هوم سرویز

جشنواره تقدیر هوم سرویز چیست؟ نحوه دریافت اعتبار هدیه بیست هزار تومانی

جشنواره تقدیر (اهدای اعتبار هدیه بیست هزار تومانی ) هوم سرویز چیست؟

امروزه، انجام دادن کار ها به شیوه سنتی، دیگه جایی نداره. شما نمی تونید همه کارهای خودتون رو به شیوه سنتی انجام بدید. یعنی این که بیرون برید و خدمت و کالای خودتون رو بخرید، دیگه امکان نداره. بنابراین می تونید از خدمات درب منزل هوم سرویز استفاده کنید. ما توی هوم سرویز خدمات درب منزل آنلاین ارائه میدیم. همچنین برای شما جوایزی در نظر داریم. یکی از این جوایز ، اعتبار هدیه بیست هزار تومانی هست. جشنواره تقدیر هوم سرویز که در طی اون ما اعتبار هدیه بیست هزار تومانی رو به شما میدیم خیلی هیجان انگیز هست! بنابراین در این مطلب با من باشید تا درباره اعتبار هدیه بیست هزار تومانی براتون بگم.

 

 

هوم سرویز چیکار می کنه؟

همون طور که خودتون هم احتمالا می دونید، هوم سرویز خدمات درب منزل آنلاین رو به شما ارائه میده. در واقع ما به شما خدماتی رو ارائه میدیم که در حالت معمولی و سنتی باید وقت و انرژی صرف کنید و اونها رو از بیرون پیدا کنید. به طور مثال ما نظافت رو به شما ارائه میدیم.

اما چرا باید به هوم سرویز سفارش بدید؟ به این دلیل که ما میتونیم بهترین خدمات مورد نیاز شما رو توی کمترین زمان ارائه بدیم. ما متخصص های خیلی ماهری داریم. ما میتونیم این افراد رو به محل زندگی شما بفرستیم و اونها کارهای شما رو انجام میدن. بنابراین در وقت و انرژی شما صرفه جویی میشه. همچنین قیمت کمتری رو هم پرداخت می کنین. بنابراین ما توی هوم سرویز بهترین خدمات درب منزل آنلاین رو با بهترین قیمت و کیفیت به شما در اسرع وقت ارائه میدیم. میتونین به راحتی خدمت مورد نظرتون رو سفارش بدید.

جشنواره تقدیر هوم سرویز چی هست؟

ما توی هوم سرویز همیشه به فکر راحتی شما هستیم. بنابراین تصمیم گرفتیم که برای تقدیر از شما، یک جشنواره با نام جشنواره تقدیر راه بندازیم. اما این جشنواره چی هست؟

جشنواره تقدیر به این صورت هست که شما برای هر خریدی که از هوم سرویز انجام میدید، اعتبار هدیه بیست هزار تومانی رو دریافت می کنید. یعنی اگه اولین باره که میخواید از هوم سرویز استفاده کنین، پس از خرید خودتون، 20 هزار تومان اعتبار هدیه برای اولین سرویستون به شما داده میشه.

از اعتبار هدیه بیست هزار تومانی چه استفاده ای میتونم بکنم؟

خوب همون طور که گفته شد، با اولین خرید شما ، 20 هزار تومان اعتبار هدیه به شما داده میشه. از این 20 هزار تومان، می تونید توی همون خرید اولتون استفاده کنین.

به طور مثال اگه خرید شما ، هزینه 20 هزار تومان داشته باشه، در واقع می تونین اون خرید 20 هزار تومانی رو به رایگان و با اعتباری که دریافت کردید انجام بدید.

همچنین اگه خرید شما، هزینه ای بالاتر از 20 هزار تومان داشته باشه، باز هم می تونید از اعتبار هدیه استفاده کنین. مثلا اگه اون خرید ، 30 هزار تومان باشه، شما 20 هزار تومان تخفیف میگیرید. یعنی 10 هزار تومان پرداخت میکنید.

بنابراین برای اولین خرید شما از هوم سرویز ، به شما اعتبار هدیه بیست هزار تومانی تعلق میگیره. شما می تونید به خوبی از این اعتبار استفاده کنید. ما به شما توصیه میکنم که از این اعتبار هدیه 20 هزار تومانی حتما استفاده کنید. همچنین هر چه سریع تر اولین خریدتون رو انجام بدید تا بتونید این اعتبار رو دریافت کنید. در این مورد به آشناهای خودتون هم خبر بدید. نظرات ارزشمند خودتون رو هم از ما دریغ نکنید. ما منتظر بازدید شما از مطالب دیگه ی بلاگ و همچنین اولین خریدتون هستیم. شاد و پیروز باشید.

#اعتبار     #اعتبار_هدیه     #20_هزار_تومان     #اعتبار_هدیه_بیست_هزار_تومانی     #جشنواره     #جشنواره_تقدیر #هومسرویز #هوم_سرویز #HomeServize #سرویز #نظافت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا