بنایی و دکوراسیون

بهترین صفحه روی کابینت ( کانتر آشپزخانه) کدام است؟

صفحه روی کابینت یا کانتر آشپزخانه یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قسمت ها در دکوراسیون آشپزخانه است. در انتخاب این صفحه، علاوه بر زیبایی و شکل ظاهری باید به کیفیت و دوام نیز توجه ویژه داشت. همه کارهای آماده سازی غذا روی همین میزها انجام می شود میز پیشخوان بیش از سایر قسمت ها در معرض آسیب قرار دارد. موقع سفارش ساخت کابینت آشپزخانه حتما یک کانتر به درد بخور را انتخاب کنید. به این ترتیب هنگام پخت و پز، نگران خراب شدن صفحه وخش و خراشیدگی روی آن نخواهید بود. پرداخت کمی مبلغ بیشتر برای انتخاب صفحات روی کابینت زمینی واقعا ارزشش را دارد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

جنس صفحه روی کابینت چیست؟

 انواع کابینت آشپزخانه چوبی و mdf، روکش چوب و هایگلاس، پی وی سی و …. تولید می شود. یک کابینت خوب، سالهای زیادی استفاده می شود. در واقع کابینت آشپزخانه کالایی یکبار مصرف نیست که زود به زود اقدام به تعویض آن کنید. جنس کانتر را می توان از متریال ساخت کابینت انتخاب کرد یا اینکه به کلی جنس دیگری را برای صفحه کانتر در نظر گرفت. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید انواع متریال که در ساخت صفحه کابینت به کار می رود را در این مطلب معرفی کرده ایم. با اطلاع از مزایا و معایب هر کدام از این کانترها، تصمیم گیری ساده تر خواهد شد.

نحوه محاسبه قیمت کابینت آشپزخانه 

صفحه روی کابینتصفحه روی کابینت فلزی

مزایا و معایب صفحه روی کابینت استیل

دقت کنید که منظور از کانتر استیل در واقع نوع مرغوب آن یا همان استیل ضد زنگ است. برای امتحان مرغوب بودن استیل از یک آهنربا کمک بگیرید. استیل ضد زنگ به هیچوجه جذب آهنربا نمی شود. اما کانترهایی که دارای درصد بالایی اهن هستند به سادگی جذب آهنربا می شوند. این محصولات خیلی زود زنگ زده و غیر قابل استفاده می شوند. این روزها نوعی استیل ضد زنگ با ظاهری زییا و کیفیت بالاتر به بازار آمده که در برابر خط و خش، لکه و …. بسیار مقاوم است. استیل به سادگی تمیز می شود و کاملا ضد باکتری است.

انواع صفحه روی کابینت سنگی

سنگ ها از مقاوم ترین لوازم در ساخت و ساز هستند. سنگ های طبیعی دارای رگه های بسیار زیبا و حیرت انگیزی هستند که در هر نمونه با دیگری متفاوت است. دو نوع سنگ طبیعی و مصنوعی در ساخت کابینت آشپزخانه مدرن استفاده می شود. برخی از رایج ترین سنگ ها برای کانتر آشپزخانه اینها هستند:

کانتر سنگ مرمر

مزایای سنگ مرمر: از سنگ های طبیعی بسیار زیبا و پر طرفدار در دکوراسیون آشپزخانه است. سطح سنگ مرمر کاملا صاف و صیقلی است که نظافت را ساده تر می کند. مناسب طراحی کلاسیک و سبک محبوب خانواده های ایرانی که همیشه روی بورس است.

معیاب سنگ مرمر: بسیار ضربه پذیر است و در برابر خراش های چاقو مقاومتی ندارد. در برابر مواد شیمیایی و اسیدی به سرعت لک می شود و روی سنگ رد باقی می ماند.

سنگ گرانیت برای صفحه روی کابینت

مزایا:

  • مقاومت بالا در برابر حرارت و گرمای زیاد
  • مقاوم در برابر ضربه
  • ضد خراش و تا حدودی ضد ترک خوردگی
  •  ضد کپک و قارچ

معایب:

  • محدودیت در طرح 
  • عدم یکپارچگی در اتصالات
  • لک شوندگی بالا

مزایا و معایب صفحه روی کابینت کوارتز

  • ضد لک و خط و خراشیدگی
  • بدون خلل و فرج و غیر قابل نفوذ رطوبت
  • تنوع رنگ بالا و ظاهر زیبا و براق
  • صاف و هموار و ضد باکتری
  • مقام در برابر آتش سوزی و شکستگی
  • ضد گرما و  ضربه 

معایب:

هزینه بالا

چگونه هزینه ساخت کابینت آشپزخانه را کم کنیم؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

نصب صفحه روی کابینتانتخاب صفحه روی کابینت

انواع صفحه روی کابینت آشپزخانه چوب و mdf

چوب از دیرباز در طراحی کابینت آشپزخانه به کار می رفته است. کابینت های چوبی زیبا و با دوام هستند. هزینه ساخت کابینت تمام چوب اندکی گران تر از دیگر متریال است. امروزه انواع mdf و روکش چوب جایگزین کابینت های تمام چوب شده اند که قیمت کمتری دارند. برای کاهش ضریب نفوذپذیری چوب از لایه ای محافظ روی آن استفاده می شود. کیفیت لایه رویه روی ماندگاری و دوام کانتر تاثیر گذار است. برخی از رایج ترین متریال شبه چوب در ساخت صفحه رویه کابینت زمینی اینها هستند:

  • چوب و ام دی اف
  • لمینت با مغزی خام ام دی اف و روکش فورمیکا
  • صفحه روی کابینت هایگلاس
  • کامپوزیت های چوبی ارزان قیمت

بهترین رنگ کابینت ام دی اف کدام است؟

صفحه روی کابینت پلی وود

این محصول را اغلب به نام پی وی سی می شناسند. پلی وودها نوعی متریال ترمو پلاستیک و ترکیبی هستند که برای ساخت کابینت سینک ظرفشویی به کار می روند. pvc ضد خش و خراشیدگی است و در برابر نفوذ آب و رطوبت کاملا مقاوم است. پی وی سی می تواند پیشخوان آشپزخانه را تبدیل به محصولی دائمی کند. بدون اغراق می توان گفت که پی وی سی مرگ ندارد. با انتخاب این محصول، تا زمانی که ساختمان پا برجاست نیازی به تعویض پیشخوان ندارید. برخی از مزایای پی وی سی اینها هستند:

  • ضد خش و خراشیدگی
  • ضد ضربه و فشار
  • مقاوم در اثر تغییرات دمایی
  • غیر قابل نفوذ در برابر آب و رطوبت

قیمت ساخت کابینت آشپزخانه مدل جدید چقدر است؟

بهترین صفحه روی کابینتصفحه روی کابینت pvc

هزینه ساخت کابینت آشپزخانه هوم سرویز

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

خدمات ساخت کابینت آشپزخانه در تهران

استفاده از متریال مرغوب در ساخت کابینت های آشپزخانه، راز دوام و ماندگاری کابینت هاست. مواد اولیه استفاده شده در تولید کابینت های مدرن دقیقا همان چیزی است که سفارش داده اید. بهترین کابینت ساز تهران از همیاران هوم سرویز است و طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه را بر عهده دارد. برای سفارش کابینت های مدل جدید از اپ هوم سرویز استفاده کنید. لیست قیمت کابینت ها به صورت متر مربع اعلام شده تا تصمیم گیری راحت تری داشته باشد. پس از ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن، هماهنگی برای اندازه گیری و طراحی کابینت انجام می شود. مراحل ساخت و برش ورق ام دی اف در کارگاه مجهز انجام می شود. در هر کجای تهران که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید همیاران هوم سرویز در همه محله های تهران آماده قبول سفارش کابینت سازی هستند.

سفارش  ساخت کابینت آشپزخانه را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا