تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون

از 1082 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر تلویزیون در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت اتصال تلویزیون به سایر دستگاه های صوتی و تصویری

180,000 الی 250,000 تومان

قیمت تعویض برد تلویزیون

500,000 الی 1,000,000 تومان

قیمت تعویض پنل تلویزیون

350,000 الی 600,000 تومان

قیمت تعویض پاور تلویزیون

350,000 الی 550,000 تومان

قیمت تعمیرات تخصصی

توافقی

متوسط قیمت1,750,000 تومانکمینه قیمت950,000 تومانبیشینه قیمت2,800,000 تومان

آنچه درباره تعمیر تلویزیون خواهید خواند

  • تعمیر تلویزیون در منزل
  • تعمیرات تلویزیون در تمامی برندها و مدل ها
  • تعمیر تلویزیون در محل بدون دغدغه جابجایی
  • نمایندگی تعمیر تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون در محل
  • نمایندگی تعمیر تلویزیون معتبر را چگونه پیدا کنیم؟
  • عیب یابی و تعمیرات تلویزیون در منزل
  • تعمیرات تلویزیون شامل تعمیر کدام قطعات است؟
  • تعمیر تلویزیون قدیمی در منزل
  • تعمیرکار تلویزیون حرفه ای
  • هزینه تعمیر تلویزیون به چه مواردی بستگی دارد؟
  • مزایای تعمیر تلویزیون در منزل چیست؟
  • در تعمیرات تلویزیون اسمارت از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟
  • تعمیرات تلویزیون اسمارت، ال ای دی، ال سی دی و پلاسما در هوم سرویز

تعمیر تلویزیون در منزل

تعمیر تلویزیون در محل یا در منزل از مواردی است که نمی توان به تعویق انداخت. به طوری که اگر ایرادی در تلویزیون ایجاد شود در اسرع وقت باید به تعمیر تلویزیون ال ای دی پرداخت. وابستگی و اهمیت به تلویزیون، موجب روی کار آمدن انواع متفاوت و هوشمندی از تلویزیونها شده است. این تنوع زیاد هم موجب شده تا در صورت بروز ایراد در تعمیر تلویزیون ای سی دی یا تعمیر تلویزیون اسمارت نتوان به تعمیرکار تلویزیون غیر مجرب اطمینان نمود. تعمیرات تلویزیون در منزل در صورتی که شامل گارانتی شرکت سازنده باشد، فقط و فقط باید به تعمیرکاران منتخب همان شرکت سپرده شود. ولی مبحث ما برای زمانی است که دستگاه شامل گارانتی نیست. در این زمان جستجو تعمیرکار تلویزیون ال ای دی برای تعمیرات تخصصی تلویزیون را باید کاملا جدی گرفت.

تعمیرات تلویزیون در کمترین زمان ممکن در منزل یا محل کار با استفاده از جدیدترین روش های تعمیرات تلویزیون ارائه می شود. به این ترتیب نیازی به مراجعه به تعمیرگاه تلویزیون ال جی، سامسونگ و غیره نمی باشد. برای دریافت خدمات تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون ال جی و حتی تعمیر تلویزیون قدیمی و .. در ادامه با ما همراه باشید تا به عیب یابی و عوامل موثر بر قیمت تعمیر تلویزیون بپردازیم.

تعمیرات تلویزیون در تمامی برندها و مدل ها

همانطور که پیش تر هم گفته شد با پیشرفت تکنولوژی برندها و مدل های متعددی از تلویزیون ها روی کار آمده اند. از این رو تعمیر تلویزیون در محل باید توسط تعمیرکار تلویزیون مجاز و با تجربه انجام شود. به ترتیبی که اگر عیب یابی و تعمیرات درست انجام شوند تمامی ایرادات به راحتی از بین خواهند رفت. تنها کافیست این افراد آموزش های لازم را در نمایندگی تعمیر تلویزیون گذرانده باشند و زیر نظر این موسسات خدمات تعمیر تلوزیون در محل را ارائه دهند. از جمله برندهایی که در نمایندگی تعمیر تلویزیون خدمات دریافت می کنند عبارت اند از

  • تعمیرات تلویزیون ال جی
  • تعمیرات مانیتور سامسونگ
  • تعمیرات تلویزیون سونی
  • تعمیرات تلویزیون پاناسونیک
  • تلویزیون صنام
  • تعمیرات تلویزیون شارپ
  • تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
  • تعمیر تلویزیون شارپ
  • تعمیر تلویزیون هیتاچی و ...

