بنایی و دکوراسیون

خدمات بنایی ساختمان در تهران

بنایی ساختمان از خدماتی است که دیر یا زود به آن احتیاج پیدا می کنید به خصوص اگر در خانه ای قدیمی زندگی می کنید حتما سر و کارتان به بناها افتاده است. شاید هم یک بنای بد قول همه برنامه ریزی های تان را به هم زده است. همه تجارب بد قبلی را فراموش کنید سرویس بنایی هوم سرویز توسط حرفه ای ها ارائه می شود. حتی می توانید از قبل در مورد روز و ساعت مراجعه هم با بنا هماهنگ کنید تا روال کار طبق زمانبندی انجام شود. آیا می دانید چه موقع باید از این سرویس استفاده کنید؟ در این مطلب از نکات مهم در بنایی سازه می گوییم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

بنایی ساختمان چیست؟

بنایی شامل طیف وسیعی از کارهای ساختمانی است. وقتی بخشی از سازه دچار آسیب می شود با خدمات بنایی می توان سازه را تعمیر و بازسازی کرد. مهارت های دیوارچینی، گچ کاری ساختمان، کاشی کاری و نصب سرامیک از مهم ترین مواردی است که در سرویس های بنایی ساختمان ارائه می شود. اگر سرویس بهداشتی نم می دهد یا ترکیدگی لوله باعث لکه های بد رنگ روی دیوار شده، با یک بنای کار درست تماس بگیرید. تعمیرات کف ساختمان و تعویض کاشی های قدیمی با نصب کفپوش های مدرن و …. را به حرفه ای ها بسپارید تا خیال تان بابت تعمیرات و بازسازی منزل راحت باشد. همیاران هوم سرویز از بهترین های این حرفه هستند و بازخوردهای خوبی از مشتری دریافت کرده اند. سرویس بنایی خیلی گسترده است و یک بنای وارد می تواند خیلی از کارهای ساختمانی را انجام دهد.

خدمات بنایی و خرده کاری ساختمانی 

تعمیرات بنایی ساختمان

خدمات بنایی ساختمان شامل چه کارهایی است؟

ایرادات جزئی ساختمان را هر چه زودتر برطرف کنید زیرا به مرور این مشکلات به ظاهر کوچک، استحکام سازه را ضعیف می کنند. در برخی از مجتمع ها مالکین فضای داخلی ساختمان را تعمیر می کنند ولی در مورد مشاعات، کسی مسئولیت کار را نمی پذیرد. یک ساختمان باید در برابر حوادث طبیعی مقاوم باشد در صورتی که حتی یک نم و رطوبت ساده نیز می تواند دیوارها را سست کند. به طور کلی خدمات بنایی را می توان در 2 گروه دسته بندی کرد:

  • بنایی ساختمان کلی

اگر برای تغییر دکوراسیون و یا بازسازی کامل بنا اقدام می کنید حتما به سرویس بنایی کلی نیاز خواهید داشت. نازک کاری از خدماتی است که توسط بنای ماهر انجام می شود. اغلب افراد تصور می کنند بناها فقط  در زمینه آجر کشی و گچ کاری فعالیت دارند. حیطه کاری بنای با تجربه بسیار وسیع است. در بنایی کلی این خدمات ارائه می شود: بتن ریزی، تخریب دیوار، دیوارچینی، سیمان کاری، سفید کاری، کف سازی. 

برای بنایی از مصالح با کیفیت استفاده کنید تا بنا استحکام خوبی داشته باشد

  • بنایی ساختمان جزئی

بنایی جزئی بیشتر برای تعمیرات انجام می شود. برای مثال وقتی قیرگونی سرویس بهداشتی دچاز مشکل شده باشد نم و رطوبت به دیوارهای کناری و سقف طبقه پایین هم می رسد. برای تعمیرات و عایق بندی سرویس بهداشتی، سرویس های بنایی جزئی استفاده می شود. به طور کلی بتونه کاری، تعویض کاشی و سرامیک، نصب توالت فرنگی، تعویض وان با روشویی قدیمی و …. از کارهایی است که بنا انجام می دهد.

برای اینکه کارهای بنایی سریع تر انجام شود از شرکت های خدماتی کمک بگیرید

نازک کاری ساختمان چیست و با چه مصالحی انجام می شود؟

تعمیرات ساختمان فوریخرده کاری بنایی در ساختمان های تجاری و اداری

نکات بنایی ساختمان

برای اینکه پس از انجام کار با مشکل روبرو نشوید از قبل روی جزئیات توافق کنید. بنای ماهر می تواند بسیاری از مشکلات ساختمان را ترمیم کند ولی لازم است تا از قبل روی همه موارد توافق کنید.

بنا می بایست با مصالح ساختمانی آشنا باشد و در مورد انتخاب مصالح راهنمایی کند. در صورتی که بخواهید بنا می تواند مصالح را خریداری کند.

بنای کار کشته همیشه محل را تمیز و پاکیزه تحویل می دهد. خارج کردن نخاله ها بر عهده بنا می باشد. از قبل روی این موضوع توافق کنید.

اگر می خواهید پس از انجام تعمیرات و بازسازی منزل حس خوبی داشته باشید و از نتیجه کار راضی باشید حتما با بنای حرفه ای کار کنید. بنای ماهر دستمزد بیشتر یمی گیرد ولی خیال تان بابت کیفیت کار راحت است و می دانید نتیجه همانی است که باید باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بنایی ساختمان هم ارائه میده؟

بنای خوب همیشه از قبل قیمت ها را اعلام می کند. هرگز پس از پایان کار روی قیمت ها توافق نکنید! این مورد بسیار مهم است که بدانید در پایان کار چقدر باید بپردازید.

هزینه بنایی چقدر است؟

قیمت بنایی شامل دو قسمت است یک بخش از این مبلغ صرف خرید مصالح ساختمانی می شود و بخش دیگر دستمزد بنای ساختمان است. بناهای ماهرتر دستمزد بالاتری هم دارند ولی واقعا ارزشش را دارد. در مورد مصالح ساختمانی اما نمی توان قیمت دقیقی اعلام کرد. در بازار انواع مصالح با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. برای مثال نصب روشویی کابینتی و روشویی بدون پایه هم به لحاظ قیمت روشویی و هم دستمزدها تفاوت دارد. به طور کلی این موارد روی قیمت بنایی تاثیر می گذارند:

  • متراژ ساختمان
  • تعداد طبقات ساختمان
  • میزان خرابی و آسیب ساختمان
  • کیفیت مواد و مصالح ساختمانی
  • تعداد کارگرها
  • مدت زمان اجرای بنایی

کف سازی ساختمان چیست و چگونه اجرا می شود؟

تعمیرات ساختمان ارزانبنا کیست و چه کار می کند؟

خدمات بنایی ساختمان در تهران

سرویس بنایی هوم سرویز در همه محله های تهران سفارش می پذیرد. ثبت سفارش برای خدمات بنایی کاملا رایگان است و هزینه ای از قبل دریافت نمی شود. اگر اپلیکیشن هوم سرویز را روی گوشی اندرویدی نصب کنید به صدها سرویس کاربردی دسترسی دارید و می توانید خدمات بنایی ساختمان را به سادگی انتخاب کنید. با چند کلیک ساده سفارش تان ثبت می شود بدون اینکه حتی یک ریال پرداخته باشید. در کوتاه ترین زمان تیم پشتیبانی جهت هماهنگی تماس می گیرد و راهنمایی و مشاوره رایگان انجام می شود. پس از اعزام بنا به محل و بررسی محیط، قیمت گذاری شفاف انجام می شود. در نظر داشته باشید که این مبلغ شامل قیمت خرید مصالح ساختمانی نیست و تنها اجرت بنا در نظر گرفته شده است. در صورتی که می خواهید همه مصالح توسط همیار تهیه می شود و به همراه فاکتور خرید در مبلغ دستمزد افزوده می شود.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس بنایی ساختمان از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا