بنایی و دکوراسیونهوم سرویز

طراحی کمد دیواری اتاق خواب کوچک

طراحی کمد دیواری اتاق خواب علاوه بر تخصص نیاز به کمی ذوق و سلیقه هنری هم دارد. در فضاهای کوچکتر کار طراحی دشوارتر هم می شود. ساخت کمد دیواری یک شاید بهترین تصمیم برای خانه های کوچک باشد. هر خانه ای حداقل به یک کمد دیواری نیاز دارد تا نظم و ترتیب حفظ شود. انواع کمد دیواری علاوه بر کاربردی بودن، یکی از لوازم دکوراتیو در اتاق هم به حساب می آید. بنابراین توجه به قفسه بندی و شکل ظاهری کمد، به موازات هم ضروری است. آیا می دانید بهترین طرح برای کمد دیواری اتاق خواب کدام است؟ 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

طراحی کمد دیواری اتاق خواب

برای اینکه کمد دیواری دقیقا مطابق خواسته تان ساخته شود لازم است تا از قبل در مورد طراحی و مدل کمد دیواری تصمیم بگیرید. یک کمد مناسب همانی است که نیازهای ویزه ساکنین را برطرف می کند. شاید بخواهید یک میز تحریر، ویترین، کتابخانه و یا … را در اتاق خواب داشته باشید. قرار دادن این همه وسایل در یک اتاق کوچک اصلا فضایی باقی نمی گذارد. طراحان می توانند همه لوازم مورد نیازتان را به همراه طراحی کمد دیواری ارائه دهند. اما قبل از آن باید بدانید دقیقا چه چیزی می خواهید. چه کسی قرار است در این اتاق زندگی کند؟ با در نظر گرفتن کاربری مورد نظرتان می توانید مدل ایده آل کمد دیواری را سفارش دهید.

طراحی و ساخت کمد دیواری با قیمت مناسب

طراحی کمد دیواری اتاق خواب کوچک

طراحی کمد دیواری اتاق خواب کودک

آیا در انتظار به دنیا آمدن کودکی هستید؟ قبل از اینکه با کمبود جا برای قراردادن لباس ها، اسباب بازی و لوازم کودک مواجه شوید، سفارش ساخت کمد دیواری هوم سرویز را ثبت کنید. طرح های جدید کمد لباس کودک با قفسه بندی اختصاصی طبق خواسته شما انجام می شود. به طور معمول کمد لباس کودک دارای ویترین و جالباسی مجزا است. چندین کشوی جادار برای قرار دادن لباس کودک نیز در کمد اجرا می شود. بر خلاف کمد لباس والدین، کودکان نیاز به فضای زیادی برای آویز کردن لباس ندارند اما حتما قفسه بندی های زیادی باید در داخل کمد کار شود. رنگبندی کمد دیواری کودک تنوع زیادی دارد استفاده از رنگ های روشن و ملایم با روحیه لطیف کودکانه سازگارتر است و فضای اتاق خواب را بزرگ تر نشان می دهد.

ساخت همه مدل کمد دیواری به قیمت توافقی

طراحی کمد دیواری اتاق خواب نوجوان

وقتی بچه ها بزرگتر می شوند، احتیاج ها و خواسته هایشان هم بزرگتر می شود. اگر تازگی به منزل جدید نقل مکان کردید و در فکر ساخت کمد دیواری برای فرزند نوجوان تان هستید با ما تماس بگیرید. کمد اختصاصی نوجوان باید مطابق با نیازهای او قفسه بندی شود. معمولا یکی از دیوارهای اصلی اتاق برای نصب کمد دیواری انتخاب می شود. برای اینکه لوازم اضافی فضای اتاق خواب کوچک را اشغال نکند می توانید در قسمتی از این دیوار یک میز تحریر کوچک را اجرا کنید. این روزها طرح های متنوعی برای کمد دیواری نوجوان به بازار آمده که علاوه بر کاربردی بودن دارای جلوه های بصری زیادی هم هست. امکان تلفیق تختواب تاشو، میز کامپیوتر و … به همراه کمد دیواری نیز وجود دارد. 

نصب کمد دیواری در کوتاه ترین زمان

هزینه طراحی کمد دیواری اتاق خواب

طراحی کمد دیواری اتاق خواب دخترانه

شاید تصور می کنید کمد دیواری دیگر دختر و پسر ندارد. این گفته تا حدودی درست است و نمی توان کمدها را جنسیتی طراحی کرد اما برای اینکه فرزند دلبندتان احساس مالکیت به اتاق داشته باشد می توانید تغییراتی در کمد دیواری ایجاد کنید. کمد اتاق خواب دخترانه دارای رنگ های شاد و لطیف است. هماهنگی در رنگبندی کمد و تم رنگی اتاق خواب فضا را شیک تر نشان می شود. دخترهای جوان به همه جزئیات اتاق خواب اهمیت می دهند. اگر فضای اتاق خیلی کوچک است از کمد دیواری کشویی سفارش دهید تا باز شدن درب ها فضای اضافی اشغال نکند. طراحی یک قفسه کتاب و حداقل دو کشوی بزرگ و جادار در کمد دیواری دخترانه پیشنهاد می شود. این کشوها می توانند جای خوبی برای قرار دادن گیره های مو، سشوار، لوزام آرایش و … باشند.

قیمت کمد دیواری و هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری چقدر است؟

طراحی کمد دیواری اتاق خواب پسرانه

اگر چه اغلب پسران جوان به وضعیت ظاهری اتاق اهمیت نمی دهند ولی این نباید نا امیدتان کند. با نصب یک کمد جالباسی بزرگ و جادار در گوشه ای از اتاق می توانید کمی به این اتاق سر و سامان بدهید. بهتر است فضای اختصاصی فرزندتان کاملا اختصاصی طراحی شود این کار را با طراحی کمد به سبک و سلیقه او شروع کنید. از بحث ظاهر کمد که بگذریم، جنس متریال ساخت کمد اتاق خواب در طول عمر و دوام آن بسیار تاثیرگذار است. انواع کمد دیواری ام دی اف، چوبی، هایگلاس و … مناسب اتاق خواب هستند هرگز به دلیل کاهش هزینه ها از متریال بی کیفیت استفاده نکنید. قفسه های ضعیف به مرور تاب بر می دارند. به خصوص وقتی وسایل سنگین تر را روی این قفسه ها می گذارید حتما مشکل پیدا می شود. برای ساخت کمد لباس مدرن با ما تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

کمد دیواری اتاق خواب چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی کمد دیواری اتاق خواب نوجوان

تعرفه های نجاری هوم سرویز

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

سفارش طراحی کمد اتاق خواب در تهران

طراحی و ساخت کمد دیواری هوم سرویز از سرویس های محبوب در این سامانه است. انواع مدل کمد دیواری ریلی، کشویی، کمد دیواری ام دی اف، کمد درب چوبی و …. از روی جدیدترین طرح آلبوم روز دنیا ساخته می شود. هزینه های ساخت کمد دیواری اتاق خواب پس از بازدید به طور شفاف اطلاع رسانی می شود. همه سفارش های ثبت شده در اپلیکیشن هوم سرویز شامل تضمین کیفیت خدمات هستند. برای اینکه با هزینه کم بهترین طرح کمد دیواری را تحویل بگیرید با برترین نجار تهران تماس بگیرید. با توجه به اینکه مشتری به طور مستقیم با سازنده در تماس است بخش زیادی از هزینه های واسطه گری حذف شده و قیمت تمام شده کار، در مقایسه با دیگران بسیار مقرون به صرفه است. قبل از ثبت سفارش قیمت ها را از چند جای دیگر استعلام بگیرید.

برای سفارش ساخت کمد دیواری هوم سرویز از اپلیکیشن این سامانه اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا