تخریب دیوار

تخریب دیوار

از 1313 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تخریب دیوار در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تخریب دیوار (گچی)

600,000 الی 1,700,000 تومان

قیمت تخریب دیوار(اجر)

800,000 الی 2,300,000 تومان

قیمت تخریب اپن

500,000 الی 1,600,000 تومان

متوسط قیمت2,700,000 تومانکمینه قیمت1,700,000 تومانبیشینه قیمت3,000,000 تومان

آنچه درباره تخریب دیوار خواهید خواند

  • تخریب دیوار، اپن و آرک آشپزخانه
  • تخریب دیوار ساختمان
  • انواع روش های تخریب دیوار داخلی ساختمان کدامند؟
  • خراب کردن دیوار بدون صدا امکان دارد؟
  • هزینه تخریب اپن آشپزخانه به چه مواردی بستگی دارد؟
  • خدمات تخریب شومینه، آرک، اپن و سایر سازه های گچی، سیمانی و فلری در هوم سرویز

تخریب دیوار، اپن و آرک آشپزخانه

انواع خدمات تخریب دیوار برای تغییر دکوراسیون منزل مورد نیاز است. تخریب اپن و تخریب آرک آشپزخانه از جمله اقدامات اولیه جهت نوسازی آشپزخانه های قدیمی می باشد که در سامانه هوم سرویز پردرخواست است. در نظر خیلی از افراد سخت ترین قسمت در پروسه تغییرات مرحله خراب کردن است که البته حق هم دارند. اما اگر خراب کردن دیوار، تخریب اپن و یا تخریب آرک آشپزخانه را به افراد مجرب بسپارند این شرایط به راحتی سپری خواهد شد. در ادامه به معرفی انواع روش تخریب دیوار منزل و همچنین عوامل موثر بر هزینه تخریب دیوار و اپن خواهیم پرداخت.

تخریب دیوار ساختمان

در یک ساختمان دو نوع دیوار وجود دارد. دسته اول دیوارهای باربر و دسته دوم دیوارهای غیر باربر هستند. دیوار باربر نقش مهمی در ساختمان دارد و می تواند وزن سقف یا طبقات بالایی را به خوبی تحمل کند. وزن سازه از طریق دیوارهای باربر به فونداسیون ساختمان انتقال داده می شود. همه دیوارهای بیرونی بنا و برخی از دیوارهای داخلی، باربر هستند. برداشتن این دیوارها می تواند موجب خسارت جدی به سازه شود. اما دیوارهای غیر باربر در ایستایی سازه نقش چندانی ندارند. این دیوارها اغلب برای جداسازی فضای داخلی و یا راه پله ها و … به کار می روند. بر خلاف دیوارهای باربر این دیوارها را می توان به سادگی تخریب کرد.

تخریب دیوار باربر

دیواره‌های بیرونی ساختمان اغلب باربر هستند. البته بنا به طراحی و نقشه ساختمان، دیوارهای داخلی نیز ممکن است باربر باشند و قانون ثابتی در این زمینه وجود ندارد. اگر قصد تخریب دیوار آپارتمان برای طبقات پایینی ساختمان را دارید باید نهایت دقتتان را به کار بگیرید، زیرا بیشترین میزان تحمل بار ساختمان در این قسمت می باشد.

قبل از خراب کردن این دیوارها باید یک پشتیبان برای انتقال بار ساختمان در نظر گرفت. معمولا از تیر افقی و ستون عمودی برای حمایت استفاده می شود. ستون گذاری و تیر گذاری دو شیوه تخصصی در تخریب است که دارای ظرافت های زیادی است. وابسته به نوع طراحی ساختمان، مواردی مانند تعداد طبقات، محل قرارگیری دیوار باربر، مساحت دیوار و ارتفاع دیوار باربر بر انتخاب نحوه خراب کردن دیوار تاثیر می گذارد.

تخریب دیوار غیرباربر و تخریب دیوار آشپزخانه

مواردی مانند تخریب اپن یا تخریب آرک آشپزخانه از جمله اقدامات رایج در هنگام بازسازی منزل و تغییر دکوراسیون می باشد. زیرا گاهی دیوارهای جدا کننده، مزاحم هستند. به طور مثال تخریب دیوار آشپزخانه جهت ایجاد فضای بازتر و روشن کردن فضا بسیار مورد استقبال قرار می گیرد زیرا ساده ترین راه برای افزایش فضای موجود در منزل، خراب کردن دیوارهای اضافی است.

وزن سقف روی این دیوارها نیست و با خراب کردن دیوار هیچ فشاری به ساختمان وارد نمی شود. در شیوه های سنتی با استفاده از ابزارهای دستی نظیر پتک و … می توان یک دیوار غیر باربر را در زمان یکی دو ساعت از بین برد. استفاده از پشتیبان و غیره در این دیوارها اصلا کاربردی ندارد. اصولا این دیوارها شبیه به یک پارتیشن آجری هستند که برای فضاسازی در ساختمان های قدیمی ساخته شده اند.

انواع روش های تخریب دیوار داخلی ساختمان کدامند؟

با توجه به جنس دیوار، میزان ضخامت دیوار، روش های متفاوتی برای تخریب اپن آشپزخانه انجام می شود که در ادامه به معرفی انواع ابزآرآلات تخریب آرک و اپن مورد استفاده در این عملیات ها اشاره می کنیم.

تخریب دیوار با دستگاه شیار زن

این ابزرآلات، شیارهایی در دیوار با سرعت بالا ایجاد می کنند. این وسیله در واقع نمونه قدرتمند و برقی همان قلم و چکش است که در موارد کوچک جهت خراب کردن دیوار کناف یا گچی استفاده می شود. این وسیله برای تخریب دیوار بلوکی و تخریب کناف و تخریب آرک آشپزخانه مناسب است.

استفاده از پیکور یا چکش تخریب

قوی ترین وسیله دستی برای تخریب اپن آشپزخانه، تخریب با پیکور است. با توجه به سنگینی و قدرت این ابزار می توان از آن در کاربردهای گوناگون در زمینه تخریب دیوار سنگی و آجری نیز استفاده نمود. البته با توجه به حجم عملیات و سختی دیوار مورد نظر برای تخریب، باید چکش تخریب مناسب انتخاب و مورد استفاده قرار بگیرد.

تخریب دیوار با هیلتی یا دریل بتن کن

تخریب دیوار با هیلتی یا دریل های بتن کن نیز بسیار رایج است. این وسیله ها علاوه بر خاصیت چرخشی در تخریب دارای قابلیت تخریب نیز هستند. با استفاده از این وسیله می توان با سرعت بیشتری دیوار و یا سازه دیگر بلوکی یا آجری را تخریب نمود و سر و صدای کمتری ایجاد نمود.

خراب کردن دیوار بدون صدا امکان دارد؟

خیلی از افرادی که مایل هستند به تخریب اپن آشپزخانه، یا تخریب آرک و دیوار آشپزخانه بپردازند نگرانی هایی از بابت صدا و مزاحمت برای سایر ساکنین ساختمان دارند. خراب کردن دیوار بدون صدا تقریبا یک کار غیرممکن است زیرا در هر صورت هر سازه ای با هر متریالی برای تخریب سرو صدا ایجاد می کند. اما شما می توانید با استفاده از دستگاه ها و نیروهای مجرب هوم سرویز سرعت را بالا ببرید و در بازه زمانی کمتری این اقدامات را به پایان برسانید.

هزینه تخریب اپن آشپزخانه به چه مواردی بستگی دارد؟

موارد زیادی در تخمین قیمت تخریب دیوار موثر هستند. متراژ کار، متریال و یا جنس دیوار و میزان سختی دیوار بر دستمزد تخریب دیوار موثر هستند. به طور مثال هزینه تخریب دیوار کناف با هزینه تخریب دیوار آجری قطعا یکسان نیست. درصد به کار رفته سیمان در دیوار و سازه مورد بعدی می باشد که در قیمت تخریب اپن موثر است.

هزینه تخریب آرک بستگی به نوع و ضخامت آن دارد. بیشترین هزینه مربوط به قیمت تخریب دیوار بتنی است. همچنین هزینه خراب کردن دیوار آجری به تعداد رج های چیدمان آجر و همچنین میزان مصالح مورد استفاده در دیوار دارد. البته مورد بعدی و مهم دیگر که جدا از هزینه خراب کردن دیوار محاسبه می شود هزینه جابجایی نخاله های دیوار است که بر دستمزد خراب کردن دیوار اضافه می شود.

خدمات تخریب شومینه، آرک، اپن و سایر سازه های گچی، سیمانی و فلری در هوم سرویز

در صورت نیاز به خدمات خراب کردن دیوار داخلی و خارجی منزل می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست کنید. انواع سازه های آجری، بلوکی، بتنی و غیره با استفاده از جدیدترین ابزارآلات در کمترین زمان ممکن تخریب می شود. در خیلی از موارد، افراد به بهانه هزینه تخریب دیوار ارزان، از افرادی غیر متخصص در این زمینه کمک می گیرند که موجب آسیب به ساختمان و هدررفت هزینه آنها خواهد شد. این پروسه شاید در نظر خیلی از افراد ساده به نظر برسد اما اگر به دنبال اقدامات اصولی، سریع و با کمترین میزان کثیفی و صدا هستید می توانید از استادکاران مجرب ما کمک بگیرید و مطمئن باشید در کمترین زمان ممکن عملیات تخریب اپن و آرک آشپزخانه را به اتمام می رسانند.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تخریب دیوار و همچنین ارایه خدمات تخریب دیوار مشترک و تخریب دیوار حایل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات بنایی ارائه می دهد که شامل سرامیک کاری کف ساختمان , سنگ کاری نمای ساختمان با کمک سنگ کار ماهر, کاشی کار ماهر برای کاشی کاری منزل, تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه, رفع نم دیوار بدون تخریب, نصب قرنیز پی وی سی با کمک نصاب قرنیز حرفه ای, دوغاب سرامیک حمام, تعویض توالت ایرانی با فرنگی به همراه اجرای تاسیسات, گچکاری ساختمان با کمک گچ کار ماهر, خدمات بنایی نازک کاری ساختمان, سیمان کاری دیوار باغ و سیمانکاری دیوار حیاط, دیوار کشی و دیوار چینی دور باغ و حیاط, خاکبرداری ساختمان با کمک شرکت گودبرداری و خاکبرداری معتبر, تخریب ساختمان کلنگی و فرسوده, حمل نخاله با نیسان و وانت, اجاره داربست فلزی و داربست بندی نمای ساختمان, آجر چینی دیوار باغ و منزل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تخریب دیوار

تخریب دیوار مشترک و تخریب دیوار حایل

تخریب دیوار و تخریب کناف سقف

تخریب اپن آشپزخانه

تخریب آرک آشپزخانه

تخریب شومینه

تخریب دیوار آجری، تخریب دیوار بتنی و سنگی

تخریب دیوار بلوکی و گچی

تخریب دیوار و تخریب کف با هیلتی و دریل بتن کار

نظرات کاربران

profile picture
محمد موسوی

سلام آقای نظرپور واقعا عالی کار کردن و بسیار وقت شناس و با وجدان بنده راضی بودم به بقیه هم پیشنهاد میکنم

profile picture
علیرضا شریفی

خوب و تمیز کار کردن ،راضی بودم.

profile picture
حسین بیوک نژاد

بسیار عالی بود. من از کیفیت کار ایشون راضی بودم. وقت شناس سر موقع اومدن. تخریب و حمل نخاله بدون حرف اضافه و بسیار امانتدار بودن ایشون

profile picture
حسام عبداللهی

بسیار انسان شریف ، با شخصیت و البته کاربلد و همینطور خوش قول بودن سر وقت آمدن و کار را تمیز تحویل دادن و همون مبلغی را که توافق کردیم پرداخت کردیم ، من رضایت کامل داشتم و بعد از این هم با ایشان کار خواهم کرد به امید خدا. ممنون از هوم سرویز و آقای ذوالفقاری

شرایط تخریب اپن، تخریب آرک، تخریب دیوار و تخریب شومینه

هوم سرویز افراد با تجربه و خوشنام را به شما معرفی می نماید.

برآورد دقیق زمان و هزینه و ثبت قرارداد با توافق طرفین صورت می گیرد.

در صورت نیاز به تهیه مصالح همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده به مشتری می باشد.

وسیله مورد نظر جهت تخریب، پس از بررسی فضا و با توافق طرفین انجام می شود.

هزینه انتقال نخاله و خارج کردن نخاله به صورت مجزا محاسبه و اعلام می شود.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

kitchen-reconstruction
بازسازی آشپزخانه
قیمت از 500,000 الی 2,000,000 تومان
making-kitchen-cabinets
ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت از 500,000 الی 2,000,000 تومان
carrying-construction-waste
حمل نخاله ساختمانی
قیمت از 550,000 الی 800,000 تومان
parquet-installation-repair
نصب پارکت
قیمت از 2,880,000 الی 28,000,000 تومان