نظافت و پذیرایی

خدمات شستشوی پرده در تهران ✔️ لیست قیمت خدمات خشکشویی

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت

ثبت درخواست پرده شویی

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت مناسب

 گرفتن قیمت پرده شویی 

شستشوی پرده و تمیزی آن یکی از کارهایی است که نباید نادیده گرفته شود. پرده ها گرد و خاک را به خود جذب کرده و پس از مدتی به منبعی از کثیفی و غبارهای آلرژی زا تبدیل می شوند. شستشوی پرده قسمتی از نظافت داخل منازل است که نقش مهمی در بهداشت خانواده ها دارد. قیمت نسبتا بالای پرده و نقشی که در زیبایی دکوراسیون داخلی منازل دارد موجب شده تا برای شستشوی پرده دقت بیشتری لحاظ شود. به همه این موارد شرایط ویروس کرونا و آلودگی هایی از این دست را هم اضافه کنید و ببینید چقدر موضوع پرده شویی اهمیت پیدا می کند.

برای مشاوره و سفارش شستشوی لباس از کلید زیر استفاده کنید

گرفتن قیمت شستشوی لباس

اهمیت شستن پرده ها

نصب پرده در همه سبک دکوراسیون داخلی مرسوم است. تنوع طرح، رنگ و جنس پارچه پرده ای بسیار زیاد است. شستشوی منظم پرده ها بخشی از نظافت منزل است. گرد و غیار، بوی غذاها و لکه های متفاوت روی پرده های زیبا جا خوش می کنند و چهره ای زشت و بد منظره را به وجود می آورند.شستشوی پرده در منزل و یا خشکشویی پرده هر دو نیازمند دقت و احتیاط است. روش صحیح شستن پرده موجب حفظ کیفیت و ماندگاری ان می شود.

روش صحیح شستن پرده

به طور کلی 3 روش برای شستن پرده ها وجود دارد:

  1. پرده های سبک: این پرده ها اغلب قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی را دارند
  2. پرده های ظریف و با الیاف حساس: برای کاهش خطر آسیب دیدگی الیاف پرده، این بافت را با دست بشویید.
  3. پرده های ساخته شده از پارچه های سنگین: بخار شویی و خشکشویی پرده بهترین روش تمیز کردن پرده های سنگین است.

پیشنهاد مطالعه: قیمت نصب پرده زبرا و پرده کرکره ای چقدر است؟

خدمات شستشوی پرده حریز

  • شستشوی پرده ها در ماشین لباسشویی

پرده های پارچه ای را می توان در ماشین لباسشویی شست. اگر قصد شستن یک پرده پارچه ای کوچک را دارید از ماشین لباسشویی و شوینده های معمولی استفاده کنید. تنظیمات دستگاه را روی چرخش کند و دور آهسته قرار داده و درجه آب را روی سرد تنظیم کنید. شوینده های معمولی هم برای پاک کردن گرد و غبار پرده کافی است. اگر روی پارچه لکه های قدیمی جا خوش کرده اند و پرده بسیار کثیف است از خدمات خشکشویی پرده استفاده کنید.

نکته: برخی از پارچه ها در اثر شستن با آب داغ، به اصطلاح آب می روند پارچه های کتان از این دست هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات پرده شویی هم ارائه میده؟

نکته: استفاده از خشک شدن لباسشویی برای خشک کردن پرده های پارچه ای توصیه نمی شود.

  • بهترین روش شستشوی پرده با دست

گاهی ایمن ترین شیوه شستن پارچه ها، شستشوی دستی با شیوه های سنتی است. یک تشت بزرگ را پر از آب کنید و از صابون ملایم برای شستن پرده استفاده کنید. جنس پارچه های پرده ای متفاوت است ولی با کمی احتیاط می توانید پارچه های حساس تر را هم با دست بشویید.

شستشوی دستی پرده کار دشواری است ولی اگر امان شستشو با ماشین لباسشویی نباشد، تنها چاره شستن دستی است. مثلا الیاف پنبه ای را بهتر است با دست بشویید. شستن پرده های زبرا، شستن پرده پلیسه ای و پرده لوردراپه با لباسشویی امکان پذیر نیست.

نکته: پس از شستشوی پرده و آبکشی پرده ها را آویزان کنید تا چروک نشوند.

  • بخارشویی پرده در منزل

یادتان باشد بخار بسیار داغ است و در اثر سهل انگاری می تواند موجب سوختگی شدید شود. از دستکش و لباس پوشیده به هنگام کار با دستگاه بخارشو استفاده کنید تا ناخواسته موجب آسیب به خودتان نشوید. بخارشویی یکی از روش های عالی برای شست پرده است که در منزل انجام می شود. بهتر است ابتدا گرد و خاک پرده را با جارو برقی بگیرید و سپس پرده ها را از بالا به پایین با بخارشو تمیز کنید.

  • خشکشویی پرده پارچه ای

پرده های بزرگ و سنگین پارچه ای را نمی توان در منزل شست. برای اینکه الیاف پاچره اسیب نبیند و کثیفی پارچه به خوبی برطرف شود از خدمات خشکشویی کمک بگیرید. سرویس خشکشویی پرده هوم سرویز یک راه حل تضمین شده برای شستشوی پرده های پارچه ای است که برای پرده های نفیس با پارچه های با ارزش پیشنهاد می شود. برای پیشگیری از تغییر رنگ پارچه و رنگ پریدگی خشکشویی بهترین راهکار است. علاوه بر شستشو همه لکه های روی پارچه هم موقع خشکشویی پرده به خوبی تمیز می شوند.

شستشوی پرده ها

برای شستن پرده ها دقت کنید که همه قسمت ها به خوبی تمیز شود مثلا پرده هایی چین دار یا پلیسه ای و با دوخت های خاص، منبع خوبی برای میکروب و کثیفی در محل دوخت پلیسه هستند. بهتر است قبل از اینکه پرده را برای شستشو و نظافت از گیره ها جدا کنید، در حالت کاملا باز و زیر نور خورشید یکبار پرده را بررسی کنید. قسمت های ضعیف تر پارچه که نخ نما شده به خوبی مشخص می شود. چنین پرده ای ارزش شستشو و استفاده دوباره را ندارد.

فاصله بین شستشوی پرده با توجه به جنس پارچه پرده محل نصب و آلودگی محیط مشخص می شود و معیار مشخصی ندارد. در شهرهای بزرگ و هوای کثیف بهتر است پرده ها زود به زود شسته شوند تا آلودگی موجب کدر شدن پارچه پرده نشود. پرده های بسیار کثیف را نمی توان در منزل به خوبی شستشو داد.

پیشنهاد مطالعه: خدمات خشکشویی و اتوی لباس آنلاین

شستشوی پرده پارچه ای در منزل

شستشوی پرده پارچه ای

پرده پارچه ای در تنوع بالایی وجود دارند برخی از انواع پارچه ها را نمی توان در خانه شستشو داد. پرده های ساتن، ابریشم و مخمل از جمله پارچه های پرده ای هستند که بهتر است برای شستشو به خشکشویی پرده داده شود تا بافت پارچه آسیب نبیند.

شستشوی برخی از انواع پرده پارچه ای در منزل امکان پذیر است و می توان پس از شستشو و در حالیکه هنوز مرطوب است، پرده را آویزان کرد تا چروک نخورد. اتو کردن پرده کار مشکلی است و بهتر است با آویزان کردن پرده به طور صحیح، مرحله اتو کردن را ساده و یا حذف کنیم. در صورت نیاز به اتو کردن با در نظر گرفتن درصد نایلون به کار رفته در پارچه می توان از درجه مناسب اتو استفاده کرد.

شستشوی پرده تور در منزل

مشکلی که در شستشوی پرده تور وجود دارد از بین رفتن آهار تور بعد از چند بار شستشوست. البته امکان آهار دادن مجدد تورها در منزل وجود دارد. برای این کار می توانید در یک ظرف مناسب مقداری آب گرم و یک لیوان نشاسته را مخلوط کنید تا لعاب دار شود. سپس در حالی که آب سرد است پرده تور شسته شده و تمیز را به مدت یک ساعت در این آب لعاب دار خیس کرد و بدون آبکشی پرده را آویزان کرده تا خشک شود. در این صورت تور آهار مناسبی را پیدا می کند.

شستشوی پرده پلیسه در خانه

پرده های پلیسه زیبایی خاصی دارند ولی بیشتر هم در معرض کثیفی و آلودگی هستند. بهتر است این پرده ها را  مرتب با جاروبرقی غبارروبی کنید تا آلودگی به بافت پلیسه نفوذ نکند. پرده را به صورت آویزان با سری مناسب جاربرقی تمیز کنید و از یک اسفنج مرطوب برای از بین بردن کثیفی آن استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که هیچگاه نباید برای شستشوی پرده پلیسه از آب استفاده کنید. شستن پلیسه با آب در منزل موجب باز شدن پلیسه شده و زیبایی پرده از بین می رود. پیشنهاد می کنم جارو کردن پرده را در منزل انجام داده و شستشوی پرده را به یک خشکشویی پرده مجرب پسپارید. در این صورت دیگر نگران باز شدن چین ها هم نخواهید بود.

بهترین روش شستشوی پرده

میدونستی که هوم سرویز، خدمات پرده شویی هم ارائه میده؟

شست و شوی پرده آلومینیومی

همه قسمت های پرده را با محلول شوینده و یا اسپری هایی که برای همین منظور به فروش می رسد تمیز کنید. اسپری را بر همه سطح پرده بپاشید و سپس با یک دستمال بدون پرز، همه قسمت های پرده را پاک کنید. برای پرده های کثیف تر می توانید این کار را تکرار نمایید تا اثری از آلودگی بر روی پرده باقی نماند. استفاده از برس های زبر و یا اسکاچ می تواند به سطح پرده آسیب جدی وارد کند لذا هرگز برای پاک کردن لکه های قدیمی از لوازم خشن و زبر استفاده نکنید.

نظافت پرده های چوبی

پرده های چوبی در مقابل آب به شدت آسیب پذیرند. برای تمیز کردن این نوع پرده ها تا می توانید از آب کمتری استفاده کنید. شستشوی پرده چوبی باید به سرعت انجام شود و چوب سریع خشک شود. با استفاده از یک برس نرم و کمی آب می توانید سطح پرده را به خوبی تمیز کنید. استفاده بیش از حد از برس و آب می تواند براقیت و جلای پرده را از بین ببرد.

نکته:

  • شستشوی پرده های آستر دار همیشه توسط خشکشویی انجام می شود.
  • قبل از شستشوی پرده، گیره های ان را خارج کنید.
  • جوشاندن گیره های زنگ زده در سرکه، موجب براق شدن گیره ها می شود.
  • بهتر است پرده با دست انجام شود. یک ظرف بزگ، آب ولرم و پودر پاک کننده محلول شستشوی خوبی است که باید پرده را یک ساعت در آن خیس کرده و بعد با دست شسته و آبکشی کنید.
  • از یک خشکشویی و اتو کشی اینترنتی برای نظافت پرده کمک بگیرید.
[irp posts=”14616″ name=”مهمترین معیارهای تعیین قیمت دوخت پرده”]

شستشوی لوردراپه

پرده لوردراپه از پرده های زیبایی است که قابلیت تنظیم نوری با حرکت دادن زنجیر طرفین پرده را دارد. لوردراپه ها در طرح ها و رنگبندی متنوع برای ساختمان های مسکونی و اداری کاربری خوبی دارند. برای تمیز کردن لوردراپه از سری مخصوص جاروبرقی کمک بگیرید. گردگیری منظم پرده لوردراپه از کثیف شدن ان جلوگیری می کند.

در صورتی که می خواهید لوردراپه را در منزل شستشو دهید ابتدا پرده را از گیره سقفی جدا کنید. با کمی شوینده ملایم و اسفنج می توانید تکه های لوردراپه را به صورت مجزا تمیز کنید. نیازی به شستشو با آب نیست و معمولا همین روش شستن پرده جواب می دهد. 

خشکشویی پرده و شستشوی پرده

خشکشویی پرده زبرا

پرده زبرا از جدیدترین پرده های عمودی است که با سیستم دوبل رول ساخته شده. دو لایه پارچه موازی که به صورت یک در میان تور و پارچه به هم دوخته شده، اساس کار پرده زبرا را تشکیل داده است. بهترین روش شستشوی پرده زبرا ، خشکشویی پرده و بخارشویی است. نظافت دائمی و گرد و خاک گیری پرده زبرا به صورت منظم موجب می شود تا آلودگی روی سطح پرده به حداقل برسد. بهتر است به همراه گردگیری و نظافت منزل با استفاده از جاروبرقی و با دقت لایه های پرده زبرا تمیز شود.

خشکشویی پرده زبرا به صورت سالیانه توصیه می شود. برای شستشوی پرده در منزل می توانید از دستگاه بخارشوی خانگی کمک بگیرید ولی در صورتی که نیاز به خدمات خشکشویی پرده زبرا دارید با هوم سرویز تماس بگیرید.

قیمت خشکشویی پرده

نرخ تعرفه خشکشویی و اتو کشی پرده بستگی به جنس پارچه پرده ای دارد. شستشوی پرده توری، شستن پرده های حریر، خشکشویی و اتو کشی پرده های ظریف از سرویس های محبوب هوم سرویز است که مخصوص شهروندان تهرانی در نظر گرفته شده است. در هر محله ای که زندگی می کنید تنها با یک تماس می توانید از خدمات خشکشویی پرده استفاده کنید. بهترین قیمت خدمات خشکشویی را از ما بخواهید. خشکشویی با مواد مخصوص، طول عمر پارچه پرده ای را تضمین می کند. بهترین خشکشویی در تهران از همیاران هوم سرویز هستند.

قیمت پرده شویی

برای اطلاع از لیست قیمت خشکشویی پرده و ثبت سفارش  در تهران با هوم سرویز تماس بگیرید.

90002021

یک دیدگاه

  1. سلام به تمام مجموعه هوم سرویز
    حدودا 3 روز پیش برای شستن پرده ها از خدمات شرکت شما استفاده کردم. من قرار بود تا انتهای هفته اینده ازدواج کنم و به منزل خودم برم اما به دلایلی تاریخ عروسیم عقب افتاد و چون پرده ها خاک گرفته بود خواستم تا مجدد تمیز بشه اما خیلی برام مهم بود که پرده ها با همین کیفیت شسته بشن و نوو بودنشون حفظ بشه با کلی وسواس پرده هام به دست خشک شویی شما دادم وقتی تحویل گرفتم کاملا راضی بودم متخصصتون تمام وسواس های منو در نظر گرفته بود و همش هم به بهترین شکل انجام داده بود.
    انقدر از نیروتون راضی بودم که واقعا دلم نیومد نظر مثبتم به همه اعلام نکنم .
    ممنون و خسته نباشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا