تعمیر و سرویس خودرو

خدمات تعویض باتری ماشین در محل

نصب و تعمیر باتری خودرو

باتری اتومبیل یک باره خراب نمی شود و از قبل نشانه هایی را به راننده اعلام می کند. بی توجهی به این علائم می تواند دردسر ساز شود. گاهی با استارت زدن خودرو روشن نمی شود که علت از همین باتری فرسوده و معیوب است. حمل ماشین به تعمیرگاه در این شرایط سخت و گاهی هزینه زیادی دارد. شرکت های امداد خودرو سرویس های ویژه تعویض باتری ماشین در محل را نیز در لیست خدمات خود دارند. با این سرویس ها  تعویض باتری خودرو در یک چشم بر هم زدن تمام می شود. حتی می توانید نوع باتری را نیز خودتان انتخاب کنید و یا باتری قدیمی را با باتری اتمی تعویض کنید. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چرا تعویض باتری ماشین در محل انجام می شود؟

باتری از لوازم مهم در اتومبیل است که بدون آن اغلب سیستم های خودرو قادر به کار نیستند. سیستم استارت و حرکت ماشین یکی از این موارد است که بعد از سلامت موتور، در گرو سالم بودن باطری اتومبیل است. در حال حاضر دو نوع باتری اسیدی و اتمی روی خودروهای داخلی و خارجی قابل نصب است. که هر کدام سیستم متفاوت ولی کارکرد مشابهی دارند. وقتی به هر دلیلی باتری ماشین خراب شود، اتومبیل قادر به حرکت نیست. در این صورت چگونه می خواهید اتومبیل را تا تعمیرگاه حرکت دهید؟ شاید حتی وقت این کار را هم نداشته باشید زیرا معمولا خواب باتری به طور ناگهانی اتفاق می افتد. در این موارد لازم است تا تعمیرگاه برای تعویض باتری خودرو به محل مراجعه کند.

هوم سرویز کارها را ساده کرده است ب آسانی می توانید درخواست تعویض باتری خودرو را در اپ این سامانه ثبت کنید و کارها را به اهلش بسپارید. در هر کجای تهران که هستید ما در نزدیکی تان هستیم و با اولین تماس در محل حاضر می شویم.

چطور باتری خودرو را تعویض کنیم؟

تعویض باتری ماشین در محل

تعمیرگاه سیار وسایل نقلیه امداد خودرو

خدمات تعویض باتری ماشین در محل شامل چه کارهایی است؟

مشکلات باتری معمولا در فصل زمستان و با سرد شدن هوا، بیشتر می شود. البته پایان عمر باتری فصل نمی شناسد و در هر زمانی امکان دارد با مشکل خواب باتری و از کار افتادن همیشگی باتری روبرو شوید. روی همین حساب هوم سرویز خدمات تعویض باتری خودرو را در همه ایام سال ارائه می دهد. با نگهداری صحیح می توان عمر باتری را افزایش داد و مدت بیشتری از آن استفاده کرد ولی دیر یا زود زمان عوض کردن باطری خواهد رسید. به طور کلی صفر تا صد نصب، تعمیر و تعویض باتری خودرو در محل ارائه می شود. این خدمات شامل:

  • تعویض باتری ماشین کهنه با باتری نو و سالم
  • شارژ باتری وقتی مدت ها از آن استفاده نشده
  • تعویض باتری اسیدی با باطری های اتمی
  • تعمیر باتری خودرو در صورت امکان

چگونه عمر باتری خودرو را طولانی تر کنیم؟

هزینه تعویض باتری ماشین در محلعوض کردن باتری فرسوده و معیوب

تعویض باتری ماشین در محل چه مزایایی دارد؟

این سرویس بسیار کاربردی و کار راه انداز است. وقتی عجله دارید و ماشین روشن نمی شود چه کار می کنید؟ با توجه به مشغله زیاد، بسیاری از افراد وقت کافی برای رسیدگی به اتومبیل های شخصی خود را ندارند. خراب شدن باتری در مرور زمان اجتناب ناپذیر است ولی شاید وقت نداشته باشید به تعمیرگاه مراجعه کنید. تنها با چند کلیک سفارش خود را در اپ هوم سرویز ثبت کنید تا هماهنگی برای اعزام تعمیرکار به محل انجام شود. 

از طرفی وقتی تعمیرکار در محل حاضر می شود در واقع یک مشکل بزرگ برطرف شده است و آن حمل خودرو به تعمیرگاه است. در ضمن می توانید با تعمیرکار هماهنگ کنید تا باتری را خریداری کند به این ترتیب یک باتری سنگین را نیز تا محل حمل نمی کنید. 

صرفه جویی در وقت و هزینه به دلیل عدم انتقال ماشین به تعمیرگاه از مهم ترین مزایای خدمات عوض کردن باتری خودرو( change car battery)در محل توسط متخصص هوم سرویز است. دیگر نیازی نیست ساعت ها در شلوغی خیابان ها و ترافیک در جستجوی تعمیرگاه باشید. نصب سریع و آسان باتری خودرو نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر آن امکان تست سلامت خودرو و دیاگ سیار خودرو در محل نیز وجود دارد. به این ترتیب بعد از تعویض باتری خیال تان بابت کارکرد صحیح قسمت های فنی و موتوری نیز راحت می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعویض باتری خودرو هم ارائه میده؟

مکانیک سیار پراید در محله شما

تعویض باتری ماشین با باطری اتمیشارژ باتری در محل

هزینه تعویض باتری ماشین در محل چقدر است؟

برخی تصور می کنند هزینه های سرویس های در محل خیلی بیشتر از انتقال ماشین به تعمیرگاه است. هزینه تعویض باتری در محل شامل پرداخت هزینه ایاب و ذهاب نیست در واقع کلی هم از این نظر صرفه جویی می کنید زیرا دیگر لازم نیست اتومبیل را به تعمیرگاه منتقل کنید. قیمت های پرداختی بستگی به نوع باتری و قیمت خرید باتری دارد. باتری ماشین در بندهای مختلف برای اتومبیل های متخلف، تولید شده است. از قیمت باتری که بگذریم یک موضوع مهم وجود دارد. فرض کنید قصد فروش باتری داغی و خراب را دارید که در این صورت با تحویل باتری، یک باتری سالم و نو تحویل می گیرید. هزینه پرداختی در این مورد کمتر است. در ضمن قیمت خرید باتری یا تست باتری نیز تفاوت دارد. هزینه تعویض باتری خودور در هوم سرویز توافقی بوده و از قبل به صورت شفاف اطلاع رسانی می شود.

خدمات تعویض باتری ماشین در تهران

سرویس تعویض باتری خودروی هوم سرویز به صورت در محل ارائه می شود. این سرویس در همه ایام سال فعال است برای ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. ثبت سفارش کاملا رایگان است. هزینه سرویس به صورت توافقی و پس از بررسی ایراد باتری انجام می شود. در صورتی که بخواهید امکان تهیه باتری خودرو اوریجینال توسط همیار هست. حتما فاکتور خرید را از همیار دریافت کنید. در خانه یا محل کار و یا هر جای دیگری که با مشکل باتری اتومبیل مواجه شدید، با ما تماس بگیرید. بلافاصله تکنیسین به محل اعزام می شود و کارهای نصب، تعمیر و تعویص باتری را انجام می دهد. این سرویس شامل گارانتی است و هزینه ها بعد از اتمام کار دریافت می شود. 

سرویس تعویض باتری خودرو را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا