لوازم خانگی

چه موقع تعمیر بخاری گازسوز ضروری است؟

بخاری گازی منبع اصلی گرمایش در بسیاری از خانه هاست. با توجه به ارزان بودن گاز شهری و همچنین سهولت استفاده از آن، هر روز به تعداد خریداران بخاری های گازسوز اضافه می شود. از طرفی اغلب ساختمان های تازه ساز دارای سیستم موتورخانه نیستند و این باعث شده تا ساکنین با تهیه بخاری برای هر اتاق، سرمای زمستان را به سادگی پشت سر بگذارند. سرویس دوره ای و تعمیر بخاری گازسوز قبل از فصل سرما و روشن کردن بخاری، موردی است که شاید کمتر به آن اهمیت داده شود. با توجه به خطراتی که سوخت ناقص بخاری گازی به همراه دارد بهتر است قبل از بروز اتفاق ناخوشایندی، با خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هماهنگ کنید تا ایرادات احتمالی بخاری برطرف شود. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اهمیت تعمیر بخاری گازسوز

گاز از طریق لوله کشی به ساختمان وارد می شود. این گاز برای سوخت اجاق گاز، آبگرمکن گازی، پکیج و بخاری های گازسوز به کار می رود. شاید در مورد آبگرمکن و پکیج با سرد شدن آب به خرابی دستگاه پی ببرید ولی تا زمانی که بخاری گازی، روشن می شود معمولا به فکر تعمیر آن نیستید. در بسیاری از موازد پس از روشن شدن بخاری در زمستان، بویی نه چندان خوشایند در فضا می پیچد که اغلب نادیده گرفته می شود. این بو می تواند یک هشدار جدی برای نشت گاز یا سوخت ناقص و وجود ایراد و اشکال در بخاری باشد. شاید هزینه تعمیر بخاری گازی و تعویض یک قطعه کوچک چندان زیاد نباشد ولی بهایی که برای سهل انگاری و حوادث ناگوار جانی پرداخت می شود، بسیار زیاد و غیر قابل جبران است. حادثه خبر نمی کند و همیشه در کمین نشسته است.

عیب یابی و تعمیر بخاری گازی

نصب و تعمیر بخاری گازسوزخدمات تعمیر بخاری گازسوز

مشکلات رایج در بخاری گازسوز

برندهای معتبر بخاری گازی دارای کیفیت خوبی هستند و مشکل خاصی ندارند ولی در نظر داشته باشید که با سرد شدن هوا، بخاری ها به طور دائمی روشن هستند. استفاده مداوم از هر وسیله ای موجب استهلاک و خرابی در قطعات آن می شود. بخاری گازی سیستم پیچیده ای ندارد ولی برای سوخت مناسب لازم است از قبل بخاری را سرویس کنید. اگر سرویس بخاری گازی را انجام نداده باشید امکان ایراد و اشکال موقع روشن کردن بخاری، وجود دارد. موقع تعمیر بخاری گازسوز معمولا این مشکلات دیده می شود.

  • به مشام رسیدن بوی گاز بعد ز روشن شدن بخاری
  • احساس بوی گاز خام  موقع خاموش بودن بخاری
  • روشن نشدن شمعک با چرخاندن پیلوت به وضعیت شعله روشن
  • خاموش شدن شعله بعد از رها کردن فندک بخاری گازسوز
  • عدم کیفیت مناسب شعله با وجود فشار گاز در لوله ها
  • خاموش شدن خود به خودی شعله

سرویس تعمیر ترموکوبل بخاری گازی

تعمیر بخاری گازسوزخدمات بخاری گازی در تهران

سرویس نصب و تعمیر بخاری گازسوز

در روزهای سرد سال، گرمای مطبوع منزل را نمی توان با چیز دیگری عوض کرد. برای اینکه هوای خانه همیشه گرم و مطبوع باشد باید از قبل در این مورد کارهای لازم را انجام داد. پیدا کردن یک تعمیرکار بخاری خوب و کار بلد در روزهای سرد زمستان کار دشواری است. تعداد سفارش های زیاد، مجال رسیدگی فوری به سفارش ها را نمی دهد. حتی اگر فکر می کنید بخاری نیازی به تعمیر ندارد هم می بایست برای سرویس بخاری اقدام کنید. در هر صورت چه بخاری مشکل پیدا کرده باشد و یا اینکه بخواهید دستگاه را سرویس کنید، تعمیرکار حرفه ای همه قسمت های بخاری را بررسی می کند. هزینه ای که برای این کار می پردازید خیلی کمتر از خرید یک بخاری جدید است. این روزها قیمت ها روز به روز بیشتر می شود و برای خرید محصولات جدیدتر ناچارید بهای زیادی بپردازید.

بخاری گازسوز یک محصول یکبار مصرف نیست و با رسیدگی و نگهداری از آن می توانید سالیان سال از گرمای بخاری در روزهای سرد زمستان استفاده کنید. تنها با سرویس بخاری گازی قبل از روشن کردن دستگاه می توانید از بسیاری مشکلات و ایرادات بخاری جلوگیری کنید. در صورتی که بخاری گازسوز نیاز به تعمیر دارد با ما تماس بگیرید. برای ثبت سفارش رایگان با خدمات فنی هوم سرویز در تهران هماهنگ کنید.

هزینه تعمیر بخاری گازسوز

در ابتدای این مطلب گفته شد که بخاری گازی دارای سیستم فنی و پیچیده ای نیست. منظور اینست که قطعه موتوری یا سیم پیچی خاصی در این بخاری ها وجود ندارد. اما تعمیرات بخاری گازی یک حرفه تخصصی است و افرادی که در این زمینه تجربه ای ندارند نباید اقدام به باز کردن دستگاه نمایند. سرویس تعمیر بخاری گازی در لیست خدمات هوم سرویز است. به طور معمول تعمیرکار با بررسی دستگاه و عیب یابی بخاری گازی می تواند ایراد و اشکال آن را پیدا کند. با توجه به میزان خرابی و نوع آسیب به دستگاه، قیمت گذاری انجام می شود. اشکال در شمعک، خرابی سیستم پیلوت، فندک و ترموکوبل بخاری گازی، عیب یابی تجهیزات لوله کشی و گازرسانی هر کدام هزینه متفاوتی دارند. هزینه خرید قطعات و تجهیزات تعمیر بخاری هم ثابت نیست. برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت ها به اپ هوم سرویز مراجعه کنید. 

قیمت نصب و تعمیر بخاری گازی

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تعمیر بخاری گازی

عیب یابی بخاری گازسوزتعمیر بخاری گازسوز ایرانی و خارجی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی هم ارائه میده؟

خدمات نصب و تعمیرات بخاری گازسوز در تهران

سرویس تعمیر بخاری گازی از خدمات درب منزل هوم سرویز است که در همه محله های تهران، سفارش می پذیرد. در هر منطقه ای که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین تعمیرکار متخصص بخاری گازسوز را به محل اعزام کنیم. جهت ثبت سفارش رایگان از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. هزینه سرویس پس از عیب یابی به صورت توافقی تعیین می شود. در صورت رضایت مشتری تعمیرات بلافاصله انجام خواهد شد. امکان خرید تجهیزات و قطعات اصل و دارای گارانتی توسط همیار وجود دارد. هزینه خرید قطعات به همراه فاکتور به دستمزد تعمیر بخاری لحاظ می گردد. این سرویس به طور کامل دارای تضمین کیفیت بوده و دارای گارانتی است. موقع ثبت سفارش و از قبل هیچ مبلغی دریافت نمی شود. پس از تعمیرات هزینه توافق شده دریافت خواهد شد.

سفارش سرویس نصب و تعمیر بخاری گازی را به رایگان در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا