دوخت پرده

دوخت پرده

از 1403 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت دوخت پرده در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت دوخت پرده توری(متر طول)

24,000 الی 35,000 تومان

قیمت دوخت پرده پانچ(حلقه ای)

14,000 تومان

قیمت دوخت دکور پرده(هر عدد)

100,000 الی 150,000 تومان

قیمت دوخت استر پرده(هر عدد در هر سایز)

100,000 الی 150,000 تومان

متوسط قیمت10,000,000 تومانکمینه قیمت1,685,000 تومانبیشینه قیمت14,000,000 تومان

آنچه درباره دوخت پرده خواهید خواند

  • دوخت پرده ساده و شیک پذیرایی و اتاق خواب
  • انواع پردهای جدید
  • دوخت پردهای ساده و شیک پذیرایی
  • در دوخت پرده آشپزخانه چه مواردی باید دقت شود؟
  • قیمت دوخت پرده به چه مواردی وابسته است؟
  • خدمات طراحی و دوخت پرده ساده و شیک را به دوزندگان ماهر هوم سرویز بسپارید

دوخت پرده ساده و شیک پذیرایی و اتاق خواب

یکی از بهترین روش ها برای تغییر در منزل دوخت پرده جدید است. دوختن پرده از جمله مواردی است که هیچ محدودیتی از نظر طرح و مدل ندارد. به همین دلیل برای هر سلیقه ای می توان یک مدل پرده متناسب، طراحی نمود. در ادامه به معرفی عوامل موثر بر قیمت دوخت پرده پذیرایی، اتاق خواب و قیمت دوخت پرده آشپزخانه می پردازیم.

انواع پردهای جدید

انتخاب مدل پرده یکی از مهم ترین قسمت های دیزاین داخلی خانه است. وظیفه همه پرده ها در اولین قدم کنترل نور ورودی به داخل ساختمان و حفظ حریم شخصی است. انتخاب جنس پارچه پرده باید بر اساس چیدمان خانه و میزان نور ورودی به خانه انتخاب شود. در ادامه به معرفی انواع پردهای جدید و کلاسیک می پردازیم.

دوخت پرده سلطنتی برای پذیرایی

پرده سلطنتی برای سالن های پذیرایی مناسب است. این نوع پرده یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین نوع پرده بین ایرانی ها است. این نوع پرده مناسب برای دکوراسیون های کلاسیک است و برای دوخت پرده پذیرایی طراحی می شود. این مدل پرده جهت نصب در خانه های مدرن پیشنهاد نمی شود. دوخت والان سلطنتی برای فضاهای وسیع بیشتر پیشنهاد می شود.

دوخت پرده پانچ

دوخت پرده پانچ یکی از جذابترین مدل های پرده پنلی است که مناسب برای همه فضاها می باشد. انواع پارچه های گلدار و ساده با پانچ بسیار زیبا می شوند و به علت چین یکدستی که پرده های پانچی دارند، ظاهر بسیار زیبا و مرتبی ایجاد می کنند.

قیمتدوخت پرده پانچی نسبت به هزینه دوخت پرده سلطنتی و والن دار مناسب تر است. مدل پلیسه و پانج به طور معمول ۳ برابر عرض پنچره، نیاز به پارچه دارند. قیمت دوخت پرده پانچ به صورت حلقه ای محاسبه می شود. به طور مثال اگر ۳۰ حلقه دوخته شود. مبلغ ثابتی در عدد ۳۰ ضرب می شود. ولی مدل چین خور و پلیسه به مقدار چین پرده بستگی دارد. که به صورت متوسط دو برابر عرض پنجره پارچه مصرف می شود. قیمت دوخت پرده پلیسه ای بر اساس متر طول محاسبه می شود.

دوخت پردهای چین دار

پرده های چین دار از قدیمی ترین مدل پرده هستند. معمولا پرده های چین دار برای فضاهایی که حالت رسمی ندارند استفاده می شوند. به طور مثال این مدل برای پرده آشپزخانه و دوخت پرده اتاق خواب گزینه ی نسبتا خوبی است.

دوخت پرده پلیسه

در این مدل، چین ها کاملا منظم هستند و با توجه به جنس پارچه و سلیقه مشتری تعداد و اندازه چین ها تعیین می شود. برای راحت شدن دوختن پردهای پلیسه ای، از نوار پرده پلیسه ای استفاده می شود. البته نحوه اندازه گیری پرده پلیسه بسیار مهم است، زیرا با توجه به تعداد چین ها پارچه جمع می شود و اگر اندازه گیری عرضی درست نباشد، پرده در قاب پنجره قرار نمی گیرد.

دوخت پرده رومن و دوخت پرده تاشو

پردهای رومن یکی از جدیدترین و زیباترین مدل پردهای مدرن محسوب می شوند که به راحتی نور ورودی به محیط داخلی خانه را تنظیم می کنند. این نوع پرده از بالا به پایین باز و بسته می شوند. پرده رومن برای فضاهایی مانند پرده اتاق خواب بسیار مناسب است و جزو پرده های شیک و لاکچری به حساب می آیند. پرده تاشو بر اساس نوع سلیقه مشتری بسیار متنوع هستند و هیچ محدودیتی در انتخاب پارچه آنها نیست.

دوخت پردهای ساده و شیک پذیرایی

اغلب افراد به دنبال آموزش دوخت پرده پذیرایی هستند. البته ما به هیچ عنوان منکر توانایی های افراد نیستیم. اما آموزش دوختن پرده پلیسه، پانچ و غیره کار چندان راحتی نیست. متاسفانه هر ایراد جزئی به راحتی در پرده نمایش داده می شود و کل زیبایی کار را زیر سوال می برد. حتی اگر گران ترین نوع پارچه پرده ای را انتخاب کنید، اما فرآیند دوختن اصولی انجام نشود نتیجه کار، چنگی به دل نخواهد زد. حتی برای طراحی پردهای ساده و شیک پذیرایی هم ظرافت دوخت و هم اندازه گیری صحیح، نتایج شگفت انگیزی را در پی خواهند داشت. اگر به دنبال تغییر زیبا در فضای اتاق یا پذیرایی خود هستید حتما با طراح، خیاط و دوزنده پرده هوم سرویز مشورت کنید زیرا آنها به ریزه کاریهایی دقت می کنند که شاید شما به علت عدم تجربه کافی به آنها توجه نکنید.

در دوخت پرده آشپزخانه چه مواردی باید دقت شود؟

امروزه مرسوم ترین مدل پرده آشپزخانه، دوخت پرده زبرا و شید است. در واقع دیگر پرده آشپزخانه به صورت قبلی و ساده چنان مد نیست. این نوع پرده های مدرن موجب می شوند که همواره نور ورودی به آشپزخانه تنظیم شود و هم اینکه پرده موجب اشغال شدن فضای محدود آشپزخانه نمی شود. امروزه با محدود شدن فضای آشپرخانه پرده های مدرن مانند زبرا و شید بیشتر طرفدار پیدا کرده است زیرا فضای کمتری اشغال می کند.

قیمت دوخت پرده به چه مواردی وابسته است؟

هیچ فردی نمی تواند قیمت ثابتی را به عنوان قیمت دوخت پرده اعلام کند، زیرا قیمت دوختن پرده به المان های زیادی بستگی دارد. اولین و مهم ترین عامل، جنس پارچه پرده ای است. قطعا هزینه دوخت پرده مخمل با هزینه دوختن پرده حریر یا تور یکسان نیست. زیرا تفاوت در قیمت این دو پارچه بسیار بالاست. پارچه پرده ای سبک و نازک هم قیمت هر طول پارچه کمتر تمام می شود، هم دوخت پارچه راحت تر است. در نتیجه قیمت دوخت پرده پذیرایی نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

تأثیرگذارترین جنبه بر قیمت دوخت پرده، نوع پارچه ای است که از آن استفاده می شود. دوخت پارچه مجلل و گران قیمت از آنجایی که ریسک دوخت بالاتری دارد هزینه بالاتری نیز دارد.

مورد دیگر متراژ پنجره یا درب است. طبعا هر چه پنجره بزرگتر باشد به پرده بزرگتری نیاز است و قیمت پارچه و دستمزد دوختن پرده نیز بالا می رود.

مدل پرده نیز عامل مهم دیگر در برآورد دستمزد دوخت پرده است. طبعا هر چه مدل پیچیده تر باشد و نیاز به طراحی خاصی باشد هزینه نیز بالاتر می رود و با قیمت دوخت پرده ساده یکسان نخواهد بود. به عنوان مثال برای پرده با پارچه های حاشیه دار دو برابر پارچه توری یا ساده، پارچه استفاده می شود. در پرده های طرحدار، طرح نباید طوری در طراحی قرار بگیرد، که با جمع شدن پرده از زیبایی پرده کاسته شود. برای انتخاب طرح پارچه پرده، پارچه را تا کرده و امتحان کنید که طرح پارچه در انتهای دوخت نیز به زیبایی خود پارچه خواهد شد یا خیر..

خدمات طراحی و دوخت پرده ساده و شیک را به دوزندگان ماهر هوم سرویز بسپارید

اگر به دنبال طراحی های خاص و زیبا و ایجاد تغییرات شگرف در محیط زندگی خود می گردید می توانید از مشاوره متخصصین طراحی پرده هوم سرویز بهره مند شوید و به راحتی بهترین تصمیم ها را برای زیباتر شدن منزل خود بگیرید. با ثبت درخواست رایگان در سامانه هوم سرویز متخصصین ما جهت مشاوره و اعلام هزینه دقیق انواع پرده اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد و می توانید نمونه کارهای همیاران هوم سرویز را از نزدیک مشاهده کنید.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس دوخت پرده و همچنین ارایه خدمات دوخت پرده ساده و شیک نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات دکوراسیون ارائه می دهد که شامل نصب پرده جدید توسط نصاب پرده حرفه ای, نصب کاغد دیواری قابل شستشو , نصب پوستر کاغذ دیواری, نصب دیوار پوش پی وی سی , بازسازی خانه ویلایی و آپارتمانی, بازسازی آشپزخانه قدیمی, طراحی دکوراسیون داخلی, طراحی دکوراسیون مغازه, نصب موکت راه پله, طراحی و اجرای روف گاردن, ساخت آبنما در حیاط منزل, محوطه سازی باغ و ویلا, ساخت آلاچیق ساده فلزی, ساخت آلاچیق چوبی و پرگولا, اجرای نمای کامپوزیت ساختمان, غرفه سازی نمایشگاه می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس دوخت پرده

دوخت پرده ساده و شیک

دوخت پردهای جدید پذیرایی و اتاق خواب

دوخت پرده ساده کلاسیک

دوخت پرده پانچ

دوخت والان پرده

دوخت پرده پیله دار

دوخت پرده مخمل برای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه

نظرات کاربران

profile picture
احمد ناهید

به نظر من خیلی خوب بود سر تایم اومد و سریع هم کار را انجام داد

profile picture
مریم اخوی

اخلاق عالی صبور حرفه ای مهربان با سلیقه و مرتب و وقت شناس

profile picture
برزیمن کوکلان

بسیار خوش قول بودند حتی زودتراز موعد مقرر کار آماده شد اجراهم خوب بود بسیار مودب وخوش برخورد بودند

profile picture
مهشید فروغی یکتا

به موقع اومدن و کار رو خیلی خوب و سریع انجام دادن

شرایط دوخت پرده اتاق پذیرایی، دوخت پرده آشپزخانه و اتاق خواب

طراحی و دوخت پرده متناسب با دکوراسیون داخلی و سلیقه مشتری انجام می شود.

قبل از سفارش حتما از نمونه کارهای همیار دیدن کنید.

هزینه دوخت پرده بر اساس نوع پارچه و مدل پرده متغیر می باشد.

هزینه نهایی پس از اندازه گیری همیار و انتخاب نوع پارچه اعلام می شود.

دوخت پرده شامل نصب نهایی پرده نیز می باشد.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

dry-cleaning-couch
خشک شویی مبل
قیمت از 530,000 الی 1,000,000 تومان
knauf-work
کناف کاری
قیمت از 1,500,000 الی 12,000,000 تومان
making-wall-closet
ساخت کمد دیواری
قیمت از 50,000 الی 50,000 تومان
stand-construction
ساخت استند
قیمت از 35,000 الی 1,700,000 تومان