نظافت و پذیرایی

طریقه شستن مبل سلطنتی با شامپو فرش ✔️ شستشوی مبل در خانه

مبل سلطنتی یکی از محبوب ترین لوازم خانگی است که در صورت نگهداری صحیح، سال ها زینت بخش خانه هایمان است. گرد و خاک، ریختن مایعات، مواد چرب و روغنی، جوهر خودکار و …. ظاهر مبل ها را کثیف و کهنه نشان می دهد. از بین بردن لکه ها و شستن مبل در منزل کار ساده ای نیست. شرکت های ارائه دهنده سرویس های نظافتی، کارهای خشکشویی مبلمان و تمیز کردن آن را به عهده دارند. طریقه شستن مبل سلطنتی با مبل های راحتی و کلاسیک تفاوت دارد. در این مطلب راه و روش تمیز کردن مبل های سلطنتی را بررسی می کنیم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مبل سلطنتی چیست؟

به طور کلی سه نوع مبل در صنعت دکوراسیون داخلی برای چیدمان منازل به کار گرفته می شود. مبل راحتی، مبل کلاسیک و مبل استیل محبوب ترین سرویس های مبلمان هستند.طریقه شستن مبل سلطنتی ( استیل) با مبلمان کلاسیک و راحتی اندکی متفاوت است. مبل سلطنتی در عرف رایج همان مبل استیل است که گاهی به این نام نیز خوانده می شود. جنس مواد به کار رفته در مبلمان سلطنتی، پارچه، چوب، ابر و فوم است. در مقایسه با مبل های راحتی، چوب های اعلا و نفیس تری در مبل استیل یا سلطنتی استفاده می شود.

مبل های این گروه شکل و شمایل پر زرق و برق و لوکس تری دارند. ازتفاع پشتی این نوع مبلمان بلندتر است و از ظرافت های خاصی روی پایه ها و دسته ها استفاده شده است. همین موضوع شستن مبل در خانه را سخت تر کرده است. روی برخی از این وسایل حتی طرح های منبت کاری هم دیده می شود و قیمت بالاتری دارند. نباید موقع شستشو به این ظریف کاری ها آسیب برسد.

تمیز کردن مبل مخمل با موادی که در خانه دارید!

طریقه شستن مبل سلطنتی

طریقه شستن مبل سلطنتی در منزل

این نوع مبلمان سنگین تر از مبل های راحتی منزل بوده و جابجایی آن دشوارتر است. برای شستشوی مبلمان باید از خدمات خشکشویی مبل در منزل کمک بگیرید. به این ترتیب بدون اینکه نیاز به حمل و نقل مبل ها باشد، نظافت و تمیزکاری در همان محل انجام می شود. این مبل ها خیلی با دوام و مستحکم هستند اما شستشوی غیر اصولی می تواند موجب آسیب به طرح های منبت کاری و حتی پارچه رویه مبلمان شود. به طور معمول پارچه رومبلی به صورت یکپارچه بر روی تشک یک تکه، کشیده شده است. این موضوع کار نظافت و شستشو را ساده می کند. 

چگونه مبل ها را با بخارشوی خانگی تمیز کنیم؟

بهترین طریقه شستن مبل سلطنتی

برای اینکه عملیات شستشو به درستی انجام شود لازم است تا ابتدا مبل ها غبارگیری شود. قبل از هر کاری با مکش قوی جاروبرقی روی مبل ها را گردگیری کنید. برای اینکه به رویه مبل آسیب نرسد از سری مخصوص گردگیری مبلمان استفاده کنید. همه جاروبرقی ها این سری را دارند. در نظافت هفتگی نیز می بایست پرز و موهای روی مبل ها را بگیرید و گرد و خاک آن را تمیز کنید. به این ترتیب طول عمر و ماندگاری مبلمان بیشتر خواهد شد. گرد و غبار اصلی ترین عامل کثیف شدن مبل ها هستند.

سپس می توانید با استفاده از یک دستمال میکروفایبر، دسته های چوبی مبلمان را تمیز کنید. شستشوی سالیانه یا 2 سال یکبار مبل ها توصیه می شود. برای اینکار باید همه قسمت های مبلمان با آب و مواد شوینده، تمیز شود. به خصوص در مورد مبل سلطنتی سفید رنگ، امکان لک شدن مبل ها بیشتر است. این لکه ها ظاهر مبل را کثیف و قدیمی نشان می دهند. برای شستن مبل سلطنتی حتما با شرکت خدماتی تماس بگیرید. این کاری نیست که خودتان بتوانید انجام دهید.

چگونه با مواد شوینده مبل خانگی لکه های رویه مبلمان را تمیز کنیم؟

شستشوی مبلمان سلطنتی

شستشوی مبلمان نفیس در خانه

طریقه شستن مبل سلطنتی با دستگاه

استفاده از روش های خانگی برای شستشوی مبل های نفیس توصیه نمی شود. اسفنج و کف یا شلنگ آب و … موجب آسیب به مبلمان می شود. برای شستن مبل استیل از دستگاه کوچکی استفاده می شود. این دستگاه دارای دو محفظه جداگانه برای آب و شوینده است. پس از پاشش این مواد روی مبل ها، متصدی دستگاه با نازل مخصوصی همه قسمت های مبلمان را شستشو می دهد. در نهایت سری مکنده دستگاه مبل شویی برای حذف آلودگی ها و آب کثیف از روی مبل ها به کار گرفته می شود. مجموع این عملیات در حدود 2 ساعت طول می کشد. مهارت متصدی دستگاه در نحوه شستشو و جلوگیری از آسیب به پارچه و اسفنج مبلمان، اهمیت زیادی دارد. پس از پایان تمیزکاری، مبل ها تقریبا خشک هستند. اما برای خشک شدن کامل اسفنج داخلی بهتر است چند ساعت از مبل ها استفاده نشود. 

هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

هزینه شستن مبل سلطنتی

به دلیل وزن زیاد طریقه شستن مبل سلطنتی با مبل های ساده تر متفاوت است. برای شستشوی مبل با دستگاه لازم است تا کمی مبلمان را از دیوار جدا کنید تا به راحتی بتوان قسمت پشت مبل ها را هم تمیز کرد. تشک های مبل سلطنتی ( استیل) در اغلب موارد دوبل است. این تشک ها دوام بیشتری از مبلمان راحتی دارند اگر طریقه شستن مبل سلطنتی اشتباه باشد، طول عمر آن به مراتب کمتر می شود. برخی از این مبل ها پارچه های نفیس و ظریف تری دارند که موقع نظافت، نیاز به دقت بیشتری دارند. برای حفظ دوام و طول عمر مبلمان حتما باید از شوینده های استاندارد استفاده شود. هزینه شستشوی انواع مبلمان خانگی و اداری در جدول زیر اطلاع رسانی شده است.

شستشوی مبل در محل و خدمات خشکشویی مبل

هزینه شستشوی مبل سلطنتی

طریقه شستن مبل سلطنتی

قیمت خشکشویی مبل هوم سرویز

قیمت خشکشویی مبل

خدمات خشک شویی مبلمان در تهران

شستشوی مبلمان هوم سرویز یک سرویس نظافتی فعال در سطح استان تهران است. برای شستن مبل های منازل در هر کجای تهران که هستید با ما تماس بگیرید. پس از ثبت سفارش، همیار با دستگاه مبل شویی به محل مراجعه کرده و در کمتر از دو ساعت همه مبل ها را تمیز و پاکیزه تحویل می دهد. سرویس خشک شویی مبل هوم سرویز برای سازمان ها و شرکت ها و ادارات نیز خدمات ویژه ای را ارائه می دهد. این سرویس هم برای ساعات اداری و هم پس از تعطیلی ادارات نیز سفارش می پذیرد. به طور کلی عملیات شستشوی مبل ها تداخلی در کارهای اداری و روند عادی شرکت، ایجاد نمی کند. این پروسه، کثیف کاری و ریخت و پاش آب و آلودگی به همراه ندارد! هزینه سرویس طبق جدول منتشر شده در همین مطلب محاسبه می شود. 

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشک شویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا