نظافت و پذیراییهوم سرویز
موضوعات داغ

قیمت نظافت راه پله و مشاعات در تهران ✔️ نظافت پارکینگ و نظافت راه پله

برای سهولت در نظافت ساختمان بهتر است با یک شرکت خدماتی برای نظافت راه پله و مشاعات قرارداد ببندید. به این ترتیب طبق زمان بندی دلخواه می توانید از نیروی خدماتی آموزش دیده استفاده کنید. در صورت تمایل می توان با شرکت خدماتی در خصوص همکاری با یک نظافتچی و نیروی خدماتی خاص به توافق رسید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اگر دنبال نرخ نظافت راه پله و مشاعات یا ثبت درخواست هستید از طریق دکمه های بالا، قیمت را مشاهده یا سفارش خود را رایگان ثبت کنید:

  • رایگان درخواست ثبت می کنید.
  • بعد از ثبت سفارش با شما تماس می گیریم.
  • در صورت تایید شما همکاران ما برای ارائه خدمت اعزام می شوند.
  • شما امکان لغو سرویس را نیز دارید.
  • هزینه را بعد از رضایت انجام کار پرداخت کنید.

بهداشت محیط نقش مهمی در سلامتی انسان دارد. نظافت منازل مسکونی و اداری می تواند سطح سلامت عمومی را بالا برده و رفاه خانواده ها را تامین کند. اما باید بدانید که نظافت داخل ساختمان کافی نیست. نظافت راه پله و مشاعات نیز باید به جدی گرفته شود. اولین جایی که به محض ورود به ساختمان دیده می شود. مشاعات و راه پله هاست. عدم نظافت راه پله و مشاعات نشانه عدم نظم و آرامش در مجتمع و منازل ساختمان می تواند باشد.

 نکات نظافت راه پله و مشاعات در مجتمع های مسکونی

نظافت راه پله
نظافت راه پله

حتما دقت کنید نیروی خدماتی را از شرکت معتبر با سابقه خوبی انتخاب کنید. این شرکت ها از کارگرهای حرفه ای و ضمانت شده استفاده می کنند و می توانند در زمان انتخابی مدیر ساختمان، نیروی خدماتی زن یا مرد را در محل بفرستند. برای نظافت راه پله و مشاعات باید سطل، جارو، تی دسته دار، دستمال، شوینده، شیشه پاک کن و روزنامه را در اختیار کارگر خدماتی قرار دهید. تعرفه قیمت نظافت راه پله ومشاعات شامل این موارد نمی شود.

هزینه نظافت راه پله و مشاعات در هوم سرویز  

قیمت سرویس نظافت راه پله و مشاعات

نظافت راه پله ها یکی از پیچیده ترین بخش های نظافت منزل هست . برای اینکه راه پله هاتون حسابی برق بیوفتن و از هر گونه گردو غبار و آلودگی پاک بشن حتما ویدیوی زیر را تماشا کنید.

ترتیب نظافت ساختمان توسط کارگر تعیین می شود و به طور معمول با جارو زدن راه پله ها از طبقات بالا به پایین شروع می شود. سپس جارو زدن پارکینگ و حیاط انجام می شود. تی کشیدن و دستمال کشیدن پله ها و نرده های ساختمان همه از طبقات بالایی شروع می شود. برای شستشوی پله ها از سطل و دستمال خیس استفاده شده و سپس باید همه راه پله خشک شود تا آثار آب باقی نماند.

تمیز کردن نرده های راه پله نیز جزئی از وظایف کارگر خدماتی است که بایستی توسط دو دستمال خیس و خشک انجام شود. تمام نرده از جهات مختلف باید کاملا تمیز شود. سطل حاوی آب برای نظافت نرده های راه پله باید همواره تمیز باشد. آب کثیف، پس از خشک شدن بر روی نرده ها لکه باقی می گذارد.

شیشه های راه پله بایستی به طور کامل از درون ساختمان و بیرون آن در صورت امکان دسترسی، تمیز شود. کارگر خدماتی معمولا با یک دستمال مرطوب شیشه را تمیز کرده و سپس با روزنامه هر دو طرف شیشه را خشک می کند تا هیچ لکه ای بر روی شیشه ها باقی نماند. لبه های پنجره ها نیز نباید نادیده گرفته شوند و این قسمت ها هم جزئی از نظافت راه پله محسوب می شود.

خدمات نظافت ساختمان در پارکینگ و حیاط

نظافت مشاعات


میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

به طور معمول برای شستشوی مشاعات و پارکینگ از شلنگ آب استفاده می شود. برای پاک کردن لکه های روغن در پارکینگ از شوینده و در صورت لزوم سفید کننده استفاده می شود. کشیدن فرچه برای پاک کردن لکه ها الزامی است. لیست قیمت نظافت راه پله ومشاعات برای مشاعات کوچکتر و بدون پارکینگ کمتر است. قبل از اعزام نیروی نظافتی می توانید از تعرفه خدمات شرکت خدماتی- نظافتی مطلع شوید.

نظافت مشاعات و تجهیزات برقی

در مورد نظافت درب پارکینگ و حیاط که از ریموت استفاده می کنند باید از دستمال نم دار و سطل محتوی آب و شوینده استفاده شود. تمیز کردن دوربین ها و درب بازکن های چشمی با احتیاط بیشتری انجام شود. هرگز بر روی درب پارکینگ و درب حیاط با شلنگ آب پاشیده نمی شود. تجهیزات برقی بر روی درب ها و یا کنار آن ها نباید به هیچوجه خیس شود. این کار علاوه بر امکان خرابی لوازم برقی، خطر برق گرفتگی نیز به همراه دارد.

محوطه به جلوی درب کوچه و درب پارکینگ ساختمان در کوچه می گویند و شستشوی این قسمت با آب در برنامه نظافت راه پله و مشاعات همه شرکت های خدماتی- نظافتی است.

در مجتمع هایی که دارای آسانسور می باشند حتما درب های آسانسور تمیز و عاری از لکه باشد. درب آسانسور،  فضای داخل و آینه ها به همراه کف آسانسور با دقت تمیز شود. هر گونه لکه بر روی آسانسور و آینه به خوبی دیده می شود و جلوه نازیبایی را از محوطه و مشاعات ایجاد می کند.

بهترین شرکت نظافتی در تهران

نظافت راه پله و مشاعات  همراه با شرکت خدماتی- نظافتی هوم سرویز

هوم سرویز پیشرو در زمینه خدمات نظافتی داخل منازل و نظافت مشاعات، جهت رفاه حال خانواده ها سرویس نظافتی ویژه ای را ارائه می دهد. کلیه پرسنل و نیروی خدماتی هوم سرویز دارای گواهی  عدم سوء پیشینه و ضمانت نامه می باشند و با برگه ماموریت اعزام می شوند.

رضایت کارفرما اولین اصل در ارائه خدمات هوم سرویز برای خدمات فنی و نظافتی است و در صورت رضایت مشتری همواره کارگر ثابتی اعزام خواهد شد. مدیران مجتمع های مسکونی و اداری در همه مناطق تهران می توانند نیروی کاری مورد نظر را در ساعات مختلف درخواست کنند. آسایش و رفاه خانواده ها آرزوی ماست. تنها با چند کلیک آرامش را به شما هدیه می کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  90002021

راهنمای گام به گام نظافت راه پله و مشاعات هوم سرویز

برای نظافت راه پله و مشاعات قبل از هر اقدامی باید مواد شوینده مناسب جهت نظافت راه پله را تهیه کرد . برای انتخاب شوینده باید به مصالح به کار رفته در راه پله ساختمان توجه کنیم . باید از شوینده ای استفاده کنیم که به مصالح ساختمان صدمه نزند. به عنوان مثال برای نظافت راه پله و پارکینگ ساختمان نباید به هیچ وجه از شوینده های اسیدی و جوهر نمک استفاده کرد . چون این شوینده های اسیدی به شدت باعث خوردگی سنگ های ساختمانی و از بین رفتن رنگ و جلای سنگ و سرامیک ها میشوند، که این کار شما را متحمل هزینه برای سابیدن سنگ راه پله خواهد کرد.

نظافت راه پله ومشاعات هوم سرویز شامل تمیز کردن کل پله ها ، نرده ها ، درب ورودی و درب پارکینگ ، آسانسور و کلیه کلید و پریزها می باشد. در نظافت راه پله باید توجه داشته باشیم که نظافتچی از کجا و به چه ترتیبی کار نظافت را انجام دهد . معمولا شروع کار نظافت با جارو زدن پله از بالا به پائین و بعد جارو زدن حیاط و پارکینگ ، تمیزکردن کابین آسانسور و نرده ها و در نهایت جمع کردن آشغالها در سطل زباله می باشد.

راهنمای گام به گام نظافت راه پله و مشاعات

ترتیب کارها در نظافت راه پله و مشاعات

  1. تمیز کردن شیشه ها
  2. نطافت راه پله ها از بالا به پایین
  3. تمیز کردن نرده ها و آسانسور (شیشه ، کف و دیوار)
  4. جارو ، شستشو و خشک کردن حیاط و پارکینگ ها
  5. تمیز کردن درب ورودی ، درب پارکینگ و آیفون

مراحل تمیز کردن شیشه ها در نظافت راه پله و مشاعات  

  1. اول قسمت داخلی شیشه را با یک دستمال نخی نمدار تمیز کنید و گرد و خاک بر روی شیشه را بردارید .
  2. سپس قسمت خارجی شیشه را با دستمال تمیز کنید .
  3. بعد با استفاده از محلول شیشه پاک کن و روزنامه لکه های باقی مانده را از بین ببرید.

مراحل شستشوی راه پله ها 

  • جهت نظافت راه پله ها اول نیاز می باشد کل راه پله را جارو کنید ،
  • سپس از محلول آب و تاید و مقداری وایتکس استفاده کرده و با استفاده از تی این محلول را بر روی سطح راه پله و کف آسانسور می کشید .

نکته : مقدار جذب محلول بر روی تی باید طوری باشد که محلول از روی تی چکه نکند تقریبا برای یک ساختمان 4 طبقه نیاز می باشد 4 بار تی شسته و سپس مجدد بر روی سطح کشیده شود.

  • جهت تمیز کردن نرده ها و کل کلیدها و پریزها از محلول آب و ریکا استفاده نمایید ،
  • برای تمیز کردن آینه آسانسور از شیشه پاک کن و درنهایت روزنامه استفاده کنید.

مراحل تمیز کردن درب ورودی ، درب پارکینگ و درب آسانسور

  • از محلول آب و تاید و مقداری وایتکس استفاده کنید این محلول را با دستمال بر روی سطح بکشید.
  • سپس با استفاده از دستمال نمدار تمیز ، کف ها را پاک کنید.

مراحل شستن کف پارکینگ در نظافت راه پله و مشاعات

  • ابتدا نیاز می باشد کل محوطه پارکینگ جارو زده شود .
  • پس از جارو کل محوطه بوسیله شیلنگ آب خیس می گردد،
  • سپس با استفاده از تی باید آب موجود در پارکینگ به سمت چاه هدایت گردد .

نکته: در پارکینگهایی که به علت روغن ریزی قسمتهایی از پارکینگ روغنی شده است قبل از خیس کردن پارکینگ نیاز می باشد یک محلولی از آب و تاید غلیظ درست کرده و با استفاده از تی چند بار بر روی محل روغنی بکشید تا لکه از بین برود.

مراحل شستن پشت بام

برای نظافت پشت بام نیز نیاز می باشد ابتدا کل محوطه پشت بام جارو گردد سپس با استفاده از شیلنگ آب کل محوطه را تمیز شستشو می دهیم.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت راه پله و مشاعات هم ارائه میده؟

نکته : در نظافت پشت بام دقت کنید که به هیچ وجه نیاز نیست از تاید و وایتکس یا سایر مواد شوینده استفاده کنید زیرا ممکن است به ایزوگام پشت بام آسیبی وارد گردد.

راهکارهای موثر در نظافت راه پله و مشاعات ساختمان

ثبت درخواست نظافت راه پله و مشاعات در هوم سرویز 

هوم سرویز از طریق دو درگاه سایت و اپلیکیشن قادر به دریافت سفارش مشتریان در کل مناطق تهران می باشد . جهت ثبت سفارش در سایت هوم سرویز می توانید به نشانیHomeservize.Com مراجعه کنید ، همچنین اگر تمایل دارید قیمت تمامی خدمات منزل از جمله قیمت نظافت راه پله و مشاعات را همیشه بر روی گوشی خود در دسترس داشته باشید پس بهتر است اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کنید . جهت نصب اپلیکیشن هوم سرویز می توانید در صورتی که گوشی اندروید دارید از کافه بازار و گوگل پلی و در صورتی که گوشی آیفون دارید از سیب اپ ، اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کنید تا هر موقع نیاز به دریافت سرویس یا خدمتی داشتید به راحتی در عرض 20 ثانیه سفارش خود را ثبت و بعد در زمان اعلام شده منتظر حضور همیار متخصص هوم سرویز باشید.

یکی از مهمترین اهداف سامانه هوم سرویز شفاف بودن قیمت خدمات و پایبند بودن همیاران به قیمتهای اعلام شده از طرف سامانه می باشد. قیمت خدمات نظافت در شمال تهران با غرب یا جنوب تهران هیچ تفاوتی ندارد. شما چه ساکن الهیه باشید چه پیروزی یا نازی آباد ، فقط کافیست قیمت نظافت راه پله و مشاعات را به صورت شفاف در اپلیکیشن هوم سرویز مشاهده کنید ، درخواست خدمات خود را ثبت کنید و فقط منتظر بمانید …. پس از چند دقیقه همیاران هوم سرویز که در همه مناطق تهران حضور دارند پس از اطلاع کامل از جزییات درخواست با شما تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان جهت انجام سرویس به محل اعزام می شوند.

برای ثبت سفارش سرویس نظافت راه پله و مشاعات از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

90002021

‫21 دیدگاه ها

  1. خدمات هوم سرویز عالیه، همیارشون اومد بدون اینکه چیزی بهش بگم کل راه پله و آسانسور و پارکینگ را تمیز کرد. خیلی خوشحالم که یه همچین مجموعه ای را پیدا کردم که هم سرویس های مختلف داره و هم مطئنند و هم اینکه کیفیت کارشون عالیه و تضمین شده.
    خدا قوت

  2. مدیریت ساختمون در مجتمع ما چرخشی هست . یکبار با یکی از شرکتهای نظافتی نزدیک خونه هماهنگ کردم برای نظافت راه پله ولی متاسفانه نیرو سروقت نیومد.هر چی به شرکت نظافتی زنگ میزدم می گفت5 دقه دیگه نیرو میرسه . آخر عصبانی شدم و درخواستم رو کنسل کردم. رفتم توی اینترنت و هوم سرویز رو پیدا کردم .اولش خیلی امیدوار نبودم که از هوم سرویز هم آبی گرم بشه چون شرکت نظافتی که اون همه سال مشتریش بودیم با ما اون کارو کرد ، چه برسه به شرکتی که از طریق اینترنت پیداش کنیم. خلاصه حدود یک ساعت و نیم بعد از درخواست من نیروی نظافتی رسید و خیلی تروفرز کارش رو انجام داد و واقعا راضی بودم . طوری که الان هماهنگ کردیم که ماهی دو نوبت از هوم سرویز نیرو بیاد و به موقع کار نظافت راه پله رو انجام بده. خوشحالم که همچنین سیستمی راه افتاده و برای این همه آدم توی دوره بیکاری الان کار ایجاد کرده. من و اهالی ساختمون که راضی بودیم ایشالا خداوند هم به کسب و کار شما رونق بده و افراد زیادی بتونن در مجموعه شما کار کنند و روزی حلال کسب کنند.

  3. ممنون بابت مطلب مفیدتون. ما یک ساختمون 5 طبقه هستیم با دو پارکینگ و حیاط و آسانسور . اگه ممکنه قیمت نظافت راه پله رو با این مشخصات اعلام کنی.ممنون

    1. سلام
      پایه ی هزینه راه پله و مشاعات هوم سرویز از 4 طبقه و یک پارکینگ با قیمت 45000 تومان شروع شده و به ازای افزایش هر طبقه یا پارکینگ بیشتر ، مبلغ 10 هزار تومان اضافه می شود . همچنین بابت نظافت حیاط و آسانسورها هزینه اضافی دریافت نمی گردد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر لطفا با پشتیبانی هوم سرویز و شماره 91001332-021 تماس حاصل فرمایید.

  4. سلام . من برای نظافت شرکتمون یک نظافتچی آقا نیاز دارم که هفته ای یکبار بیان و داخل شرکت رو نظافت کنند . همین طور برای نظافت راه پله ها هم نیاز به نیرو داریم که هر دو هفته یکبار بیان و نظافت راه پله رو انجام بدن. می خواستم بپرسم شرایطتون به چه صورت هست هر روزی که زنگ بزنم میتونید همون روز برای ما نیرو بفرستید؟

    1. سلام
      شما هر زمان که در اپلیکیشن یا سایت هوم سرویز درخواست نطافتتون رو ثبت بفرمایید نهایتا ظرف 15 دقیقه ، همیاری به درخواست شما از طرف سامانه اختصاص داده شده و بلافاصله جهت هماهنگی با شما تماس می گیرند. با توجه به دوره ای بودن درخواست می تونید یک بار زمانهای تکرار درخواستتون رو به پشتیبانی اعلام بفرمایید و تاریخها رو مشخص کنید . پس از آن هر هفته یا یک هفته درمیان در ساعت اعلام شده از طرف شما نیرو اعزام شده و بدین ترتیب درخواست نظافت شما در زمان های مقرر انجام می پذیرد. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید لطفا با پشتیبانی هوم سرویز 91001332-021 تماس حاصل فرمایید.

  5. من ازتون نیروی نظافت آقا گرفتم برای نظافت راه پله و پارکینگ . به موقع اومدند و بدون اتلاف وقت کار رو انجام دادند.به نظر من مهمترین ویژگی شرکت هوم سرویز که من واقعا ازش خوشم اومد مشخص بودن قیمت بود. چون من از طریق اپلیکیشن هوم سرویز درخواست نظافت دادم و خوبیش این بود که همون موقع درخواست با توجه به آیتم هایی که انتخاب میکنی قیمت رو میتونی ببینی و این هم برای مشتری خیلی خوبه و هم برای نظافتچی توقع بیشتر ایجاد نمیکنه. ممنون بایت سرویس دهی خوبتون.

  6. هوم سرویز برای نماشویی ساختمان هم سرویس ارائه میکنه ؟ برای ساختمان 4 طبقه با یک پارکینگ. نمای ساختمون گرانیت هست .می خواستم بپرسم که نیروی مخصوص دارید برای این کار؟ برای نماشویی به چه صورت کار می کنید؟ ممنون

    1. سلام بله هوم سرویز خدمات نماشویی هم داره و با این خدمت میتونیم حتما در خدمتتون باشیم.قیمت ها کاملا شفاف در اپلیکیشن هوم سرویز نمایش داده شده ، اگر بتونید اپلیکیشن هوم سرویز رو روی گوشیتون نصب بفرمایید نه تنها قیمت نماشویی بلکه قیمت سایر خدمات رو از نظافت تا قالیشویی و اسباب کشی رو می تونید ملاحظه بفرمایید. به طور مثال اگر واترجت برای شستشوی سنگ مدنظر شما باشد بر حسب هر متر مربع از 2000 تا 3000 تومان محاسبه می گردد.

  7. ما یک مجمتع بزرگ 10 واحدی هستیم قبلا سرایدار داشتیم الان رفته شهرستان و میخوایم از همکارهای شما برای نظافت راه پله ها استفاده کنیم. تقریبا یک هفته درمیون نیاز هست نظافتچی بیاد برای نظافت کل طبقات . می خواستم بپرسم یک نفر نیرو میفرستید یا چند نفر و نرخ رو چطور حساب می کنید؟ ما 10 طبقه هستیم با دو پارکینگ که داخل هر کدوم 10 تا ماشین پارک میکنه و توی هر طبقه هم دو واحد وجود داره با دو آسانسور و حیاط . و اینکه چون یکی از واحدها بازسازی داشته یه مقدار نخاله هم توی پارکینگ هست که باید بیرون برده بشه .لطفا قیمیت رو اعلام کنید.

    1. سلام . با توجه به اطلاعات ساختمان شما که فرمودید 10 طبقه هستید با دو پارکینگ و هر طبقه 2 واحدی ، مبلغ بر اساس اپلیکیشن هوم سرویز معادل 125000 تومان می باشد که پیشنهاد می کنیم با توجه به وسعت کار از دو همیار آقا استفاده کنید تا کار با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود.

  8. سلام
    من دنبال شرکتی هستم که نیروی کار آنها
    با اخلاق، تمیز، وقت شناس و قابل اعتماد و ایرانی اصل و جوان باشه.
    شرکت شما چنین نیروهایی داره ؟
    و اینکه هزینه های ناشی از خسارت های احتمالی نیروی کارش تقبل می کنه؟

    1. سلام
      هوم سرویز با نیروهای آموزش دیده و همیاران با پیشینه بررسی شده از ابتدا تا انتهای سرویس نظافت راه پله و مشاعات همیار شماست. هدف ما رضایت کامل مشتریان هوم سرویز است و به همین علت است که تونستیم به پشتوانه حمایت و رضایت مشتریان سالها در حوزه خدمات در خدمت شما باشیم.
      قطعا علاوه بر پشتیبانی کامل، رضایت 100 درصدی شما رو جلب میکنیم.

  9. من مدیر ساختمان هستم . یکبار از اپلیکیشن هوم سرویز درخواست نیروی نظافتچی دادم برای نظافت راه پله و مشاعات ، بعد یه آقای باشخصیتی تحت نام همیار هوم سرویز تماس گرفت و هماهنگی انجام شد و سر زمانی که با هم هماهنگ کرده بودیم آمدند برای نظافت ساختمان.یه پسر جوان باشخصیت تحصیل کرده دانشجو بودند .اولش افسوس خوردم که چرا جوونی با این توانایی و شخصیت باید کار نظافت انجام بده اما وقتی در مورد برنامه هاش و اهدافش و اینکه چرا این کار رو داره انجام میده صحبت کرد بهش دست مریزاد گفتم . بعد از اون روز هم تا چند ماه هر هفته برای انجام کارهای نظافت ساختمون ما میومد حتی چند تا از همسایه ها برای نظافت منزلشون هم از ایشون کمک گرفتند آخرین بار متوجه شدم این جوون برازنده بورسیه شده و داره برای ادامه تحصیل میره خارج از کشور. واقعا براش آرزوی موفقیت میکنم هم برای اون بنده خدا هم برای هوم سرویز که راهی رو باز کرده برای کسب درآمد افرادی که اهداف بلند دارند و همت متعالی.درود بر شرف و غیرتشون

  10. مرجع خوبی برای اعلام قیمت خدمات هستید . قیمت خدمات نظافت راه پله تون منصفانه است و خیلی خوبه که بالای شهر و پایین شهر ندارید یعنی نظافتچی نمیفرستید که اول بره خونه طرف رو ببینه و بعد کیسه بدوزه برای پولهای مشتری.امیدوارم همیشه روی خدماتتون کنترل داشته باشید.

  11. از مطالب وبلاگتون استفاده میکنم البته بیشتر مطالب مربوط به سرویس های فنی چون علاقه مند به انجام کارهای فنی هستم .ولی ویدیوهای مربوط به نظافت منزل و نظافت راه پله و مشاعات رو هم نگاه کردم.این که ویدیوی آموزشی دارید و قیمت سرویس ها رو هم اعلام میکنید جالب و آموزنده است.

  12. نظافت راه پله و مشاعات معمولا هر هفته یا دو هفته یک بار لازمه برای همه ساختمون ها.اگه واقعا نظارت روی کار و رفتار نظافتچی هاتون داشته باشید می تونید مشتری های ثابت و همیشگی داشته باشید. پس حرف اول و آخر رو یادتون نره رضایت مشتری!!

  13. سلام
    ما یه آپارتمان 4 طبقه 8 واحد هستیم
    میخواستم بدونم آیا لوازم نظافت از طرف ما باید فراهم بشه یا خودتون میارین ؟

    1. سلام
      تهیه وسایل بر عهده مشتریان محترم هست. اما در صورت نیاز میتونید از همیار هم مشورت بگیرید و تهیه اش رو به عهده خود همیار بذارید تا خرید کنند و به همراه فاکتور خدمتتون تقدیم کنند.
      همیار شماییم تا پایان سرویس…

  14. سلام
    ما خونمون غرب تهران هستش . برای نظافت مشاعاتمون تا حالا چند بار از هوم سرویز نیرو گرفتیم .
    ما و همسایه هامون که حسابی اضی بودیم. به شما پیشنهاد میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا