خانگی و ساختمانی

توری رولینگ چیست؟

توری پنجره رولینگ

بعید است که در یک خانه زندگی کنید و نیاز به نصب توری پنجره و درب نداشته باشید و تا حالا با انواع توری برخورد نکرده باشید.

صنعت تولید توری پنجره همپای دیگر مصالح ساختمانی تغییرات زیادی داشته است و انواع توری های ثابت و متحرک با جنس و کیفیت گوناگون ساخته شده که هر کدام مزایا و معایب خود را دارد.

در این میان توری های درب و پنجره ای که ظاهر شکیل تری دارند، بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند؛ توری رولینگ نمونه ای از جدیدترین انواع توری پنجره است که اخیرا در بسیاری از ساختمان ها از آن استفاده می شود و این نوع توری، مزایا و معایبی دارد که در این مقاله می خواهیم در مورد آنها صحبت کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

توری رولینگ
توری رولینگ

آشنایی با توری رولینگ

توری رولینگ، همانطور که نامش مشخص است، به صورت رول جمع می شود و می توانید آن را به صورت افقی یا عمودی تهیه کنید. توری رولینگ به خاطر نوع جمع شدن آسان و مقاومت بالایی که دارد، برای توری پنجره و توری درب بالکن یکی از بهترین انواع توری به شمار می رود.

ساختار توری به گونه ای طراحی شده که برای توری پنجره دوجداره مناسب است. علاوه بر درب و پنجره، این متریال در ساخت توری پشه بندی کشویی و حفاظ توری بالکن نیز به کار می رود. توری پنجره رولینگ از ورود کوچکترین حشراتی نیز جلوگیری می کند. این محصول برای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری قابل نصب است و می توانید به سادگی آن را در هر مکانی نصب کنید.

جنس توری پنجره رولینگ

توری رولینگ روی قاب پنجره دوجداره وصل می شود. انواع قاب آلومینیومی و upvc مناسب نصب توری پنجره رولینگ هستند و می توان از آنها استفاده کرد.

بدنه این توری از جنس آلومینیوم است که با پوشش رنگ الکترواستاتیک مقاوم سازی شده و جنس خود توری از مواد فایبر تولید می شود.

چشمه های توری پنجره رولینگ بسیار ریز است و مخصوص جلوگیری از عبور حشرات ساخته شده است.

برای حرکت توری از فنر ویژه ای استفاده شده که به توری متصل است و می توان گفت یکی از برترین ویژگی های توری رولینگ، طریقه اتصال آن به پنجره است.

این اتصال بدون درز، شکاف و کوچکترین روزنه می باشد و عملا حشرات از این قسمت نیز نمی توانند وارد ساختمان شوند که واقعا یک مزیت خیلی مهم برای این توری درب و پنجره به شمار می رود.

قیمت توری پنجره با نرخ رقابتی!

توری پنجره

انواع توری رولینگ

توری رولینگ می تواند به دو صورت نصب شود که هرکدام از این دو صورت می توانند براساس نوع کاربرد و پنجره ای که روی آن استفاده می شوند، مورد استفاده قرار بگیرند.

انواع توری رولینگ عبارتند از:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

1- توری رولینگ عمودی:

این نوع نصب توری رولینگ، شباهت زیادی به نصب پرده کرکره ای دارد.

در واقع توری به صورت بالا و پایین حرکت می کند. اندازه توری باید کاملا مطابق پنجره باشد زیرا توری روی قاب آلومینیومی یا یو پی وی سی متصل می شود.

در این حالت با کشیدن نوار متصل به توری می توان آن را به بالا یا پایین هدایت کرد! در فصول سرد که پنجره ها بسته است برای جلوگیری از کثیفی می توان توری را کامل جمع کرد تا دچار آفتاب خوردگی و کثیفی نشود.

2- توری رولینگ افقی:

توری رولینگ افقی که به آن توری ریلی هم گفته می شود، به صورت چپ به راست یا برعکس باز و بسته می شود و حالت کشویی دارد و معمولا بر روی پنجره های بزرگتر مثل پنجره اتاق پذیرایی می توان از این توری استفاده کرد.

به این ترتیب با توجه به ابعاد پنجره می توان نوع بازشوی توری را به صورت یک طرفه یا دو طرفه تنظیم کرد. بهتر است برای مکان هایی مانند پنجره های بزرگ یا درب تراس، از توری رولینگ افقی استفاده کنید و برای پنجره هایی که اهمیت کمتری دارند، نوع عمودی این توری را خریداری کنید.

قیمت ساخت توری پنجره اکاردئونی چقدر است؟

نصب توری رولینگ

مزایای نصب توری رولینگ

در ادامه چندین مورد از مزایای نصب توری رولینگ را باهم بررسی می کنیم:

  1. جلوگیری از ورود حشرات: این توری با سوراخ هایی بسیار ریز طراحی شده است و می تواند حتی از ورود کوچکترین حشرات هم جلوگیری کند.
  2. قیمت به صرفه: قیمت توری رولینگ در مقایسه با توری فلزی قدیمی کمی بیشتر است، اما قطعا نوع کاربرد آسان آن و دوام و ماندگاری آن ارزش این اختلاف قیمت را دارد.
  3. دوام و ماندگاری: این توری دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و به خاطر نوع طراحی، به ندرت دچار خرابی و پارگی می شود و می توانید سالها به راحتی از آن استفاده کنید.
  4. قابلیت شستشو: در صورت کثیف شدن این توری، می توانید اقدام به تمیز کردن توری کنید و به راحتی آن را به روز اولش برگردانید.
  5. تنوع رنگ بالا: شما می توانید با توجه به رنگ های داخل منزل و دکوراسیون، رنگ موردعلاقه خودتان را انتخاب کنید و توری رولینگی به رنگ دلخواه خود داشته باشید.
  6. مقاومت در شرایط مختلف: این توری در مقابل نور خورشید یا محیط رطوبتی، مقاومت بسیار بالایی دارد و می توانید از آن در انواع شرایط آب و هوایی استفاده کنید و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.
  7. همپا با رقبا: توری رولینگ در حد توری پلیسه ای یا توری آکاردئونی است و می تواند تا حد خیلی خوبی نیازهای شما را برطرف کند تا هزینه بیشتری بابت این نوع توری ها پرداخت نکنید.
  8. توری مناسب برای بالکن: رولینگ یکی از بهترین توری ها، برای نصب توری تراس است و می تواند به راحتی در این قسمت مورد استفاده قرار بگیرد.

نصب توری پنجره و رهایی از حشرات مزاحم

قیمت توری رولینگ پنجره ای

برای ساخت انواع توری پنجره از هر متریالی که باشد، ابتدا طول و عرض پنجره اندازه گیری می شود چون ابعاد پنجره ها یکسان نیست.

برای مثال نصب توری روی درب بالکن به دلیل ارتفاع بیشتر درب، هزینه بیشتری دارد. قیمت پروفیل ساخت آلومینیومی و upvc قاب توری نیز متفاوت است.

به طور معمول هزینه های ساخت به صورت متر مربع اعلام می شود و هر چه کیفیت مواد اولیه بهتر باشد هزینه ها نیز بیشتر خواهد شد.

به طور تقریبی قیمت ساخت توری رولینگ در مقایسه با توری فلزی، مقداری بیشتر است و این قیمت در برابر استحکام و ماندگاری بالای توری بسیار مقرون به صرفه تر می شود.

قیمت توری پلیسه با نصب چقدر است؟

نصب توری پنجره

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

قیمت نصب توری پنجره هوم سرویز

در ادامه می توانید جدول قیمت نصب توری پنجره هوم سرویز را مشاهده کنید و براساس این جدول، اطلاعات اولیه ای درباره قیمت نصب توری دریافت کنید.

قیمت نصب توری

خدمات نصب و تعمیر توری پنجره در تهران

خدمات ساخت توری پنجره و نصب شیشه سکوریت هوم سرویز از سرویس هایی است که در همه ایام سال ارائه می شود. اگر چه درخواست نصب توری درب و پنجره در تابستان بیشتر است اما هر موقع که نیاز باشد می توانید این سرویس کاربردی را سفارش دهید.

جهت ثبت سفارش شما می توانید از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید و خوب است بدانید که درخواست سفارش در سامانه خدمات منزل هوم سرویز کاملا رایگان است.

پس از ثبت سفارش هماهنگی لازم برای اندازه گیری پنجره ها به صورت رایگان انجام می شود. اگر در انتخاب متریال ساخت تردید دارید می توانید از همیاران اعزامی به محل راهنمایی دریافت کنید.

تیم پشتیبانی هوم سرویز نیز پاسخگوی سوالات شما در همه ایام می باشد.  گفتنی است که ساخت و نصب توری پنجره مشمول تضمین کیفیت بوده و با نرخ مصوب اتحادیه قیمت گذاری شده است.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس نصب توری پنجره از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا