بنایی و دکوراسیون

تغییر معماری نما با در و پنجره upvc

در و پنجره upvc نسل جدید لوازم ساختمانی است که در اغلب ساختمان های امروزی نصب شده است. متریال ساخت پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار با کیفیت و مرغوب است. استفاده از سازه های مقاوم در ساختمان سازی یک امتیاز بزرگ است اما دغدغه معماران و طراحان شکل ظاهری و زیبایی سازه های مستحکم است. upvc را می توان بدون نگرانی برای قاب پنجره های نمای ساختمان استفاده کرد. این متریال به نمای شهری و ظاهر ساختمان آسیب نمی زند و دکوراسیون نما را مدرن و شیک تر نشان می دهد. یو پی وی سی دچار خوردگی، زنگ زدگی و رنگ پریدگی نمی شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

در و پنجره upvc

آیا می دانید  ماده اولیه ساخت درب و پنجره یو پی وی سی از مشتقات نفتی است؟ Unplasticised Poly Vinyl Choloride نوعی ترموبلاست مدرن است که بر پایه نفت خام و نمک طعام شکل گرفته است. pvc به طور کاملا تصادفی در قرن نوزدهم میلادی کشف شد و بعدها با افزودن برخی مواد به آن محصولی جدید و قابل انعطاف به نام یو پی وی سی تولید شده است. این محصول در ساختمان سازی به وفور استفاده می شود. درب و پنجره یو پی وی سی یکی از پر کاربردترین موارد استفاده از upvc در ساخت و ساز است. سازه های ساخته شده از یو پی وی سی در برابر ضربه، احتراق، خورندگی و خراشیدگی مقاوم هستند. تحمل دمایی این متریال بسیار بالاست و عوامل جوی موجب تغییر در رنگ و یا ظاهر پنجره ها نخواهد شد.

با توجه به این موارد استفاده از در و پنجره upvc در پنجره های بیرونی ساختمان بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ساخت پنجره دو جداره در تهران

قیمت در و پنجره upvc

تغییر نمای ساختمان های قدیمی با در و پنجره upvc

درب ورودی و پنجره ها روی نمای ساختمان به شدت تاثیرگذار هستند. سبک طراحی پنجره های قدیمی با سازه های مدرن امروزی بسیار متفاوت است. با یک تغییر جزئی در پنجره ها بدون نیاز به تخریب، می توانید چهره ساختمان قدیمی را نو کنید. با توجه به بالا رفتن قیمت ملک بسیاری از مالکین تمایل دارند بنای قدیمی را بازسازی کنند. یکی از بخش هایی که حتما در بازسازی ساختمان تغییر می کند، قاب پنجره های رنگ و رو رفته قدیمی است. با مشورت نصاب درب  پنجره هوم سرویز می توانید در مورد سبک طراحی هم تصمیم بگیرید. اگر امکان تغییر سبک طراحی پنجره ها به همراه تعویض قاب های قدیمی باشد بسیار ایده آل است. به این ترتیب تا زمانی که به کسی نگویید اصلا سن ساختمان قابل تشخیص نیست. به همین سادگی و با صرف هزینه ای اندک یک ساختمان قدیمی، نو خواهد شد.

ساخت درب یو پی وی سی به قیمت مناسب

تغییر معماری ساختمان با سازه های مدرن

از در و پنجره upvc برای تغییر در سبک معماری نیز می توان استفاده کرد. برای مثال در اغلب آپارتمان های مسکونی با تغییر در پنجره ها می توان سر و صدای بازی بچه ها در حیاط را حذف کرد. همچنین درب پاسیو، حیاط خلوت و تراس را می توان با متریال یو پی وی سی تعویض کرد به این ترتیب تبادل هوای داخل و خارج از ساختمان کاملا از بین می رود. این امر علاوه بر صرفه جویی در مصرف سوخت خانوار یک حُسن بزرگ دارد. با این سازه های مدرن دیگر نگران بوی غذای همسایه ها نیز نخواهید بود. از همه اینها مهم تر همیشه می توانید از تنوع طرح و رنگ upvc برای تغییر در دکوراسیون نما هم استفاده کنید. با همین تغییر ساده حس و حال ساختمان عوض خواهد شد.

چگونه درب و پنجره upvc را با دکوراسیون داخلی هماهنگ کنیم؟

ساخت در و پنجره upvc

در و پنجره upvc در ساحتمان های کوچک

اگر فکر می کنید این سازه های مدرن مخصوص ساختمان های لوکس و بزرگ هستند، سخت در اشتباهید. همیشه می توانید پنجره های کوچک خانه را با پنجره هایی بزرگ تر از متریال یو پی وی سی تعویض کنید. تا زمانی که به نمای ساختمان کاری نداشته باشید این کار بلا مانع است. بسیاری از مالکین پنجره های غیر نما را با متریال جدید جایگزین می کنند. به این ترتیب نور بیشتری وارد ساختمان شده و فضای خانه را بازتر و بزرگتر نشان می دهد.

درب و پنجره یو پی وی سی ارزان و با کیفیت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

هزینه نصب در و پنجره upvc

وقتی صحبت از هزینه های بازسازی است همیشه بخش زیادی از بودجه صرف ساخت و ساز درب و پنجره می شود. در این مورد اصلا صرفه جویی معنایی ندارد زیرا در آینده هزینه صرفه جویی در مصرف سوخت، قیمت های ساخت پنجره ها را پوشش خواهد داد. البته از حق نگذریم آرامشی که بعد از نصب پنجره های دوجداره upvc نصیب تان می شود را با هیچ چیز نمی توان عوض کرد. بسیاری از خانه های کوچک تهران به صورت پازل مانند و کیپ هم ساخته شده. آلودگی صوتی بزرگتریم مشکل ساکنین آپارتمان ها د کلان شهر تهران است. شاید به این سادگی ها نتوانید خانه را تعویض کنید ولی با صرف هزینه ای اندک می توانید درب و پنجره ها را با شیشه های دو یا سه جداره پوشش دهید.

چگونه بهترین پنجره دو جداره را انتخاب کنیم؟

نصب در و پنجره upvc

لیست قیمت ساخت در و پنجره upvc

قیمت نصب درب و پنجره دوجداره
قیمت تعمیر درب و پنجره دوجداره
قیمت دوحالته کردن پنجره دو جداره

خدمات در و پنجره upvc در تهران

سرویس ساخت درب و پنجره یو پی وی سی هوم سرویز یکی از محبوب ترین خدمات درب منزل است. همیاران هوم سرویز با به کارگیری پروفیل مرغوب و مواد اولیه با کیفیت برای ساخت قاب پنجره های دوجداره توانسته اند رضایت صد در صدی در سفارش ها را کسب کنند. برای ثبت سفارش رایگان از طریق شماره تلفن درج شده در بالای صفحه و یا اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. همه سفارش های ثبت شده در اپ این سامانه دارای گارانتی و تضمین کیفیت ساخت هستند. مراحل ساخت درب و پنرجه یو پی وی سی، پس از اندازه گیری در محل کارگاه انجام می شود. سازه آماده برای نصب به محل ارسال شده و عملیات نصب و رگلاژ پنجره ها توسط همیار انجام خواهد شد. اگر کیفیت کار برای تان اهمیت دارد با ما تماس بگیرید.

ما تنها سازندگان درب و پنجره یو پی وی سی در تهران نیستیم ولی قطعا از بهترین ها هستیم.

جهت ثبت سفارش سرویس درب و پنجره یو پی وی سی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا