نظافت و پذیرایی

بهترین شرکت های خدماتی نظافتی چه ویژگی هایی دارند؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت


اغلب شرکت های خدماتی نظافتی در بخش نطافت منازل خدمت رسانی می کنند. شاغل بودن زوجین در شهرهای بزرگ، عمده ترین علتی است که تمایل افراد را برای استفاده از خدمات نیروی نظافتی بیشتر می کند. علاوه بر آن آپارتمان نشینی و تجمیع ساکنین با فرهنگ های مختلف در برج های مسکونی، موجب شده تا نظافت راه پله و مشاعات همچون معزلی خودنمایی کند. بدیهی است امکان تقسیم کار و اشتراک در نظافت قسمت های مشترک ساختمان وجود ندارد. شرکت های خدماتی نظافتی برای تسهیل در روند مشکلات آپارتمان نشینی و بهبود وضعیت نظافتی ساختمان های مسکونی بهترین گزینه موجود هستند.

بهترین شرکت های خدماتی نظافتی مواردی را برای نظافت ساختمان در نظر می گیرند که به طور عمده در 3 بخش انجام می شود. ساکنین آپارتمان می توانند با توجه به نیاز یکی از این بخش ها را برای استخدام نیروی خدماتی در نظر بگیرند.
الف- نظافت داخل منزل با کارگر موردی
ب- نظافت داخل منزل با نیروی کار دائمی
ج- نظافت راه پله و مشاعات ساختمان های مسکونی

الف- نظافت داخل منزل با کارگر موردی

نظافت داخل منزل با کارگر موردی

شرکت های خدماتی نظافتی نیروهایی در اختیار دارند که در مواقع ضروری می توان از آنان استفاده کرد. بسیاری از خانواده ها نیاز به خدمات نظافتی دائمی ندارند ولی در مواردی همچون نظافت آخر سال و یا اسباب کشی های سالیانه و تابستانی از کارگر خدماتی استفاده می کنند. اسباب کشی بسیار مشکل و دردسر آفرین است ولی می توان از شرکت های خدماتی نظافتی به منظور اعزام نیروی نظافتی کمک گرفت. قبل از حمل لوازم به منزل جدید، نیروی خدماتی می تواند نظافت کامل و اساسی منزل را انجام دهد.

در برخی از موارد به علت مسافرت های طولانی، منازل خالی مانده و برای استفاده مجدد نیاز به نظافت کلی دارند. در مهمانی ها و جشن های خاص، همه منزل نیازمند یک نظافت اساسی می شود. در همه این موارد نیاز به یک نیروی کمکی برای تمیز کردن و نظافت منزل است که با استفاده از خدمات شرکت های خدماتی نظافتی به راحتی انجام می شود.

ب- نظافت داخل منزل با نیروی کار دائمی

نظافت منازل بر بهداشت فردی و خانواده تاثیر مستقیم دارد. برخی از منازل مسکونی زیربنای زیادی دارد و امکان رسیدگی به امور نظافتی به تنهایی برای خانم خانه ممکن نیست. برخی از زوجین هر دو شاغل بوده و وقت کافی برای رسیدگی به امور نظافتی منزل را ندارند. برخی از خانواده ها مجبورند اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته را به نظافت داخل منزل اختصاص دهند که در این صورت فرصت تفریح را از دست خواهند داد. علاوه بر آن تعطیلات زمان مناسبی برای جمع شدن خانواده هاست. والدین و فرزندان باید بتوانند یک روز را با آرامش در کنار یکدیگر سپری کنند.

بدیهی است چنین خانواده هایی به طور دائمی نیاز به کمک و همراهی فردی مطمئن برای امر نظافت داخل منازل دارند. شرکت های خدماتی نظافتی می توانند نیرویی تضمین شده و دارای حسن اخلاق را به محل اعزام کنند. در این موارد می توان از نیرویی ثابت به طور روزانه و یا یک روز در میان با توجه به درخواست استفاده کرد. کارگر نظافتی ثابت بهتر با ویژگی های خانواده آشنا می شود و می تواند کمک خوبی برای نظافت داخل منازل باشد.

ج- نظافت راه پله و مشاعات ساختمان های مسکونی

مشاعات ساختمان های مسکونی

آپارتمان نشینی تابع رعایت قوانین مشخصی است که به بهبود کیفیت زندگی کمک می کند. راه پله و مشاعات همچون ویترین ساختمان مسکونی است. شیک ترین منازل و زیباترین دکوراسیون که از تمیزی برق می زند به همراه تمیزی مشاعات ایده آل یک ساختمان مسکونی است. آنچه در نگاه اول دیده می شود وضعیت نظافتی راه پله و مشاعات است و در مرحله بعد نظافت داخل منازل نمود پیدا می کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

از این رو ضروری است با توجه به تعداد ساکنین و جمعیت ساختمان از نیروی نظافتی ثابت یا موردی استفاده کنید. اعزام نیروی نظافتی برای نظافت راه پله و مشاعات می تواند به صورت توافقی در بازه زمانی هفتگی و یا ماهانه انجام شود. نظافت پارکینگ، تمیزی آسانسور( در صورت موجود بودن)، ضد عفونی مشاعات و نرده های راه پله، پاک کردن شیشه های راه پله ها، نظافت درب ورودی و محوطه ساختمان همه در حیطه کاری نطافت مشاعات قرار می گیرد.

 بهترین شرکت های خدماتی نظافتی در سراسر تهران

اعتماد اولین اصل در روابط کاری است که شرکت خدماتی نظافتی هوم سرویز به آن اعتقاد دارد. این شرکت خوشنام  با بهره گیری از نیروی خدماتی تضمین شده توانسته اعتماد کارفرمایان را جلب کند. ما معتقدیم خانواده مکانی است برای آرامش و آسایش خانواده ها. از همین رو کادر آموزش دیده ای از کارگرهای مورد اعتماد که دارای ضمانت نامه کتبی هستند را در اختیار داریم. نیروهای خدماتی هوم سرویز در سراسر تهران جهت خدمات نظافتی داخل منازل و مشاعات به صورت موردی یا دائمی آماده خدمت رسانی می باشند. آرامش خانواده ها در هوم سرویز اولین اصل است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا