لوله کشی و تاسیسات

هزینه تعمیر شوفاژ چقدر است؟

در بسیاری از خانه ها، شوفاز تنها وسیله گرمایشی حساب می شود. موقع ساخت و ساز برای خانه هایی که سیستم شوفاژ دارند معمولا دودکش بخاری و لوله کشی گاز کار نمی شود. از حق نگذریم شوفاژ کلی رفاه و آسایش برای خانواده ها آورده است. وقتی سرمای زمستان بیداد می کند با دست کشیدن روی پره های شوفاژ، گرمای خوشایندی حس می شود. با سرویس شوفاژ قبل از فصل سرما می توانید جلوی مشکلات بعدی را بگیرید. گاهی یک نشتی ساده، موجب می شود تا چند روز درگیر تعمیرات و … باشید و خانه هم سرد شود. هزینه تعمیر شوفاژ هم خودش یک بحث جداگانه است. گاهی نرخ های اعلام شده از طرف تعمیرکارها کم و زیاد دارد. آیا نرخ واقعی تعمیرات شوفاژ چقدر باید باشد؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

هزینه تعمیر شوفاژ چطوری محاسبه می شود؟

به طور کلی همه مواردی که مربوط به شوفاژ یا موتورخانه باشد روی قیمت ها تاثیر دارد. شاید حتی به خیلی از این موارد فکر هم نکرده باشید اما خدماتی که برای نصب و تعمیرات شوفاژ با توجه به مشکل پیش آمده، متفاوت است. بنابراین نباید انتظار داشت که در همه موارد یک مبلغ ثابت از مشتری دریافت شود. برای مثال هزینه های لوله کشی شوفاژ به صورت متر مربع محاسبه می شود و بستگی به طول پروژه دارد. جدول قیمت ها در انتهای همین مطلب اورده شده و تعمیرکار بعد از بررسی مشکل می تواند قیمت تعمیرات شوفاژ را مشخص کند. برای اینکه بدانید چه مواردی در قیمت گذاری تاثیر دارد در ادامه با ما همراه باشید 

لوله کشی شوفاژ روکار چگونه انجام می شود؟

هزینه تعمیرات شوفاژخدمات لوله کشی شوفاژ روکار و توکار

هزینه تعمیر شوفاژ بر اساس متراژ خانه

اگر در یک خانه لوکس و محله ای مرفه زندگی می کنید احتمالا همیشه بابت تعمیرات لوازم منزل، هزینه بیشتری می پردازید. این نوع نرخ گذاری خیلی مرسوم است. اما محل سکونت از نظر متراژ می تواند قیمت های تعمیر شوفاژ را تغییر دهد. به طور معمول برای گرم نگهداشتن خانه بزرگ تر به تعداد رادیات های بیشتری نیاز دارید. بنابراین موقع سرویس یا تعمیرات هم هزینه بیشتری می پردازید. به طور کلی قیمت ها بستگی به تعداد شوفاژ دارد. البته هزینه های تعمیرات شوفاژخانه و رادیاتور پکیج هم تفاوت دارد. این موضوع تنها مربوط به منازل مسکونی نیست همیشه ادارات و سازمان های بزرگ نیز هزینه بیشتری بابت تعمیر و نگهداری از موتورخانه و شوفاژ می پردازند که به علت تعداد بیشتر رادیات ها می باشد.

مدت زمان تعمیرات شوفاژ

یکی دیگر از مواردی که روی هزینه تعمیر شوفاژ تاثیر دارد، زمان صرف شده برای تعمیرات است. برای مثال هواگیری شوفاژ زمان بسیار کمتری نیاز دارد در صورتی برای تعمیرات شوفاژ خانه معمولا چندین ساعت وقت صرف می شود. گاهی لازم است تا مبدل ها و فیلترها اسید شویی شود. در شوفاژخانه های قدیمی همیشه قطعات فرسوده ای وجود دارد که باید تعویض شود. به طور کلی کارهای مربوط به تعمیرات شوفاژخانه از رادیاتورهای داخل ساختمان وقت گیر تر است. اما اگر تعداد شوفاژ ها نیز زیاد باشد زمان تعمیرات بیشتر می شود. دستمزد تعمیرکار بستگی به مدت زمانی دارد که روی کارهای تعمیرات صرف می شود. این یک عرف رایج است و در همه پروژه ها به همین ترتیب است.

تشخیص ترکیدگی لوله شوفاژ و رفع نشتی

قیمت تعمیرات شوفاژ در زمستانخدمات نصب و تعمیر شوفاژ با قیمت مناسب

هزینه تعمیر شوفاژ و دستمزد تعمیرکار متخصص

از نظر کارایی، کسی که سال ها تجربه تعمیر شوفاز را دارد با کسی که به تازگی وارد این حرفه شده، زمین تا آسمان تفاوت دارد. در واقع تعمیرکاران حرفه ای و متخصص قیمت بیشتری بابت دستمزد دریافت می کنند. تعمیرکاران مجرب نرخ بالاتری دارند ولی قطعا نتیجه کار، خیلی تفاوت دارد. البته در این مورد تفاوت دستمزدها چندان زیاد نیست. بالاترین دستمزد و کمترین ها تفاوت فاحشی ندارند ولی عقل حکم می کند که با پرداخت مبلغی بیشتر از خدمات تعمیرکار متخصص استفاده کنید. به این ترتیب نگرانی برای مشکلات بعدی وجود ندارد و خیال تان کاملا راحت است که کار را به کاردان سپرده اید.

قیمت تعمیر شوفاژ در فصول مختلف

تا زمانی که هوا سرد نشده خیلی ها اصلا به فکر سرویس و تعمیرات شوفژ نیستند. با اولین سوز سرما، تقاضا برای تعمیرات شوفاژ بسیار بیشتر می شود. در زمستان ها همه تعمیرکاران با تجربه، سفارش های زیادی دارند و به راحتی نمی توان یک تعمیرکار شوفاژ پیدا کرد. طبیعتا هزینه های دریافتی بابت تعمیرات شوفاژ در فصول سرد سال اندکی بیشتر از دیگر مواقع است. اگر مشکل ناگهانی نظیر سوراخ شدن شوفاژ پیش بیاید ناچارید بلافاصله شوفاژ را تعمیر کنید و هزینه آن را هم، به هر مبلغی که باشد بپردازید. اما برای سرویس موتورخانه و شوفاژ می توانید در فصل های دیگر نیز اقدام کنید و کار را به زمستان موکول نکنید در این صورت هزینه های پرداختی کمتر خواهد شد. تعمیرکارها نیز فرصت کافی برای تعمیرات دارند و نیازی نیست مدت ها در انتظار رسیدن نوبت برای سرویس شوفاژ باشید.

آموزش مرحله به مرحله هواگیری شوفاژ

هزینه تعمیر شوفاژ در تهرانتعمیرات رادیاتور شوفاژ در تهران

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس شوفاژ هم ارائه میده؟

تعرفه خدمات نصب و تعمیر شوفاژ هوم سرویز

قیمت تعمیر شوفاژ
قیمت نصب رادیاتور شوفاژ

خدمات نصب و تعمیر رادیاتور شوفاژ در تهران

صفر تا صد تعمیرات شوفاژ و موتورخانه را به حرفه ای ها بسپارید. در هر کجای تهران که هستید با ما تماس بگیرید تا نزدیکترین متخصص تعمیرات رادیاتور شوفاژ به محل اعزام شود. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. پس از بازدید و عیب یابی هزینه تعمیرات به طور شفاف اطلاع رسانی می شود. هزینه خرید قطعات بر عهده مشتری است. در صورت تمایل امکان خرید قطعات تعویضی توسط همیار وجود دارد. در این صورت حتما فاکتور خرید را دریافت کنید. این سرویس در همه ایام سال، سفارش می پذیرد. با توجه به نزدکیتر شدن فصل سرما لازم است تا سفارش خود را از قبل رزرو نمایید.  سفارش های زیادی در روزهای سرد سال ثبت می شود و تعمیرکارهای شوفاژ بسیار پرکارتر می شوند. جهت اطمینان شما عزیزان کلیه خدمات فنی هوم سرویز به صورت صد در صد گارانتی، ارائه می شود.

ثبت سفارش رایگان سرویس نصب و تعمیر شوفاژ از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا