خانگی و ساختمانی

ترفندهای تعمیر مبل چرمی در منزل

چگونه مبل چرمی را تعمیر کنیم؟

مبل چرمی از لوازم لوکس و ارشمند در دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. برخی از انواع مبلمان چرم تکمیل کننده دکوراسبون اداری هستند اما نمونه هایی از این سرویس های شیک و گرانقیمت در برخی خانه های شیک نیز دیده می شود. این مبل ها دوام زیادی دارند و به شرط نگهداری صحیح سال های زیادی عمر می کنند. گاهی با همه مراقبت ها باز هم قسمتی از چرم رویه آسیب می بیند. تعمیرات مبلمان یک تخصص است و تعمیرکار حرفه ای می تواند ظاهر مبل های چرمی را مثل روز اول، نو کند. در صورتی که آسیب جزئی به چرم وارد شده با کمک ترفندهایی که در ادامه مطلب، آورده شده می توانید خودتان هم کار تعمیر مبل چرمی را انجام دهید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تعمیر مبل چرمی

چرم از پر طرفدارترین متریال در تولید اسباب و اثاثیه است. بسیاری از اجناس موجود در بازار از چرم مصنوعی تولید شده اند و به طور صد در صد دارای بافت حیوانی نیستند. نگهداری از چرم طبیعی به مراتب دشوارتر از چرم های مصنوعی است. در خانوده هایی که فرزند دارند، احتمال آسیب به رویه مبل ها همیشه وجود دارد. اما هیچ چیز مثل پنجه حیوانات نمی تواند روی مبلمان تمام چرم محبوب تان را پر از خط و خش کند. اگر از سگ و گربه نگهداری می کنید احتمالا قبلا با این مشکل مواجه شده اید. بافت چرم، بدون پرز است و مو و پرز را در خود نگه نمی دارد. نظافت مبلمان چرمی ساده تر از مبل های پارچه ای است و از نظر زیبایی و جذابیت هیچ چیزی با چرم برابر نیست. از همه جالب تر اینکه همیشه امکان بازسازی و تعمیرات لوازم چرمی وجود دارد. 

تعمیرات مبل در تهران با قیمت باورنکردنی!

تعمیرات مبل چرمی در محل

تعمیر پارگی رویه مبل چرمی

Leather چرم در 2 نوع طبیعی و مصنوعی وجود دارد. هر دو نوع در تماس با اشیا نوک تیز و برنده، به سادگی بریده می شوند. پاره شدن روکش مبل چرم به دلیل سهل انگاری اغلب اتفاق می افتد. این محصول در برابر حرارت و آتش سیگار و … هم آسیب پذیر است. برای تعمیر مبل چرمی ، کیت تعمیر پارگی تهیه کنید. این کیت ها در بازار موجود هستند و همه لوازم مورد نیاز را به صورت یکجا ارائه می دهند. به طور کلی روش کار اینطور است که محل پارگی و سوراخ باید با تکه ای چرم همرنگ، کامل پوشانده شود.

برای ترمیم پارگی مبل چرمی، ابتدا گرد و خاک روی مبلمان را تمیز کنید. سپس یک تکه چرم را در محل سوراخ قرار دهید. البت از قبل به لای زیرین تکه چرم، چسب مخصوص بمالید. سپس این تکه را روی محل سوراخ، فشار دهید تا زمانی که چسب خشک شود. سپس از یک رنگ مناسب برای محو شدن محل رفو استفاده کنید. اگر سوراخ و پارگی چرم بزرگ باشد، نیاز به کمک حرفه ای دارید. این ترفند فقط برای سوراخ های خیلی ریز و پارگی های بسیار کوچک جواب می دهد. در مورد آسیب های بیشتر  باید تعویض رویه مبل را انجام دهید. با کلیک روی گزینه های بالای صفحه می توانید از خدمات تعمیرات مبلمان استفاده کنید.

رویه کوبی مبل در منزل با قیمت مناسب

تعمیر مبلمان در تهران

تعمیر مبل چرمی و رفع خراش و ساییدگی

بچه ها یا حیوانات خانگی به نظرتان کدامیک آسیب بیشتری به رویه مبلمان وارد می کنند؟ بدون تردید شیطنت و بازیگوشی بچه ها کار دست تان می دهد. اگر از حیوانات خانگی نگهداری می کنید هم وضع به همین صورت است. نگران نباشید. با کمی سرکه سیب می توانید همه خراش های سطحی مبل نشیمن را تعمیر کنید.

  • روش کار به این ترتیب است: کمی سرکه سیب را مستقیم روی محل خراش بمالید.
  • با یک دستمال تمیز سرکه را به چرم مالش دهید.
  • این کار را تا زمانیکه به کلی محل خراشیدگی ترمیم شود، ادامه دهید.
  • اکنون چرم حالت برجسته گرفته و آماده پولیش زدن است. حتما یک پولیش همرنگ تهیه کنید.
  • در مورد ساییدگی های بزرگتر و خراش های عمیق، می بایست مبلمان چرمی را کامل رنگ کنید.

تعمیر پوسته پوسته شدن رویه مبل چرمی

پوسته شدن مبل چرمی در ابتدا از بخش های کوچکی شروع می شود و خیلی سریع همه قسمت های مبل ها، دچار این مشکل می شوند. برطرف کردن پوسته های چرم و جلوگیری از انتشار آن، چندان هم کار سختی نیست. چسب و رنگ های مخصوصی برای رفع پوسته های چرم در بازار به فروش می رشد! دقیقا باید رنگ را همرنگ چرم خریداری کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. بقیه کار به این ترتیب انجام می شود:

  • پوسته هایی را که جدا شده اند، با احتیاط بردارید. مراقب باشید به رویه مبل ها آسیب بیشتری وارد نشود.
  • تکه های بزرگ را نکنید با چسب مخصوص می توانید لبه های بلند شده را بچسبانید.
  • حالا قسمت های خالی را با رنگی که خریده اید، ترمیم کنید. اجازه دهید تا رنگ چرم خشک شود و در صورت نیاز یکبار دیگر جاهای خالی را رنگ کنید تا سطح پوسته با بقیه قسمت ها هم سطح شود.
  • در انتها با یک براق کننده یا کمی روغن زیتون، روی مبل ها را برق بیندازید.
  • در مورد پوسته های شدید که بخش های زیادی از مبلمان را درگیر کرده باید از تعمیرکار مبل کمک بگیرید.

آموزش تعویض پارچه مبل راحتی در یک روز تعطیل

تعمیر مبلمان ارزانخدمات تعمیر مبل چرمی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

تعرفه تعمیر مبلمان هوم سرویز

قیمت تعمیر مبل
قیمت تعویض پارچه مبل

سرویس تعمیر مبل در تهران

تعمیرات مبلمان یک تخصص است. برای اینکه مبل های ارزشمندتان از این بیشتر آسیب نبیند با ما تماس بگیرید. تعویض رویه مبلمان پارچه ای، تعمیرات مبل های چرمی، تعمیر اسفنج و اسکلت مبلمان، پایه ها و دسته های چوبی و …. کلیه کارهای تعمیراتی سرویس مبلمان در محل انجام می شود. جهت ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز اقدام کنید. ثبت سفارش و مشاوره کاملا رایگان است و مشمول پرداخت هزینه ای نمی شود. در صورتی که بخواهید پارچه رویه نیز توسط همیار تعمیرکار مبلمان تهیه می شود. کلی هزینه های دریافتی طبق تعرفه مصوب، محاسبه می شود. قیمت پارچه مبلی به طور جداگانه تعیین شده و به دستمزد اضافه می شود. در جدول منتشر شده در همین صفحه می توانید قیمت های تعمیرات مبلمان را به تفکیک مشاهده کنید. سرویس های فنی و تعمیراتی هوم سرویز همگی به صورت تضمین شده،ارائه می شود.

ثبت سفارش رایگان سرویس تعمیر مبل در اپلیکیشن هوم سرویز

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا