هوم سرویز

کاغذ دیواری سه بعدی

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کاغذ دیواری سه بعدی نسل جدید پوشش‌های دیواری است که در دکوراسیون مدرن و خلاقانه استفاده می‌شود. کاغذ دیواری سه بعدی نشان دهنده شخصیت و سلیقه منحصربه‌فرد هر خانواده است و به خوبی در ترکیب با عناصر زیبایی جلوه می نماید. کمبود فضا در آپارتمان های کوچک موجب شده تا با استفاده از کاغذ دیواری و طرح های متنوع آن فضا را متنوع تر و بزرگتر جلوه دهیم. بزرگ نشان دادن فضا با نصب کاغذ دیواری سه بعدی می تواند فشارهای روانی را تا حد زیادی کم کند.

جهت اطلاع از هزینه نصب هر رول کاغذ دیواری و ثبت سفارش رایگان با هوم سرویز تماس بگیرید.
۹۰۰۰۲۰۲۱

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

کاغذ دیواری سه بعدی از انواع کاغذ دیواری جدید و قابل شستشو می باشد که با طراحی متفاوت و ایجاد سایه در تصویر، بعد و برجستگی را ظاهر می کند. چنانچه از فاصله 3 متری به کاغذ دیواری سه بعدی نگاه کنید فرورفتگی و برجستگی های طرح به خوبی نمایان می‌شود.

قیمت کاغذ دیواری های سه بعدی و کاغذ دیواری های دیگر وابسته به جنس و برند آن ها می باشد . این کاغذ دیواری جدید با چاپ اشکال روی کاغذهای رول شده توسط پرینترهای مخصوص تولید می‌شود و در ابعاد مختلفی عرضه می‌شود. کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب و حتی کاغذ دیواری اداری با طرح های سه بعدی جلوه ای بسیار متفاوت در محیط خانه و اداره ایجاد می کند.

کاغذ دیواری سه بعدی شباهت زیادی با پوستر دیواری دارد ولی در عمل بین پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی تفاوت وجود دارد.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری

به‌طورکلی انواع پوستر دیواری با کاغذ دیواری تفاوت دارد این تفاوت ها از لحاظ اندازه، جنس و قیمت بسیار نمود پیدا می کند. در کاغذ دیواری های سه بعدی با توجه به سفارش می توان هر طرح و تصویری را بر روی کاغذ چاپ کرد. سفارشی بودن طرح موردی است که منجر به یکتا بودن طرح خواهد شد و نمونه ای از این طرح در جای دیگر استفاده نخواهد شد. سایه های ایجاد شده در طرح های انتخابی و یا طرح های موجود در آلبوم کاغذ دیواری مزیتی است که به تصویر مشتری جان می دهد.

جنس این کاغذ دیواری بسیار با کیفیت و بادوام است و ماندگاری بالایی دارد. مهم ترین مولفه در کاغذ دیواری سه بعدی نوع چاپ و رنگ‌بندی آن است که از مرغوب ترین نوع موجود استفاده می‌شود. تفاوت در قیمت طرح های سه بعدی به علت استفاده از مواد اولیه با کیفیت تر می باشد.

نقش کاغذ دیواری سه بعدی در طراحی دکوراسیون

ایجاد فضایی مهیج، سرگرم کننده ، الهام بخش و آرامش دهنده در بنا امری است دشوار که با نصب کاغذ دیواری سه بعدی به سادگی امکان پذیر است. به این منظور بهتر است یک یا دو دیوار را با نصب کاغذ دیواری سه بعدی جدید برجسته سازی کرده و بقیه فضای داخلی را با استفاده از کاغذ دیواری ساده پوشش دهید. برجسته سازی و ایجاد بعد بر روی همه دیوارها می تواند موجب شلوغی بیشتری شود.

نورپردازی کاغذ دیواری عامل مهمی در زیباتر دیده شدن آن است. تصاویر سه بعدی چنان قدرتمند و خیره کننده هستند که با نورپردازی مناسب می‌توانند فضای اتاق را بسیار بزرگتر نشان دهند.

البته انتخاب طرح نیز در این امر دخالت دارد و با توجه به سلیقه و کاربردی که اتاق دارد انتخاب می‌شود. بهتر است بدانید که بر روی دیوارهایی که با کاغذ دیواری سه بعدی تزیین می‌شود نباید از تابلو، ساعت دیواری و یا هر نوع دیوارکوب دیگری استفاده کرد. به‌طورمعمول این دیوار باید کاملا در معرض دید قرار داشته باشد و چیزی مانع دید آن نشود. استفاده از مبل و کاناپه در صورتی که مانع دید تصویر کلی نشود ایرادی ندارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات کاغذ دیواری هم ارائه میده؟

طرح های متنوع کاغذ دیواری سه بعدی

طرح های کاغذ دیواری سه بعدی

طرح های استفاده شده در این نوع کاغذ دیواری تنوع بالایی دارد و می تواند از طرح هایی ثابت و یا تکرار شونده برای سه بعدی سازی استفاده کرد. به‌طورمعمول طرح هایی همچون گل و گیاه، سنگ یا چوب، فضای زیر آب، مناظر طبیعی و طرح های ترکیبی در کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می شوند تا بهتر عمق را نشان دهند.

طرح های سنگ یا چوب برای فضای بالای شومینه و یا پشت سیستم های تصویری و تلویزیون مناسب تر هستند. در دکوراسیون اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری بیشتر از طرح های پرواز طبیعی پرنده ها، آکواریوم یا جنگل استفاده می‌شود.

طرح هایی هیجان انگیزی همچون باند فرودگاه، جاده و یا خط راه آهن، خانه را به فضایی مهیج و سرگرم کننده تبدیل می کنند. تصاویر سه بعدی مرد عنکبوتی و پارک ژوراسیک می تواند اتاق کودکان را به فضایی جذاب تبدیل کند. کاغذ دیواری پذیرایی را با تصویر سه بعدی یک اسب مسابقه در نظر بگیرید، طرحی خلاقانه که بسیار مدرن است.

سفارشی بودن طرح های سه بعدی برای اختصاصی بودن طرح ها در نظر گرفته شده است. تصویری از آلبوم میتواند زینت بخش اتاق خواب باشد. نظرتان در مورد داشتن یک کتابخانه سه بعدی در اتاق کار چیست؟

نصب کاغذدیواری سه بعدی

قبل از نصب کاغذ دیواری با انجام زیرسازی، عیوب دیوار به طور کامل برطرف می‌شود. نصب کاغذ دیواری با استفاده از چسب های مخصوص و مهارت نصاب کاغذ دیواری انجام می‌شود. نصب کاغذ دیواری سه بعدی تخصصی است و  توسط نصاب ماهر کاغذ دیواری هوم سرویز قابل‌اجراست. قرارگیری صحیح طرح ها و مشخص نبودن درز بین رول ها در نصب کاغذ دیواری اهمیت زیادی دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا