نظافت و پذیرایی

روش تضمینی از بین بردن موریانه ✔️ سمپاشی منزل برای موریانه

موریانه ها موجودات بسیار کوچکی هستند که به صورت گروهی زندگی می کنند. شاید به سادگی نتوانید موریانه های خانه را ببینید ولی این موجودات کوچک از خود رد به جا می گذارند. از روی برخی نشانه های ساده می توانید به وجود موریانه در خانه پی ببرید. از بین بردن موریانه با روش های خانگی کار ساده ای نیست ولی با سمپاشی منزل از شر موریانه ها خلاص می شوید. قبل از اینکه موریانه ها همه لوازم چوبی منزل را از بین ببرند، آنها را از خانه و زندگی بیرون کنید. سرعت تخریب موریانه بسیار زیاد است و آسیب زیادی به لوازم وارد می کنند.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

راه های از بین بردن موریانه خانگی

انواع مختلفی از موریانه در طبیعت وجود دارد. موریانه های زیر زمینی در زیر خاک زندگی می کنند. موریانه های چوب خشک و مرطوب هم نوعی دیگر از این حشرات هستند که سالانه خسارات زیادی را به ساختمان ها و چوب های طبیعی وارد می کنند. موریانه های خانگی از لوازم چوبی داخل منزل تغذیه می کنند و چوب را از بین می برند. 2 راه برای کشتن موریانه ها وجود دارد. اولین موثرترین روش استفاده از سموم شیمیایی و سمپاشی خانه است. راه دوم با استفاده از مواد طبیعی و بدون به کارگیری سموم شیمیایی انجام می شود. بسیاری از افراد توانسته اند با روش های غیر سمپاشی نیز، موریانه ها را نابود کنند. در این مطلب راه های از بین بردن موریانه ها به شیوه خانگی را بررسی می کنیم ولی قبل از آن باید مطمئن شوید که موریانه در خانه هست یا خیر.

هزینه سمپاشی منزل چقدر است؟

دفع موریانه خانگیراه های از بین بردن موریانه

از کجا بدانیم موریانه وارد خانه شده است؟

قبل از هر اقدامی از وجود موریانه ها مطمئن شوید. این موجودات به سادگی دیده نمی شوند ولی از برخی آثار می توانید موریانه ها را پیدا کنید. علائم وجود موریانه ها در خانه اینها هستند:

آسیب به چوب ها

وجود خرده چوب در کنار لوازم چوبی مثل پایه های مبل ها، کتابخانه های چوبی، میز ناهارخوری و …چوب ضعیف شده حکایت از موریانه در منزل دارد.

فضله های قهوه ای

موریانه ها به صورت دسته جمعی زندگی می کنند و در پشت لوازم چوبی جای می گیرند. هر از گاهی لوازم منزل را جا به جا کنید تا بتوانید پشت وسایل را تمیز کنید. وجود فضله های کوچک قهوه ای نشان می دهد که در این مکان موریانه زندگی می کند.

بال حشرات

محل زندگی موریانه را می توان از صدها بال کنده شده تشخیص داد. این حشرات پس از ورود به چوب بال های خود را در محل رها می کنند و از خود رد بال به جا می گذارند. برای از بین بردن موریانه ابتدا محل تجمع آنان را پیدا کنید.

موریانه ها در مکان های تاریک و مرطوب زندگی می کنند. حتی زیر یک لوله آب هم می تواند یک پناهگاه خوب برای موریانه ها باشد. اگر این نشانه ها را در خانه دیدید زیر و پشت لوازم چوبی را بررسی کنید. مناطق رطوبتی را جستجو کنید و هر جایی که به فکرتان می رسد را برای پیدا کردن موریانه ها نگاه کنید. معمولا تا زمانی که خسارت موریانه ها زیاد نباشد، حتی متوجه حضورشان هم نمی شویم.

۶ کار که قبل از سمپاشی منزل باید انجام دهید

از بین بردن موریانه در منزلاز بین بردن موریانه چوب

چگونه موریانه ها را با روش های خانگی نابود کنیم؟

قبل از هر چیز باید بدانید که روش های خانگی به اندازه سمپاشی موریانه با سموم شیمیایی موثر نیستند ولی تا حدود زیادی مانع رشد و تکثیر موریانه می شوند. قبلا گفته شد که موریانه ها در تاریکی و جاهای نمور زندگی می کنند. روزها پرده اتاق را کنار بزنید تا نور و گرما وارد خانه شوید. موریانه ها از گرما و سرمای شدید فراری هستند. برای از بین بردن موریانه ها می توان دمای محیط را کم یا زیاد کرد. فعلا پرده ها را کنار بزنید تا خورشید تابان موریانه ها را فراری دهد. اگر موریانه ها در مبلمان جا خوش کرده اند مبل ها را چند روز در هوای آزاد و زیر نور خورشید قرار دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات سمپاشی هم ارائه میده؟

در ادامه چند روش موثر برای کشتن موریانه ها را معرفی می کنیم:

چگونه سوسک ریز کابینت را از بین ببریم؟

از بین بردن موریانه ها با نمک

نمک یک گند زدای طبیعی است که می تواند در دفع موریانه ها هم کمک کند. مقداری آب و نمک غلیظ تهیه کنید. سپس این محلول را به داخل سوراخ های چوب تزریق کنید. با استفاده از یک سرنگ می توانید آب نمک غلیظ را به داخل مناطق مشکوک به موریانه تزریق کنید. نمک آب بدن موریانه ها را خشک کرده و موجب کشتن حشرات می شود.

از بین بردن موریانه خانگی با اسانس پرتفال

در پوست پرتغال نوعی اسانس سمی وجود دارد که پوست و چشم ها را تحریک می کند. مصرف این اسانس به صورت خوراکی توصیه نمی شود ولی می توانید از آن برای کشتن موریانه های خانگی استفده کنید. مقداری از سطح چوب را خراش داده و اسانس پرتفال را در فضای خالی وارد کنید. در فروشگاه ها روغن پرتفال نیز به فروش می رسد که برای این کار عالی است. به فاصله کمتر از 2 هفته همه موریانه ها از بین می روند.

سرکه برای از بین بردن موریانه در منزل

از سرکه می توانید برای ضد عفونی آشپزخانه تا برق انداختن شیر آلات حمام، استفاده کنید. جالب است بدانید که سرکه قاتل موریانه های خانگی است. کمی سرکه را در بطری اسپری ریخته و با آن به پناهگاه های موریانه حمله کنید. 

natural-ways-eliminating-termites

خدمات سمپاشی ساس در تهران

سمپاشی دفع آفات خانگیبهترین روش از بین بردن موریانه

تعرفه خدمات سمپاشی هوم سرویز

قیمت سمپاشی
قیمت سمپاشی رستوران

خدمات سمپاشی منزل در تهران

سمپاشی از خدمات تضمینی هوم سرویز است. در همه سفارش ها از سموم استاندارد و تخصصی با توجه به نوع حشره استفاده می شود. این سموم داری تاییدیه وزارت بهداشت هستند و برای انسان خطری ایجاد نمی کنند. خدمات سمپاشی تضضمینی سوسک، ساس، موریانه، موش، مارمولک و … در سطح تهران بزرگ سفارش می پذیرد. سمپاشی نوبت دوم جهت ریشه کنی کامل حشرات مزاحم الزامی است. هزینه سمپاشی دوم با مبلغ کمتری انجام می شود. جهت ثبت سفارش رایگان به اپ هوم سرویز مراجعه کنید. پس از ثبت سفارش تکنیسین متخصص جهت بررسی  و تعیین نوع سم به محل مراجعه می کند. توصیه می شود طبق راهنمایی های همیار سمپاش کارهای قبل از سمپاشی را انجام دهید تا طبق زمانبندی عملیات سمپاشی در روز مورد نظر، انجام شود.

برای ثبت سفارش سمپاشی منزل از پلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا