رایانه و تکنولوژیهوم سرویز

روش تعمیر کیبورد کامپیوتر در منزل ✔️ خدمات تعمیر کامپیوتر

ایراد در کامپیوتر به خصوص وقتی در قطعات و سخت افزار سیستم باشد، دردسر بزرگی است. گاهی هزینه تعمیرات بیشتر از تعویض قطعه می شود و این اصلا خوشایند نیست. تشخیص اینکه قطعه مورد نظر عوض شود یا خیر بر عهده تکنیسین تعمیرکار است. تعمیرات کامپیوتر یکی از صدها سرویس کاربردی هوم  سرویز است که توسط تیم متخصص کامپیوتر ارائه می شود. اگر با کامپیوتر مشکل دارید، قطعه ای آسیب دیده و نیاز به تعویض یا تعمیر دارد برای بررسی با سرویس تعمیر کامپیوتر هوم سرویز تماس بگیرید.کارشناسان متخصص این سامانه همه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری را در محل برطرف می کنند. برخی از قطعات قابل تعمیر نیستند ولی قطعاتی مثل کیبورد را می توان تعمیر کرد. تعمیر کیبورد کامپیوتر بخشی از خدمات تعمیرات کامپیوتر هوم سرویز است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تعمیر کیبورد کامپیوتر

سوالی که مطرح است اینکه آیا تعمیر کردن کیبورد ارزش دارد؟  از هزینه خرید یک کیبورد جدید که بگذریم موضوع مهم دیگری مطرح می شود. بسیاری از کاربران رایانه های شخصی به کیبورد خود عادت کرده اند و تمایلی به تعویض آن ندارند. کیبوردهای جدید از نظر ظاهر صفحه کلید اندکی تفاوت دارد و این برای برخی از کاربران خوشایند نیست.  کیبورد یا صفحه کلید شامل مجموعه ای از سوییچ و ریز پردازنده های حساس است و می تواند در مرور زمان آسیب ببیند. خبر خوب اینکه بسیاری از مشکلات کیبورد به سادگی قابل حل است و لزومی به تعویض کامل کیبورد وجود ندارد. اصولا در خیلی از موارد مشکل از خود کیبورد نیست و قطعات داخلی مشکل ندارند. شاید باور نکنید ولی حتی یک غبار بسیار کوچک هم می تواند عملکرد صفحه کلید را مختل کند. قبل از تماس با تعمیرکار این موارد را بررسی کنید:

انجام خدمات کامپیوتری در محل

تعمیر کیبورد کامپیوتر در محل

  • سیستم کیبورد را شناسایی نمی کند

عدم شناسایی کیبورد توسط سیستم یکی از جدی ترین مشکلات است. شاید به کلی مجبور به تعویض صفحه کلید باشید ولی از قبل همه موارد دیگر را نیز بررسی کنید برای مثال اشکال در ویندوز، درایو usb، کابل کیبورد و سیم اتصال می تواند موجب این مشکل شود. ابتدا کیبورد را از دستگاه جدا کنید و روی یک سیستم دیگر آن را امتحان کنید. اگر مشکل از سیستم نبود باید با مولتی متر، اتصالات پین های usb را بررسی کرد. در انتها لازم است تا کابل نیز از نظر ایراد چک شود. چنانچه با این بررسی ها مشکل پیدا نشد امکان خرابی آی سی برد کیبورد وجود دارد. برای بررسی آی سی برد با  خدمات کامپیوتر هوم سرویز هماهنگ کنید. این سرویس درب منزل ارائه می شود.

تعمیر کامپیوتر و افزایش سرعت ویندوز

  • مشکلات رایج خرابی کیبورد کامپیوتر

گاهی سیستم کیبورد را شناسایی می کند ولی در صفحه کلید اشکال وجود دارد. در این حالت نمی توانید اطلاعات را وارد کامپیوتر کنید و موقع تایپ، صفحه کلید به درستی عمل نمی کند. برای تعمیر کیبورد کامپیوتر با توجه به نوع مشکل می توان اقدام لازم را انجام داد. برخی از رایج ترین مشکلات در زمان خرابی کیبورد اینها هستند:

کیبورد اشتباه تایپ می کند

با فشار روی حروف، تایپ به صورت جا به جا انجام می شود. مثلا حرف ” ب” را فشار می دهید ولی خرف ” ف” تایپ می شود.

 دو کاراکتر هم زمان تایپ می شود

کاربرد روی یکی کلیدها فشار وارد می کند ولی هم زمان دو کاراکتر با هم تایپ می شوند.

تعدادی از کلیدها کار نمی کنند

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کامپیوتر هم ارائه میده؟

در ردیف های افقی یا عمودی خاص، برخی از کلیدهای همان ردیف کار نمی کنند.

کیبورد اصلا عمل نمی کند

۱۰ علامت که نشان می دهد وقت تعمیر لپ تاپ رسیده است!

تعمیرات کیبورد کامپیوتر

  • تعمیر کیبورد کامپیوتر و مشکلات نرم افزاری

مشکلات نرم افزاری موجب از کار افتادن همه کلیدهای کیبورد می شود. در اغلب موارد با ریستارت مشکل از بین می رود. از منوی استارت حالت shut down را انتخاب کنید تا کامپیوتر خاموش شود. با راه اندازی مجدد، احتمالا این مشکل برطرف شده است. اگر سیستم هنگ کرده و خاموش نمی شود دکمه پاور را به مدت 5 ثانیه نگهدارید تا سیستم خاموش شود. 

  • تعمیر کیبورد کامپیوتر و دو کلید نزدیک به هم

صفحه کلید ار قطعاتی است که مورد استفاده زیادی قرار دارد. فشردن کلیدها به مرور به سوییچ ها و ریز پردازنده ها آسیب وارد می کند و به برد اصلی صدمه می زند. در این حالت گاهی دیده شده که دو کلید نزدیک به هم از زیر صفحه کلید به هم اتصال پیدا کرده اند. در واقع استفاده زیاد موجب فشرده شدن کلیدها شده و برخی از کلیدها با هم اتصالی پیدا می کنند. در این حالت برد اصلی نیاز به تعویض دارد. برای تعویض برد و تعمیر کیبورد کامپیوتر با ما تماس بگیرید. تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ در تخصص ماست.

  • کثیف بودن صفحه کلید

انباشت آشغالهای ریز در قسمت زیر صفحه کلید هم منجر به بروز مشکلاتی می شود. در این وضعیت دکمه های کیبورد به صورت پراکنده قطعی دارند. بسیاری از کاربران عادت دارند حین کار با کامپیوتر، خوراکی و نوشیدنی مصرف می کنند. این کار نبعات جبران ناپذیری به همراه دارد. همیشه امکان سرازیر شدن مایعات روی کامپیوتر وجود دارد. ورود خرده های خیلی کوچک به کیبورد هم موجب اختلال در تایپ و ایراد در آن می شود. برای تعمیر کیبورد کامپیوتر باید آن را باز کرده و کامل گردگیری کنید. باز کردن صفحه کلید کاملا تخصصی است و نباید سر خود اقدام به این کار کنید. با گوش پاک کن می توانید لا به لای دکمه ها را تمیز کنید و با پمپ باد بسیار ضعیف گرد و خاک را تمیز کنید اما باز کردن کیبورد اصلا توصیه نمی شود.

اول از خاموش بودن کلید NumLock مطمئن شوید. گاهی ناخواسته این کلید روشن شده است! فعال شدن این کلید موجب قفل شدن کیبورد خواهد شد.

تعمیرات لپ تاپ حرفه ای در تهران

هزینه تعمیر کیبورد کامپیوتر

سرویس تعمیر کامپیوتر در تهران

معیوب شدن مدار کنترل کننده صفحه کلید و خرابی برد نیز از علل خرابی صفحه کلید هستند. برای تعمیر کیبورد کامپیوتر با خدمات کامپیوتر هوم سرویز تماس بگیرید. تعویض مادربورد کاری نیست که بتوانید بدون داشتن تجربه آن را انجام دهید. سرویس تعمیرات کامپیوتر هوم سرویز درب منزل و محل کار ارائه می شود. در هر کجای تهران که هستید سفارش خود را به رایگان ثبت کنید.

سفارش  تعمیرات کامپیوتر را از طریق اپ هوم سرویز به رایگان ثبت کنید
۹۰۰۰۲۰۲۱

یک دیدگاه

  1. کیبورد من چند تا از کلیدهاش کار نمیکنن همچنین دکمه caps lock کار نمیکنه.ولی از طریق صفحه کلید مجازی ویندوز کار میکنه و چراغ caps lock روشن میشه.مشکل چی میتونه باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا