هوم سرویز

تمام نکاتی که درباره رنگ فانتزی مو بانوان باید بدانید!

استفاده از رنگ مو به منظور تغییر در چهره و ظاهر و البته تغییر روحیه، در بین خانمها بسیار مرسوم است. اما مواقعی که مایلیم این تنوع بارزتر باشد، از رنگ‌هایی خاصی مانند رنگ فانتزی مو بانوان استفاده می کنیم. در میان رنگ فانتزی مو بانوان گروهی از رنگ‌ها هستند که خاص تر از دیگر رنگهای معمولی هستند. رنگ های صورتی پاستلی، رنگ موی بنفش، آبی، سبز و غیره از جمله رنگهای فانتزی مو هستند. البته موها را به این رنگها درآوردن نیز کار آسانی نیست و نیازمند داشتن تجربه و شناخت رنگ ها است. شاید بپرسید رنگ فانتزی مو بانوان چیست؟ و چه رنگ هایی در گروه رنگ های فانتزی قرار می گیرند؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوالات و آشنایی با رنگ موی فانتزی با هوم سرویز همراه باشید.

 

رنگ مو فانتزی
مدت زمان ماندگاری رنگ موی فانتزی

 میزان ماندگاری رنگ مو فانتزی چه مقدار است؟

رنگ مو فانتزی دخترانه ماندگاری چندانی بر روی مو ندارند و متناسب به جنس مو، میزان شستشو و نحوه نگهداری موها، بین 4 تا 6 نوبت شستشو، ماندگاری دارند. در واقع زمانی که شما قصد استفاده از رنگ مو فانتزی دارید باید به دید یک رنگ موقت به آن نگاه کنید. به عنوان مثال پس از مدتی بعد از حمام کردن یا حتی رفتن به استخر، هایلایت ها یا مش های بنفش شما به تدریج، کم رنگ تر شده و به صورتی و صورتی کمرنگ تبدیل می شود تا در نهایت فقط سایه ای از صورتی بر روی موهایتان باقی می ماند!

رنگ موی فانتزی خانمها
روش استفاده از انواع رنگ مو فانتزی بر روی مو

روش استفاده از انواع رنگ مو فانتزی بر روی مو

برای استفاده از رنگ موی فانتری ابتدا باید موها به پایه روشن برسد. برای رسیدن مو به پایه باید از پودر دکلره استفاده کرد یا با استفاده از کرم دکوپاژ موها را تا حد امکان روشن کرد. باید بدانیم که مهمترین عامل در تعیین رنگ نهایی رنگ مو فانتزی خانمها، روشن شدن پایه است. برای موهایی که کاملا به پایه 11 رسیده اند و سفید شده اند، امکان پیاده کردن تمام طیف رنگ ها وجود دارد.  اما اگر موهایتان را زرد کرده اید و یا به پایه نارنجی رسیده است. نتیجه کار متفاوت از آن رنگی خواهد شد که بر روی کاتالوگ انتخاب کرده اید. اگر سایه های طبیعی بلوند و یا قهوه ای روی موهایتان دارید، شما باید پیش بینی کنید که این رنگ ها، سایه ای روی موهایتان ایجاد می کند. به طور مثال این درست است، رنگ آبی روشن، روی موهای روشن و سفید، واضح و زیبا به نظر می رسد.  اما اگر موها تنالیته زرد داشته باشد، رنگ آبی بر روی زرد تبدبل به یک سایه سبز رنگ می شود.

روش رنگ کردن موها به رنگ بنفش
رنگ موی فانتزی بنفش

روش رنگ کردن موها به رنگ فانتزی بنفش

 رنگ مو فانتزی بنفش روی تمامی پایه های دکلره قابل اجرا است. رنگ فانتزی بنفش چون که خاصیت ضد زردی نیز دارد، می تواند پوشانندگی خوبی در انتهای کار بر روی موهای زرد یا نارنجی داشته باشد.

در صورت نارنجی بودن پایه مو باید رنگ بنفش تیره تر انتخاب شود تا کل موهای نارنجی را بپوشاند و پس از شستشو تنالیته رنگ زیباتری به همراه داشته باشد. ولی در صورتی که پایه مو زرد روشن باشد، امکان گذاشتن رنگ بنفش یاسی و دریافت نتیجه مطلوب وجود دارد.

رنگ موی فانتزی قرمز یا مسی
زیبایی رنگ موی فانتزی قرمز یا مسی

روش رنگ کردن موها با رنگ فانتزی قرمز یا مسی

یکی از مرسوم ترین رنگ فانتزی بدون دکلره، رنگ قرمز است. این رنگ مو بر روی موهای طبیعی و رنگ نشده یا موهای رنگ شده با پایه فندقی و شکلاتی رنگ زیبایی را می آفرینند. این رنگ فانتزی مو بانوان بسیار مناسب برای فصول پاییز و زمستان است و زیبایی بی نظیری به چهره های افراد روشن میدهد.

رنگ موی فانتزی
رنگ کردن موها با رنگ موی فانتزی

روش رنگ کردن موها با رنگ موی سبز فانتزی

رنگ سبز بر روی رنگهای قهو ه ای، طلایی و زیتونی پیاده می شود. این ترکیب رنگ بدون دکلره نیز روی مو در می آید. روی موی طبیعی یا موی رنگ شده می توان رنگ دلخواه را حدود 60 درصد مشابه کاتالوگ در بیاورید. البته با تکرار رنگ در چند نوبت، شباهت بیشتر خواهد شد. به یاد داشته باشید اگر زمینه رنگ موی قرمز، فندقی، بلوطی و شرابی باشد، به رنگ سبز در نمی آیند.

رنگ موی آبی فانتزی
رنگ موی آبی فانتزی

روش رنگ کردن موها با رنگ مو آبی یخی

زیباترین و مورد استقبالترین رنگ فانتزی مو بانوان، رنگ آبی یخی است. ترکیب رنگ یخی، مناسب برای آمبره یا سامبره می باشد. برای رسیدن به هر نوع طیف یخی مانند آبی یخی یا صورتی یخی و یا صورتی پاستلی باید حتما موهایتان را دکلره کنید. رسیدن پایه حداقل 10 ضروری ترین نکته برای دستیابی به رنگ مو آبی یخی است. ترکیب رنگ مرواریدی با واریاسیون آبی بر روی پایه دکلره مناسب رنگ بی نطیری را نتیجه خواهد داد.

رنگ موی فانتزی صورتی
رنگ موی فانتزی صورتی

روش رنگ کردن موها با رنگ مو صورتی فانتزی

در میان رنگ های ملایم و البته خاص، رنگ موی صورتی جلوه خاصی دارد. به همین دلیل تبدیل به رنگ موی فانتزی دخترانه و بسیار پر طرفدار شده است. منتها این رنگ فانتزی مو بانوان بدون دکلره، فقط بر روی موهای با درجه روشنی بالا یا قهوه ای روشن انجام می شود. نمونه ترکیب رنگی که برای رنگ مو صورتی بدون دکلره میتوان پیشنهاد داد به شرح زیر است:

نصف تیوپ رنگ صورتی را با نصف تیوپ رنگ یاسی به همراه نیم پیمانه پودر دکلره صورتی را مخلوط کنید. سپس اکسیدان 9 درصد را به ترکیب رنگتان اضافه کنید. غلظت این ترکیب باید مانند ماست باشد. زمان ماندگاری رنگ مو بین 30 تا 45 دقیقه است. میزان انتظار رنگ مو بر روی مو به مقاومت مو بستگی دارد.

رنگ موی فانتزی
رنگ کردن مو با رنگ های فانتزی بدون دکلره

آموزش رنگ فانتزی مو بانوان بدون دکلره

اولین قدم در مبحث آموزش رنگ مو، شناخت رنگ مو و جنس مو است. در واقع هیچگاه یک رنگ بر روی تمامی موها نتیجه یکسانی نخواهد داد. به طور مثال بعضی از رنگ ها بر روی موهای حاوی تنالیته قرمز یا زرد، نتیجه متفاوتی از خود نشان میدهند تا روی موهایی که پایه زیتونی یا قهوه ای دارند. پس قبل از اینکه دست به دکلره و رنگ کردن موهایتان بزنید، ابتدا به خوبی درباره موهایتان تحقیق کنید یا با یک مشاوره مو و زیبایی بانوان مشورت کنید. با این کار می توانید بهترین رنگ موی فانتزی را برای موهای زیبای خود پیدا کنید و از نتیجه کار هم رضایت بیشتری داشته باشید.

رنگ فانتزی مو
رنگ کردن موها با رنگ موی فانتزی را به هوم سرویز بسپارید

با استفاده از خدمات آرایشگاه آنلاین هوم سرویز بهترین تغییرات را در چهره خود ایجاد کنید

تیم آرایش و زیبایی هوم سرویز با همکاری بهترین متخصصین پوست و مو زیبایی در کنار شماست. در صورتی که احتیاج به مشاوره رایگان دارید،با ما تماس بگیرید. با هوم سرویز، بهترین و باتجربه ترین آرایشگرهای حرفه ای به منزل شما می آیند و شما می توانید انواع خدمات زیبایی مانند شینیون موها، آرایش صورت، اصلاح صورت و ابرو، تتو و هاشور ابرو، وکس و پاکسازی پوست، کوتاهی مو، رنگ مو، هایلایت و مشو کارهای دیگر را در منزل خود انجام دهید. پس برای انجام بهترین و زیباترین تغییرات در چهره و ظاهر خود، از خدمات آرایشگرهای سیار هوم سرویز استفاده کنید و خیلی سریع و راحت، کار زیبایی خود را به بهترین آرایشگرها بسپارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا