تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز

از 1480 نظر
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
پیشنهاد رایگان از همیاران معتمد
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
اطلاعات شفاف و مناسب از همیاران
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف
انتخاب همیار از بین پیشنهادهای مختلف

قیمت تعمیر اجاق گاز در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت تعویض ترانس اجاق گاز

150,000 الی 200,000 تومان

قیمت تعویض بوبین اجاق گاز

140,000 الی 190,000 تومان

قیمت تعویض سیم ترموکوبل اجاق گاز

140,000 الی 190,000 تومان

قیمت تعویض ترموکوپل اجاق گاز

160,000 الی 230,000 تومان

قیمت تعویض سر شعله اجاق گاز

120,000 الی 170,000 تومان

قیمت تعویض ولوم اجاق گاز

130,000 الی 200,000 تومان

قیمت تعویض چینی فندک اجاق گاز

130,000 الی 200,000 تومان

قیمت تعویض کلید فندک اجاق گاز

150,000 الی 220,000 تومان

قیمت تعویض شیشه اجاق گاز

200,000 الی 300,000 تومان

قیمت سرویس کامل فر و اجاق گاز

350,000 الی 500,000 تومان

قیمت حداقل دستمزد و کارشناسی

180,000 تومان

متوسط قیمت550,000 تومانکمینه قیمت350,000 تومانبیشینه قیمت1,050,000 تومان

آنچه درباره تعمیر اجاق گاز خواهید خواند

  • تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردار
  • تعمیر اجاق گاز رومیزی (تعمیر اجاق گاز صفحه‌ای)
  • تعمیر اجاق گاز فردار
  • عیب یابی اجاق گاز و آموزش تعمیر اجاق گاز
  • تعمیر فندک اجاق گاز را چگونه انجام دهیم؟
  • تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و فردار
  • تعمیر اجاق گاز قدیمی چگونه انجام می شود؟
  • قیمت تعمیر اجاق گاز به چه مواردی بستگی دارد؟
  • هزینه تعمیرات اجاق گاز رومیزی و فردار
  • خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی، ایستاده و فردار را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

تعمیر اجاق گاز رومیزی و فردار

تعمیر اجاق گاز به دلیل استفاده زیاد‌ از این وسیله در آشپزخانه ها باید سریعا انجام شود. تعمیرات اجاق گاز و سایر لوازم موجود در آشپزخانه نیاز به مهارت تعمیرکار اجاق گاز دارد. امروزه مدل های جدید مانند تعمیر اجاق گاز رومیزی و تعمیر اجاق گاز فردار در بازار موجود هستند. بهتر است در هر چند مدت یک بار برای استفاده بهتر از گاز اقدام به سرویس اجاق گاز نمود. تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی و فردار، تنطیم شعله اجاق گاز، رفع خرابی فندک اجاق گاز و... از ایرادات شایع هستند. در ادامه به راهکارهای عیب یابی و تعمیرات اجاق گاز و همچنین قیمت تعمیر اجاق گاز می پردازیم.

تعمیر اجاق گاز رومیزی (تعمیر اجاق گاز صفحه‌ای)

تعمیر اجاق گاز رومیزی یا تعمیر اجاق گاز صفحه شیشه ای امروزه بیشتر درخواست می شود. زیرا برای استفاده بهینه از فضای اشپزخانه ها از این نوع گازها استفاده می شود. تعمیر اجاق گاز رومیزی از حساست بیشتری نسبت به سرویس اجاق گاز فردار برخوردار است. زیرا باید نهایت دقت عمل برای تعمیرات گاز رومیزی به کار گرفته شود تا در هنگام بلند کردن و باز کردن آن، صفحه اجاق دچار ایراد، شکستگی و غیره نشود.

تعمیر اجاق گاز فردار

تعمیر گاز فردار از قدیم در بین خانواده ها مورد استقبال فراوان بوده است. در واقع تا قبل از استفاده زیاد از اجاق گاز رومیزی در همه خانه ها یکی از این مدل گازها دیده می شد. تعمیر اجاق گاز فردار در صورت ایراد در شعله ها یا ایراد در فر اجاق گاز درخواست می شود. سرویس اجاق گاز فردار باید به تعمیرکار با تجربه سپرده شود.

عیب یابی اجاق گاز و آموزش تعمیر اجاق گاز

قبل از شروع توضیح در ارتباط با تعمیر گاز توکار، صفحه ای فردار و غیره باید با اجزای گاز آشنایی داشته باشید. اجزایی مانند شیرها، نازل‌ گاز، لوله‌های رابط، شمعک (پیلوت)، ترموکوپل، چند راهه، فندک و ترموستات گاز اجزای اصلی گاز هستند.

در مدل های جدیدتر نیز مواردی مانند ساعت یا تایمر اجاق گاز، جوجه گردان و دکمه های تنظیم حرارت نیز از اجزای گاز فردار هستند. هروسیله برقی طی مرور زمان و استفاده مکرر ممکن است دچار ایراداتی شوند. مخصوصا این مشکلات در صورتی که برای اجاق گاز منزل پیش بیایند، مطمعننا موجب تداخل در امور مربوط به آشپزی خواهد شد. ازین رو ما در ادامه به شما راهکارهای عیب یابی و آموزش تعمیر اجاق گاز در منزل را شرح خواهیم داد. که در مواقع ضروری بتوانید از پس تعمیر اجاق گاز در محل بر بیایید. یا در صورت تماس با سرویسکار اجاق گاز بتوانید اطلاعات درستی در اختیارشان قرار دهید.

علت روشن نشدن گاز رومیزی چیست؟

در وهله اول از رسیدن گاز به شعله اطمینان حاصل کنید. در مرحله بعدی بررسی کنید ، فندک درست کار می کند یا خیر. اگر ایراد از فندک است باید به تعمیر فندک اجاق گاز بپردازید. دلیل شایع دیگر بر روشن نشدن گاز عدم قرار گیری درست شعله های گاز است. در صورتی که ایراد از این موارد نبود ، انسداد شعله می تواند عامل روشن نشدن گاز رومیزی باشد.

عدم رعایت پاکیزگی بزرگترین عامل روشن نشدن گاز مبله یا رومیزی است. معمولا اگر از جمله افرادی هستید که غذا هایتان زیاد سر می روند و دیر به دیر گازتان را تمیز می کنید، بیشتر با این مشکل سروکار دارید. معمولا چربی و مایعات موجب کیپ شدن شعله های گاز می شود. اولین اقدام در جهت تعمیر اجاق گاز رومیزی باز کردن مجاری بسته شده با یک سنجاق تیز و سیم ظرفشویی است.

دیر روشن شدن شعله‌های اجاق گاز

جهت عیب یابی ابتدا باید تعمیر ترموکوبل اجاق گاز، سیم و بوبین گاز بررسی شود. اگر ایراد از سمت ترموکوبل گاز باشد. علاوه بر اجرت تعمیر اجاق گاز باید قیمت ترموکوبل را نیز پرداخت کنید.

گاز به یک اندازه در شعله پخش کن دیده نمی‌شود

این مشکل به معنی وجود ایراد در قسمت عبور گاز ژیگلور، عدم تنظیم هوای اجاق و یا پوسیده شده شعله پخش کن گاز می باشد. این قسمت ها باید توسط تعمیرکار اجاق گاز بررسی شود.

علت دودکردن شعله گاز چیست؟

همانطور که می دانید گاز برای سوختن باید با اکسیژن ترکیب شود. مقدار ترکیب شدن این دو باید مقدار ثابتی باشد. در صورتی که مقدار گاز ترکیب شده با اکسیژن بیشتر از مقدار صحیح باشد، موجب دود کردن شعله گاز می شود. بهترین اقدام برای تعمیرات اجاق گاز فردار کم کردن گاز ورودی به دستگاه است. اگر در هنگام تعمیر گاز صفحه ای متوجه شدید نازل گاز گشاد شده است حتما در اسرع وقت آن را تعویض نمایید.

علت روشن نشدن شعله فر چیست؟

علت اول روشن نشدن فر اجاق گاز، خاموش بودن پیلوت گاز است. اگر در هنگام تعمیرات اجاق گاز و تعمیر اجاق گاز پیلوت را روشن کردید باز مشکل حل نشد. باید تنظیمات پیلوت را بررسی کنید. شاید مقدار گازی که به پیلوت می رسد کافی نباشد، از روی دفترچه گاز می توان پیلوت را تنظیم کرد.

اکثر گازهای امروزی تایمردار هستند، تایمر وظیفه هماهنگی تمامی قطعات اجاق گاز را بر عهده دارد. قبل از انجام اقدامات لازم برای تعمیرات اجاق گاز فردار مطمئن شوید که تنظیمات فر، دست کاری و از حالت استاندارد خارج نشده باشد.

علت جرقه نزدن فندک اجاق گاز چیست؟ ( تعمیر فندک گاز رومیزی)

وقتی فندک اجاق گاز رومیزی و مدار جرقه زن کار نمی کند، باید دلیل آن را پیدا کرد. برای تعمیر فندک اجاق گاز باید با متخصص تعمیر گاز تعمیر تماس بگیرید. اما قبل از تماس با تعمیرکار از وصل بودن اجاق گاز به شیر اصلی گاز مطمئن شوید. سپس مواردی مانند بررسی کنید کنترل قفل کودک اجاق گاز فعال نباشد. برای اینکه شیر گاز به طور ناخواسته یا توسط کودکان باز نشود، قفل فندک کار گذاشته شده است. وقتی قفل اجاق گاز را فعال می کنید روی صفحه نمایش عبارت قفل( Locked) را می بینید. در این صورت با زدن فندک، جرقه و شعله نخواهید داشت. مواردی مانند خیس شدن شعله ها و مسدود شدن شعله ها علت اصلی جرقه نزدن فندک اسات.

چرا پس از مدتی شعله فر خود به خود خاموش می شود؟

اولین اقدام در جهت تعمیرات گاز فردار، بررسی ترموکوبل است. شعله فندک و ترموکوبل نباید از هم فاصله داشته باشند. اگر این مورد را در هنگام تعمیر بررسی کردید و ایراد رفع نشد باید به تعمیر ترموکوپل و بوبین بپردازید.

چرا شعله اجاق گاز زرد می سوزد؟

بهترین حالت سوختن شعله گاز آبی است. در صورتی که شعله زرد می سوزد یعنی مقدار هوای موجود در فرایند سوختن شعله کم است. راه حل تعمیر گاز رومیزی ، تنظیم صفحه مخلوط کن اجاق گاز است، که وظیفه تامین هوای مورد نیاز برای مرحله سوختن را دارد.

علت سر و صدای شعله در هنگام سوختن چیست؟

صدای وز وز در شعله و بد سوختن شعله یکی از دلایل نگران کننده در هنگام کار با اجاق گاز است. علت این ایراد ورود هوای زیاد شعله است. جهت تعمیر اجاق گاز توکار صفحه ای میزان هوای ورودی را به وسیله صفحه مخلوط کن کم کنید.

تعمیر فندک اجاق گاز را چگونه انجام دهیم؟

تعمیر فندک اجاق گاز شایع ترین ایراد در تعمیرات اجاق گاز است. گاهی بعد از جابجایی گاز، فندک از کار می افتد. علت این اتفاق اتصالی در سیم کشی برق اجاق گاز است. که باید برای تعمیر اجاق گاز رومیزی دستگاه را از برق جدا کنید و کلاهک شعله و متعلقات ان را جدا کنید، با پیدا کردن قسمت قطعی سیم به تعمیر فندک اجاق گاز بپردازید.

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و فردار

در صورتی که شیشه گاز رومیزی یا فردار به هر دلیلی دچار ایراد شود می توانید اقدام به تعمیر یا تعویض شیشه اجاق گاز کنید. اغلب تولید کنندگان اجاق گاز دارای لوازم یدکی هستند و تعمیرکار اجاق گاز می تواند اقدام به تعویض صفحه روی اجاق گاز نمود. در پاره ای از موارد نیز می توان با راهکارهایی به تعمیر شیشه اجاق گاز نمود بدون انکه متحمل هزینه های بالاتر شوید.

تعمیر اجاق گاز قدیمی چگونه انجام می شود؟

تعمیر اجاق گاز قدیمی نیز از مواردی است که درخواست بالایی دارد. با توجه به شرایط کنونی قطعا نمونه های قدیمی و با کیفیت ارزش هزینه کردن و تعمیرات را دارند. البته مکانیزم گازها مگر در موارد بسیار مدرن، تفاوت چندانی با هم ندارند و تعمیرکار اجاق گاز می تواند به راحتی از پس تعمیرات اجاق گاز قدیمی بر آمده و ایرادات را به راحتی حل نماید. در هر صورتی اگر به سرویس کار اجاق گاز قدیمی نیاز دارید از هوم سرویز کمک بگیرید.

قیمت تعمیر اجاق گاز به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت تعمیر اجاق گاز رومیزی یا قیمت تعمیر اجاق گاز فردار به موارد متعددی بستگی دارد. هزینه تعمیر اجاق گاز، در درجه اول کاملا به نوع ایراد اجاق گاز ربط دارد. به طور مثال اگر مشکل خرابی گاز با تعمیر ترموکوپل اجاق گاز رومیزی یا تعمیر فندک اجاق گاز رفع شود در این صورت اجرت تعمیرکار اجاق گاز تفاوت دارد. همچنین قیمت تعمیر قطعه معیوب مانند قیمت ترموکوپل اجاق گاز نیز بر قیمت تعمیرات اجاق گاز تاثیر دارد. همچنین در صورتی که نیاز به تعویض صفحه روی اجاق گاز یا تعویض شیشه اجاق گاز باشد قیمت تعمیر اجاق گاز بر اساس نوع اجاق گاز تغییر خواهد کرد.

هزینه تعمیرات اجاق گاز رومیزی و فردار

مدل گاز مانند هزینه تعمیرات اجاق گاز صفحه ای شیشه ای با هزینه تعمیر اجاق گاز فردار یا تعمیر اجاق گاز قدیمی با هم تفاوت دارند. زیرا قطعات این نوع اجاق گازها با هم تفاوت دارند. مورد دیگر اجرت سرویس اجاق گاز است که در صورت کمک گرفتن از سرویسکار گاز هوم سرویز می توانید اطمینان داشته باشید که نرخ سرویس اجاق گاز بر اساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و نیاز به پرداخت مبالغ بالاتر نمی باشد.

خدمات تعمیر اجاق گاز رومیزی، ایستاده و فردار را به متخصصین هوم سرویز بسپارید

در صورت نیاز به تعمیرات اجاق گاز رومیزی، مبله و فردار می توانید به صورت رایگان در سامانه هوم سرویز ثبت درخواست نمایید. متخصصین ما جهت مشاوره رایگان و اعلام قیمت تعمیرات گاز رومیزی و فردار با شما تماس گرفته و توضیحات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس ...

هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس تعمیر اجاق گاز و همچنین ارایه خدمات سرویس اجاق گاز رومیزی و فردار نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات لوازم گازسوز ارائه می دهد که شامل نصب اجاق گاز رومیزی, تعمیر فر برقی و تعمیر فر برقی گازی, نصب بخاری گازی و نصب لوله بخاری می باشد. همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های لوازم خانگی را خواهند داشت.

همیار شماییم تا پایان سرویس...

خدمات قابل ارائه در سرویس تعمیر اجاق گاز

سرویس اجاق گاز رومیزی و فردار

تعمیر اجاق گاز ایرانی و خارجی

تعمیر اجاق گاز قدیمی

تعویض ترموکوپل اجاق گاز، ترموستات، تعمیر فندک اجاق گاز و مشعل اجاق گاز

تعویض شیشه اجاق گاز رومیزی و ایستاده

تنظیم شعله اجاق گاز رومیزی و ...

نظرات کاربران

profile picture
مرتضی حسینی

کارشون خوب بود ممنونم ازشون

profile picture
مراد پرواره

واقعاً ممنون از جناب آقایی. تخصص و انصاف و مهارت عالی.همه چی عالی

profile picture
اسماعیل فتحی

اقای کاظمی تکنسین بسیار ماهری بودند و بسیار خوش اخلاق و با شخصیت بودند

profile picture
سارا زنجانی

دستشون درد نکنه خیلی سریع و تمیز کارکردند اصلا توقع نداشتم خیلی خوب بود

شرایط تعمیرات اجاق گاز رومیزی و سرویس اجاق گاز صفحه ای

همیار می بایست ابتدا اجاق گاز و فر را عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر وسیله گازسوز نماید.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده جهت تعمیر اجاق گاز می باشد.

خارج نمودن اجزاء وسیله گازسوز توسط همیار تنها در صورت اخذ مجوز از مشتری امکانپذیر می باشد.

نصب و سرویس لوازم گازسوز را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران هوم سرویز بسپارید.

از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

شهر و خدمات مورد نظر خودت را انتخاب کن!
قیمت خدمات را چک کن و به سوالات جواب بده
همیار مورد نظر خود را انتخاب کن
بعد از برآورد هزینه، همیار ما در کنار شماست

خدمات مرتبط

microwave-repair
نصب و تعمیر مایکروویو
قیمت از 1,000,000 الی 3,850,000 تومان
cooking
تعمیر زودپز
قیمت از 600,000 الی 1,500,000 تومان
juicer
تعمیر آبمیوه گیری
قیمت از 1,500,000 الی 1,500,000 تومان
cofee-maker
تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز
قیمت از 300,000 الی 1,200,000 تومان