بنایی و دکوراسیون

4 کلید طلایی در طراحی آشپزخانه به سبک مدرن

بخش های مختلف خانه با توجه به کارایی دارای چیدمان مختلف هستند. چیدمان آشپزخانه به دلیل رفت و آمد زیاد دارای حساسیت های بیشتری است. آشپزخانه شبیه به هسته مرکزی و ستاد فرماندهی هر خانه ای است. افراد خانواده ساعات زیادی را در این فضا سپری می کنند. آشپزخانه های امروزی حکم اتاق غذاخوری و حتی اتاق نشیمن را دارد. مهم تر از همه این خانم خانه است که اغلب وقت خود را در این محیط سپری می کند. با تمام این اوصاف شاید کمتر به دیزاین آشپزخانه توجه می شود. طرح های زیادی برای دکوراسیون آشپزخانه و ساخت کابینت آشپزخانه وجود دارد که در دو گروه مدرن و سنتی طبقه بندی می شود. طراحی آشپزخانه به سبک مدرن به علت تنوع زیاد و سهولت کاربری بسیار با استقبال روبرو شده است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

طراحی مدرن چیست؟

مدرن اصطلاحی است که عموما در نقطه مقابل سنتی قرار دارد. از نظر لغوی هر چیزی که مطابق یافته های علمی، فنی و هنری روز دنیاب باشد به نوعی مدرن به حساب می آید.  وقتی صحبت از طراحی به سبک مدرن یا مدرنیته است به دنبال دکوراسیون نوظهورتری در مقایسه با طراحی کلاسیک هستیم. در دکوراسیون داخلی آشپزخانه سبک مدرن به نوعی سادگی و کاربردی بودن اشاره دارد. بر خلاف سبک طراحی کلاسیک در این سبک خبری از ریزه کاری های غیر ضروری یا تزئینات اضافی نیست. اولین جرقه های طراحی مدرن در اواسط قرن بیستم و مصادف با پایان جنگ جهانی دوم زده شد. با توجه به اوضاع جامعه در آن زمان، طرح های ساده و کاربردی مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفت. در ادامه ارکان اصلی دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن را بررسی می کنیم.

طراحی کابینت آشپزخانه و ساخت کمد دیواری در هوم سرویز

دکوراسیون داخلی منزل

1- بازی رنگ ها در طراحی آشپزخانه به سبک مدرن

رنگ ها به لحاظ بصری و روانشناسی بیشترین تاثیر را در طراحی مدرن دارند. در همه بخش های خانه می توان از رنگ های جذاب بهره گرفت. رنگ ها در آشپزخانه های امروزی عنصری برای حفظ هماهنگی بین دیگر عناصر تلقی می شوند. برای بهره گیری بیشتر از رنگ ها به انرژی و اصالت رنگ ها توجه کنید. رنگ ها به 3 گروه تقسیم می شوند:

  • رنگ های گرم : این رنگ ها فضا را کوچکتر از اندازه واقعی نشان می دهند بنابراین رنگ های گرم را نباید در آشپزخانه های کوچک به صورت رنگ اصلی به کار برد.
  • رنگ های سرد : رنگ های روشن و شفاف بازتاب نور بهتری دارند و سلول های بینایی را تحریک می کنند. این رنگ ها همیشه فضا را بزرگتر نشان می دهند.
  • رنگ های خنثی : رنگ های سیاه، سفید، خاکستری و قهوه ای به عنوان رنگ های خنثی برای ایجاد تعادل در طراحی مدن ایده آل هستند. 

2- رقص نور در طراحی آشپزخانه به سبک مدرن

نور و روشنایی، زیبایی محیط را به نمایش می گذارد. حتی زیباترین طراحی ها در تاریکی نمایی دارد. آشپزخانه ها در سبک مدرن با دنیایی از نور و روشنایی احاطه شده اند. نور طبیعی روز در کنار نورپردازی مصنوعی برای شب، فضا را شاد و پر انرژی نشان می دهد. طبق یافته های روانشناسی خلق و خوی انسان ارتباط مستقیم با میزان نور محیط دارد. نورهای نامناسب موجب خستگی شده و انرژی فرد را کم می کنند. از منظر طراحی داخلی، نور کم فضا را کوچکتر نشان می دهد و حتی موجب اختلال در استفاده از لوازم آشپزخانه می شود. 

چگونه هزینه ساخت کابینت آشپزخانه را کم کنیم؟

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

3-طراحی کابینت آشپزخانه به سبک مدرن

کابینت آشپزخانه بیشترین سطح را در این فضا اشغال می کند. طراحی کابینت بیشترین تاثیر را در دکوراسیون آشپزخانه دارد. کوچکترین اشتباه در انتخاب مواد اولیه یا طرح و رنگ کابینت ها می تواند به بهای از دست رفتن تناسب در طراحی شود. کابینت آشپزخانه مدرن دارای کشوهای بزرگ و جادار و درب های ساده و بدون حاشیه است. بدون تردید در اولین نگاه کابینت ها بیش از سایر لوازم در آشپزخانه دیده می شوند. ویژگی بارز کابینت در طراحی به سبک مدرن حذف تاج و معرق، منبت کاری و … است. طرح های پر نقش و نگار، کنده کاری های هنری روی چوب دستگیره های پر پیچ و خم و نگین دار هیچکدام در ساخت کابینت آشپزخانه مدرن جایی ندارند.

ویژگی دیگر کابینت های مدرن ارتفاع کشیده تر آن است. برای استفاده حداکثری از فضا سعی شده تا کابینت دیواری بلندتر باشد و از کمد کابینت ها در جوار دیوارهای خالی استفاده شود. این طراحی را می توان در آشپزخانه های نقلی نیز انجام داد. در طراحی آشپزخانه به سبک مدرن چارچوب کابینت ها دیده نمی وشد و فاصله ای بین دو کابینت کنار هم،وجود ندارد. استفاده از رنگ ها برای ایجاد فضایی تلفیقی بین کابینت و دیگر وسایل بزرگتر در عین سادگی، شیک و مدرن است.

نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه 

آشپزخانه به سبک مدرن

4-طراحی آشپزخانه به سبک مدرن و جذابیت کفپوش ها

 انتخاب کفپوش مناسب به آشپزخانه جان می دهد. بسیاری از ایرادات طراحی را می توان با کفپوش ها برطرف کرد. هر نوع کفپوشی را نمی توانید در این فضا نصب کنید. کفپوش آشپزخانه باید دارای کیفیت خوبی باشد و به سادگی بتوان آن را تمیز کرد. پیش از انتخاب مدل و نوع کفپوش این موارد را در نظر بگیرید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

الف- سبک دکوراسیون آشپزخانه

هماهنگی بین اجزای آشپزخانه از مهمترین ویژگی های یک طراحی مدرن است. برای داشتن آشپزخانه ای زیبا و مدرن به سراغ کفپوش های مدل جدید بروید. استفاده از قالی و قالیچه اصلا با سبک طراحی آشپزخانه مدرن هماهنگی ندارد. پارکت های چوبی یا انواع لمینت علاوه بر زیبایی، فضای آشپزخانه را مدرن و شیک نشان می دهند.

ب- ابعاد و رنگ کفپوش آشپزخانه

از جادوی رنگ ها در انتخاب کفپوش آشپزخانه بیشترین استفاده را بکنید. رنگ های روشن تر برای آشپزخانه های کوچک و رنگ های گرم و تیره برای فضاهای لوکس انتخاب بهتری است. به این ترتیب با کمی دقت می توانید طراحی آشپزخانه به سبک مدرن را در هر فضایی ایجاد کنید.

قیمت کابینت آشپزخانه با طرح جدید چقدر است؟

طراحی آشپزخانه مدرنطراحی آشپزخانه به سبک مدرن

تعرفه ساخت کابینت آشپزخانه هوم سرویز

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

خدمات ساخت کابینت آشپزخانه در تهران

 طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه یکی از سرویس های پر تقاضا در هوم سرویز است. پش از ثبت سفارش، هماهنگی برای اندازه گیری انجام می شود. طبق توافق با مشتری در مورد جنس کابینت و روکش درب کابینت، طراحی سه بعدی اجرا می شود. در نهایت عملیات ساخت کابینت توسط تیم حرفه ای کابینت ساز و با دستگاه های پیشرفته در محل کارگاه انجام می شود. کابینت های آماده برای نصب به محل ارسال شده و عملیات نصب کابینت انجام می شود. هزینه ساخت و قیمت نهایی طبق نرخ مصوب در همه سفارش ها به صورت متر مربع تعیین می شود. کیفیت ساخت و متریال کابینت کاملا تضمین شده است. قبل از ثبت سفارش قیمت های درج شده در جدول بالا را با دیگران مقایسه کنید. 

سفارش  ساخت کابینت آشپزخانه را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا