تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک پارکینگ

از 1327 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر جک پارکینگ در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعویض موتور جک پارکینگ

500,000 الی 700,000 تومان

قیمت سرویس و روغن کاری جک پارکینگ

320,000 الی 490,000 تومان

قیمت حداقل دستمزد و کارشناسی

180,000 تومان

متوسط قیمت500,000 تومانکمینه قیمت400,000 تومانبیشینه قیمت700,000 تومان

آنچه درباره تعمیر جک پارکینگ خواهید خواند

  • تعمیر جک پارکینگ و روش های عیب یابی و تشخیص آن
  • عیب‌یابی جک درب پارکینگ
  • نحوه سرویس جک درب پارکینگ
  • تعمیرات انواع برندهای جک درب اتوماتیک موجود در بازار
  • تعمیر‌کار جک پارکینگ ماهر را چگونه باخبر کنیم؟
  • قیمت تعمیر جک درب پارکینگ به چه مواردی بستگی دارد؟
  • تعمیرات انواع جک بازویی، ریلی و لولایی درب های اتومات توسط متخصصین هوم سرویز

تعمیر جک پارکینگ و روش های عیب یابی و تشخیص آن

استفاده از درب های اتوماتیک در پارکینگ تردد ماشین ها را ساده تر کرده است. از این رو هرگونه ایراد در این درب ها به شدت کیفیت رفت و آمد ساکنین یک ساختمان را تحت الشعاع قرار می دهد. بیشترین ایرادی که درب ها با آن مواجه می شوند خرابی جک درب پارکینگ و نیاز به تعمیرکار جک پارکینگ می باشد. هر گونه عیب و ایراد در قسمت جک درب اتوماتیک در باز و بسته شدن درب اختلال ایجاد می کند. از این رو تقاضا برای تعمیرات جک درب پارکینگ بسیار زیاد شده است. ما در ادامه در ارتباط با عیب یابی جک درب اتوماتیک و رفع خرابی و راه کارهای تعمیر جک پارکینگ می پردازیم. همچنین عوامل موثر بر قیمت تعمیر جک درب پارکینگ را هم شرح خواهیم داد.

عیب‌یابی جک درب پارکینگ

جک ها اهرم هایی فلزی با بازوهای قوی هستند که وظیفه باز و بسته کردن درب های اتوماتیک را بر عهده دارند. حتی بر روی درب های قدیمی هم می توان از سیستم بازویی اتومات استفاده کرد. جک پارکینگ دارای تابلوی فرمان است و با نیروی برق کار می کند. موقع باز شدن درب پارکینگ شروع به آلارم زدن می کند. روشن شدن فلاشر درب نشان می دهد که درب اتوماتیک پارکینگ در حال باز شدن است. انواع جک پارکینگ هیدرولیک، پنوماتیک و الکترومکانیک بر روی درب ها قابل نصب است. اگر این قطعه دچار اشکال شود، ریموت کنترل نمی تواند درب را باز کند. موارد زیر نشانه های ایراد در جک درب برقی هستند که باید رفع شوند.

صدا دادن جک درب پارکینگ

اولین نشانه‌ی خرابی جک پارکینگ که تقریبا برای همه آشنا است، صدا دادن جک درب پارکینگ به هنگام باز و بسته شدن درب می باشد. البته این مشکل ممکن است با سرویس جک درب پارکینگ رفع شوند و یا ممکن است به علت خراب شدن یکی از قطعات جک بازویی باشد.

سنگین شدن درب‌ها در هنگام حرکت

یکی دیگر از نشانه‌های خرابی جک درب برقی پارکینگ که فرا رسیدن زمان تعمیر جک درب اتوماتیک پارکینگ را اعلام می کند، سنگین شدن درب به هنگام باز و بسته شدن می باشد. سخت بازو بسته شدن و احساس فشار روی درب ها ناشی از خرابی قطعات جک است. هرچه تعمیرات جک پارکینگی سریع تر انجام شود، قیمت تعمیرات جک پارکینگ کمتر می شود. در داخل جک درب برقی حیاط قطعات زیادی وجود دارد و قطعه معیوب تنها باید توسط تعمیرکار جک درب برقی ماهرشناسایی و تعویض شوند.

بسته نشدن درب‌ های اتوماتیک به طور کامل

گاهی درب پارکینگ کامل بسته نمی شود و یا اصلا بسته نمی شود. در این مواقع باید اقدام به تنظیم جک درب اتوماتیک نمود و زمان بسته شدن هر‌کدام از درب‌ها تعیین شود تا ایرادات رفع شوند.

ایراد‌های ظاهری در جک پارکینگ

خرابی‌های ظاهری جک پارکینگ مانند خمودگی یا شکستگی جک از نشانه هایی هستند که در صورت مشاهده باید سریعا رسیدگی شوند. در نهایت بهترین روش عیب‌یابی و تعمیر جک پارکینگ این است که در صورت عدم کارکرد صحیح جک ها باید ابتدا ظاهرشان بررسی شود و در صورت عدم مشاهده ایراد، جک باید باز شود. البته افرادی که دوره های آموزش تعمیر جک درب پارکینگ نگذرانده اند نباید هیچ گاه مدار کنترل جک درب پارکینگ را بازکرده و تنظیمات جک را دستکاری کنند.

نحوه سرویس جک درب پارکینگ

برای جلوگیری از هزینه تراشی های بیشتر جهت تعمیرات جک درب برقی حیاط و پارکینگ باید در موعدهای زمانی مشخص بنا بر میزان استفاده از درب اقدام به سرویس جک درب پارکینگ نمود. به طور مثال در ساختمان های شلوغ و پر رفت و آمد باید فواصل زمانی کوتاه تری درب توسط سرویسکار بررسی شود و نباید این خدمات را به موعد خرابی درب موکول کرد. به طور کل خدمات زیر در هنگام سرویس درب برقی حیاط انجام می شود.

در این پروسه جک را از درب جدا کرده و تمام آلودگی ها ار روی آن برداشته می شود. جک را باز کرده و قطعات آنها را از هم جدا می کنند. سپس قطعات داخلی جک را بررسی می کنند تا قطعه یا قطعات معیوب شناسایی، تعمیر و تعویض شوند. قطعات داخلی به خوبی روغن کاری شده تا دچار استهکاک نشوند. در مرحله آخر روغن اضافه قطعات گرفته شده و سپس قطعات دوباره در جای خود باید قرار گرفته و محکم شوند. نگهداری و سرویس جک پارکینگ با توجه به هزینه‌های زیاد تعمیر قطعات نباید پشت گوش انداخته شوند. درب‌های اتوماتیک در نهایت باید کاملا روان، بدون هیچ صدای اضافی و فشاری باز و بسته شوند.

تعمیرات انواع برندهای جک درب اتوماتیک موجود در بازار

  • تعمیر جک پارکینگی پروتکو
  • تعمیر جک پارکینگ زومر
  • تعمیر جک پارکینگv2
  • تعمیر جک برقی یوتاب UTAB
  • تعمیر جک پارکینگی کالیپسو
  • تعمیر جک درب پاکینگ سوزوکی، کوچی، لیفت مستر، تابا، توربو و....

تعمیر‌کار جک پارکینگ ماهر را چگونه باخبر کنیم؟

با توجه به تمام تفاسیری که در ارتباط با آموزش تعمیر جک درب اتوماتیک پارکینگ شرح داده ایم و با توجه به انواع متنوعی از آنها که در بازار موجود است. قطعا به این نتیجه رسیده اید که تعمیرات تخصصی آنها تنها ازعهده تعمیرکار جک پارکینگ که دارای مهارت فنی و تجربه کافی در این زمینه باشد، بر می آید. از این رو این افراد در کنار آموزش اصولی، باید دارای تجهیزات کافی نیز باشند و بتواند مشکلات درب برقی را در کمترین زمان ممکن در محل رفع کنند. برای خبر کردن تعمیرکار ماهر تنها کافیست دکمه ثبت درخواست را بزنید تا برترین متخصصین را در کنار خود داشته باشید.

قیمت تعمیر جک درب پارکینگ به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت تعمیرات جک درب پارکینگ به موارد متعددی بستگی دارد. جک از قطعات زیادی تشکیل شده است و ایراد در هر قطعه قیمت تعمیر جک پارکینگی را تغییر می دهد. مورد دیگر اجرت تعمیر جک درب پارکینگ است که بر اساس قطعه و میزان ساعت کاری فرد مورد نظر تعیین می شود. قیمت تعمیر جک درب برقی حیاط به برند آن نیز بستگی دارد. در صورتی که آسیب های فیزیکی به جک زیاد باشد و نیاز به جوشکاری و صاف کردن قطعات باشد قیمت تعمیرات جک درب پارکینگ افزایش می یابد. اما به طور کل تا جک مورد نظر بررسی نشود نمی توان هزینه تعمیرات جک درب برقی را تخمین زد.

تعمیرات انواع جک بازویی، ریلی و لولایی درب های اتومات توسط متخصصین هوم سرویز

در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. مشاورین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام محدوده قیمت با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر جک پارکینگ و همچنین ارایه خدمات تعمیر جک درب پاکینگ سوزوکی، کوچی، لیفت مستر، تابا، توربو و.... نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات هوشمندسازی ساختمان ارائه می دهد که شامل نصب دوربین مدار بسته بیسیم، گردان، دام،بولت، لامپی و ...., تعمیر دوربین مدار بسته تحت شبکه، تعمیر دوربین بیسیم( وایرلس)، دیجیتال و آنالوگ, تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ جک دار، بازویی، ریلی, کشویی، لولایی, تعمیر کرکره برقی مغازه, هوشمند سازی ساختمان اداری، تجاری و مسکونی, نصب دزدگیر منزل ساده و آژیری, نصب سیستم اعلام حریق متعارف, نصب استابلایزر خانگی یا نصب ترانس خانگی برای کنترل برق ورودی به ساختمان مسکونی, تعمیر موتور برق خانگی, تعمیر آیفون صوتی (تعمیر اف اف), نصب آیفون تصویری می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های برقکاری ساختمان را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر جک پارکینگ

تعمیر جک درب پاکینگ سوزوکی، کوچی، لیفت مستر، تابا، توربو و....

تعمیر جک درب اتوماتیک شکسته

تعمیر جک پارکینگی و تنظیم لنگه ها و جک درب اتوماتیک

تعمیر جک بازوهای درب پارکینگ لولایی

روغن کاری جک درب اتوماتیک

سرویس جک درب های برقی پارکینگ

نظرات کاربران

profile picture
آرمان نیکومنش

این نظر را ۶ ماه بعد از انجام کار تعمیر جک پارکینگ ثبت میکنم. جک بی نقص دارد کار میکند.

profile picture
حسین جام

تشکر وقدردانی از آقای وطنی .با توجه به مسافت دور ،وسیله ماتحویل گرفتندوخیلی عالی درست کردن

profile picture
محسن صادقیان

انسان موجه و مودب و خیلی خوبی بودند قیمتشون هم نسبت به سایر جاهایی که صحبت کردم کمتر و منصفانه تر بود تشکر

profile picture
ابراهیم جهانی

عملکردشون خیلی خوب و از لحاظ اخلاقی هم بسیار عالی و با شخصیت بودند تشکر میکنم

شرایط تعمیر جک درب پارکینگ و تعمیر جک درب اتوماتیک

همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به نصب یا تعمیر جک پارکینگ نماید.

تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

building-cleaning
نظافت راه پله و مشاعات
قیمت از 380,000 الی 460,000 تومان
building-wiring
سیم کشی ساختمان
قیمت از 250,000 الی 2,000,000 تومان
repair-videodoorphone
تعمیر آیفون تصویری و صوتی
قیمت از 250,000 الی 800,000 تومان
installing-repairing-electricity-generator
نصب و تعمیر ژنراتور و برق اضطراری
قیمت از 200,000 الی 600,000 تومان