تعمیر تلویزیون در محل بدون دغدغه جابجایی

خدمات تعمیرات تلویزیون در منزل از خدمات بسیار تخصصی و ویژه ای است که در دسترس افراد قرار گرفته است. به هر دلیلی اگر امکان جابجایی تلویزیون به تعمیرگاه تعمیرات تلویزیون نباشد، در مواردی می توان اقدام به تعمیر تلویزیون در منزل نمود. ممکن است در حین جابجایی ایراد به مراتب بالاتری به صفحه تلویزیون وارد شود، که هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ یا هزینه تعمیر تلویزیون ال جی را چند برابر کند.

به این ترتیب که تعمیرکار تلویزیون در محل حضور پیدا می کند و پس از عیب یابی اقدام به تعمیرات ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری می نماید. البته در پاره ای از موارد مانند تعمیر پنل تلویزیون یا تعمیر برد ال ای دی که نیاز به دستگاه های تخصصی است با اطمینان کامل می توانید وسیله را به متخصصین هوم سرویز بسپارید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون

ناراحتی خراب شدن تلویزیون از طرفی و پیدا کردن تعمیرکار و نمایندگی تعمیر تلویزیون مورد دیگری است که ذهن افراد را مشغول می کند. در واقع عیب یابی صحیح مهمترین قسمت در زمینه تعمیرات تلویزیون ال سی دی است. زیرا که شناسایی دقیق قطعه معیوب و جایگزین کردن با مهارت کافی موجب می شود که شما ضمن پرداخت هزینه تعمیر تلوزیون بتوانید استفاده ی بهینه ای هم داشته باشید. اما در مواردی با اطمینان به افرادی ناوارد تنها متحمل هزینه می شوید و نتیجه ای در بر نخواهد داشت. با کمک هوم سرویز شما می توانید دقیقا با افراد و شرکت های متخصص برای تلویزیون مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. در واقع برای تمام برندهای سامسونگ، سونی، ال جی ، ایکس ویژن و ... افراد متخصص و کاربلد گردآوری شده اند و به محل اعزام می شوند.

تعمیرات تلویزیون در محل

تعمیر تلویزیون ال سی دی

از قدیمی ترین تجهیزات در دسته تلویزیون های جدید با ضخامت کم مربوط به تلویزیون LCD هستند. این موارد دارای نمایشگرهای کریستال مایع هستند. البته نسل جدیدی از آنها رونمایی شده است که تلویزیون ال ای دی هستند. این تجهیزات اغلب به علت کهنگی و استهلاک دچار ایراداتی می شوند که نیاز به مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون می باشد.

تعمیر تلویزیون ال ای دی

پر مصرف ترین موارد مربوط به این دسته هستند. از این رو تعمیر تلویزیون ال ای دی نیز از موارد بسیار شایع و پردرخواست در نمایندگی تعمیر تلویزیون می باشند. بیشترین تاکید تعمیرکار تلویزیون ال ای دی استفاده از قطعات ارجینال و با کیفیت است زیرا در صورت عدم رعایت این مشکل قطعا دچار افت شدید کیفیت تصویر خواهند شد.

تعمیر تلویزیون OLED

از تخصصی ترین موارد در نمایندگی تعمیر تلویزیون مربوط به تعمیر تلویزیون های اولد است. این تلویزیونها دارای ظاهر بسیار جذاب و ویژگی های منحصر به فردی هستند. از این رو تعمیر تلویزیون اولد نیاز به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری بالایی دارد.

تعمیرات تلویزیون پلاسما

تلویزیونهای پلاسما کیفیت تصویر کمتری دارند اما طول عمر بالا، بارزترین خصوصیت این نسل از تلویزیون ها می باشد. اما به خاطر داشته باشید در صورت نیاز به تعمیر تلویزیون پلاسما فرآیند با موارد دیگر متفاوت است و تعدادی از تعمیرکار تلویزیون ناشی این دسته را با تلویزیون های ال سی دی مشابه در نظر گرفته و اقدام به تعمیر می نمایند که در این صورت دستگاه دچار ایرادات وسیع تری خواهد شد. از این رو با کمک از نمایندگی تعمیر تلویزیون معتبر می توان بیشترین ایرادات مربوط به این دسته از تلویزیونها را از بین برد.

نمایندگی تعمیر تلویزیون معتبر را چگونه پیدا کنیم؟

خراب شدن تلویزیون که خودش به تنهایی دغدغه بزرگی است از طرف دیگر دسترسی به تعمیرکار تلویزیون نیز از همه سخت تر است. بهترین کار برای پیدا کردن تعمیرکار خوب کمک گرفتن از نمایندگی تعمیر تلویزیون است. با کمک هوم سرویز می توانید به نمایندگی های معتبر تعمیر تلویزیون به راحتی دسترسی پیدا کنید و خیال خودتان را کاملا راحت کنید.

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون در منزل

علت خرابی های بزرگ در تلویزیون این است که ما ایرادات کوچک را یا متوجه نشده ایم یا در صورت متوجه شدن سریعا رفع نکرده ایم و پشت گوش انداخته ایم. هر گونه ایراد هر چه قدر کوچک، باید عیب یابی شود و زود اقدام به تعمیر تلویزیونLCD شود. برای عیب یابی و تعمیرات تلویزیون در منزل باید دانش مهندسی لازم را دارا باشید. البته ما در ادامه سعی می کنیم تا ایرادات شایع و منشا این ایرادات را برایتان شرح دهیم. تا در هنگام تماس با تعمیرکار تلویزیون بتوانید اطلاعات لازم در اختیار آنها قرار دهید. پیشنهاد می کنیم که خودتان به صورت ناآگاهانه اقدام به تعمیرات نکنید تا هزینه های بالاتری را متحمل نشوید.

چرا تلویزیون سامسونگ صدا دارد ولی تصویر پخش نمی کند؟

این ایراد شایع به علت بروز اشکال در قسمت بک لایت تلویزیون است. خوشبختانه این ایراد توسط تعمیرکار تلویزیون ال ای دی در منزل قابل رفع است. برای تست، یک چراغ قوه را روی صفحه ای ای دی یا ال سی دی بتابانید و ببینید که تصویر کمرنگ آیا دیده می شود یا خیر؟ اگر اصلا تصویری دیده نشد مین برد مدار خراب شده است و باید احتمالا تعویض شود. اگر تصویر کمرنگی دیده شد ایراد از بک لایت تلویزیون است.

علت دو تکه شدن تصویر ( تاریک و روشن شدن ) در تلویزیون ال ای دی چیست؟

علت این ایراد بروز خرابی در صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی و پیکسل ها است. این ایراد یا در اثر ضربه یا وارد شدن ولتاژ بالای برق ایجاد می شود. در این زمان سعی کنید تلویزیون را زیاد حرکت ندهید و با متخصصین تعمیر تلویزیون در منزل تماس بگیرید.

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

بارزترین علت ایراد در صدای تلویزیون، نیاز به تعمیر مین برد تلویزیون است. البته قبل از هرگونه اقدامی باید بلندگو و سایر قطعات مرتبط بررسی شوند و در صورت عدم رفع ایراد، اقدام به تعمیر یا تعویض مین برد تلویزیون نمود.

چرا تلویزیون خاموش روشن می شود؟

معمولا علت های خاموش، روشن شدن تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی یکی از عوامل زیر است:

  • نوسانات برقی
  • ایراد در مین برد تلویزیون
  • ممکن است برد پاور تلویزیون دچار ایراد شده باشد.

رایج ترین علت این ایراد، خرابی در قسمت مین برد تلویزیون هست. در هنگام بروز این ایراد سریعا با تعمیرکار تلویزیون تماس بگیرید. زیرا در صورت توجه نکردن و عدم رفع این مشکل امکان سوختن مین برد وجود دارد.

علت دیر روشن شدن تلویزیون ال ای دی چیست؟

گاهی پیش می آید که دکمه پاور را فشار می دهید. کنترل یا دکمه تعبیه شده روی دستگاه عمل می کند ولی تلویزیون دیر روشن می شود. باید بدانید که این نقطه شروع ایرادات بزرگ در تلویزیون شماست و ممکن است به کلی دیگر روشن نشود و هزینه بالایی برایتان ایجاد شود. این ایراد به بخش و تعمیر مین برد تلویزیون مربوط می شود.

تعمیر خرابی رنگ تلویزیون

تعمیر بهم ریختگی رنگ تلویزیون یک مشکل رایج است که در تلویزیون های قدیمی بیشتر دیده می شود. خراب شدن پنل تلویزیون و هر گونه اشکال و ایراد در این قطعه موجب به هم خوردن تنظیمات رنگی تلویزیون می شود. خطوط افقی و عمودی در گوشه و کنار تصاویر به دلیل خراب شدن پنل است. خراب شدن رنگ ارتباط مستقیم با پنل دارد. ضربه و یا مجاورت دستگاه با لوازم گرمایشی می تواند منجر به این مشکل شود. احتمال آسیب دیدن فلت های انتقال دهنده تصویر هم وجود دارد که باید توسط تعمیرکار تلویزیون بررسی شود.

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون

پرش تصویر نیز یکی دیگر از ایرادات تلویزیون است که اغلب به تعمیر پنل تلویزیون مربوط است. به این ترتیب که با بروز این اشکال، تصویر تی وی شفافیت خود را از دست داده و لرزش دارد. برای یافتن علت و تعمیر پرش تصویر باید پنل تلویزیون به خوبی بررسی و تست شود.

چرا تلویزیون اسمارت به wifi وصل نمی شود؟

عامل اتصال تمام تلویزیون های هوشمند سخت افزار WIFI است. که در لپ تاپ ها نیز عینا همین قطعه کارگزاری شده است. در صورتی که با آپدیت نرم افزار فریمور تلوزیون در هنگام تعمیر تلویزیون هوشمند این مشکل حل نشد. قطعه مذبور باید به کل تعویض شود.

علت قرمز شدن رنگ تلویزیون

برای نمایش تصاویر در دستگاه تلویزیون از ترکیب ۳ رنگ قرمز، آبی و سبز استفاده می شود. اگر تصاویر دارای رنگ مناسبی نیست و طیف رنگی قرمز روی همه تصاویر غالب شده است مشکل از پیکسل هاست. چنانچه تلویزیون مدت زیادی روشن باشد، ترانزیستورهای کنترل کننده پیکسل ها دچار ایراد می شوند و رنگ پیکسل به صورت قرمز نشان داده می شود. در این صورت وجود رگه ها و نقطه های قرمز رنگ روی صفحه نمایش طبیعی است. یکی از ساده ترین راه ها برای برطرف کردن مشکل پیکسل قرمز اینست که آن را گرم نگاه دارید.گرمای موضعی می تواند موجب گرم شدن مایع کریستالی در بقیه نقاط پنل شود.

تعمیرات تلویزیون شامل تعمیر کدام قطعات است؟

تعمیر تلویزیون آب خورده

این اتفاق بسیار رایج و ناخوشایند از مواردی است که نمی توان گفت در 100% مواقع قابل رفع است. زیرا در بسیاری از مواقع در صورت بروز این اتفاق بی توجه هستند و تا کار به جای باریک نکشد اقدام به تعمیر ال سی دی تلویزیون نمی کنند. تعمیر پنل آبخورده با حجم آبخوردگی و سرعت کاربر برای تماس با تعمیرکار تلویزیون ارتباط مستقیمی دارد. اگر این کار دیرتر انجام شود تنها راه حل تعویض پنل تلویزیون است.

تعمیر فلت تلویزیون

از مواردی که موجب ایراد در فلت تلویزیون می شود مرطوب شدن این قسمت است. در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت های تلویزیون تنها در حد یک اتصالی باقی بماند، تعمیر فلت تلویزیون قابل انجام است. اما اگر حجم خسارات بالا باشد و آی سی نیز درگیر شده باشد تنها راه تعمیرات تلویزیون، تعویض فلت پنل تلویزیون می باشد.

تعمیر مقاوت تلویزیون

این قطعه در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت می کند. اگر به دلایل مختلف، این قطعه دچار ایراد شود و اندازه اهمی آنها تغییر کند موجب سوختن مقاومت تلویزیون می شود. تنها راه تعمیر مقاومت تلویزیون تعویض آن است..! به عبارت دیگر این قطعه معیوب باید با نمونه جدید و البته ارجینال جایگزین شود.

تعمیر بک لایت تلویزیون

برای تعمیر بک لایت تلویزیون موارد و قطعات مختلفی باید بررسی شوند. اما در صورت نیاز به تعمیر بک لایت تلویزیون باید لامپ ال ای دی دستگاه نیز بررسی شود. البته این اقدامات به راحتی آنچه بیان شد نیستند و نیاز به مهارت بالای تعمیرکار دارد. به گونه ای که بیشتر افرادی که مهارت کافی در این زمینه را ندارند یا ریسک انجام این کار را قبول نمی کنند ترجیح می دهند کل پنل را تعویض کنند. اما قیمت پنل تلویزیون بسیار بالاست. از این رو باید این راهکار را به آخر لیست انتقال داد!

تعمیر پاور تلویزیون

پاور تلویزیون از خازن هایی تشکیل شده است که طی مرور زمان مستهلک می شوند و نیاز به تعویض پاور تلویزیون است. اما اگر صرفا ایرادات منوط به ترانزیستورهای تلویزیون باشد می توان اقدام به تعمیر پاور تلویزیون نیز نمود.

تعمیر برد ال ای دی

تعمیر برد تیکان تلویزیون درواقع ارتباط دهنده ی بین مین برد و فلت می باشد و موجبات نمایش تصویر را فراهم می کند. بر اثر اتفاقاتی مانند نوسانات برق، آب خوردگی و ... ممکن است این قطعه آسیب ببیند و نیاز به تعمیر برد تیکان یا تعمیر مین برد تلویزیون باشد.

تعمیر مین برد تلویزیون

تعمیر مین برد و تعویض مین برد تلویزیون یک فرآیند کاملا تخصصی است. باید تعمیرکار تلویزیون به صورت کامل همه قسمت ها مانند تراشه، ترک ها . سیم کشی های بین برد ها را بررسی نماید و تعمیر مین برد تلویزیون مشکل حل می شود و یا نیاز به تعویض مین برد تلویزیون است.

تعمیر تلویزیون قدیمی در منزل

اگر منظورتان از تعمیر تلویزیون قدیمی تلویریونهای ال سی دی و پلاسما هستند که قبل از تلویزیون های مدرن و هوشمند امروزی پدید آمده اند، پاسخ شما مثبت است و می توانید با کمک متخصصین ما تمام ایرادات تلویزیون مد نظر خود را رفع کنید. اما تعمیر تلویزیون های قدیمی تر تنها به علت اینکه قطعات آنها در بازار موجود نیست و به بیان دیگر منسوخ شده اند، امکان پذیر نیست.

تعمیرکار تلویزیون حرفه ای

همانطور که پیش تر بیان شد با توجه پیشرفته شدن تلویزیون ها در هنگام تعمیر تلویزیون علم و مهارت تعمیرکار تلویزیون قبل از هر موضوعی باید مد نظر قرار بگیرد. دانش به روز شده تعمیرکاران نقش مهمی در کیفیت عیب یابی و تعمیر تلویزیون دارد. مهارت تعمیرکار موجب می شود، تا در بسیاری از موارد به جای تعویض قطعه به تعمیر قطعات در هنگام تعمیرات تلویزیون پرداخته شود. این عملکرد هم موجب کاهش هزینه تعمیر تلویزیون می شود و هم قطعه ارجینال تلویزیون حفظ خواهد شد. هوم سرویز با کمک گیری از بهترین متخصصی تعمیر تلویزیون سونی، ال جی و سامسونگ آماده سرویس دهی و تعمیر تلویزیون آنلاین به مشتریان خود است.

هزینه تعمیر تلویزیون به چه مواردی بستگی دارد؟

هزینه تعمیر تلویزیون سامسونگ، ال جی و یا برندهای دیگر به موارد متعددی بستگی دارد. اولین مورد مدل دستگاه است هر چه دستگاه پیشرفته تر باشد طبعا هزینه تعمیر تلویزیون بیشتر خواهد شد. مورد بعدی تعداد قطعه یا قطعات مورد نیاز برای رفع ایرادات تلویزیون است. نوع قطعه معیوب نیز در قیمت تعمیرات تلویزیون در محل تاثیر زیادی دارند. به طور مثال قطعا هزینه تعمیر مین برد تلویزیون با هزینه تعمیر پنل تلویزیون یکسان نخواهد بود. به عبارت دیگر قیمت تعمیر تلویزیون تنها پس از عیب یابی مشخص می شود، مگر اینکه بدانید دقیقا کدام قطعه در تلویزیون معیوب است. مورد دیگر نوع ایراد است. به طور مثال قیمت تعمیر پاور تلویزیون با هزینه تعمیر ال سی دی تلویزیون برابر نیست. همچنین برند تلویزین نیز دستمزد و اجرت تعمیرکار تلویزیون و نرخ اتحادیه تعمیر تلویزیون را تغییر می دهد.

مزایای تعمیر تلویزیون در منزل چیست؟

  • وقت و هزینه ای بابت جابجایی صرف نمی کنید.
  • هر زمانی که منزل هستید، تعمیرکاران برای کمک به شما اعزام می شوند و می توانید از خدمات تعمیر تلویزیون آنلاین بهره مند شوید.
  • از احتمال بروز خرابی بیشتر در حین جابجایی جلوگیری می کنید.
  • به تمامی مراحل تعمیر تلویزیون نظارت می کنید و اطمینان کسب می کنید که تعمیرکاران از مهارت لازم برخوردارند.
  • و اینکه دیگر چندین روز بدون تلویزیون نمی مانید و در کمترین زمان ممکن مشکلتان رفع خواهد شد.

در تعمیرات تلویزیون اسمارت از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی طبعا به دستگاه ها وتجهیزات تعمیر تلویزیون پیشرفته تری نیاز است. به این ترتیب در تعمیرات تخصصی تلویزیون اسمارت و پیشرفته باشد از دستگاه های تخصصی تعمیر تلویزیون استفاده نمود. یکی از این مجهزترین تجهیزات مورد استفاده در تعمیر تلویزیون هوشمند دستگاه BANDING است که برای تعمیر صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی، تعمیر صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی و یا تعمیر مانیتور استفاده می شود. بیشترین کاربرد این وسیله برای تعمیر تلویزیون آب خورده است. به طور کل ایراداتی از قبیل سیاه شدن تصویر، خط افتادن رو تلویزیون، نوارهای رنگی روی صفحه تلویزیون، دو تصویر شدن و ... که به علت سوختگی در پیکسل های تلویزیون اتفاق می افتد با کمک این تجهیزات و تعویض فلت تلویزیون قابل تعمیر هستند.

مورد دیگر دستگاه پیشرفته BGA Machine است. که اغلب برای تعمیر مین برد تلویزیون است. برای تعویض چیپ روی مین برد اغلب از این وسیله استفاده می شود.

تعمیرات تلویزیون اسمارت، ال ای دی، ال سی دی و پلاسما در هوم سرویز

اگر به تعمیر تلویزیون هوشمند، تعمیر تلویزیون ال ای دی و... نیاز دارید تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام هزینه تعمیر پنل تلویزیون، تعمیر تلویزیون شکسته، هزینه تعمیر تلویزیون آب خورده و ... با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر تلویزیون و همچنین ارایه خدمات تعمیر تلویزیون ال سی دی، تعمیر تلویزیون ال ای دی، اسمارت، پلاسما و 4k در محل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات صوت و تصویر ارائه می دهد که شامل نصب تلویزیون روی دیوار, تعمیر سینمای خانگی، ساندبار و .. در محل می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوازم خانگی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون ال سی دی، تعمیر تلویزیون ال ای دی، اسمارت، پلاسما و 4k در محل

تعویض پنل تلویزیون و تعمیر فلت تلویزیون

تعمیر اسپیکر تلویزیون

تعویض برد تلویزیون و تعمیر برد تلویزیون

تعمیر بک لایت تلویزیون و یا تعویض بک لایت تلویزیون در صورت نیاز

تعمیر پاور تلویزیون در محل

تعمیرات ال سی دی شکسته تلویزیون و تعمیر تلویزیون آبخورده و ...

نظرات کاربران

profile picture
سینا فخاری

خیلی آدم خوبی بودن دست شما درد نکنه بابت نیروهای خوبی که دارین و پیگیری هایی که انجام میدین. واقعا تمام تلاششون رو کردن.

profile picture
علی اجاق

خیلی آدم خوبی هستن آقای عزیزی. وارد و کاربلد بودن و کار رو خیلی سریع انجام دادن و تحویل دادن. خیلی راضی بودم ازشون و بالاترین امتیاز رو میدم بهشون.

profile picture
مهتاب بایرامی

سر ساعت تشریف اوردند و دستگاه را چک کردند و ایراد را برطرف کردند متشکرم

profile picture
رضا براتی

ارائه سرویس عالی برخودر و رفتار مناسب ممنون

شرایط تعمیرات تلویزیون اسمارت و تعمیر تلویزیون ال سی دی

همیار می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر تلویزیون نماید.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده جهت تعمیر تلویزیون توسط وی می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات وی لحاظ خواهد شد.

همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر تلویزیون استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.

تعمیر تلویزیون را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران هوم سرویز بسپارید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست