لوله کشی و تاسیسات

خدمات لوله کشی شبانه روزی تهران

لوله کشی شبانه روزی از آن سرویس های کار راه انداز است. هر زمان که لوله های ساختمان مشکل پیدا کرد می توانید بلافاصله با لوله کش ماهر تماس بگیرید. به خصوص در ساختمان های قدیمی اصلا اعتباری به لوله های آب و فاضلاب نیست. این روزها  لوله های نیوپایپ و سبز در لوله کشی ساختمان استفاده می شود که عمر طولانی تری دارند ولی هنوز هم بناهای زیادی دارای سیستم های قدیمی و لوله های فلزی هستند. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اهمیت لوله کشی شبانه روزی

با توجه به اهمیت خدمات لوله کشی این سرویس باید همیشه در دسترس باشد. از قبل نمی توان در مورد اتفاقات مربوط به لوله کشی ساختمان پیش بینی کرد. تاسیسات لوله کشی معمولا از دید خارج است بنابراین امکان بررسی دائمی لوله ها نیست. فرسودگی لوله ها از دید پنهان می ماند. نمی توانید فشار وارده بر لوله ها را ببینید و همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا یک مشکل بزرگ و ناگهانی رخ دهد. حل مشکلات مربوط به لوله را نمی توان به آخر هفته موکول کرد بلکه در هر زمان که مشکلی پیش آمد باید بلافاصله تعمیرات لوله کشی انجام بشود. با توجه به اهمیت این موضوع خدمات فنی و تعمیراتی هوم سرویز، این سرویس را به صورت شبانه روزی در همه محلات تهران ارائه می دهد. 

اصول لوله کشی فاضلاب ساختمان

لوله کشی شبانه روزی

خدمات لوله کشی شبانه روزی ساختمان

صدای شیر آبی که چکه می کند، خواب و آرام را از ساکنین دور می کند. لوله های فرسوده دچار مشکل شده اند. تاسیسات گرمایشی به خاطر خرابی لوله کشی ساختمان از کار افتاده است. همه این مشکلات به سادگی قابل برطرف شدن است اگر بتوانید در هر زمان که بخواهید از سرویس لوله کشی شبانه روزی اسفتاده کنید. خدمات فنی و تعمیراتی هوم سرویز برای رفاه خانواده ها سرویس لوله کشی آب و فاضلاب را در همه ساعات شبانه روزی ارائه می دهد. مناطق تحت پوشش عبارتند از:

خدمات لوله کشی شبانه روزی غرب تهران

خدمات لوله کشی شبانه روزی شمال تهران

خدمات لوله کشی شبانه روزی شرق تهران

خدمات لوله کشی شبانه روزی جنوب تهران

خدمات لوله کشی ساختمان شامل طیف وسیعی از کارهای اجرایی و تاسیساتی می شود. به طور معمول همه ساختمان ها در موقع ساخت به شبکه لوله کشی آب و فاضلاب مجهز می شوند. لوله کشی آب سرد و گرم اصلی ترین بخش در هر ساختمان مکسونی، اداری و تجاری است. سیستم لوله کشی پکیج، گرمایش از کف، شوفاژخانه و رادیاتورها نیز بخشی از همین تاسیسات هستند که دارای لوله های مجزایی برای آب سرد و گرم در آن اجرا می شود.

سیستم لوله کشی ساختمان و تعمیرات لوله کشی ساختمان

خدمات لوله کشی شبانه روزی فاضلاب

خدمات لوله کشی فاضلاب ساختمان هم توسط لوله کش انجام می شود. شبکه فاضلاب خانگی از نظر اجرایی و لوله های استفاده شده کاملا با شبکه آبرسانی سرد و گرم، تفاوت دارد. معمولا از لوله های چدنی برای انتقال آب به سیستم فاضلابی استفاده می شود. مهم نیست خانه در چه محله ای قرار دارد یا متراژ ساختمان چقدر است. همه لوله کشی ها می توانند دچار ایراد و اشکال شوند. تعمیر و یا تعویض لوله کشی ساختمان بر عهده لوله کش است. برخی از خدمات لوله کشی شبانه روی هوم سرویز اینها هستند:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات لوله کشی آب و فاضلاب هم ارائه میده؟
  • لوله کشی آب سرد و گرم
  • لوله کشی فاضلاب و توالت فرنگی
  • لوله کشی شوفاژ و شوفاژ
  • لوله کشی رادیاتور و موتورخانه
  • لوله کشی گرمایش از کف
  • لوله کشی حیاط و مشاعات ساختمان

تعویض سیستم لوله کشی فرسوده توسط لوله کش ماهر

لوله کشی شبانه روزی ارزان

هزینه لوله کشی شبانه روزی چقدر است؟

لوله کشی در ساختمان های نوساز شامل صفر تا صد نصب لوله ها و لوله کسی تاسیسات است. در این مورد معمولا پیمانکار با مالک برای لوله کشی ساختمان قرار داد می بندد و طبق نقشه، به طور کامل همه واحدها لوله کشی می شود. در بقیه موارد نیازی به تعویض سیستم آبرسانی نیست بلکه تنها مورد پیش آمده برطرف می شود. برای مثال شیر آلات و اتصالات سرویس بهداشتی یا آشپزخانه در معرض استفاده هستند بنابراین خیلی زودتر دچار فرسودگی و خرابی می شوند. هزینه نصب یا تعویض شیر آلات به صورت تکی حساب می شود. در مورد نصب روشویی دیواری اما هزینه ها با بقیه موارد تفاوت دارد. برخی روشویی ها کابینتی هستند که هزینه نصب بیشتری دارند و همچنین هزینه نصب روشویی پایه دار نیز با انواع بدون پایه فرق می کند.

تعیین قیمت لوله کشی شبانه روزی با توجه به نوع تجهیزات به کار رفته تفاوت دارد. جنس لوله ها و شیرآلات و اتصالات روی دستمزد لوله کش تاثیر می گذارد. اما همیشه لوله کشی آب و شوفاژ به صورت متری محاسبه می شود. بنابراین در فضاهای بزرگتر که طول لوله ها بیشتر است و به مصالح و تجهیزات بیشتری نیاز می شود، هزینه ها هم بالاتر می رود. برای اطلاع از قیمت ها در انتهای این مطلب لیست قیمت ها آورده شده است.

خدمات لوله کشی تهران و تشخیص ترکیدگی لوله

لوله کش ماهر در تهران

تعرفه خدمات لوله کشی آب و فاضلاب هوم سرویز

قیمت لوله کشی فاضلاب
قیمت لوله کشی آب و ساختمان

خدمات لوله کشی آب و فاضلاب در تهران

کلیه خدمات لوله کشی به صورت شبانه روزی در همه روزهای هفته پذیرفته می شود. در هر منطقه ای که زندگی می کنید با ما تماس بگیرید تا بلافاصله یک لوله کش ماهر و با تجربه به محل اعزام شود. جهت ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. امکان تماس تلفنی با شماره درج شده در ابتدای مطلب هم هست. پس از ثبت درخواست، هماهنگی برای اعزام لوله کش به محل انجام می شود. هزینه خدمات پس از عیب یابی و طبق نرخ مصوب تعیین می شود. لیست خدمات لوله کشی و قیمت ها در جدول درج شده است. این لیست به روز است و آخرین تغییرات قیمتی در آن لحاظ می شود. نگران کیفیت کار نباشید همه همیاران هوم سرویز در کارشان متخصص هستند. برای اطمینان مشتری این سرویس دارای گارانتی کامل است. 

توجه: هزینه خرید لوازم بر عهده مشتری است. در صورت تهیه وسایل توسط همیار، هزینه خرید طبق فاکتور روی دستمزد لوله کش افزوده می شود.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس لوله کشی آب و فاضلاب از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا