شستشوی خوشخواب

شستشوی خوشخواب

از 1942 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت شستشوی خوشخواب در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت شستشوی تشک خوشخواب یک نفره

300,000 تومان

قیمت شستشوی تشک خوشخواب دو نفره

340,000 تومان

قیمت سرویس رفت و آمد

60,000 تومان

متوسط قیمت460,000 تومانکمینه قیمت380,000 تومانبیشینه قیمت650,000 تومان

آنچه درباره شستشوی خوشخواب خواهید خواند

  • شستشوی خوشخواب در منزل چه مزایایی دارد؟
  • شستشوی تشک خوشخواب در خانه
  • شستشوی خوشخواب در منزل چگونه انجام می شود؟
  • نحوه شستشوی تشک تخت فنردار و تمیز کردن لکه تشک خوشخواب
  • قیمت شستشوی خوشخواب در منزل به چه عواملی بستگی دارد؟
  • شستشوی خوشخواب و خشکشویی تختخواب در منزل با دستگاه های مدرن را به هوم سرویز بسپارید

شستشوی خوشخواب در منزل چه مزایایی دارد؟

خوابیدن و استراحت کردن روی تشک هایی که لک شده یا بوی بدی بدهند اصلا خوشایند نیست. از طرفی آلوده شدن تشک تخت یک امر اجتناب ناپذیر است و شستشوی خوشخواب نیز از مواردی می باشد که هر چند سال یکبار باید انجام شود. البته در مواردی مانند شستشوی خوشخواب کودک یا نوجوان هر سال باید شستشوی تشک تخت در منزل را انجام داد. البته نحوه شستشوب خوشخواب با سایر تشک ها متفاوت است. خدمات شستشوی خوشخواب توسط شرکت های ارائه دهنده ی خدمات خشکشویی مبل در محل ارائه می شود. اگر تشک تخت تان لکه های چربی، ادرار یا خون دارد تنها راه خلاصی از دست این لکه ها، شستشوی تشک خوشخواب است. بسیاری از افراد تصور می کنند که شستن ملحفه ها یا روکش تخت کافی است و شستشوی خوشخواب چندان اهمیتی ندارد! در صورتی که آلودگی ها از روی روکش تخت عبور کرده و در تشک نفوذ می کنند و به مرور زمان ممکن است تشک ها بوی ناخوشایندی بگیرند. از این رو شستن تشک تخت در منزل یا اصطلاحا تشک شویی موجب می شود که درصد بالایی از آلودگی و بوی بد تخت به طور کل از بین بروند. در ادامه به نحوه شستن تشک تخت و عوامل موثر بر قیمت شستشوی خوشخواب در منزل می پردازیم.

شستشوی تشک خوشخواب در خانه

معمولا برای جلوگیری از آلودگی و کثیف شدن تشک تخت از محافظ تشک استفاده می شود. محافظ تشک یک روکش زیپ دار است که اغلب برای تمیز کردن تشک تخت این محافظ را در آورده و می شویند. اما در صورتی که نوبت به شستشوی خوشخواب برسد بهترین راهکار چیست؟ در مواردی با استفاده از محلول های شستشوی ساده و اسفنج می توان لکه های زرد سطحی را از روی تشک پاک نمود. اما قطعا شستشوی تشک خوشخواب با آب امکان پذیر نیست. زیرا آب در داخل لایه های تشک نفوذ می کند و تشک طی مرور زمان می پوسد.

تمیز کردن تشک تخت با سرکه و جوش شیرین

یکی از راهکارهای خانگی برای پاک کردن لکه های خون و ادرار از روی تشک تخت، استفاده از جوش شیرین و سرکه است. به ترتیبی که روی لکه موجود جوش شیرین ریخته و سپس روی آن سرکه بریزید و با دستمال تمیز قسمت مورد نظر را پا ک کنید. البته این راهکار برای لکه های کوچک امکان پذیر است و برای شستشوی خوشخواب نجس انتخاب خوبی نیست زیرا باید همه قسمت های خوشخواب را بشویید و به قسمت خاصی نمی توانید اکتفا کنید.

شستشوی خوشخواب با بخارشوی

از دستگاه بخارشوی خانگی نیز می توان برای شستشوی خوشخواب استفاده نمود. داغی بخار هر موجود ذره بینی را از بین می برد و خیال تان بابت عوامل بیماری زا راحت می شود. البته در مورد پاک کردن لکه زرد ، دستگاه بخار چندان تاثیری ندارد. می توانید از کمی سرکه سفید برای تمیز کردن لکه های تازه ایجاد شده، کمک بگیرید. نکته مهم در مورد استفاده از بخارشو نحوه خشک شدن تشک است. به طور کلی انواع تشک خوشخواب برای شستشو با آب ساخته نشده اند. باقیماندن رطوبت درون تشک موجب آسیب جدی به لایه های تشک می شود.

راهکار از بین بردن بوی بد تشک خوشخواب بدون شستشوی تشک تخت

بهترین راهکار برای از بین بردن بوی بد تشک، استفاده از جوش شیرین است. بوی عرق تشک و یا بوی کهنگی خوشخواب با جوش شیرین از بین خواهد رفت. مقدار زیادی از این ماده روی تمام تخت بپاشید و سپس چند ساعت تخت را به حالت خود رها کنید. سپس با کمک جاروبرقی تمام قسمت های تخت را جارو بکشید.

شستشوی خوشخواب در منزل چگونه انجام می شود؟

مرحله اول شستشوی تشک تخت در منزل

قبل از هرکاری باید تمام ملحفه ها و روکش تشک را جدا نمود و در ماشین لباسشویی بیاندارید و با دمای بالا بشویید.

مرحله دوم شستشوی خوشخواب در منزل

کل سطح خوشخواب با استفاده از جاروبرقی کاملا تمیز می شود. سپس با استفاده از لکه برهای مخصوص، شامپو مخصوص و مواد سازگار با الیاف خوشخواب تمام سطح خوشخواب باید شسته شود. برای شستن تشک تخت نجس با استفاده از دستگاه پولیشر که برس نرمی روی آن قرار دارد، مواد شوینده را توسط نارل بر روی سطح اسپری می شود و همزمان با فرچه شروع به شستشوی خوشخواب در منزل می کند. در شستن خوشخواب در منزل این پرسه تا حدی تکرار می شود که تمام لکه ها از روی سطح تشک به خوبی از بین بروند.

مرحله سوم شستشوی خوشخواب

در نهایت با استفاده از دستگاه شستشوی تشک خوشخواب که مکنده های بسیار قوی هستند تمام مایعات و کف موجود روی تشک به خوبی جذب و کشیده می شوند. با استفاده از این دستگاه حدود 90 درصد رطوبت تشک گرفته می شود و 10 درصد باقی مانده نیز طی حدود نهایت 5 ساعت خشک می شوند. بهتر است پس از شستشوی خوشخواب در محل، تشک را در محلی قرار دهید که در معرض گردش هوا و نورخورشید قرا بگیرد تا زودتر خشک شود.

نحوه شستشوی تشک تخت فنردار و تمیز کردن لکه تشک خوشخواب

به طور کلی دو نوع تشک فومی و تشک فنردار در بازار موجود هستند که با توجه به نوع لکه در مورد پاک کردنش تصمیم گرفته می شود. اما یک نکته در مورد نحوه شستن تشک تخت فنردار وجود دارد که نباید آب در داخل آن نفوذ کند زیرا فنرهای فلزی داخل تشک زنگ می زنند و کارایی خود را از دست می دهند. اما در مورد شستن تشک طبی می توانید با استفاده از موادر شوینده و آب بسیار کم آنها را تمیز کنید. از اسپری های لکه بر برای پاک کردن لکه خون، استفراغ، عرق، ادرار و … استفاده می شود.

قیمت شستشوی خوشخواب در منزل به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت شستشوی خوشخواب به موارد متعددی بستگی دارد. علت شستشوی خوشخواب، اولین عامل مهم تعیین کننده قیمت شستشوی تشک تخت است. قیمت شستشوی خوشخواب اگر به علت لکه ها باشد یا به علت وجود حشرات تغییر می کند. مورد بعدی تعداد تشک خوشخواب است که بر قیمت شستشوی خوشخواب بستگی دارد. همچنین دستگاه شستشوی تشک خوشخواب، متد شستشو و نوع مواد شوینده مورد استفاده نیز بر هزینه شستشوی تشک تخت تاثیر دارد.

برای اطلاع دقیق از قیمت شستشوی تشک تخت پیشنهاد می کنیم که در سامانه هوم سرویز به صورت رایگان ثبت درخواست نمایید.

شستشوی خوشخواب و خشکشویی تختخواب در منزل با دستگاه های مدرن را به هوم سرویز بسپارید

جهت شستشوی تشک تخت دو نفره، شستن تشک تخت فنردار، شستن تشک تخت کودک و نوجوان تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. پس از ثبت سفارش همیار مربوطه تماس گرفته و توضیحات لازم را در ارتباط با قیمت شستشوی خوشخواب و روش کار در اختیارتان قرار خواهند داد. سرویس تشک شویی در همه ایام سال بدون تعطیلی ارائه می شود، به دلیل ترافیک کاری، برای دریافت بهتر خدمات، سفارش خود را چند روز قبل رزرو کنید.

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس شستشوی خوشخواب و همچنین ارایه خدمات شستشوی خوشخواب و شستشوی تشک طبی نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات قالیشویی و خشکشویی ارائه می دهد که شامل رفوگری فرش در منزل و رفو فرش دستبافت و ماشینی, شست و شوی فرش دستباف, شستشوی موکت در منزل, مبل شویی در منزل, اتوشویی و خشکشویی کت و شلوار و پیراهن مردانه, رنگ کردن لباس در خشکشویی, پرده شویی و خشکشویی پرده می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های نظافت و پذیرایی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس شستشوی خوشخواب

شستشوی خوشخواب و شستشوی تشک طبی

شستشوی تشک خوشخواب فنری

شستشوی خوشخواب دو نفره در محل

شستشوی تشک تخت کودک در محل

خشکشویی تشک تختخواب با دستگاه در منزل

تشک شویی و از بین بردن لکه های تشک تختخواب با مواد شوینده درجه یک

نظرات کاربران

profile picture
نازنین برزگری

به موقع اومدن و رفتارشون خوب بود. کارشون رو هم خوب انجام دادن. من راضی هستم.

profile picture
آقای تقوی

بسیار دقیق و با حوصله ، وظیفه شناس، محترم و قابل احترام بودند، برای نوبت های بعدی ، انتخاب من استفاده از خدمات خوب ایشان میباشد

profile picture
افرا عسگریان

خیلی به کارشون وارد بودن و سر تایم اومدن

profile picture
مهدیه دلگرم

بسیار آقای متشخص و با فرهنگ و کار بلدی بودند

شرایط خشکشویی خوشخواب و شستشوی تشک فنری و طبی در منزل

شستشوی تشک خوشخواب در منزل با استفاده از دستگاههای شستشو و مکنده قوی انجام می شود و در پایان پروسه شستشو تا 90 درصد میزان آب کشیده خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم جهت سرویس دهی بهترین سرویس خود را چند روز قبل رزرو نمایید.

در صورت عدم رضایت شما از سرویس ارایه شده، سرویس به صورت رایگان مجدد انجام خواهد شد.​​

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

laundry
خشکشویی و اتوی لباس
قیمت از 450,000 الی 1,200,000 تومان
dyeing-clothe
رنگرزی لباس
قیمت از 390,000 الی 390,000 تومان
house-cleaning
نظافت منزل
قیمت از 540,000 الی 820,000 تومان
quilt-and-mattress-embroidered
لحاف و تشک دوزی
قیمت از 1,250,000 الی 3,202,000 تومان