نظافت و پذیرایی

مهماندار خانم جهت پذیرایی در مجالس و دورهمی های بانوان

مهمانی دادن از سنت های دیرین و دوست داشتنی است که این روزها به سبک و سیاق متفاوتی برگزار می شود. وقتی تعداد مهمان ها از انگشتان دو دست بیشتر باشد دیگر نمی توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید. اغلب میزبان ها دوست دارند اوقات بیشتری را با مهمان ها بگذرانند ولی پذیرایی از مهمانان وقت زیادی می طلبد. این روزها در همه دورهمی های بانوان از مهماندار خانم جهت پذیرایی استفاده می شود. شرکت های خدماتی و تشریفات مجالس کار را راحت کرده اند. به جای اینکه دائم در حال جمع و جور کردن و پذیرایی از دوستان تان باشید، در کنار مهمان ها وقت بگذرانید و با آنها صحبت کنید. قطعا اینطور مهمانی ها برای میزبان و مهمانان دلچسب تر است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مهماندار خانم جهت پذیرایی

مهماندار خانم نیرویی آموزش دیده و حرفه ای است که می داند چگونه از مهمان ها پذیرایی کند. مهماندار بسیار با سلیقه، منظم و با دقت است. معمولا برای مجالس زنانه و دورهمی هایی که بانوان در آن شرکت دارند از خدمه پذیرایی خانم استفاده می شوند. به این ترتیب مهمان ها هم احساس راحتی بیشتری دارند. مهمانداران خانم از طرف شرکت های خدماتی و تشریفات مجالس معرفی می شوند و موقع حضور در مجلس، یونیفورم مخصوص به تن دارند. اگر در تدارک یک مهمانی خانوادگی و یا یک مجلس بزرگ هستید حتما از سرویس پذیرایی از مهمان و خدمات مهماندار برای پذیرایی استفاده کنید. در این صورت خیلی راحت می توانید مدیریت مهمانی را کنترل کنید.

اعزام مهماندار خانم وآقا جهت پذیرایی در مجالس

مهماندار خانم جهت پذیرایی در مجالس زنانه

مهماندار خانم جهت پذیرایی در دورهمی ها

بسیاری از خانم ها تمایل دارند تا برای دیدار دوستان و آشنایان، یک مهمانی و مجلس دوستانه را در منزل خودشان به راه بیندازند. هر موضوعی می تواند دستاویزی برای یک دورهمی خودمانی باشد از صندوق های خانوادگی گرفته تا ولیمه عروسی و بازگشت از زیارت و ….. همگی برای خانم ها می تواند بهانه ای برای تدارک یک مهمانی باشد. در این مجالس با توجه به سیک و سیاق مجلس، نحوه پذیرایی هم متفاوت است. برای مثال نحوه پذیرایی و برگزاری مهمانی تولد دختر خانم ها تفاوت زیادی با برگزاری مراسم ختم انعام دارد.

  • مهماندار خانم جهت پذیرایی در جشن تولد دختران

برگزاری جشن تولد یکی از مواردی است که دست تنها نمی توانید از عهده اش بر بیایید. وقتی برای تولد پرنسس ها برنامه ریزی می کنید همه چیز باید طبق برنامه باشد. کوچکترین بی نظمی ها هم باعث دلخوری مهمان ها و صاحب جشن تولد می شود. حتی دختر خانم های بزرگتر نیز نمی توانند یک جشن ساده را بپذیرند. در این مهمانی نحوه پذیرایی از مهمان ها اهمیت بیشتری دارد چون پای سلیقه شما هم در میان است. شاید پذیرایی به سیک و سیاق سنتی چندان برای دختر خانم های جوان خوشایند نباشد ولی همیشه می توانید روی توانایی و سلیقه مهماندار خانم حساب کنید. اگر بخواهید اعزام مهماندار چند ساعت قبل از مهمانی انجام می شود تا در چیدمان و تزیینات هم دست تنها نباشید.

برای پذیرایی از مهمان ها هم خیال تان راحت باشد همه چیز از قبل برنامه ریزی می شود تا مهمانی به بهترین شکلی برگزار شود.

وظیفه کارگر برای پذیرایی در مجالس چیست؟

مهماندار خانم جهت پذیرایی در جشن تولد

مهماندار خانم جهت پذیرایی در ختم انعام

ختم انعام یک مراسم مذهبی است که اغلب در منزل انجام می شود. پذیرایی در منزل نیاز به برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای دارد. در این مراسم مدعوین از دخترهای جوان، مادر ها و مادر بزرگ ها هم شرکت دارند. اصولا ختم انعام برای نیت و حاجات و یا طلب آمرزش اموات برگزار می شود. کسانی که در این مراسم حضور دارند در قالب یک تیم شروع به قرائت سوره انعام می کنند. شرکت میزبان در این مجموعه به نوعی احترام به مهمان هاست. در این صورت وقتی برای میزبان باقی نمی ماند تا در انتها از مدعوین پذیرایی کند. بدون پذیرایی هم که نمی توان مجلس را خاتمه دارد. یکی از مهم ترین مواردی که از خدمه پذیرایی خانم استفاده می شود در مجالس ویژه بانوان نظیر خاتم انعام و یا مولودی هاست.

از قبل در مورد شیوه پذیرایی با مهماندار هماهنگ می شود. آیا می دانید چه وظایفی بر عهده مهماندار است؟

وظایف مهماندار خانم چیست؟

شغل مهمانداری از ظریف ترین مشاغل خدماتی است. حتی کوچکترین ایراد و اشکال موجب بی نظم دیده شدن مراسم خواهد شد. پرسنل و خدمه مجالس از قبل وظیفه خود را می دانند. در نظر داشته باشید که پرسنل پذیرایی نظافتچی نیستند ولی خیلی از موارد از جمله شستن ظروف، تمیزکاری و جمع و جور کردن را نیز انجام می دهند. گاهی لازم است تا با توجه به تعداد مهمان ها و نوع مراسم از نظافتچی خانم هم کمک بگیرید. وظایف مهماندار خانم جهت پذیرایی در مراسم شامل طیف گسترده ای است از جمله:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات پذیرایی از مهمانان هم ارائه میده؟
  • چیدن میز و صندلی، چدمان میز غذا و ظروف پذیرایی از مهمان ها
  • مدیریت مراسم خوشامدگویی و بدرقه مهمان ها
  • پذیرایی از تک تک مهمان ها از ابتدا تا پایان مراسم 
  • جمع آوری و مرتب کردن لوازم پس از اتمام مراسم
  • کمک و راهنمایی به مهمان ها در صورت لزوم

خدمات پذیرایی در منزل برای انواع مجالس

بهترین تیم مهماندار خانم جهت پذیرایی مهماندار خانم جهت پذیرایی در مجالس بانوان

تعرفه سرویس پذیرایی از مهمانان هوم سرویز

قیمت پذیرایی از مهمانان

سرویس پذیرایی از مهمانان در تهران

خدمات پذیرایی از مهمان هوم سرویز شامل اعزام نیروی آقا و خانم جهت پذیرایی در مراسم است. برای مجالس ویژه بانوان تنها از خدمه خانم استفاده می شود لذا از قبل در این مورد اطلاع رسانی کنید. در صورتی که از نحوه کار مهماندار رضایت ندارید می توانید تا یک ساعت اول موضوع را به ما اطلاع دهید تا بلافاصله نیروی جایگزین به محل اعزام شود. در نظر داشته باشید که هزینه ایاب و ذهاب همیار مهماندار پس از ساعت 9 شب بر عهده کارفرما است. هر ساعتی که همیار اضافی در محل حضور داشته باشد مبلغ 15 هزار تومان به حق سرویس افزوده می شود. سرویس تشریفات به صورت روزانه رزرو می شود لذا اگر به هر دلیلی مایل به لغو سفارش هستید حتما اطلاع رسانی کنید. لغو سرویس در دو ساعت مانده به مراسم شامل کسر هزینه ایاب و ذهاب( 15 هزار تومان) خواهد شد.

ثبت سفارش رایگان سرویس پذیرایی از مهمانان از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا