام کار را گوشزد نماید.

شیوه نظافت و شستشوی مناسب فضای استخر و نیازمندی ها به صورت کامل توسط همیار به مشتری اعلام خواهد شد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

metal-pergola
ساخت آلاچیق فلزی
قیمت از 1,000,000 الی 4,000,000 تومان
irrigation-system
سیستم آبیاری قطره ای
قیمت از 600,000 الی 600,000 تومان
fountain
طراحی و ساخت آبنما
قیمت از 1,000,000 الی 4,000,000 تومان
patina
پتینه کاری و نقاشی روی سقف و دیوار
قیمت از 1,500,000 الی 1,500,000 تومان