نظافت و پذیرایی

شست و شوی مبل در تهران ✔️ قیمت گیری و ثبت سفارش رایگان

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

انواع مبلمان چوبی، چرمی، استیل، پارچه ای بخش از دکوراسیون داخلی منازل هستند که می بایست به بهترین نحوی نگهداری شوند. قیمت خرید مبلمان و تعویض مبل های قدیمی بسیار زیاد است ولی به سادگی با شست و شوی مبل اصولی می توان جلوه و جلای رویه مبل را حفظ کرد. لکه های چرب و کثیف اگر از روی مبل های خانه پاک شوند می توانید چهره واقعی مبلمان زیبایتان را ببینید. دیگر نیازی به تعویض مبل ها و صرف هزینه زیاد برای خرید نیست. تنها با یک تماس می توانید از خدمات بهترین مبل شویی در تهران درب منزل استفاده کنید. سرویس خشکشویی مبلمان هوم سرویز در خدمت خانواده های تهرانی است.

شست و شوی مبل

مبل ها دیگر تنها وسیله ای برای پذیرایی از مهمان ها نیستند. انواع مبلمان راحتی، مبلمان پذیرایی، مبلمان اداری، مبلمان تختخوابشو و… برای استفاده روزمره تولید شده است. اعضای خانواده همه وقت بیداری و روز را بر روی مبل ها نشسته و برای تماشای تلویزیون،هنگام بازی کودکان و گاهی غذا خوردن هم از مبل ها استفاده می شود. مبل هایی که همه روز بر روی آن نشسته ایم، در معرض کثیفی و آلودگی قرار دارند. شست و شوی مبل بخشی از نظافت منزل است که معمولا نادیده گرفته می شود. اگر بیش ازیکسال از خرید مبلمان گذشته ، حتما شست و شوی مبل ها را جدی بگیرید. نظافت وسایل منزل با سلامت خانوار در ارتباط است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با هوم سرویز تماس بگیرید 

  90002021

خدمات مبل شویی در تهران

مبل هایی که رنگ روشن تر دارند بیشتر در معرض لک شدن قرار دارند و در منازلی که یک یا چند کودک وجود دارد نیاز به شست و شوی مبل بیشتر حس می شود. مبل ها در معرض گرد و خاک و آلودگی قرار دارند. شست و شوی مبل تنها راه حفظ کیفیت رویه مبل است. شستشوی مبل ها به صورت شش ماه یکبار و یا سالیانه موجب تمیزی و از بین رفتن لکه های روی پارچه مبل می شود. قبل از اینکه لکه روی بافت پارچه مبلمان جا خوش کرده و ماندگار شوند نسبت به پاک کردن لکه ها اقدام کنید. خدمات مبل شویی در تهران هم برای منازل و هم ادارات انجام می شود.

پیشنهاد مطالعه : هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

قیمت شست و شوی مبل

لکه بری و شستن مبل در محل

اگر کودکی در خانه دارید به زودی مبل هایی پر از لکه و بد شکل را خواهید داشت. بهتر است به محض ریختن مایعات بر روی مبل، سریع مبل را تمیز کنید تا آثار نوشابه و مایعات بر روی مبل باقی نماند. پاک کردن لکه های قدیمی از روی مبل های پارچه ای کار بسیار مشکلی است. برای مثال چنانچه نوشابه روی مبل ریخت می توانید کمی نمک روی لک ایجاد شده بپاشید و با اسفنجی خیس محل لکه را پاک کرده و سپس آبکشی کنید. این کار بر روی لکه های قدیمی اثری ندارد. شست و شوی مبل با دستگاه مبل شور تنها راه از بین بردن لکه های مبلمان پارچه ای است.

روش شستشوی مبل پارچه ای لک شده

در صورتی که لکه ها روی پارچه مبلمان تازه ایجاد شده به سادگی و با ترفندهای خانگی می توانید تا حدود زیادی لکه ها را پاک کنید. چنانچه مبل چرب شد و بر روی آن لکه چربی به جای ماند بهتر است سریع کمی نمک و الکل را مخلوط کرده و بر روی لکه چربی با پارچه بدون پرز بکشید. نمک و الکل برای پارک کردن لکه های چربی عالی هستند. در صورتی که لکه چربی قدیمی باشد بهتر است از خدمات شست و شوی مبل در محل برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.

روش خشکشویی مبل

ترفندهای خوبی برای از بین بردن لکه های روی مبل وجود دارد برای مثال می توانید برای شست و شوی مبل پارچه ای کرکدار که لک شده از یک حبه قند استفاده کنید و بر روی لکه بمالید تا آثار به جای مانده از کثیفی و لکه بین برود. با این ترفند ساده لکه های تازه راحت پاک می شوند. کمی سرکه هم می تواند لکه های روی الیاف پارچه های مواد مصنوعی را از بین ببرد. چند قطره سرکه سفید را روی دستمال سفید ریخته و با آن لکه های روی مبل را تمیز کنید. اما اگر با این روش ها کثیفی و آلودگی های مبلمان از بین نمی رود خشکشویی مبل و شست و شوی مبل با دستگاه مبل شور راه حل قطعی تمیز کردن مبلمان و لکه بری است.

پیشنهاد مطالعه : خشکشویی مبلمان در منزل

خدمات مبل شویی در سراسر تهران

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

پاک کردن لکه های سرسخت از روی مبل

برخی از لکه ها به سادگی پاک نمی شوند و باید از مواد شیمیایی قوی برای تمیز کردن رویه مبلمان استفاده کرد. لکه های جوهر بدترین لکه های ایجاد شده بر روی فرش و مبل هستند. اما این کار هم چاره ای دارد اول لکه را با آب تمیز کنید سپس با محلول آمونیاک و گلیسیرین روی لکه جوهر بمالید تا پاک شود. سپس باید با مقداری آب و شوینده قسمت لک شده را کاملا تمیز کنید. مراقب باشید آمونیاک می تواند رنگ پارچه و رویه مبل را از بین ببرد. ابتدا مقداری از امونیاک و گلیسیرین را روی بخش زیرین مبل امتحان کنید و در صورتی که مشکلی ایجاد نشد برای پاک کردن لکه اقدام کنید. برای شست و شوی مبل و تمیز کردن لکه های جوهر با ما تماس بگیرید.خدمات خشکشویی مبل در محل برای لکه بری مبلمان و نظافت بهترین سرویس است.

شستشوی مبل چرمی

یک راه ساده از بین بردن لکه ها و شست و شوی مبل، استفاده از لکه برهای مخصوص و شیمیایی است که برای همین منظور ساخته شده اند. با خرید یک لکه بر می توانید طبق دستور مصرف و برچسب قوطی از آن استفاده کنید. مبلمان چرمی گرانقیمت است و نباید با بی مبالاتی آسیب ببیند. برای اینکه مبلمان با ارزش خود را تمیز کنید با ما تماس بگیرید. شستشوی مبلمان چرمی و خشکشویی مبلمان بدون آسیب به رویه مبل و خرابی اسفنج ، آلودگی های رویه و عمقی مبل ها را از بین می برد.

شست و شوی مبل به شیوه سنتی

اگر برای شستشوی مبل از اسفنج استفاده می کنید باید از قبل با جاروبرقی روی مبل را کاملا تمیز کنید.سپس مقداری آب ولرم را در ظرفی ریخته و چند قطره از شامپوی مناسب شست و شوی مبل را به آن اضافه کنید. مقدار شامپو باید بسیار کم باشد. محلول را هم زده تا کف ایجاد شود. با اسفنج از روی کف برداشته و بر روی روکش پارچه ای مبل بکشید. به هیچوجه آب و شامپو را روی سطح مبل به طور مستقیم استفاده نکنید. تنها باید از کف موجود برای شست و شوی مبل استفاده کرد. با یک دستمال سفید، تمیز و مرطوب روی سطح پارچه بکشید تا کف کاملا پاک شود. بهتر است مبل در معرض هوا قرار گیرد تا کاملا خشک شود.

خشکشویی و شست و شوی مبل

نکته: قبل از خشک شدن کامل مبل نباید روی آن بنشینید این کار به فوم و الیاف آن آسیب زده و موجب ایجاد لکه های زرد بر روی مبل خواهد شد.

خشکشویی مبل در منزل

با استفاده از بخار شوی می توان گرد و خاک مبل را گرفت و تا حدودی آن را تمیز نمود ولی بخار شوی نمی تواند مبل را به طور کامل تمیز کند. کشیدن برس های سیمی و سخت بر روی مبل می تواند موجب آسیب جدی به پارچه های روکش مبل شود. استفاده مداوم از مواد شوینده شیمیایی و اسپری های پاک کننده بر روی بافت پارچه تاثیر مخرب دارد. شستشوی غیر اصولی مبلمان و نظافت آن، الیاف پارچه را از بین می برد و شکل ظاهری مبل را ناهماهنگ و نازیبا می کند. برای حفظ مبلمان و نظافت آن از سرویس شست و شوی مبل با دستگاه مبل شور استفاده کنید تا هیچ مشکلی برای مبلمان با ارزش تان پیش نیاید.

طریقه شستن مبل با دستگاه مبل شور

استفاده از شوینده های وکیوم و دستگاه های شست و شوی مبل بهترین راه نظافت مبل های پارچه ای است که به بافت و کیفیت ظاهری پارچه های روکش مبل آسیبی وارد نکرده و در کوتاهترین زمان لکه های قدیمی ایجاد شده را نیز تا حدود زیادی از بین می برد. دستگاه مبل شور دارای محفظه ای برای مواد شوینده است و همیار آموزش دیده می داند چگونه از آن استفاده کند. برای خشکشویی مبلمان نیازی به حمل مبل به کارگاه نیست و با بهترین مبل شویی در تهران برای شست و شوی مبل هماهنگی می شود. خشکشویی مبل در محل برای همه مناطق تهران فعال است.

خشکشویی مبل پارچه ای

بهترین مبل شویی در تهران

هوم سرویز خشک شویی مبل با دستگاه های وکیوم و افراد آموزش دیده را در همه مناطق تهران تنها در یک ساعت انجام می دهد. شست و شوی مبل هوم سرویز دارای تضمین رضایت مشتری بوده و از بهترین مواد موجود در بازار برای شستشو استفاده می شود.پس از ثبت درخواست شست و شوی مبل در سامانه خدمات منزل هوم سرویز، همیار متخصص با شما تماس گرفته ، اطلاعات لازم را دریافت می کند. اطلاع رسانی از هزینه خشکشویی مبل و هماهنگی برای شست و شوی مبل انجام خواهد شد.

هزینه خشکشویی مبل

قیمت خشکشویی مبل بستگی به نوع مبلمان و تعداد آن ها دارد. به طور معمول سرویس شست و شوی مبل برای یک دست مبل ساده در نظر گرفته می شود. هزینه خشکشویی مبل با پشتی های دوگانه بیشتر است. در این مورد تک تک پشتی ها به صورت جدا با مواد شوینده و دستگاه مبل شور تمیز می شوند. سرویس خشکشویی مبل در محل برای شستن هر وسیله پارچه ای مشابه دیگری هم به کار می رود. حتی موکت های تایل و موکت چسبان را هم می توان با دستگاه مبل شور با قیمت مناسب شستشو داد.

قیمت خشکشویی مبل

خشکشویی مبل و موکت

با پرداخت هزینه شست و شوی مبل می توانید مبل ها را به تمیزی روز اول تحویل بگیرید. اگر موکت تایل و یا موکت های رول چسبان در منزل دارید، با ما تماس بگیرید. خشکشویی مبل و موکت هوم سرویز در همه مناطق تهران بهترین خدمات را ارائه می دهد. ما بهترین مبل شویی در تهران هستیم که به صورت دائمی و در همه ایام سال سرویس های درب منزل را ارائه می دهیم. بر خلاف بسیاری از شرکت های فصلی، خدمات خشکشویی مبل و موکت هوم سرویز یک سرویس چهار فصل است.

برای اطلاع از قیمت خشکشویی مبل و ثبت سفارش رایگان با هوم سرویز تماس بگیرید.
90002021

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا