خانگی و ساختمانی

مزایا و معایب نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی کاری اختیاری و سلیقه ای نیست. در همه ساختمان های مسکونی برای عایق بندی سرویس بهداشتی اقداماتی انجام شده است. با توجه به میزان ریزش آب در این مکان، ضروری است که با متریال مناسب سیستم عایق کاری انجام شود. در برخی از ساختمان ها از قیرگونی برای عایق کردن حمام و توالت استفاده شده ولی در ساختمان های جدید ایزوگام جایگزین قیرگونی شده است. اگر قیرگونی یا ایزوگام به صورت اصولی انجام نشود، در آینده مشکلات نم و رطوبت و نفوذ آب به وجود می آید و در نتیجه عملیات تخریب برای ترمیم عایق بندی انجام می شود. برای نصب ایزوگام و قیرگونی از نصاب حرفه ای کمک بگیرید تا بعدها هزینه های بیشتری نپردازید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

قیر مناسب ترین ماده برای عایق بندی مکان هایی است که در معرض رطوبت قرار دارند. برای همه قسمت های سرویس بهداشتی شامل حمام، توالت و روشویی از قیر به شکل ایزوگام یا قیرگونی استفاده می شود. این عملیات بعد از اتمام دیوارکشی و قبل از کاشی کاری انجام می شود. در این پروسه ابتدا دیوارها و کف سیمان کاری شده و بعد از ایزوگام به صورت لایه های قیری آماده استفاده می شود. به این ترتیب ضریب نفوذ آب از کف یا دیوارها به صفر می رسد. 

قیمت نصب ایزوگام در هوم سرویز

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی ارزاننحوه صحیح عایق کاری سرویس بهداشتی در ساختمان های مسکونی

مزایای نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

در مقایسه با قیر و گونی، انواع ایزوگام برتری بیشتری دارد. مهم ترین ویژگی مربوط به سهولت نصب ایزوگام است. اجرای ایزوگام در سرویس بهداشتی بسیار تمیزتر از قیرگونی انجام می شود. در واقع ریخت و پاش کار کمتر است. دیگر مزیت مربوط به وزن سبک ایزوگام است. این محصول یک عایق رطوبتی بسیار کارامد است که به صورت لایه ای نازک روی کف و دیوارهای حمام و توالت اجرا می شود. پس از ایزوگام، فشاری به سازه وارد نمی شود زیرا برندهای با کیفیت ایزوگام وزن زیادی ندارند. دو عامل مقرون به صرفه بودن و عمر بالای ایزوگام موجب شده تا تقاضا برای نصب آن هر روز بیشتر شود. سرعت زمان اجرای ایزوگام نیز در مقایسه با سایر عایق ها بالاتر است. 

معایب ایزوگام سرویس بهداشتی

ایزوگام کف و دیوارها در حمام و دستشویی یک ضرورت است. با عایق کاری این فضا نگرانی بابت نفوذ آب نخواهید داشت. با هزینه ای معقول می توانید سرویس بهداشتی را در برابر رطوبت و آسیب ناشی از نم محافظت کنید. با همه این مزایا یک مشکل جدی پس از نصب ایزوگام دیده می شود. در واقع مشکل از خود ایزوگام نیست بلکه مشکل چسبیدن و اتصال کاشی و سرامیک وجود دارد. پس از مدتی احتمال اینکه کاشی های نصب شده در سرویس بهداشتی از ایزوگام جدا شوند وجود دارد. برای امتحان به کاشی های حمام چند ضربه بزنید. شنیدن صدای بم از کاشی به معنای ول شدن کاشی و سرامیک است. در این مورد نصب اصولی و مهارت نصاب تاثیرگذار است. برای عایق کاری سرویس بهداشتی با نصاب حرفه ای و با تجربه در محله خود تماس بگیرید.

