سرویس دوره ای خودرو

سرویس دوره ای خودرو

از 1024 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت سرویس دوره ای خودرو در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعویض روغن به همراه فیلتر روغن و فیلتر هوا(بدون هزینه اجناس)

250,000 تومان

قیمت تعویض شمع و وایر خودرو

250,000 الی 350,000 تومان

قیمت تنظیم باد لاستیک خودرو

100,000 تومان

قیمت سرویس دوره ای خودرو به طور کامل

توافقی

متوسط قیمت300,000 تومانکمینه قیمت300,000 تومانبیشینه قیمت300,000 تومان

آنچه درباره سرویس دوره ای خودرو خواهید خواند

  • سرویس دوره ای خودرو در محل
  • نحوه ارائه خدمات سرویس دوره ای خودرو در محل هوم سرویز چگونه است؟
  • سرویس دوره‌ای خودرو چیست؟
  • سرویس دوره ای خودرو شامل چه مواردی می باشد؟
  • انواع سرویس های دوره ای
  • سرویس دوره ای خودرو در محل باید چه زمانی انجام شود؟
  • سرویس خودرو در محل چقدر زمان می برد؟
  • سرویس دوره ای خودرو هوم سرویز برای چه خودروهایی ارائه می شود؟
  • فواید و معایب سرویس دوره‌ ای خودرو
  • هزینه سرویس دوره‌ای خودرو به چه مواردی وابسته است؟
  • سرویس خودرو در محل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

سرویس دوره ای خودرو در محل

سرویس دوره ای خودرو در واقع تمام خدمات مربوط به تعمیرات و نگهداری خودرو می باشند که قبل از عمیق شدن ایرادات سطحی انجام می شوند. سرویس های دوره ای خودرو منجر به اطمینان از عملکرد بهینه اتومبیل نیز می شود. این به معنا که سرویس ماشین در محل، مصرف سوخت را بهینه می کند و ایمنی بیشتری را برای شما رقم می زند. سرویس دوره ای خودرو صفر اغلب از مواردی است که توسط نمایندگی ها ارائه می شود. در ادامه به توضیح در ارتباط با سرویس دوره ای خودرو چیست؟ و خدماتی که در سرویس خودرو دوره ای ارائه می شود و عوامل موثر هزینه سرویس دوره ای خودرو در محل می پردازیم.

نحوه ارائه خدمات سرویس دوره ای خودرو در محل هوم سرویز چگونه است؟

جهت انجام سرویس دوره ای ماشین در محل و یا کلیه خدمات در ارتباط با تعمیرات ماشین در محل می توانید روی خدمات هوم سرویز حساب کنید. جهت دریافت این خدمات در محل تنها کافیست مراحل ساده زیر را طی کنید.

· ثبت درخواست رایگان جهت سرویس دوره ای ماشین

در ثبت درخواست اولیه نوع خودرو، نوع ایرادات خودرو و سرویس دوره ای مورد نیاز خدمات مورد نیاز اعلام می شود.

· تماس متخصصین سرویس خودرو

پس از ثبت درخواست در زمینه سرویس دوره ای ماشین، متخصصین این زمینه جهت ارائه توضیحات و اطلاع دقیق از وضعیت خودرو تماس خواهند گرفت. در طی این مشاوره رایگان نوع خدمات مورد نیاز و همچنین هزینه سرویس دوره ای خودرو در محل اعلام می شود.

· اعزام متخصصین به محل جهت ارائه خدمات

پس از ارائه توضیحات و توافقات نهایی، متخصصین با تجهیزات در محل حاضر شده و کلیه خدمات را در محل ارائه می کنند.

سرویس دوره‌ای خودرو چیست؟

مطمئنا اگر از افرادی هستید که خودرو برایتان اهمیت زیادی دارد با خدمات سرویس دوره ای خودرو آشنایی دارید. این خدمات که جهت نگهداری از خودرو انجام می شود شامل بررسی کیفیت و اندازه روغن های مصرفی خودرو، بررسی لاستیک‌ها و ... هستند. کلیه این اقدامات با الفاظ دیگری هم مانند نگهداری خودرو، چکاپ دوره ای خودرو و... هم شناخته می شوند.

سرویس دوره ای خودرو شامل چه مواردی می باشد؟

چکاپ دوره ای خودرو قبل از مسافرت بسیار اهمیت دارد. وقتی تصمیم می گیرید یک سفر خانوادگی با خودروی شخصی را شروع کنید، ابتدا حتما وضعیت خودروی خود را بررسی کنید. این مربوط به تابستان یا زمستان نیست در همه فصول، سرویس دوره ای ماشین الزامی است. به خصوص در سفرهای خارج از شهر و مسافرت های جاده ای، چکاپ دوره ای ماشین اهمیت بیشتری پیدا می کند. خراب شدن ماشین در وسط جاده می تواند یک خاطره بد از سفر در ذهن همه ایجاد کند و حتما کمک گرفتن ازخدمات امدادی و معطل شدن در تعمیرگاه بدترین اتفاق در طول سفر خواهد شد. پس لازم است قبل از حرکت یک تعمیرکار ماشین تک تک قسمت های موتوری و فنی خودرو را بررسی کند. آیا می دانید کدام قسمت های ماشین نیاز به سرویس دارند؟ با ما همراه باشید.

چک لیست سرویس دوره‌ ای ماشین

با پیچیده تر شدن خودرو ها هنوز هم خدماتی که در سرویس ماشین در محل ارائه می شوند تقریبا ثابت هستند در ادامه به مواردی که در سرویس های دوره ای خودرو بررسی می شوند می پردازیم.

· سرویس دوره سیستم ایمنی

مواردی مانند کمربند ایمنی، چراغ های ترمز و کلیه چراغ های جلو، عقب، راهنما و چراغ ترمز خودرو، ترمز دستی، سلامت شیشه و آیته ها، برف پاک کن، باد تایر ها و سلامت لاستیک زاپاس بررسی می شوند.

· چک لیست مایعات

تعویض روغن ماشین در محل و بررسی فیلترهای خودرو در سرویس دوره ای خودرو بررسی می شود. همچنین در صورت نیاز تعویض می شوند. همچنین سایر مایعات و روغن های دیگر مانند روغن ترمز، گیربکس، روغن کلاچ، دیفرانسیل و میزان آب رادیاتور بررسی می شوند و در صورت نیاز تعویض آب رادیاتور و ضدیخ نیز انجام می شود تا موتور به بالاترین کیفیت در عملکرد خود دست پیدا کند.

· بررسی موتور خودرو در سرویس دوره ای ماشین

کلیه شلنگ‌های رادیاتور، فیلتر هوا، میزان سلامت تسمه های دینام و تایم بررسی می شوند.

· ترمز خودرو

سرویس ترمز خودرو یکی از مهمترین مواردی هستند که در سرویس دوره ای خودرو باید بررسی شود. رانندگی با اتومبیلی که ترمزهایش ایراد دارد، یک فاجعه است. سرویس ترمزها از ضروری ترین موارد در چک لیست چکاپ خودرو است. بررسی لنت ترمز و روغن ترمز باید به دقت انجام شود. همچنین در صورت نیاز اقدام به تعویض لنت ترمز در محل می کنند.

· بررسی لاستیک خودرو

استاندارد بودن شرایط لاستیک ها باعث بالا بردن عمر مفید تایرها و کم کردن مصرف سوخت خواهد شد. در صورتی که خودرو نیاز به پنچرگیری در محل داشته باشد تمام این خدمات ارائه می شود. همچنین در صورتی که نیاز به جابجایی لاستیک ها و تنظیم باد باشد این خدمات در سرویس دوره ای خودرو ارائه می شود.

· بررسی چراغ‌ های خودرو

امنیت در رانندگی به واسطه چراغ های خودرو تامین می شود. در سرویس دوره ای خودرو تمام چراغ ها بررسی می شود و در صورت نیاز به تعمیر و تعویض خدمات ارائه می شود.

· چک لیست سیستم برق خودرو

باطری خودرو یکی از مهمترین قسمت های برق رسانی اتومبیل است. معمولا روی باتری های اتمی نشانگر سالم بودن نصب شده و از روی رنگ نشانگر می توانید متوجه وضعیت باتری شوید. باتری خالی، خراب و دارای شارژ پایین تر از حد استاندارد، حتما در میانه راه مشکل ساز می شود. در صورت نیاز به تعویض باتری خودرو این خدمات در محل انجام می شود. برای چکاپ خودرو لازم است تا دینام، کوئل، شعم و وایرها هم بررسی شود. تمام این موارد در جدول سرویس دوره ای خودرو یادداشت می شود.

انواع سرویس های دوره ای

انواع سرویس های دوره ای در بازه های زمانی مشخص انجام شده و قسمت های مختلفی را شامل می شود که باید بررسی شوند.

· سرویس موقت

این نوع سرویس خودرو به طور معمول در خودروهایی با مصرف منطقی هر 6 ماه و به ازای 9 هزار کیلومتر مسافت طی شده انجام می گیرند. در طی این نوع سرویس دوره ای تمام قطعات مصرفی مانند لنت ترمز، تسمه تایم، تسمه فرمان و میزان سلامت باتری بررسی می شود.

· سرویس کامل خودرو

خودروها باید هر سال به طور کامل سرویس شوند. در این نوع سرویس تمام قسمت های خودرو مانند سیستم برق رسانی خودرو، گیربکس، لاستیک ها، تعویض شمع خودرو، موتور ماشین و بسیاری از قطعات مصرفی و غیر مصرفی بررسی می شود. با توجه به این موارد هزینه سرویس دوره ای نسبت به مورد قبلی بیشتر می شود.

· سرویس نمایندگی

این خدمات به طور معمول در سرویس دوره ای خودرو صفر و همچنین خدمات سرویس دوره ای مدیران خودرو، ایران خودرو، سایپا و ... بر اساس دفترچه راهنمای خودرو به طور کامل انجام می شود. معمولا تمام این خدمات در سرویس در محل قابل ارائه نیست و باید در نمایندگی های مجاز انجام شود.

سرویس دوره ای خودرو در محل باید چه زمانی انجام شود؟

برای تعیین زمان سرویس های دوره‌ ای خودرو تنها مرجع اصلی کتابچه راهنمای خودرو است. حدود 20 قطعه مصرفی در طی سرویس دوره ای خودرو بررسی، تعمیر و یا تعویض خواهند شد و در جدول سرویس دوره ای خودرو یادداشت می شود. که اگر بخواهیم صادقانه بیان کنیم به خاطر سپردن زمان و کیلومتری که این قطعات تعویض شده اند کار نشدنی خواهد بود. دفترچه سرویس خودرو یا چک لیست سرویس دوره ای خودرو شامل مجموعه ای از بازدیدها و سرویسهای دوره ای است. درچک لیست سرویس خودرو زمان و کیلومتر مربوط به تعمیر و سرویس قطعاتی مانند تسمه تایم، دینام ، تسمه دینام و... نشان داده می شود. همچنین زمان سرویس و بررسی بعدی خودرو را نشان می دهد..

سرویس خودرو در محل چقدر زمان می برد؟

زمان سرویس خودرو وابسته به نوع سرویس ماشین تغییر می کند. به طور مثال سرویس خودرو موقت که شامل بررسی 20 قطعه مصرفی ماشین است حدود 2 ساعت زمان می برد. اگر سرویس دوره ای خودرو فقط شامل بررسی و عوض کردن روغن و فیلتر ساده باشد زمان سرویس ماشین در محل نهایت 15 دقیقه طول خواهد کشید. اگر سرویس کامل اتومبیل مد نظر است که شامل 35 قطعه خودرو نظیر ترمز ABS ، سلامت تسمه تایم، تسمه فرمان، باتری، فرمان و سیستم تعلیق ، لنت های ترمز، خطوط سوخت رسانی است باید توسط تعمیرکار اعلام شود و به میزان خرابی ماشین بستگی دارد.

سرویس دوره ای خودرو هوم سرویز برای چه خودروهایی ارائه می شود؟

تمام خودروهای ایرانی و خارجی بهتر است برای بالا بردن طول عمر وسیله نقلیه خود هر 6 ماه و به ازای 10 هزار کیلومتر اقدام به سرویس دوره ای کنند. البته زمان انجام سرویس دوره ای به میزان استفاده از خودرو و البته نحوه استفاده از خودرو وابسته است.

· سرویس دوره ای خودرو سایپا

سرویس دوره ای سایپا نیز برای تمام خودروهای گروه تولیدی سایپا فراهم شده است. در صورتی که خودروی شما از دوره گارانتی خارج شده است می توانید برای اطمینان از عملکرد صحیح خودرو اقدام به سرویس دوره ای سایپا کنید تا تمام ایرادات را قبل از آنکه متحمل هزینه های بالاتر شوید شناسایی کنید.

· سرویس دوره ای ایران خودرو

همچنین تمام دارندگان خودروهای ایران خودرو نیز پس از سپری شدن گارانتی ایران خودرو می توانند تمام خدمات مروبط به سرویس دوره ای ایران خودرو را برای تمام محصولات در محل دریافت کنند.

· سرویس دوره ای مدیران خودرو

به طور کل شرکت مدیران خورو سرویس اولیه و ثانویه را در نمایندگی های مدیران خودرو برای محصولات خود ارائه می دهند. همچنین پس از سپری شدن دوران گارانتی می توانید سرویس دوره ای مدیران خودرو، بهمن موتور و ... را به متخصصین هوم سرویز بسپارید تا بیشتر این خدمات در محل ارائه شوند.

فواید و معایب سرویس دوره‌ ای خودرو

از مزایای تعمیر دوره‌ای خودرو و انجام سرویس های دوره ای خودرو این است هزینه های ثانویه را کاهش می دهد و خیال رانندگان را برای مدت طولانی راحت خواهند کرد. در راستای سرویس دوره ای، مکانیک خودرو تمامی اجزای مصرفی را بررسی می کنند. البته در جدول سرویس دوره ای خودرو حداکثر زمانی که باید تجهیزات مختلف بررسی شوند آورده شده است و اگر قطعات در موعدهای زمانی نزدیک تر به هم بازدید شوند تنها موجب بالا بردن هزینه سرویس خودرو می شود.

هزینه سرویس دوره‌ای خودرو به چه مواردی وابسته است؟

قیمت سرویس خودرو در محل یک عدد ثابتی نیست. همانطور که پیشتر بیان کردیم در خدمات دوره ای خودرو حدود 20 قطعه بررسی می شود که اگر نیاز به تعویض داشته باشند اجرت تعویض هر قطعه باید محاسبه شود و بر هزینه سرویس دوره ای خودرو اضافه می شود. قیمت سرویس دوره ای خودرو پس از بررسی و عیب یابی توسط تعمیرکار اعلام می شود. در ادامه به معرفی عوامل موثر بر قیمت سرویس دوره ای خودرو می پردازیم.

· نوع خودرو بر هزینه سرویس دوره ای تاثیر دارد

هر خودرو از قطعات و سرویس های متنوعی دارد که بر اساس نوع خودرو تغییر می کند. به طور مثال نحوه سرویس دوره ای خودرو لوکس با سرویس دوره ای خودرو سایپا تفاوت دارد.

· نوع سرویس قابل ارائه بر هزینه سرویس دوره ای تاثیر دارد

سرویس های دوره ای در چند سطح سرویس دوره ای اولیه، ثانویه، سرویس کامل و ... ارائه می شود. که انجام هر کدام از آنها هزینه سرویس دوره ای خودرو متفاوتی ارائه می دهند.

· در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه قیمت سرویس دوره ای خودرو افزایش پیدا خواهد نمود

در صورتی که اتومبیل شما در طی انجام سرویس دوره ای نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه ای خاص داشته باشد بر اساس نوع قطعه و یا خدمات تعمیر یا تعویض قطعه هزینه سرویس دوره ای خودرو تغییر می کند.

سرویس خودرو در محل را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

پیشنهاد می کنیم اگر خودروی شما دارای کارت طلایی است با خدمات پشتیبانی شرکت مورد نظر برای سرویس دوره ای ایران خودرو در محل و یا سرویس دوره ای خودرو سایپا و ... تماس بگیرید. در صورت دوره گارانتی نبودن خودرو خدمات مربوط به سرویس دوره ای ماشین و سرویس سریع خودرو در محل توسط متخصصین ما انجام می شود. با ثبت درخواست رایگان همیاران با شما تماس گرفته و با مشاوره رایگان و اعلام هزینه ها توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس سرویس دوره ای خودرو و همچنین ارایه خدمات سرویس های دوره ای انواع خودرو ایرانی و خارجی در محل نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات سرویس دوره ای خودرو ارائه می دهد که شامل تعویض روغن موتور خودرو و موتور سیکلت در محل, شارژ گاز کولر ماشین ایرانی, تعویض آب رادیاتور پراید، پژو، ال90، سمند، کوئیک، تیبا و... , کارشناسی خودرو در محل برای انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی, شستشوی انژکتور پراید، تیبا، ساینا و سارینا, تنظیم موتور خودرو انژکتوری می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های تعمیر و سرویس خودرو را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس سرویس دوره ای خودرو

سرویس های دوره ای انواع خودرو ایرانی و خارجی در محل

سرویس دوره ای ایران خودرو و سرویس دوره ای خودرو سایپا

سرویس دوره ای خودرو صفر

سرویس دوره ای انواع ماشین چینی شاسی و سدان

سرویس دوره ای سیستم ایمنی خودرو

سرویس مایعات خودرو، موتور ماشین و بررسی سیستم ترمز، بررسی سیستم برق خودرو و...

نظرات کاربران

profile picture
اقای فرشچی

سرویس دهی تون عالیه دستتون درد نکنه. ایشون حرفه ای بودن و کارشون رو خیلی خوب انجام دادن.

profile picture
مجتبی اسماعیل زاده

صد در صد راضی بودم همه چیشون عالی بود ماشین رو چک کردن که مشکلی نباشه. حتی گفتن اگه دوباره مشکلی پیش اومد بگین که بیام. خودشون هم فرد خیلی خوش انرژی و خوش برخوردی بودن. ممنون از هوم سرویس به خاطر نیروی خوبی که فرستادن.

profile picture
امیرحسینی

بسیار عالی و به موقع اومدن و سریع و با کیفیت انجام دادن ممنونم

profile picture
مهدی لشگری

مودب وقت شناس باشخصیت حرفه ای و کاربلد

شرایط خدمات سرویس ماشین در محل

همیار می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به سرویس و تعمیرخودرو نماید.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده توسط وی می باشد.

همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر لوازم خودرو استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

car-audio-system
نصب سیستم صوتی و ضبط خودرو
قیمت از 450,000 الی 900,000 تومان
install-car-alarm
نصب دزدگیر و GPS خودرو
قیمت از 300,000 الی 550,000 تومان
carwash
کارواش در محل
قیمت از 300,000 الی 640,000 تومان
supply-auto-parts
لوازم یدکی خودرو
قیمت از 300,000 الی 300,000 تومان