لوله کشی و تاسیسات

روش نصب روشویی کابینتی ✔️ لیست قیمت نصب باکس پایه دار و وال هنگ

روشویی کابینتی کاربرد زیادی دارد. بسیاری از لوازم حمام را می توانید در این کمدهای زیر روشویی جای دهید. نصب روشویی کابینتی زیبایی سرویس بهداشتی را دوچندان می کند. اما علاوه بر زیبایی باید ایمنی نیز در نصب روشویی رعایت شود تا در حین استفاده مشکلی پیش نیاید. تنوع زیادی در این محصول وجود دارد ولی همگی می بایست به صورت صحیح نصب شوند. اتصال ایمن روشویی به دیوار نیاز به کمی دقت و حوصله دارد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

طریقه نصب روشویی کابینتی

شیوه نصب روشویی بستگی به طرح و مدل آن دارد. این محصولات در انواع بسیار متنوعی تولید شده اند. برخی از روشویی ها اندازه بزرگتری دارند و پس از نصب فضای زیادی را اشغال می کنند. هنگام خرید به اندازه و ابعاد روشویی و سرویس بهداشتی توجه کنید. روشویی نباید مانع باز شدن درب سرویس بهداشتی شود. در نظر داشته باشید که این درب همیشه به سمت داخل باز می شود. انواع روشویی کابین دار دیواری و پایه دار از رایج ترین تجهیزات در دستشویی هستند. قبل از نصب لازم است تا محل از نظر لوله کشی آب سرد و گرم، و لوله فاضلاب بررسی شود. در صورت عدم تراز بودن سطح حتما از قبل اقدامات لازم انجام شود. برای اینکه بتوانید از تجهیزات مدرن و شکیل استفاده کنید باید اتصال این لوازم به درستی انجام شود.

آموزش نصب روشویی پایه دار

آموزش نصب روشویی کابین دار

  • نصب روشویی کابینتی دیواری

مهم ترین نکته در نصب این تجهیزات اندازه گیری ارتفاع مناسب و تراز کردن است. چون پایه ای برای روشویی در نظر گرفته نشده می توانید ارتفاع را به دلخواه تغییر دهید. به صورت معمول ارتفاع 80 تا 85 سانتیمتری برای کابینت های دیواری استاندارد است. این اندازه با احتساب کاسه روشویی در نظر گرفته می شود. موقع علامت گذاری برای محل پیچ و رولپلاک به این نکته توجه کنید. در ضمن روشویی های سنگین نیاز به اتصال جداگانه دارند زیرا کابینت دیواری نمی تواند وزن بالای کاسه روشویی های سنگین را تجمل کند. مهم ترین موضوع نصب اصولی و در نظر گرفتن نکات ایمنی است. برای اینکه چند روز دیگر، روشویی لق نزند تجهیزات نصب و یراق الات با کیفیت تری را انتخاب کنید. در تصویر بالا نمونه ای از روشویی کابینتی بدون پایه را می بینید که به دیوار متصل شده است. 

نظافت سرویس بهداشتی با این روشویی بسیار ساده تر است و می توانید به راحتی زیر روشویی را نیز تمیز کنید.

نصب کاسه روشویی

انواع روشویی کابینتی به یک صورت نصب نمی شوند. در برخی از این محصولات روشویی روی خود کابینت متصل است و تنها کمد به دیوار نصب می شود. در این تجهیزات کاسه روشویی سبک تر بوده و نیازی به نصب مجزا ندارد. در برخی از برندها از روشویی های بزرگتر و سنگین استفاده شده. در این محصولات کاسه روشویی به صورت مجزا توسط پیچ و رولپلاک به دیوار متصل می شود. خود بدنه کابین روشویی هم با درل کاری روی دیوار فیکس می شود. به قسمت پشت کاسه روشویی نگاه کنید. روشویی هایی که دارای دو سوراخ پیچ هستند باید به دیوار اتصال داده شوند. در بقیه موارد اصلا سوراخ پیچ وجود ندارد.نکته مهم در نصب این تجهیزات 

آموزش نصب روشویی دیواری

هزینه نصب روشویی کابینتی

  • نصب روشویی کابینتی پایه دار

در سرویس های بهداشتی که فضای کافی برای نصب روشویی های کابین دار وجود دارد می توانید از انواع محصولات پایه دار استفاده کنید. روشویی کابین دار با پایه نیز همانند روشویی پایه دار نصب می شوند. در این مورد قبلا مطلبی در وبلاگ منتشر شده که راهنمای خوبی برای نصب است. قبل از نصب دقت کنید اگر دیواره پشت کابینت روشویی بسته است، محل اتصالات لوله های آب و فاضلاب را سوراخ کنید. اگر چه این روشویی ها پایه دارند اما حتما باید موقع نصب کاملا تراز شوند. در اغلب برندها پایه های روشویی قابل تنظیم است و می توانید پس از نصب نیز تنظیمات را انجام دهید. هرگز روشویی کابینتی پایه دار را بدون اتصال به دیوار در سرویس بهداشتی قرار ندهید. این محصولات باید به دیوار متصل باشند.

طریقه ساده نصب روشویی کابنتی

  • محل پیچ و سوراخ روی دیوار به درستی علامت گذاری می شود
  • روشویی کابینتی را در محل قرار داده و جای سوراخ ها را علامت گذاری کنید
  • در روشویی های سنگین، کاسه روشویی نیز به دیوار متصل می شود.
  • مراقب باشید هنگام درل کردن، به لوله های آب داخل دیوار آسیب نرسد
  • از محکم بودن مهره های پیچ بعد از نصب روشویی کابینتی مطمئن شوید
  • تنظیم نبودن محل پیچ ها موجب تغییر فرم بدنه کابینت شده و رگلاژ درب و کشو را از بین می برد
  • محل نشست روشویی روی کابینت را با استفاده از چسب مخصوص، ایمن کنید
  • پس از قرار دادن سنگ روشویی روی کابینت، چسب های اضافی را تمیز کنید
  • فاصله بین دیوار و سنگ روشویی را با سیلیکون چسبی عایق بندی کنید
  • همه اتصالات را وصل کرده و لوله های فاضلاب را نیز نصب کنید
  • پس از خشک شدن چسب سیلیکونی نسبت به عدم نشتی لوله ها، سیفون روشویی و شلنگ بررسی کنید

چگونه هزینه نصب روشویی را محاسبه کنیم؟

طریقه نصب روشویی کابینت دارسرویس نصب روشویی کابینتی

تعرفه نصب روشویی و متعلقات هوم سرویز

قیمت نصب روشویی و متعلقات

خدمات نصب روشویی و متعلقات در تهران

سرویس نصب روشویی و متعلقات هوم سرویز شامل نصب انواع روشویی کابینتی و ساده است. نصب آینه، جامسواکی، جا حوله ای، شیر آلات و سیفون روشویی به همراه این سرویس ارائه می شود. تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید. سفارش خود را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید. برای ثبت سفارش هزینه آبونمان دریافت نمی شود. این سرویس در همه محله های تهران ارائه می شود زمان نصب روشویی کمتر از یک ساعت تخمین زده شده. همیاران با تجربه هوم سرویز قدر اوقات ارزشمند تان را می دانند. در هر کجای تهران که زندگی می کنید برای نصب انواع روشویی با ما تماس بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب روشویی و متعلقات هم ارائه میده؟

برای ثبت سفارش سرویس نصب روشویی و متعلقات از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام؛ سایت خیلی خوبی دارید.
    میخواستم بدونم آیا کابینت روشویی فلزی از نسل اول روشویی های دارای باکس کابینت هستند؟!‌
    اصا از این مدل‌ها ارزش خرید دارد؟؟

    1. سلام رایگان سفارش ثبت بفرمایید تا همکاران ما برای مشاوره دقیق باهاتون تماس بگیرند و در صورت تایید خدمتتون برسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا