نظافت و پذیرایی

آموزش ضدعفونی لباس‌های آلوده به کرونا

ضدعفونی لباس‌ها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا

از وقتی ویروس کرونا سر و کله اش پیدا شده، انگار همه وسواسی شده ایم. همه افراد به طور دائم در حال شستشو و ضدعفونی دست ها و وسایل خود هستند. به خصوص وقتی فردی از محیط آلوده وارد خانه می شود حتما باید لباس ها و لوازم شخصی او به درستی ضد عفونی شود. ضدعفونی لباس‌های آلوده به کرونا یک راه مهم در پیشگیری از ابتلا به بیماری است. به طور کلی با ضدعفونی منزل و محل کار ، احتمال ابتلا به ویروس کمتر خواهد شد. همه لوازمی که در طول روز با آن سر و کار داریم می تواند عاملی برای ابتلا به کرونا باشد. این ویروس بد قلق روی همه سطوح می نشیند. هیچ استثنایی هم بین لباس ها و سایر لوازم وجود ندارد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اهمیت ضدعفونی لباس‌های آلوده به کرونا

کرونا یک ویروس مرگبار ولی عاشق سطوح است! این یعنی هیچ سطحی در برابر ویروس کرونا، امن نیست. در واقع کرونا روی همه سطوح تا چند روز زنده می ماند و منتظر می نشیند تا به بدن افراد وارد شود. اطلاعات کمی از روش درمان و مداوای بیماری در دست است ولی تنها راه تایید شده، ضد عفونی وسایل آلوده است. با توجه به اینکه نمی دانیم چه موقع و از چه طریق ویروس وارد بدن می شود باید هر بار که فردی از بیرون وارد منزل می شود، همه لوازم ضد عفونی شوند.

شستن لباس ها به تنهایی کافی نیست به خصوص در مورد شستشوی لباس فرد مبتلا به کرونا دقت ویژه ای لازم است. بی توجهی به این موضوع سلامت همه افراد خانواده را در خطر می اندازد. اگر فرد بیماری در خانه دارید یا با بیماران مبتلا در ارتباط هستید، در ضد عفونی لباس ها دقت بیشتری داشته باشید.

خدمات شرکت ضدعفونی منزل در پیشگیری از کرونا

آموزش ضدعفونی لباس‌های آلوده به کروناضدعفونی و شستن لباس های فرد مبتلا با اب داغ

روش صحیح ضدعفونی لباس‌های آلوده به کرونا

وقتی از خانه بیرون می روید حتی با رعایت همه نکات ایمنی، باز هم امکان آلوده شدن لباس ها و لوازم شخصی به ویروس کرونا وجود دارد. میز و صندلی محیط کار، لوازم نقلیه عمومی و حتی سوپری محل هم می تواند عاملی برای انتقال ویروس باشد. احتمالا ماسک زده اید و مرتب دست ها را اسپری ضد عفونی تمیز می کنید ولی هیچ کار خاصی نمی توان برای لباس ها انجام داد. بنابراین بی هیچ حرف و حدیثی به محض رسیدن به خانه لباس آلوده را از تن خارج کنید تا به خوبی ضد عفونی شود.

ویروس حدود 8 تا 12 ساعت روی لباس زنده است ولی اگر زیپ یا دکمه فلزی روی لباس باشد، این مدت طولانی تر هم می شود.

ضدعفونی تلفن همراه، کارت عابر بانک، عینک و …. همگی الزامی است. نباید اجازه دهید ویروس داخل خانه شود. بلافاصله پس از رسیدن به خانه این کارها را انجام دهید:

لباس های بیرون را از تن خارج کرده و در لباسشویی بشویید. موقع حمل و نقل لباس یا درآوردن از تن، لباس را تکان ندهید زیرا احتمال اینکه ویروس روی سطوح دیگر خانه جا خوش کند، هست. 

شستشوی لباس های فرد بیمار با افراد دیگر اشکالی ندارد به شرطی که دمای آب زیاد باشد.

کرونا در دمای بالا قادر به زندگی نیست موقع شستن لباس ها، دمای آب را بالاتر از 60 درجه قرار دهید.

دقت داشته باشید که شستشو با ضدعفونی تفاوت دارد

آموزش ضدعفونی کارت بانکی برای جلوگیری از کرونا

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ضدعفونی منزل و محل کار هم ارائه میده؟

نکات ضدعفونی لباس‌های آلوده به کرونابخار آب برای ضد عفونی کردن لباس و ملحفه

ضدعفونی لباس‌های آلوده به کرونا با بخار آب

بسیاری از پارچه ها را نمی توان با آب داغ شستشو داد زیرا بافت پارچه آسیب می بیند در این صورت شستن لباس ها در دمای بالا برای همه لباس ها توصیه نمی شود! در ضمن شستشوی مداوم نیز می تواند به لباس آسیب بزند پس باید راه دیگری را امتحان کرد.

اتوی بخار وسیله ای کاربردی برای از بین بردن ویروس کرونا در لباس است. داغی اتو و بخار داغ دست به دست هم می دهند تا همه ویروس ها و باکتری ها از روی لباس، پاک شود. حتی در زمان شیوع آنفولانزا و دیگر بیماری های عفونی نیز این روش کارساز است. لباس فرد مبتلا را حتما با اتوی بخار، ضد عفونی کنید. بخارشوهای خانگی نیز برای از بین بردن ویروس ها و عوامل بیماری زا عالی هستند.

بخار داغ را مستقیم روی لباس بپاشید به همین راحتی.

ضدعفونی لباس‌های آلوده به کرونا در آفتاب

آفتاب از بین برنده همه میکروب ها و ویروس های بیماری زاست! اگر فضای مناسب در اختیار دارید حتما لباس ها را بعد از شستن در آفتاب خشک کنید. اگر فرد بیماری در خانه دارید حتما لباس ها، ملحفه، روبالشی و … را با شوینده و دمای بالای آب در ماشین لباسشویی شستشو دهید. سپس لباس ها و ملحفه ها را در هوای آزاد و زیر نور خورشید خشک کنید و در نهایت با اتو بخار، لباس ها را اتو بزنید. به این ترتیب احتمال ابتلای سایر افراد خانواده کمتر می شود.

فراموش نکنید پس از درمان بیماری نیز باید به طور کامل، خانه را ضد عفونی کنید. با یک شرکت ضدعفونی منزل تماس بگیرید تا با استفاده از مواد ضدعفونی قوی، لوازم منزل را گندزدایی کنند. به این ترتیب هیچ اثری از ویروس در خانه باقی نخواهد ماند. 

ضدعفونی سطوح آشپزخانه برای مقابله با ویروس کرونا

شستشو و ضد عفونی لباس هاضدعفونی لباس‌های آلوده به کرونا در زیر نور خورشید

هزینه ضدعفونی منزل و محل کار

قیمت ضدعفونی ویروس کرونا

خدمات ضدعفونی خانه و محل کار در تهران

سرویس ضد عفونی منزل و محل کار هوم سرویز جهت جلوگیری از ابتلا به بیماری عفونی، ویروسی و انتقال میکروب و باکتری های مضر، در خدمت خانواده هاست. با توجه به شیوع کوید 19 تیم ضدعفونی هوم سرویز خدمات ویژه ضد عفونی کرونا را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است. مواد ضد عفونی موثر به صورت پلمپ شده برای هر سفارش استفاده می شود. پملپ قوطی ها در حضور مشتری باز می شود. برای ثبت سفارش رایگان خدمات ضدعفونی منزل و محل کار از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. دست به دست هم ویروس کرونا را نابود می کنیم. جهت اطمینان و رضایت مشتری این سرویس به صورت تضمین شده، در همه سفارش ها ارائه می شود.

ثبت سفارش رایگان سرویس ضد عفونی منزل و محل کار از طریق اپلیکیشن هوم سرویز 

90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا