نظافت و پذیرایی

خدمات شرکت ضدعفونی منزل در پیشگیری از کرونا

اهمیت ضد عفونی منزل

شیوع ویروس کرونا در جهان، نگرانی عمومی برای سلامت خانواده ها را در پی داشته است. نظافت و ضد عفونی خانه ها به عنوان اولین گام در تندرستی و حفظ سلامت افراد توصیه می شود. روش های معمول شستشو و نظافت در برابر ویروس مرگبار COVID-19 ناتوان مانده اند. تنها راه برای خلاص شدن از این معضل جهانی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ضد عفونی خانه و محل کار بر علیه ویروس کرونا می باشد. استفاده از خدمات شرکت ضدعفونی منزل  تا ریشه کن شدن کامل بیماری کرونا و حتی پس از آن تنها راه تندرستی خود و فرزندانمان است. بیماری در کمین نشسته است ولی با هشیاری می توان ویروس را از ریشه خشک کرد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اهمیت ضدعفونی منزل

نگرانی های زیادی در مورد امکان ابتلا افراد خانواده به خصوص کودکان و سالمندان به ویروس کرونا وجود دارد. تجارب قبلی در مورد بیماری های ویروسی نشان می دهد که با ضدعفونی کردن لوازم منزل می توان احتمال ابتلا به بیماری را کاهش داد. حتی در بهترین حالت و قرنطینه افراد خانوار، باز هم برای تامین مایحتاج اولیه لازم است تا از منزل خارج شویم. ویروس کرونا روی سطوح می نشیند و تا مدت ها فعال باقی می ماند. گردگیری و نظافت منزل، جارو کردن، شستن لباس ها و وسایل اگر چه ضروری است ولی در نابود کردن ویروس هیچ نقشی ندارد. شرکت ضدعفونی منزل با استفاده از مواد موثر ، محل زندگی را پاک و عاری از میکروب تحویل می دهد. با توجه به مقاومت کرونا در برابر شوینده های معمولی، اهمیت ضدعفونی منزل بیشتر می شود.

ضدعفونی تنها راه برای مقابله با کرونا نیست ولی قطعا گامی بزرگ در ریشه کن شدن بیماری است.

 ضدعفونی منزل برای کرونا

شرکت ضدعفونی منزل چه کار می کند؟

اگرچه این روزها نام شرکت های ضدعفونی بیشتر سر زبان هاست ولی خدمات ضدعفونی منزل و محل کار موضوع تازه ای نیست. به طور کلی ضدعفونی کردن محیط از سال های دور رایج بوده است. در همه بیماری های اپیدمی، بیماری های واگیردار فصلی و …. همواره شرکت های ضدعفونی خدمات ویژه ای را ارائه داده اند. برای مثال وقتی آنفولانزا یا دیگر بیماری های تنفسی شیوع پیدا می کند، با ضدعفونی ساختمان می توان ویروس را نابود کرد. در همه اپیدمی ها تیم ویژه ای برای ضدعفونی ساختمان به محل اعزام می شوند. کار این تیم پاکسازی کامل همه قسمت های خانه از ویروس و عامل بیماری است. به خصوص اگر یکی از افراد خانواده به کرونا مبتلا شده باشد لازم است تا کل خانه را ضدعفونی کرد. در بقیه موارد این کار جهت پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از گسترش کرونا انجام می شود.

توصیه شرکت ضدعفونی منزل در جلوگیری از ابتلا به کرونا

  • شیوع از فرد به فرد دیگر در تماس های نزدیک تر از 2 متر اتفاق می افتد. برای جلوگیری از سرایت ویروس در خانه بمانید. 
  •  انتقال coronavirus بیشتر از طریق قطرات تنفسی و از طریق مایعات و ترشحات تنفسی اتفاق می افتد. هنگام حضور در اجتماع از ماسک و دستکش استفاده کنید
  • مطالعات اخیر حاکی از آن است که افرادی که به این ویروس آلوده شده اند اما علائم ندارند نیز در شیوع COVID-19 نقش دارند. از تماس فیزیکی و حتی دست دادن به دیگران خودداری کنید.
  • شواهد موجود نشان می دهد که ویروس کرونا می تواند برای ساعت ها و حتی روزها روی سطوح مختلف زنده بماند. تمیز کردن سطوح آلوده و به دنبال آن ضد عفونی کردن بهترین اقدام برای پیشگیری از COVID-19 و سایر بیماریهای تنفسی ویروسی در بین خانوارها و محلات جامعه است.
  • هنوز مشخص نیست که چه مدت هوای داخل اتاق توسط شخصی که دارای COVID-19 است، آلوده باقی می ماند. در صورت ابتلا یکی از افراد خانواده، با شرکت ضدعفونی منزل پاکسازی کامل ساختمان تماس بگیرید.
  • استفاده از گیاهان دارویی، دود کردن اسپند و … تاثیری در از بین بردن ویروس کرونا ندارد. 

نکات مهم نظافت منزل در پیشگیری از کرونا

شرکت حرفه ای ضدعفونی منزل

مراحل ضدعفونی منزل علیه کرونا

ضد عفونی کردن به معنای استفاده از مواد شیمیایی برای از بین بردن میکروارگانیسم های عفونی است. پیش از این در مراکز پزشکی و دندانپزشکی و بیمارستان ها از مواد ضد عفونی برای از بین بردن عامل عفونت استفاده می شده است. در آشپزخانه های عمومی و سرویس دهنده های غذا نیز همیشه مواد ضد عفونی کننده برای نظافت سطوح به کار می رود. استفاده از خدمات شرکت ضدعفونی منزل قبلا برای از بین بردن میکروب، باکتری و ویروس ها در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه درخواست می شد اما با شیوع کرونا طیف گسترده تری از تقاضا جهت ضدعفونی برای پیشگیری از کرونا ارسال شده است. 

در همین راستا هوم سرویز ارائه سرویس های خانگی را در اولویت قرار داده است. خدمات ضدعفونی منزل و محل کار با استفاده از ضدعفونی تایید شده وزارت بهداشت انجام می شود. این سرویس مطابق با دستورالعمل های بهداشتی به صورت دوره ای انجام می شود. ضدعفونی همه بخش های داخلی ساختمان اعم از آپارتمان ها و فضای مشاع( راه پله و پارکینگ و …) در لیست اقدامات ضروری قرار دارد. پس از یکبار ضد عفونی منزل می توانید با استفاده از اسپری های ضدعفونی، روزهای بعدی نیز خانه را عاری از میکروب و ویروس نگه دارید. 

ضدعفونی آشپزخانه

در همه مواقع نظافت آشپزخانه توصیه شده است. حتی کوچکترین آلودگی ها از طریق لوازم آشپزخانه به مواد غذایی سرایت کرده و موجب بیماری افراد خانواده می شود. در مورد ویروس کرونا نحوه ضدعفونی آشپزخانه متفاوت است. این ویروس مرگبار روی همه سطوح می نشیند بنابراین لازم است تا کلیه سطوح را به طور مرتب ضدعفونی کنید. از طرفی همه مواد غذایی خریداری شده به آشپزخانه وارد می شود و مجدد همه سطوح را آلوده می کند. توصیه شده تا با استفاده از سرکه سفید و جوش شیرین سینک ظرفشویی را ضد عفونی کنید. این بخش از آلوده ترین قسمت های آشپزخانه است. 

  • خالی کردن سطل زباله و ضدعفونی سطل با الکل صنعتی رقیق شده نیز الزامی است
  • استفاده از مواد شوینده آنتی باکتریال برلی میکروب زدایی سطوح و بسته بندی موادی که وارد آشپزخانه می شود، توصیه شده است.
  • دستگیره های کابینت ها و سطوح لوازم آشپزخانه را با الکل رقیق شده ضد عفونی کنید.
  • هیچ ماده ای را بدون شستن و ضدعفونی داخل یخچال قرار ندهید.
  • مواد غذایی را قبل از مصرف کامل طبخ کنید. کرونا در مقابل حرارت ضعیف است و گرمای زیاد می تواند ویروس را از بین ببرد.

این توصیه های عمومی در بقیه ایام سال و برای حفظ بهداشت آشپزخانه توصیه شده است اما این بار استفاده از راهکارهای خانگی به تنهایی برای مهار کرونا ویروس کافی نیست. بیش از چند ماه است که کرونا نظم زندگی خانواده ها را به هم ریخته است. با شرکت ضدعفونی منزل تماس بگیرید تا یکبار کل خانه و آشپزخانه به طور کامل ویروس کشی و میکروب زدایی شود. پس از آن می توانید با اسپری های موجود در بازار وضعیت را در حالت تعادل نگه دارید. حفظ سلامت اعضای خانواده در این شرایط اهمیت بیشتری دارد.

شرکت ضدعفونی منازل

شرکت ضدعفونی منزل برای ضدعفونی سرویس بهداشتی

در حمام و توالت با توجه به وجود آب و رطوبت، امکان رشد قارچ و کپک بیشتر است. علاوه بر این موارد ویروس ها و میکروب های زیادی در سرویس بهداشتی خانه ها جاخوش کرده اند. نظافت سرویس بهداشتی در چک لیست نظافت هفتگی منازل قرار دارد. برای ضدعفونی کردن سطوح می توانید از مواد شوینده استفاده کنید. فراموش نکنید فرچه های تمیز کننده توالت را زود به زود تعویض کنید زیرا این فرچه ها خود محل خوبی برای زندگی عوامل بیماری زا هستند. تمیز کردن کاشی و سرامیک، شیر آلات سرویس بهداشتی، نظافت توالت فرنگی و …. همگی بخشی از کارهای نظافتی روتین است. اما موادی که برای نظافت حمام و توالت به کار می برید نمی تواند سرویس بهداشتی را در برابر کرونا، ایمن کند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ضدعفونی منزل و محل کار هم ارائه میده؟

شرکت های خدماتی برای ضدعفونی سرویس بهداشتی از مواد حاوی اتانول و با درجه خلوص مناسب استفاده می کنند. هیچکدام از مواد تمیز کننده خانگی قدرت از بین بردن کرونا ویروس را ندارد.

چگونه شیرآلات سرویس بهداشتی را برق بیندازیم؟

ضدعفونی کردن کف منزل برای مقابله با کرونا

به طور معمول نظافتچی منزل برای تمیز کردن کف ساختمان و شستشوی سرامیک ها و کاشی ها از مواد شوینده به علاوه سرکه و جوش شیرین استفاده می کند. ترکیب این مواد برای تمیز کردن، درخشندگی و جرم زدایی کف منزل کافی است. حتی بسیاری از میکروب ها نیز با نظافت دائمی سطوح کف منزل از بین می روند. اما توجه داشته باشید که این بار با یک دشمن سر سخت و بسیار مقاوم روبرو هستیم. همه ترفندهای استریل کردن خانه و سطوح در این مورد اثرگذاری ضعیفی دارد. شرکت ضدعفونی منزل با استفاده از اسپری غیر سمی همه سطوح را ضدعفونی می کند. مواد استفاده شده در سرویس های ضدعفونی به طور اختصاصی کرونا ویروس را از بین می برند ولی هیچ خورندگی با سایش روی سنگ و سرامیک کف، ایجاد نمی کنند.

هشدار جدی: 

برخی از خانم ها به منظور ضدعفونی کردن سطوح کف، دستگیره ها، سرویس های بهداشتی و … از ترکیب چند ماده شیمیایی استفاده می کنند. این ترکیبات با آزاد کردن گاز سمی، مشکلات تنفسی شدید ایجاد می کنند. از ترکیب وایتکس و جوهر نمک، مواد سفید کننده و جرمگیرها، افزودن سرکه به وایتکس و….. به شدت خودداری کنید. گازهای حاصل از ترکیب این مواد در محیط های بسته خطر مسمویت جدی به همراه دارد و آسیب دائمی به اندام های تنفسی و ریه ها می رساند.

چرا نظافتچی خانم کارهای نظافت آشپزخانه را بهتر انجام می دهد؟

شرکت ضدعفونی منزل و محل کار

عوامل تاثیرگذار در هزینه شرکت ضدعفونی منزل

ضد عفونی منزل یکی از موثرترین اقدامات در پیشگیری از سرایت بیماری های عفونی است. میکروب زدایی و ویروس کشی خانه به صورت اصولی توسط شرکت ضدعفونی منزل انجام می شود. این کار هزینه بر است ولی در مقابل ایمنی و سلامت اعضای خانواده این مبلغ بسیار ناچیز است. پروسه ضد عفونی خانه و محل کار در هوم سرویز طبق استانداردهای تعیین شده وزارت بهداشت انجام می شود. مواد ضدعفونی استفاده شده از نوع پاششی هستند و با استفاده از دستگاه های مخصوص به سطوح اسپری می شوند. این مواد با آنچه که در فروشگاه ها برای نظافت و ضد عفونی به فروش می رسد، تفاوت دارد. هزینه ضد عفونی ارتباط مستقیم با 3 عامل دارد:

  • 1- متراژ خانه: در مساحت های بیشتر هزینه های پرداختی در سرویس ضدعفونی افزایش خواهد داشت. هزینه فضاهای بسته به صورت مترمربع محاسبه می شود.
  • 2-نوع محلول ضدعفونی: قیمت محلول های قوی همیشه بیشتر ار مواد ضدعفونی معمولی است. مقدار ماده ضدعفونی استفاده شده در متراژ مورد نظر با توجه به روش های ضد عفونی متفاوت است.
  • 3- زمان صرف شده برای ضدعفوتی و گندزدایی محل مورد نظر

روش های ضد عفونی خانه و محل کار

کارشناسان شرکت ضدعفونی در مورد شیوه اجرای کار تصمیم می گیرند. این امر با توجه به باز یا بسته بودن محیط و همچنین متراژ مورد نظر متفاوت است. برای ضدعفونی کردن آپارتمان نحوه اجرا با آنچه که برای مشاعات انجام می شود، یکسان نیست. به طور معمول همه شرکت های خدمات نظافتی از 2 روش برای ضدعفونی محیط استفاده می کنند.

الف- استفاده از موتورهای مه پاشی

ب- استفاده از اسپری دستی

ضد عفونی علیه کرونا فوری

الف- استفاده از موتورهای مه پاشی

در این تکنیک مواد ضدعفونی و سموم شیمیایی مخصوص تحت فرایند خاصی به پودر خشک تبدیل می شوند. برای اینکه پودر ضدعفونی به صورت یکسان و یکنواخت روی سطوح پاشیده شود از دستگاه های مه پاش با قدرت بالا استفاده می شود. این لوازم توان پرتاب ماده ضدعفونی با سرعت بالا را دارند. از مزایای مه پاشی پودر خشک می توان به کاهش هزینه ها اشاره کرد. در این روش مقدار محلول ضدعفونی بسیار کمتری استفاده می شود. از طرفی سرعت اجرای کار با دستگاه بیشتر است که خود عاملی در کاهش هزینه های پرداختی است. البته موتورهای مه پاش تنها برای ضدعفونی فضای باز به کار می روند. در ساختمان های مسکونی برای ضدعفونی و ایزوله کردن مشاعات نظیر پارکینگ و راه پله یا حیاط و فضای بازی کودکان می توان از مه پاشی مستقیم استفاده کرد.

ب- استفاده از اسپری دستی

در فضاهای بسته نظیر آپارتمان های کوچک نیازی به استفاده از دستگاه مه پاش نیست. البته انتخاب شیوه کار به عهده شرکت ضدعفونی منزل است برخی از شرکت ها برای فضای داخل نیز از دستگاه مه پاش استفاده می کنند. اما دستگاه های اسپری برای این منظور بیشتر به کار گرفته می شود. با توجه به حساس بودن فضای داخل منازل لازم است تا تیم ضدعفونی همه موارد را دقیق تحت نظر بگیرند. مواد ضدعفونی استفاده شده هیچ نوع عارضه ای ایجاد نمی کنند و برای کودکان، سالمندان و یا حیوانات خانگی خطرناک نیست. توصیه می شود موقع ضدعفونی افراد دارای آلرژی در محل حضور نداشته باشند. در این تکنیک محلول های اسپری روی همه سطوح استفاده می شوند. لوازم منزل نیز باید به طور کامل با این محلول ضدعفونی شوند. پس از اتمام کار در کمتر از یک ساعت می توانید از لوازم استفاده کنید.

پس از آن می توانید به طور مرتب خانه را با محلول های رایج ضدعفونی کنید. روش کار در ادامه توضیح داده می شود.

ضد عفونی ساختمان های مسکونیخدمات ضد عفونی منزل و محل کار

محلول ها ضد عفونی COVID-19 در منازل

 1- استفاده از اتانول 70٪ 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ضدعفونی منزل و محل کار هم ارائه میده؟

 5 دقیقه زمان برای تاثیرگذاری کافی است.( اتانول 100 درصد استفاده نکنید)

  2-استفاده از الکل ایزوپروپیل الکل 70٪ 

 مدت 5 دقیقه زمان برای از بین بردن موثر ویروس ها در نظر گرفته شود. 

3- استفاده از سفید کننده رقیق شده 

20 میلی لیتر از سفید کننده معمولی خانگی به 1 لیتر آب اضافه شود! برای از بین بردن موثر ویروس ها به مدت 10 دقیقه زمان نیاز دارد.

این محلول ها تنها ماده موثر در از بین بردن کرونا تشخیص داده شده است. مقدار مناسب از محلول ضدعفونی را روی دستمال ریخته و به صورت یک جهته سطح مورد نظر را ضد عفونی کنید! دستمال را یکبار و در یک جهت بکشید. حرکات رفت و برگشتی دست انجام نشود.

هر بار که فردی به بیرون می رود حتما دستگیره درب ورودی را ضد عفونی کنید. لباس های آلوده را به صورت مجزا در لباسشویی شستشو دهید و در صورت لزوم خود لباسشویی را نیز ضد عفونی کنید. برای نظافت داخل لباسشویی از یک لیوان سرکه سفید و تنظیمات شستشوی آب گرم ( بدون لباس) استفاده کنید. 

توجه: اگر در منزل فردی به کرونا مبتلا شده حتما با شرکت ضدعفونی منزل برای ایزوله کامل خانه هماهنگ کنید. مهم ترین کار در حال حاضر حفظ سلامت تا زمان کشف داروی ضد کرونا است. در خانه می مانیم

این مطلب به درخواست کاربران و ویژه هوم سرویز از منابع زیر تهیه شده است:

شرکت ضدعفونی منزل و محل کار

خدمات ضد عفونی منازل مسکونی و ساختمان های اداری از کاربردی ترین خدمات هوم سرویز است. این سرویس هم اکنون به دلیل شیوع وسیع بیماری کرونا درخواست کننده بیشتری دارد. سرویس ضدعفونی و گندزدایی به صورت دوره ای و مرتب مانع از انتشار ویروس خواهد شد. جهت ضدعفونی و گندزدایی محیط های مسکونی و ادارات از مواد موثر مرغوب و مورد تایید وزارت بهداشت استفاده می شود. مواد مورد استفاده به صورت پلمپ شده در محل و در حضور  مشتری باز خواهد شد. این مواد فاقد سمیت و خورندگی هستند و از ابتلا به انواع بیماری های میکروبی، ویروسی و قارچی جلوگیری می کنند. در همه سفارش های ضد عفونی و گندزدایی از برندهای کنز، هایژن و افروز با قدرت تاثیرگذاری بالا استفاده می شود. جهت ثبت سفارش از طریق شماره درج شده در این مطلب و یا اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. 

قیمت ضدعفونی منزل و محل کار

قیمت ضدعفونی ویروس کرونا

در صورت عدم رضایت از خدمات ارایه شده، سرویس به صورت رایگان مجدد انجام خواهد شد.​

ثبت سفارش رایگان سرویس ضد عفونی منزل و محل کار از طریق اپلیکیشن هوم سرویز 

90002021

منبع
U.S. Department of Health & Human Services

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا