نصب شیرآلات

نصب شیرآلات

از 2438 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت نصب شیرآلات در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت نصب شیر دستشویی و حمام

150,000 الی 200,000 تومان

قیمت نصب شیر روشویی و سیفون

150,000 الی 200,000 تومان

قیمت نصب شیر ظرفشویی و سیفون

150,000 الی 200,000 تومان

قیمت نصب شیر ماشین لباسشویی/ظرفشویی

150,000 الی 200,000 تومان

قیمت نصب سیفون

100,000 الی 150,000 تومان

قیمت نصب علم دوش/یونیکا حمام

180,000 الی 230,000 تومان

قیمت تعویض مغزی شیر

100,000 تومان

قیمت حداقل دستمزد و کارشناسی

180,000 تومان

متوسط قیمت500,000 تومانکمینه قیمت300,000 تومانبیشینه قیمت800,000 تومان

آنچه درباره نصب شیرآلات خواهید خواند

  • نصب شیرآلات ساختمانی
  • طریقه نصب شیرآلات ساختمانی
  • نحوه نصب شیر اهرمی توالت
  • نصب شیرآلات توکار
  • نحوه نصب شیر ظرفشویی شلنگدار
  • ابزار مورد نیاز جهت نصب شیرآلات اهرمی و ساده
  • روش نصب شیر اهرمی
  • تعمیرات شیرآلات ساختمانی
  • قیمت نصب شیرآلات بهداشتی به چه مواردی بستگی دارد؟
  • دستمزد نصب شیرآلات در تعداد بالا
  • انواع مدل‌های شیرآلات که بیشتر تقاضا می شود
  • تعمیرات و نصب شیرآلات را به نصاب شیرآلات هوم سرویز بسپارید

نصب شیرآلات ساختمانی

نصب شیرآلات اهرمی و همچنین در مواردی مانند تعمیر شیر ظرفشویی شلنگدار و تعمیر شیر اهرمی باید توسط متخصص انجام شود. با بالا رفتن قیمت شیرآلات، تعمیر شیرآلات قدیمی نیز بیشتر تقاضا می شود زیرا هزینه خرید و نصب مجدد آنها از هزینه تعمیرات بیشتر می شود. شاید در تصور خیلی از افراد نصب شیرآلات کار سختی نباشد. اما نصب صحیح و اصولی آنها از هزینه های احتمالی بعدی جلوگیری می کند. جالب است بدانید چکه کردن از شیرآلات ممکن است ناشی از نصب غیر اصولی باشد.

با توجه به قیمت شیرآلات سرویس بهداشتی و برای جلوگیری از هزینه های ثانویه بیشتر با نصاب شیرآلات حرفه ای تماس بگیرید. هر کارخانه سازنده، استاندارد های مخصوص به خود برای نصب شیرآلات ساختمانی دارد. اما در کل تجربه نصاب شیر ظرفشویی حرف اول و آخر را می زند. در ادامه به نصب شير روشويی و نصب شير ظرفشویی معمولی و شیر ظرفشویی شاوری یا شلنگدار و عوامل موثر بر قیمت نصب شیرآلات سرویس بهداشتی و آشپزخانه می پردازیم.

طریقه نصب شیرآلات ساختمانی

بهترین پیشنهاد برای نصب شیرآلات توکار و نصب شیرآلات سرویس بهداشتی کمک گیری از شرکت ها و نصاب شیرآلات حرفه ای است. ولی در صورتی که وسایل لازم برای نصب و یا تعویض شیرآلات را در اختیار داشته باشید و یا به اصطلاح فنی کار باشید. با رعایت نکات اصولی می توانید خودتان اقدام به تعمیر شیرآلات در منزل نمایید.

نحوه نصب شیر اهرمی توالت

روش نصب شیرآلات اهرمی به جای اینکه دو دسته پیچی و مغزی مجزا برای آب سرد و گرم تعبیه شود، تنها یک اهرم دارد. ساختار و تعویض کارتریج شیرالات اهرمی نسبت به شیرالات کلاسیک که دو دسته دارند اندکی پیچیده تر است و از قطعات کوچکتری تشکیل شده است. نصب شیر اهرمی روشویی و توالت بنابر نوع و مدل شیرآب به صورت تک پایه و دو پایه اجرا می شوند.

نصب شیرآلات توکار

مراحل نصب شیرآلات توکار تقریبا شبیه هم می باشد و تفاوت های چندانی با هم ندارند. معمولا از نصب و تعمیر شیرآلات توکار برای سرویس بهداشتی استفاده می شود. به طور معمول لازم است که شیر توکار از سرویس بهداشتی حداقل 30 سانتی متر ارتفاع داشته باشد و از محل خروجی آب سرویس نیز حدود 60 سانتی متر فاضله داشته باشد. همین طور در خصوص نصب شیر توالت فرنگی، فاصله شیرهای توکار تا کف به اندازه 80 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

نکته بعدی این است که نصب شیر توالت توکار با لوله های توکار به طور موازی قرار می گیرند. به یاد داشته باشید که مغزی شیر توکار با مغزی های شیرآلات روکار کاملا متفاوت است و در صورتی که قصد خرید مغزی و یا تعمیر شیرآلات توکار را دارید باید به این موضوع دقت کنید.

نحوه نصب شیر ظرفشویی شلنگدار

نصب شیر اهرمی ظرفشویی همگی ساختار مشابه دارند. در بسته بندی شیر ظرفشویی باید یک واشر گرد، یک بست مثلثی، یک بست فلزی، یک واشر مخصوص بست فلزی، یک پیچ دو سر رزوه، یک مهره و یک واشر گرد وجود داشته باشد. برای نصب شیر سینک باید همه این اتصالات در بسته بندی باشد. همچنین باید در هنگام تعویض شیر ظرفشویی به اتصالات سینک ظرفشویی نیز توجه کنید.

ابزار مورد نیاز جهت نصب شیرآلات اهرمی و ساده

آچار فرانسه، آچار تخت، آچار شلاقی، نوار تفلن، پیچ گوشتی دوسو چارسو و دریل از ابزارآلات مورد نیاز برای نصب شیرآلات هستند.

روش نصب شیر اهرمی

  • قبل از اقدام به نصب شیرآلات توالت فرنگی از تخلیه رسوبات در لوله ها اطمینان حاصل کنید. تا این رسوبات احتمالی بعد از اتمام نصب و تعمیر شیر آلات موجب کم فشار شدن آب نشوند. برای اینکار ابتدا اقدام به بستن لوله آب کنید.
  • درپوش آب سرد و گرم را باز کنید، سپس جریان آب را باز کنید، خروج آب با فشار زیاد موجب خارج شدن تمامی سنگریزه ها و رسوبات در لوله ها خواهد شد.
  • مرحله بعدی نوبت به شیلنگ پیسوار ها می رسد. در این مرحله به کمک نوار تفلن سر پیسوار را کاملا محکم و به اندازه کافی حدود 20 الی 30 دور پیچیده شوند.
  • لنگی های شیرآلات را نوار تفلن بپیچید و در خروجی لوله های آب وصل کنید. اگر خروجی آب در داخل دیوار است، از روپیچ کوتاه و یا بلند استفاده کنید.
  • مرحله بعد نوبت به نصب پولکی به لنگی ها است. نکته مهم انتخاب واشر متناسب با سایز مهره های داخل لنگی است . که باید در داخل پولکی نصب شوند و سپس با آچار فرانسه کاملا محکم شوند.
  • در انتها هم شیر را نصب کنید و کارایی شیر را تست کنید.

تعمیرات شیرآلات ساختمانی

در برخی موارد تعمیر شیرآلات بهداشتی قدیمی بسیار به صرفه تر از تعویض کلی آنهاست. تعمیر شیرآلات امری غیر قابل اجتناب است . تعمیر شیر ظرفشویی شلنگدار، تعمیر شیرآلات KWC، تعمیر شیرآلات قدیمی، تعمیر شیر اهرمی و تعمیر شیر چشمی از مواردی هستند که در این حوزه مطرح می شود. گاهی نشتی آب و یا سر و صدای موجود در شیرآلات به علت فرسودگی واشر یا مغزی شیر اهرمی است. که با تعویض مغزی شیر و تعویض واشر این قطعات مشکل حل خواهد شد. هزینه تعمیر شیرآلات بسیار کمتر از خرید شیرآلات و پرداخت دستمزد نصب شیرآلات جدید خواهد بود. تعمیر شیر مخلوط و تعمیر شیر اهرمی شامل تعویض مغزی شیر، تعویض واشر، تعمیر و تعویض کارتریج شیر آب، تعمیر سوپاپ شیر دوش اهرمی می باشد.

قیمت نصب شیرآلات بهداشتی به چه مواردی بستگی دارد؟

اجرت نصب شیر آلات در مرحله اول به نوع شیرآلات بستگی دارد. از انواع شیرآلات می توان به نوع ساده، شیر مخلوط ، کلاسیک، نصب شیر چشمی و اهرمی اشاره کرد. که در هرکدام قیمت نصب شیرآلات متفاوت است. معمولا زمانی هزینه نصب شیر آب بالا می رود، که نمونه جدید از نظر سایز و کارایی با مدل قبلی یکی نباشد. ولی در صورتی که نمونه جدید مشابه مدل قدیمی باشد قیمت نصب شیرآلات مقدار ثابتی است. به طور کل هزینه نصب شیرآب به جدید یا قدیمی بودن آن و همچنین برند شیر و همچنین محل نصب آن بستگی دارد. در ادامه به معرفی مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت نصب شیر آب می پردازیم.

دستمزد نصب شیرآلات توکار و روکار

برای نصب شیر آلات لازم است تا از قبل زیر ساخت مناسب وجود داشته باشد. برخی از تجهیزات شیرآلات به صورت توکار نصب می شود ولی برای مثال شیر آب به صورت روکار نصب می شود. نحوه نصب شیرآلات با توجه به کاربری آن انجام می شود و این امر می تواند هزینه ها را تغییر دهد. در برخی موارد لازم است تا لوله های متفاوت و سیستم برگشت و فاضلاب دیگری نصب شود که هزینه ها را افزایش می دهد.

محل نصب شیرآلات بهداشتی یا آشپزخانه

کاربرد همه شیرهای آب یکسان نیست. همین تفاوت موجب می شود تا شیوه های اجرای کار و دستمزد نصب شیرآلات نیز تغییر کند. شیرآلات آشپزخانه که روی سینک ظرفشویی نصب می شود، از نظر اجرایی با نصب شیرآلات صنعتی تفاوت دارد. به همین ترتیب قیمت نصب شیرآلات بهداشتی نظیر حمام و توالت با شیرآلات آشپزخانه متفاوت است. این تفاوت به دلیل نوع شیرآلات و سختی اجرای کار می باشد.

دستمزد نصب شیرآلات خانه های قدیمی

در اغلب ساختمان های قدیمی لازم است تا ابتدا مشکلات لوله های ساختمان رفع شود. اشکالات سیستم آب و فاضلاب های قدیمی بیشتر دیده می شود. هزینه این تعمیرات روی اجرت نصب شیرآلات افزوده می شود. اگر قصد بازسازی منزل را دارید حتما ابتدا سیستم لوله قدیمی را بررسی کنید. در بسیاری از موارد لازم است تا لوله های فلزی قدیمی به طور کامل تعویض شود. در این صورت برای کاهش هزینه ها لوله های قدیمی کور شده و از لوله های سبز و روکار استفاده می شود. پس از عملیات بازسازی و تعمیرات می توان از شیرآلات تازه خریداری شده به جای شیرآلات قدیمی استفاده کرد.

دستمزد نصب شیرآلات در تعداد بالا

در این ساختمان ها انواع شیرآلات توکار و روکار، اهرمی و مخلوط کار می شود. با توجه به اینکه تعداد شیرآلات بیشتر است معمولا هزینه ها سرشکن می شود و در نهایت به نفع مالک قیمت گذاری منصفانه انجام می شود. در ساختمان های قدیمی نیز می توانید با فروش شیرآلات قدیمی مقداری از هزینه ها را جبران کنید. آنچه مهم است اجرت نصب شیرآلات نیست بلکه کیفیت و برند شیرآلات است. برای اینکه ماندگاری شیرآلات بیشتر شود همیشه از برندهای شناخته شده و با کیفیت شیرآلات خریداری کنید. به این ترتیب تا سال های زیادی خیال تان بابت چکه کردن شیرآلات و خراب شدن احتمالی آن راحت است.

بیشترین هزینه نصب شیرآلات بهداشتی مربوط به شیرآلات آشپزخانه است. مابقی اجرت نصب شیرآلات تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. قیمت نصب شیر بهداشتی در هوم سرویز بر اساس نرخ اتحادیه نصابان شیرآلات تخمین زده و ارائه خواهد شد.

انواع مدل‌های شیرآلات که بیشتر تقاضا می شود

  • نصب شیر اهرمی سینک
  • شیرآلات ساختمانی
  • نصب شیر راسان
  • نصب شیرآلات بهداشتی منزل
  • شیرآلات KWC و گروهه
  • نصب شیر آلات درخشان
  • نصب شیرآلات صنعتی و بهداشتی
  • نصب شیر ظرفشویی شلنگدار قهرمان و غیره

تعمیرات و نصب شیرآلات را به نصاب شیرآلات هوم سرویز بسپارید

خدمات نصب شیرآلات با نرخ ثابت و بدون هزینه ایاب و ذهاب انجام می شود. در صورتی که در هر ساعتی نیاز به نصب شیرآلات در برند های مختلف مانند شیرآلات راسان، شیرآلات قهرمان ،گلپایگان، kwc ،گروهه و غیره دارید می توانید از خدمات هوم سرویز استفاده کنید. به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز درخواست خودتان را ثبت کنید. تا در کمتر از یک ساعت همیاران ما با شما تماس بگیرند و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار بدهند.

همیار شماییم تا پایان سرویس ...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب شیرآلات و همچنین ارایه خدمات نصب شیرآلات اهرمی توکار و روکار نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات تاسیسات ارائه می دهد که شامل نصب فلاش تانک ساده، نصب فلاش تانک دوزمانه، آنتی باکتریال، اتوماتیک و..., نصب توالت فرنگی توکار , اجرای لوله کشی گاز, نصب سینک ظرفشویی روکار, نصب روشویی کابینتی، نصب آینه، نصب جا حوله ای و ...., تعمیر تصفیه آب خانگی, تعمیر استخر خانگی, تعمیر پمپ آب خانگی می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوله کشی و تاسیسات را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب شیرآلات

نصب شیرآلات اهرمی توکار و روکار

نصب و تعمیر شیرآلات صنعتی و بهداشتی

نصب شيرآلات روشويی و نصب شيرآلات ظرفشويی شلنگدار و شاوری

نصب شیرآلات توالت و شیرآلات دوش حمام

نصب شیرآلات توالت ایرانی و توالت فرنگی

تعمیر و تعویض شیر آلات قدیمی و فرسوده و تعویض مغزی شیرآلات اهرمی و ساده

نظرات کاربران

profile picture
محسن مدرس

کاربلد و درجه یک 👌👌

profile picture
الناز مخصوص

واقعا منصف و کاربلد بودن

profile picture
میثم شاه بداغی

از همه لحاظ۲۰ بودن درود بر شرفت مرررد

profile picture
ندا مرادی

انسان محترم ، حرفه ای و منصف.

شرایط تعویض شیرآلات قدیمی و نصب شیر اهرمی و ساده

همیار می بایست ابتدا محل نصب و یا تعمیر شیرآلات و سیفون سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

install-towel-dryer
نصب حوله خشک کن
قیمت از 225,000 الی 225,000 تومان
glass-mirror
شیشه بری و آینه
قیمت از 800,000 الی 2,900,000 تومان
install-lamp-chandeliers
نصب لامپ، چراغ و لوستر
قیمت از 400,000 الی 1,000,000 تومان
carpentry
تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت از 500,000 الی 1,500,000 تومان