بهترین نوع ایزوگام پشت بام کدام است؟

معایب نصب ایزوگام سرویس بهداشتیانواع ایزوگام مرغوب ایرانی کدامند؟

نکات مهم در نصب ایزوگام سرویس بهداشتی

توجه داشته باشید که محل مورد نظر کاملا خشک باشد! اجرای ایزوگام روی سطوح مرطوب امکان پذیر نیست و مشکلاتی را به همراه دارد. بعد از سیمان کاری کف لازم است تا خشک شدن کامل کف دست نگه دارید و سپس عملیات عایق کاری را با برش لوله فاضلاب و …. ادامه دهید.

برای اینکه پس از سرامیک کاری و بالا آمدن کف سرویس بهداشتی، مشکلی ایجاد نشود باید از قبل به محل قرارگیری توالت فرنگی و لوله های فاضلاب توجه کنید. در صورت بالا آمدن بیش از اندازه کف، احتمالا با نصب توالت فرنگی مشکل خواهید داشت. برخی از افراد بی تجربه موقع ایزوگام، اضافی لوله فاضلاب توالت فرنگی را برش می دهند. در نتیجه بعد از سرامیک کاری و بالا آمدن کف، اتصال توالت فرنگی به درستی انجام نمی شود. لوله توالت فرنگی به هیچوجه نباید برش داده شود.

نکته مهم دیگر استفاده از تکه های 50 در 50 سانتی متری ایزوگام بر روی کف شور حمام و سرویس بهداشتی است. سهل انگاری در این مورد همه زحمات نصاب را هدر می دهد و امکان نفوذ آب از جداره کف شور را بیشتر می کند. برای نصب ایزوگام در مکان هایی که احتمال ریزش آب وجود دارد از نصاب حرفه ای و شرکتی استفاده کنید. شرکت های خدماتی معمولا سرویس های تعمیرات را گارانتی می کنند.

راهنمای خرید ایزوگام مرغوب

  • نصب ایزوگام سرویس بهداشتی و لوله های آب گرم و سرد

استفاده از چراغ ایزوگام دمای محیط را افزایش می دهد. این امر برای ایزوگام پشت بام مشکلی ایجاد نمی کند ولی در فضای کوچک و سرپوشیده سرویس بهداشتی این دما، مشکل زاست. حرارت ایجاد شده در هنگام ایزوگام با چراغ می تواند به لوله کشی آب حمام و دستشویی آسیب بزند. برای جلوگیری از این مشکل لازم است تا از قبل روی لوله های آب سرد و گرم با گچ پوشانده شود و سپس عملیات عایق کاری با ایزوگام و حرارت انجام شود. به این ترتیب لوله های آب در معرض آسیب نیستند و کار به طور اصولی انجام شده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ایزوگام، قیرگونی و آسفالت هم ارائه میده؟

۵ دلیل برای ایزوگام سرویس بهداشتی

ایزوگام حمام و دستشوییخدمات نصب و تعمیر ایزوگام در حمام خانه های قدیمی

نصب ایزوگام سرویس بهداشتی در تهران

خدمات ایزوگام سرویس بهداشتی هوم سرویز هم اکنون تنها در سطح تهران بزرگ ارائه می شود. هزینه های دریافتی به ازای هر متراژ کار متفاوت است. رفع نم حمام و دستشویی، اجرای قیرگونی و ایزوگام با توجه به خواسته مشتری انجام می شود. . در صورت اجرای ایزوگام روی سطوح فلزی از یک لایه پوشش رنگ عایق، بر روی فلز استفاده می شود. در همه موارد قبل از نصب اسزوگام، سطح با سیمان کاملا صاف و هموار می شود. با مشاهده اولین نشانه های نم و رطوبت با ما تماس بگیرید تا هزینه های تعمیرات کمتری بپردازید. نم و رطوبت موجب آسیب به کاشی، گچ دیوار و دیگر قسمت ها می شود. قبل از نفوذ رطوبت به سایر قسمت ها می توانید مشکل را برطرف کنید. زمان و هزینه انجام کار پس از بازدید رایگان از محل اطلاع رسانی می شود.

هزینه نصب ایزوگام

قیمت آسفالت کاری
قیمت قیرگونی

برای ثبت سفارش رایگان سرویس ایزوگام، قیرگونی و آسفالت  از اپ هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا