بنایی و دکوراسیون

✔️ روش محاسبه قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات + ثبت سفارش رایگان

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات چقدر است؟ طبیعی است که این سوال ذهن تان را مشغول کرده باشد. وقتی صحبت از پوشاندن سقف حیاط خلوت می شود با ارقام متفاوت و حتی نجومی روبرو می شویم. گاهی میزان بودجه در نظر گرفته شده خیلی کمتر از قیمتی است که اعلام می شود. واقعیت اینست که هزینه نصب سقف کاذب حیاط خلوت بستگی به شرایط هر پروژه دارد و از قبل نمی توان یک قیمت ثابت برای همه سفارش ها در نظر گرفت.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات چطور محاسبه می شود؟

در عملیات ساخت و ساز همیشه بحث قیمت گذاری و نحوه پرداخت هزینه ها وجود دارد. از مهم ترین موارد اثر گذار روی هزینه های نصب سقف حیاط خلوت می توان به سازنده اشاره کرد. اگر با یک شرکت ساختمانی معتبر قرارداد ببندید حتما هزینه های جانبی کمتری خواهید پرداخت. برخی از نصاب ها و سازندگان سقف کاذب با اعلام قیمت های کمتر کار را می پذیرند و در طی اجرای کار بارها قیمت ها را تغییر می دهند. در این صورت چاره ای به جز پرداخت مبالغ اضافی ندارید و این اصلا خوشایند نیست. بهتر است با شرکت خوشنام در این زمینه کار کنید تا قیمت ها از قبل به صورت شفاف مشخص باشد. مبنای قیمت گذاری در یک شرکت خدمات ساختمانی حرفه ای این موارد است:

سقف کاذب کناف چیست؟

هزینه ساخت سقف حیات خلوتاجرای اسکلت و سقف پلی کربنات حیاط خلوت و پاسیو

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات : جنس

Polycarbonate نوعی ماده شیشه مانند، سخت و تقریبا شفاف است. در مقایسه با شیشه، ماندگاری و دوام پلی کربنات بسیار بیشتر است. ضخامت ورق های پلی کربنات از عوامل اصلی در تغییر قیمت ها هستند. ورق های کم ضخامت، مناسب سقف حیاط خلوت نیستند و استحکام خوبی ندارند. این متریال در واقع نوعی پلیمر پلاستیکی با ویژگی های خاص به حساب می آید برخی از ویژگی های ورق های پلی کربنات عبارتند از:

  • شفافیت بالا و ظاهر شکیل
  • امکان عبور نور خورشید از سقف حیاط خلوت( بین 35 تا 85 درصد)
  • دارای وزن سبک با کمترین میزان فشار روی سازه
  • جلوگیری از تابش اشعه های فرابنفش به دلیل داشتن لایه ضد UV 
  • دارای انواع و ضخامت های متنوع (از 2 تا 12 میلیمتری)
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات فیزیکی و شیمیایی
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات دمای هوا
  • بسیار سخت و محکم و استحکام زیاد
  • قابلیت نصب در فریم های دوجداره و چند جداره

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات : اندازه فضا

یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذاری در هزینه های دریافتی، ابعاد محیط و متراژ حیاط خلوت است. ورق پلی کربنات به صورت متراژ قیمت گذاری می شود. به همین دلیل لازم است تا از قبل همیاران از محل اجرای کار بازدید کرده و اندازه های سقف را محاسبه کنند. بدون تردید هزینه اجرای سقف حیاط خلوت در یک آپارتمان کوچک خیلی کمتر از طراحی و ساخت سقف کاذب برای فضایی با متراژ بالاتر است. بخش زیادی از این هزینه مربوط به متریال به کار رفته در ساخت سقف کاذب است که با توجه به قیمت مصالح در بازار قیمت گذاری می شود.

چرا پوشش سقف حیاط خلوت اهمیت زیادی دارد؟

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات ارزانطراحی و ساخت سقف کاذب حیاط خلوت

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات : طراحی و شکل

طرح های متفاوتی با ورق پلی کربنات اجرا می شود. هر چه میزان پیچیدگی طرح بیشتر باشد و یا در هنگام نصب دشواری ایجاد کند، قیمت ها هم کمی بیشتر می شود. در این مورد کار خیلی سلیقه ای است اگر طرح خاصی مد نظرتان است با همیاران هوم سرویز در میان بگذارید تا هزینه نهایی از قبل مشخص شود. با توجه به طول عمر و ماندگاری بالای سقف حیاط خلوت پلی کربنات به نظر می رسد صرف هزینه برای ساخت مدل ها و طرح ها خاص، مقرون به صرفه باشد. به هر حال این سازه سال های زیادی در خانه نصب است و باید از نظر ظاهری نیز شکیل و جذاب باشد. مهم ترین موضوع در طراحی، توجه به فضاست. برخی از طرح های خاص هندسی را نمی توان در ابعاد کوچکتر اجرا کرد و برعکس همه طرح های گنبدی و هندسی مناسب حیاط خلوت بزرگ نیستند.

قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات : زمان پروژه

کیفیت پوشش سقف حیاط خلوت بسیار مهم است. پرداخت کمی بیشتر برای سازه های با کیفیت استاندارد کاملا منطقی است. فریب قیمت های بسیار پایین را نخورید. برخی از افراد سودجو با کاهش کیفیت ساخت، توانسته اند قیمت ها را در رنج پایین تری نگهدارند. سرویس نصب سقف کاذب هوم سرویز با بهترین متریال طبق خواسته مشتری و کیفیت ساخت عالی ارائه می شود. در حالت معمول زمان اجرای پروژه از قبل مشخص است و به مشتری اعلام می شود. این زمان با توجه به شکل هندسی و مدل طراحی سقف در نظر گرفته می شود. اگر مشتری بخواهد کار در زمان کمتری انجام شود لازم است تا نیروی بیشتری برای آماده سازی سازه فعالیت کنند. چند برابر کردن نیروی ساخت موجب افزایش قیمت های نهایی می شود. اما در زمان تعیین شده عادی همیشه قیمت ها یکسان است و هزینه اضافی دریافت نمی شود.

در پروژه های تعجیلی جهت جلوگیری از افت کیفیت، نیروها افزایش می یابد.

انواع سقف کاذب در دکوراسیون داخلی

قیمت سقف حیاط خلوت و پاسیوقیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات

تعرفه نصب و تعمیر سقف کاذب هوم سرویز

قیمت اجرا و نصب سقف کاذب

خدمات نصب و تعمیر سقف کاذب در تهران

سفارش نصب سقف کاذب در اپلیکیشن هوم سرویز به صورت کاملا رایگان ثبت می شود. پس از ثبت سفارش هماهنگی جهت بازدید از محل انجام می شود. در این سرویس روی متراژ کار، نوع جنس و مصالح مورد استفاده، ضخامت ورق ها، نحوه اجرای بتونه کاری و هزینه های جابجایی مصالح، از قبل توافق صورت می گیرد. همه سفارش ها طبق توافق اولیه و با توجه به خواسته مشتری طراحی و اجرا می شود. قیمت سقف حیاط خلوت پلی کربنات طبق توافق اولیه دریافت می شود. در صورت تهیه اقلام توسط همیار، فاکتور خرید ارائه خواهد شد. همه سفارش های ثبت شده در اپ هوم سرویز شامل گارانتی و تضمین کیفیت هستند. پس از اتمام کار، محیط تمیز به مشتری تحویل داده می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سقف پلی کربنات هم ارائه میده؟

برای ثبت سفارش رایگان سرویس نصب و تعمیر سقف پلی کربنات از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا