برقکاری ساختمان

نصب کلید و پریز هوشمند چه مزایایی دارد؟

نصب کلید و پریز هوشمند یک گام مهم در راستای هوشمند سازی خانه هاست. دیگر دوران استفاده از کلید و پریزهای قدیمی به سر آمده، تقریبا اغلب خانواده ها موقع بازسازی منزل یا رنگ و نقاشی، کلید . پریزهای دیواری را هم عوض می کنند. تجهیزات برقی جدید کارامدتر از انواع رایج هستند. در حالیکه بیرون از منزل هستید می توانید روشنایی خانه را کنترل کنید. کنترل وسایل گرمایشی و سرمایشی از راه دور، زمانبندی سیستم روشنایی، روشن کردن اجاق های برقی و …. وقتی بیرون از خانه هستید، رویایی دست یافتنی است. تعویض کلید و پریز و نصب تجهیزات مدرن حتی روی ایمنی ساختمان هم تاثیر می گذارد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نصب کلید و پریز هوشمند

حتی اگر قصد استفاده از تجهزیات جدید را هم ندارید حداقل فکری به حال کلید و پریزهای معیوب و قدیمی بکنید. در بسیاری از ساختمان ها انواع کلید و پریزهای شکسته، آسیب دیده و حتی دارای اتصالی را می بینید. هزینه تعویض کلید و پریز چندان زیاد نیست ولی در صورت وقوع مشکل، خسارت زیادی به خانه و زندگی تان وارد می شود. البته با انتخاب کلید و پریز هوشمند می توانید ایمنی ساختمان را هم بیشتر ببرید و دیگر نگران حوادث احتمالی نباشید

استاندارد نصب کلید و پریز چیست؟

دستمزد نصب کلید و پریز هوشمندسرویس نصب کلید و پریز

آیا نصب کلید و پریز هوشمند همراه با تخریب است؟

این سوالی است که اغلب خانواده ها نگران جوابش هستند. به هر حال هیچکس نمی خواهد برای استفاده از تجهیزات برقی جدیدتر، کل سیستم برق رسانی ساختمان را تغییر دهد. به طور معمول برای نصب کلید و پریز هوشمند ، نیازی به تعویض سیم پیچی ساختمان یا عوض کردن نقشه برق ساختمان نیست. این تجهیزات می توانند در محل کلید و پریزهای قبلی قرار بگیرند بدون اینکه نیازی به تخریب کلی دیوار یا کار خاصی باشد.کلیدهای هوشمند تاچی هستند و قابلیت تنظیم برنامه زمانی دلخواه را دارند. استفاده از این تجهیزات اصلا سخت نیست و خیلی زود با کارکرد کلید و پریزها آشنا می شوید. انواع این تجهیزات در طراحی داخل منازل و محل کار، هتل ها و ساختمان های لوکس به کار می روند.

ویژگی های نصب کلید و پریز هوشمند چیست؟

  • ظاهری شکیل و پانل های ضد خش از شیشه سکوریت
  • دارای تنوع رنگی متناسب با دکوراسیون داخلی
  • سازگار با ولتاژ برق داخلی از 80 تا 240 ولت در مناطق مختلف
  • نصب کلید و پریز هوشمند بدون نیاز به تخریب و تعمیرات
  • دارای استانداردهای CE ، ISO
  • تنوع در کلیدها از یک پل تا چهار پل جهت کولر، کرکره برقی و ….
  • کاهش دهنده برق مصرفی
  • ایمنی بالا و ضد انفجار و اتصالی
  • قابلیت کنترل هم زمان هر کلید با ریموت در یک زمان
  • نصب آسان و سازگار با شبکه سیم پیچی سنتی ساختمان

۶ اشکال رایج در سیم کشی برق ساختمان

نصب پریز هوشمند در خانهنصب و عیب یابی کلید و پریز

نصب کلید و پریز هوشمند چه مزایایی دارد؟

این تجهیزات مکمل دکوراسیون داخلی هستند و اغلب در طراحی لوکس استفاده می شوند. بسیاری از کارهای خانه با همین لوازم هوشمند، ساده تر می شود. به سادگی می توانید زمانبندی دلخواه را برای خاموش و روشن شدن کلید و پریز، اجرا کرد و این به معنای رفاه بیشتر برای خانواده هاست. برخی از مهم ترین مزایای نصب کلید و پریز هوشمند عبارتند از:

ایجاد ایمنی و حفظ امنیت ساختمان

  • زمانبندی اجرای خودکار رون و خاموش بودن سیستم روشنایی، حتی وقتی در خانه نیستید موجب می شود تا خانه خالی به نظر نرسد. 
  • در صورتی که فراموش کنید یکی از لوازم برقی مثل اتو، را خاموش کنید می توانید از راه دور و توسط گوشی این کار را انجام دهید.
  • برای لوازم گرمایشی و سرمایشی یک برنامه زمانی مشخص کنید تا در راس زمان مورد نظر دستگاه خاموش شود.
  • کلید و پریزهای لمسی و سنسوردار برای اتاق کودکان بسیار مناسب هستند و ایمنی بیشتری در مقایسه با تجهیزات کلید و پریز سنتی دارند.

نصب کلید و پریز هوشمند و صرفه جویی در انرژی

استفاده از رطوبت ساز در طول شب با تلطیف هوای خشک، خواب خوش را میسر می کند. کولرهای گازی و آبی هم از ضروری ترین لوازم در روزهای گرم تابستان هستند. اغلب موارد دستگاه های تهویه، کولرها، اسپیلیت، پنکه برقی و …. تا صبح روشن می ماند در حالیکه اصلا نیازی به این کار نیست. با تنظیم برنامه زمانی روشن و خاموش شدن می توانید مدت زمان روشن بودن دستگاه های پر کاربرد را کنترل کنید. واقعا لزومی ندارد پنکه سقفی و کولر گازی تا صبح روشن باشد در حالیکه پتو را روی سرتان کشیده اید. بعد از تعویض کلید و پریزها حتما فیش برق را با ماه های قبل مقایسه کنید بدون شک از نتیجه شگفت زده خواهید شد. در برخی از برندهای کلید و پریز هم سنسور سنجش مصرف انرژی نصب شده که از طریق اپلیکیشن، میزان مصرف برق را به کاربر اطلاع می دهد.

مراحل سیم کشی و برق کاری ساختمان

تعویض کلید و پریز معیوبهزینه نصب کلید و پریز چقدر است؟

هزینه نصب کلید و پریز هوم سرویز

نصب و تعویض کلید و پریز

خدمات نصب و تعویض کلید و پریز  در تهران

برای رفاه خود و خانواده و حفظ امنیت ساختمان ضروری است که از تولیدات به روزتر در ساختمان استفاده کنید. تعویض کلید و پریز و نصب سیستم های مدرن همراه با تخریب نیست و خیلی سریع انجام می شود. نیازی به ترک منزل برای انجام این تغییرات وجود ندارد و تکنیسین برقکار کار را در کوتاه ترین زمان و بدون ایجاد مزاحمت انجام می دهد. عیب یابی و تعمیر کلید و پریزهای سنتی و نصب کلید و پریز هوشمند، نصب تجهیزات برقی نظیر انتن، آیفون و …. از سرویس های پر تقاضای هوم سرویز است. در هر کجای تهران که زندگی می کنید برای تعمیرات سیستم برقی منزل با ما تماس بگیرید. هر گونه ایراد و اشکال در برق کشی ساختمان می تواند خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. قبل از اینکه حادثه اتفاق بیفتد برای اصلاح عیوب برق کشی خانه اقدام کنید.

ما در همه روزهای هفته آماده ثبت سفارش نصب و تعویض کلید و پریز هستیم با ما تماس بگیرید.

برای ثبت سفارش رایگان سرویس نصب و تعویض کلید و پریز از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا