نظافت و پذیرایی

چگونه قیمت خشکشویی مبل را کاهش دهیم؟

در هر خانه ای حداقل یک دست مبلمان وجود دارد. مبل ها بخشی از لوازم کاربردی و پر مصرف در منازل هستند که در معرض آلودگی های زیادی قرار دارند. گرد و غبار، لکه های چربی، ریختن مایعات روی مبل ها و …. از مواردی هستند که مبل ها را تهدید می کنند. بهتر است به محض ریختن مایعات، سریع رویه مبل را پاک کنید تا لکه ها روی مبلمان ننشیند. شستشوی مبلمان با روش های خانگی چندان کارساز نیست و گاهی موجب آسیب به مبل ها می شود. البته راه های ساده تری هم برای تمیز کردن مبل وجود دارد. شرکت های خدماتی سرویس های نظافتی و مبلشویی را هم ارائه می دهند. قیمت خشکشویی مبل بسیار مقرون به صرفه است و از آن مهم تر اینکه خشک شویی آسیبی به مبل ها نمی زند.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

قیمت خشکشویی مبل

شستشو با آب بدون تردید باعث از بین رفتن بافت اسفنج و زرد شدن پارچه رویه مبل می شود. استفاده از شامپوی مخصوص هم تنها کمی پارچه رو مبلی را تمیز می کند ولی نمی تواند گرد و خاک داخل بافت پارچه و لا به لای مبلمان را از بین ببرد. باقی ماندن آلودگی ها می تواند عامل اصلی بیماری های تنفسی و آلرژی ها باشد. موثرترین راه برای شستن مبل ها استفاده از دستگاه خشکشویی مبل است. سرویس شستشوی مبل هوم سرویز هم برای منازل و هم برای ادارات ارائه می شود. برای اینکه بخشی از هزینه های شستشو را کاهش دهید باید از کثیف شدن مبل ها جلوگیری کنید. به خصوص مبلمان منازل در معرض انواع آلودگی ها قرار دارد. 

هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

قیمت خشکشویی مبل چرمی

راه های کاهش قیمت خشکشویی مبل 

یکی از ساده ترین راه ها برای کم کردن هزینه های نظافتی و شستشو اینست که از کثیف شدن مبل ها جلوگیری کنیم؟ اگر از حیوان خانگی( سگ یا گربه) نگهداری می کنید لازم است تا با فاصله زمانی کمتری نسبت به شستشوی مبل ها اقدام کنید. موی سگ و گربه پارچه رومبلی را به سرعت کثیف می کند. حیوانات خانگی دوست داشتنی هستند ولی قطعا هزینه نگهداری زیادی دارند. یکی از این هزینه های جانبی هم مبلغی است که برای شستن مبل ها می پردازید. اگر می توانید محل زندگی حیوانات را از اتاق نشیمن جدا کنید تا مبل ها کثیف نشود. در ضمن پنجه حیوانات می تواند رویه مبل چرمی یا پارچه ای را خراش دهد. البته غذا خوردن روی مبل ها هم عامل دیگری است که لکه های بد رنگی روی مبلمان باقی می گذارد.

برای جلوگیری از کثیف شدن مبل ها و کاهش قیمت خشکشویی مبل ها این کارها را امتحان کنید:

بهترین مبل شویی در تهران با قیمت مناسب

  • روکش کردن مبل ها

حداقل تا وقتی که بچه ها کوچک هستند از روکش مبلمان ژله ای برای تمیز نگه داشتن مبل ها استفاده کنید. دست های چرب و روغنی دشمن رویه مبل هستند. همیشه خطر ریختن نوشابه، قهوه و … روی مبلمان وجود دارد. لکه های جوهر خودکار را فراموش نکنید. به طور کلی روکش کردن مبلمان یکی از ساده ترین راه ها برای حفظ مبلمان است. به این ترتیب شستشوی سالانه مبل ها کافیست و نیازی نیست 3 ماه یا 6 ماه یکبار مبلمان را شستشو دهید. قیمت خشکشویی مبل هم به این ترتیب کمتر خواهد شد.

شست و شوی مبل با تخفیف ویژه

قیمت خشکشویی مبل تهرانقیمت خشکشویی مبل 7 نفره
  • جارو کردن مبلمان

برای اینکه مبل ها دیرتر کثیف شوند لازم است تا به طور مرتب با مکش قوی جارو برقی، مبلمان را تمیز کنید. سری مخصوص تمیز کردن مبل را وصل کنید و همه غبارهای رویه مبل را تمیز کنید. گرد و غبار به داخل پارچه رو مبلی نفوذ می کند و ظاهر مبلمان را کهنه و کثیف نشان می دهد. موقع نظافت و گردگیری منزل معمولا فراموش می کنید که مبل ها هم نیاز به گردگیری دارند. با همین ترفند ساده می توانید بخش زیادی از قیمت خشکشویی مبل را کاهش دهید. در واقع مبلمان دیرتر کثیف می شوند و به این ترتیب هزینه کمتری می پردازید.

خشکشویی مبلمان در منزل

  • قیمت خشکشویی مبل در شرکت های نظافتی

با همه این کارها دیر یا زود باید از خدمات خشکشویی مبل استفاده کنید. به طور معمول لازم است تا حداقل سالی یکبار مبلمان را با دستگاه مخصوص تمیز کنید. شرکت های نظافتی معتبر خدمات ارزان تری ارائه می دهند و کیفیت کاری بالاتری هم دارند. هرگز برای کاهش قیمت خشکشویی مبل با شرکت های بی نام و نشان و ارزان قیمت تماس نگیرید. شستن مبل ها یک کار تخصصی است و خیلی موارد باید رعایت شود. استفاده از شوینده مناسب و مهارت در کارکردن با دستگاه مبلشویی بسیار مهم است. اگر متصدی دستگاه در زمینه کار با آن آموزش ندیده باشد، امکان آسیب به رویه مبلمان وجود دارد. با شرکت های خدماتی-نظافتی معتبر تماس بگیرید تا خیال تان بابت مشکلات بعدی راحت باشد. خشکشویی هوم سرویز در محل ارائه می شود. با ما تماس بگیرید تا هماهنگی برای اعزام تکنیسین انجام شود.

شستشوی مبل در محل و خدمات خشکشویی مبل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟
ارزان ترین قیمت خشکشویی مبلشستشوی مبل پارچه ای

قیمت خشکشویی مبل هوم سرویز

قیمت خشکشویی مبل

خدمات خشک شویی مبل در تهران

خشکشویی مبلمان هوم سرویز از سرویس های نظافتی درب منزل است که در هر چهار فصل ارائه می شود. شستشوی مبلمان ساده یا مبل تختخوابشو با دستگاه بخارشو انجام می شود. اگر مبلمان خیلی کثیف است از قبل این موضوع را اطلاع دهید تا نسبت به لکه گیری و تمیزکاری اقدام شود. به طور معمول در کمتر از دو ساعت کارهای خشکشویی مبلمان تمام می شود. قیمت خشکشویی مبل برای یک دست مبلمان 7 نفره در نظر گرفته شده در صورتی که تعداد مبل ها کمتر باشد، قیمت پایه دریافت خواهد شد. مبل ها در محل تمیز می شوند و می توانید از نزدیک نحوه نظافت را ببینید. همه خدمات نظافتی این سامانه دارای تضمین کیفیت خدمات هستند. در صورتی که از سرویس ارائه شده رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید. هوم سرویز آماده ارائه مجدد سرویس به صورت رایگان می باشد. 

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشک شویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا